https://www.stara.fi/2018/01/27/mies-mokasi-tinderissa-seurauksena-massiivinen-etsintaoperaatio/
Kaunis nainen piti tavsimiehen tekoa pelottavana ja pakkomielteisenä. Vastaava teko olisi komealta mieheltä ollut ihanan romanttinen. Lähti kuitenkin miehen kanssa edes donisille, ruma mies olisi saanut poliisin peräänsä ja lähestymiskiellon. Tästä huomaamme, että sillä ei ole väliä mitä tekee vaan minkä näköinen mies tekee.
Nainen ei pitänyt tavismiehen tekoa romanttisena!
5
120
Vastaukset
- Nainen39vee
No en minä nyt pitäisi tuota ROMANTTISENA kenenkään tekemänä, joskaan en nostaisi asiasta mitään twitter-keskustelua. Luultavasti vaan kiittäisin kohteliaasti, sanoisin ystävällisesti olevani imarreltu, mutta keksisin jonkin syyn, minkä vuoksi en lähtisi. Siis jos en kerran olisi kiinnostunut, kuten tuo nainen selvästikään ei ollut.
Ei tuo nyt mieheltä mikään varsinainen moka ole myöskään - hiukan yli-innokas vaan, kun ottaa huomioon, että Tinderissä kaiketi on tekstiä tosi vähän, eli tulee vaikutelma siitä, että innostui pelkästä kuvasta. Ja pelkän kuvan perusteella tuollainen kovin massiivinen yritys kieltämättä vaikuttaa hiukkasen oudolta.
Fiksumpaa olisi poistaa oma profiili kokonaan Tinderistä ja tehdä uusi profiili itselleen - ja toivoa, että Claudia tulee uudestaan vastaan.- EdesUnissa
Oikeastaan en puhuisi edes miehestä ja naisesta. Kaksi teiniä, mikä selittänee toimintatavat.
- Nainen39vee
EdesUnissa kirjoitti:
Oikeastaan en puhuisi edes miehestä ja naisesta. Kaksi teiniä, mikä selittänee toimintatavat.
No joo, totta. Tai jos ei teinejä niin tosi nuoria kuitenkin. Onhan se totta, että teinit/nuoret usein toimivat toisin - ja toisaalta tulee dramaattisempia siirtoja suuntaan ja toiseen.
Toisaalta nyt tästä näkökulmasta katsoen tuo nuori mies kuitenkin oli reipas ja otti rohkeasti yhteyttä, vaikkakin oudolla tavalla - joskus myöhemmin häntä voi tuo jopa naurattaa, mutta ajan kanssa hänelle voi kehittyä vähän hienostuneempia tapoja. Ja kun kerran uskaltaa laittaa itsensä peliin, niin ehkäpä jo seuraava tai sitä seuraava siirto jonkin toisen naisen suuntaan tuottaa tuloksia.
- missä.kuva
Missä tuolla on sen miehen kuva? Haluan nähdä onko todellakin tavis.
Hyvä esimerkki, miten kaunis nainen jäädyttää miehen aivot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2081360- 961256
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9898Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85842Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2830Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57776- 31768
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14762Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii43713T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37708