Montako vanhurskasta, kaikilta osin

Tiedustellen

Raamatun UT, Kristuksen Jeesuksen ja / apostolisensa opetusten ja ohjeiden mukaisesti, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" tavalla elävää, puhuvaa ja toimivaa tunnistatte, täällä viestittelevien keskuudesaä olevan?

Herra Kristus Jeesus sanoi että hedelmistään puun tunnistaa. Joita hedelmiä sanatkin / puheet on. On joko kaikilta osin Raamatun UT mukaisia, tai, tai sen vastaisia, silloin jos ovat vähänkin joiltakin osinkin sen vastaisia / pelkkään, vain krist. uskonnollisuuteen pitäytyväksi eksyttäviä?

Mainitkaa nimimerkit. Että voidaan tarkistaa ja tutkia, Raamatun UT valossa pitääkö paikkansa.

59

1463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rauhanjumala

      Sinä et ainakaan ole vanhurskas raamatun valossa. Eihän textisikään ole vanhurskasta Raamatusta. Hengen hedelmä on ILO . RAUHA . Montako iloista on täällä oletko sinä iloinen . Iloinen ihminen ei tuomitse muita. Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi. Onko sinulla rauha sydämessä rauha Jeesuksessa. Rauha on hengen hedelmä. Ne on hedelmiä joita evankeliumi antaa sielulle. OMAVANHURSKAUS EI PELASTA KOSKA SE PERUSTUU LAKIIN . Galatalaiskirjeet5. Rakkaus on hengen hedelmä . Tunnetko rakkautta . Näistä tuntee kristityt. Rakkaus ei tee pahaa. Oletko tänäänkin auttanut jotakin kärsivää tai syöttänyt . Oletko kylvettänyt jonkun sairaan . Annoitko juomavettä janoiselle. Oletko ollut kärsivällinen sillä rakkaus on kärsivällinen. Oletko jakanut OMASTASI paljostasi liiastasi toisille . Oikeat kristityt on. Varastamasi tavarat kannattaa palauttaa sillä sellaiset on tuhoonvihittyä Niinkuin varastetut vaatteet kengät astiat sängyt lakanat rahat verhot työkalut autot ruuat jne. parannuksen teon voi aina aloittaa itsestään. Monella ns. Lakihenkisellä uskovaksi itseään nimittävällä voi olla väärä henki kuten jogahenki. Egyptin henki. Ja heillä useimmiten on varastettua tavaraa runsain määrin mm.takkeja kattiloita kahvikuppeja . Eikä he tee töitä vaan ilmaista tavaraa rahaa ruokaa etsivät muiden pelloilta ja jääkaapeista. Itse ottavat hinnan kaikilta. Toisen oma on toisen omaa. Älä varasta sanoo laki. Ut käskee syödä OMAA ruokaansa . Auttamaan toisia. Jakamaan omastaan . Viettämään rauhallista elämää.

      • 1234567---

        Rauhan Jumala kirjoitti kymmenenkäskyn lain kahteen kivitauluun. Kymmenkäskyn laki on kasvattaja Kristukseen.
        Nyt löytyy paljon niitä, jotka kumoavat kymmenenkäskyn lain ja opettavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille. Tämä opetus on erittäin vastenmielistä kuultavaa.


    • Herättelevä

      Noin puhui myös vanahan liiton uskonnolliset Jumalan puolesta VÄÄRIN, vain uskonnollisesti ja sen oman uskonsa puolesta kiivvailevat, Herrasta Jeesuksesta, kun oli kysymys.

      Muistuttaen.

    • VarotaanOmavanhurskautta

      Herätyyksen opit eivät perustu Raamattuun. Jumala ei ole asettanut pelastuksellemme noin tiukkoja ansioita kuin aloittaja jatkuvasti tyrkyttää tälläkin foorumilla, karkoittaen mahdottomilla käskyillään monia pois Jumalan armon luota.

      Ymmärrämme, etteivät aloittajan korvien välissä ole kaikki muumit laaksossa, mutta siltikin, myös hänellä on vastuunsa, sekä Jumalan että ihmisten edessä, sillä "sanoista teidät tuomitaan tai julistetaan vanhurskaiksi". Aloittaja julistaa oletetun kristityn omavanhurskautuksen oppia, josta täysin puuttuu evankeliumi: Jeesuksen sovitustyö ja Hänen meille antamansa lahjavanhurskautus.

      Hän myös vaatii nimilistaa niistä "muista" vanhurskaista kuin hän itse. Hän siis jatkuvasti julistaa olevansa ainoa vanhurskas esim. tällä foorumilla. Hänen oppinsa rajaavat tämän luulovanhurskauden ja Jumalan kiitos, muita ei täältä tunnu löytyvän!

      Paholainen osaa pukeutua myös luuloteltuihin valkeuden vaatteisiin. Tällöin tätä kutsutaan nimellä "Valkoinen perkele". Valkoinen perkele onkin huomattavasti vaarallisempi Saatanan ilmentymä kuin nk. Musta perkele, joka avoimesti tulee synnin ominaisuudessaan. Valkeisiin vaatteisiin puettuna Saatana eksyttää monia.

      Meidän ei pidä mitata kristittyä koskaan ensisijaisesti hänen tekojensa, vaan hänen uskonsa mukaan. Aloittaja julistaa Kristuksen opin vastaista tekojen vanhurskautusta. Tämä on hänen sanomansa ja pakkomielteensä, eikä hän pyynnöstäkään jätä uskovia rauhaan kiusanteoltaan.

      Kerran on myös hänen tuomionsa päivä. Tuon yhden ainoan luulo-täydellisen Kristuksen seuraajan koko maailmankaikkeudessa!

      • menopaluuelämä

        Hyvin sanottu! Kiitos ja siunausta!


    • Herättelevä

      Ei sitten vielä ketään, yhtäkään vanhurskasta täällä tunnistanutta.

      Eikä palautteen antajatkaan sellaisiksi osoittautuneita. "Hedelmistään kun puun tunnistaa".

      • capiche

        Tuskin kukaan uskaltaa väittää olevansa sataprosenttisesti vanhurskas. Koska sellainen väite olisi ylpeyden syntiä ja kaiken lisäksi valhetta. Epätäydellisyys on ihmisen osa maan päällä ja siitä pääse eroon vasta tuonpuoleisessa.

        Galatalaiskirjeen mukaan: "armosta te olette pelastetut, ette tekojenne kautta, ettei kukaan kerskaisi." Sen vuoksi moni meistä uskaltaa sanoa olevansa armosta pelastettu ja Jumalan edessä Jeesuksen kautta vanhurskautettu.

        Elämän vanhurskaus on prosessi. Itse en voi itseäni muuttaa, mutta Jeesus voi sen vähitellen tehdä. Paavali kirjoittaa, että muutos tapahtuu, jos vietän aikaa kahden Jeesuksen kanssa:" Häntä katsomalla me muutumme".

        Kristityt eivät ole täydellisiä, he ovat armahdettuja. Laulun tekijän sanoin: en ole sellainen kuin haluaisin olla, enkä sellainen kuin tulen olemaan, mutta Jumalalle kiitos, en ole sellainen kuin olin. (alkuperäinen teksti: I'm not what I wanna be, and I'm not what I'm gonna be, but thank God I'm not what I was.)


    • Samaatietä

      Herra sinä olet minut tutkinut, sinä tunnet minut.
      Missä olenkin, minne menenkin, sen sinä tiedät.
      Jo kaukaa sinä näet aikeeni.
      Kuljen tai lepään, kaiken olet mitannut,
      perinpohjin tunnet minun tekemisen.
      Mielelläni ei ole yhtään sanaa,
      Jota sinä, Herra et tuntisi.
      Sinä suojata minua edestä ja takaa,
      Sinä lasket kätesi minun päälleni.
      Sinä tiedät kaiken. Se on ihmeellistä, siihen ei ymmärrykseni yllä.

      Minne voisin mennä sinun henkesi ulottuvilta?
      Minne voisin paeta Sinun edestäsi?
      Vaikka nousisin taivaaseen sinä olet siellä.
      Vaikka tekisin vuoteen tuonelaan,
      Sielläkin sinä olet.
      Vaikka nousisin lentoon aamuruskon siivin
      Tai muuttaisin merten taa,
      Sielläkin sinä minua ohjaat.
      Talutat väkevällä kädelläsi.
      Vaikka sanoisin "Nyt olen pimeyden kätköissä,
      Yö peittää päivän valon.
      Sinulle ei pimeys ole pimeää,
      vaan yö on sinulle kuin Päivänpaiste.
      Pimeys kuin kirkas päivänvalo.

      • Samaatietä

        Tällä tahdon sanoa, että mitä Me täällä kenenkään uskoa mittaamme tai vanhurskautta ja millä mitalla Me vajavaisina sitä oikein mittaisimme.
        Mutta Herra näkee sydämeen, hän tietää ja näkee kaiken.
        Ja hän on oikeudenmukainen.


      • Herättelevä
        Samaatietä kirjoitti:

        Tällä tahdon sanoa, että mitä Me täällä kenenkään uskoa mittaamme tai vanhurskautta ja millä mitalla Me vajavaisina sitä oikein mittaisimme.
        Mutta Herra näkee sydämeen, hän tietää ja näkee kaiken.
        Ja hän on oikeudenmukainen.

        Samoin kuin Herra Jeesus näkee, näkee myös Hänen omansa, koko sydämestään, uskollisesti ja kuuliaisesti, käskynsä kaikilta osin pitävästi ja täyttävästi elävät,puhuvat ja toimivat seuraajansa. Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi APOSOLISIA seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtioehtoa Rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsutut.

        Jeesuksen nimessä... niitä muita seuraaijkseen, Hänen apostolisia seurakuntiaan rakentavaan,Raamatun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttuja etsivä / peräänkuulutteleva.


      • Ristinsovitus

        Jeesuksen en tiedä tuollaisia kutsuja lähettelevän.

        Hän käski etsimään kurjia syntisiä teiltä ja aitovieriltä. Fariseuksille Hän lyö oven nenän edestä kiinni.

        Myös sen tiedän, mitä Jeesus viimesanoikseen sanoi Ristillä: "Se on täytetty."


      • Herättelevä
        Ristinsovitus kirjoitti:

        Jeesuksen en tiedä tuollaisia kutsuja lähettelevän.

        Hän käski etsimään kurjia syntisiä teiltä ja aitovieriltä. Fariseuksille Hän lyö oven nenän edestä kiinni.

        Myös sen tiedän, mitä Jeesus viimesanoikseen sanoi Ristillä: "Se on täytetty."

        No kovin holimattomasti olet Hänen, Herran Jeesuksen ja / apostoliensa opetukset lukeunut ja tutkinut. Kyllä siellä Raamatun UT:ssa sanotaan, opetetaan ja kehoitetaan PALJON muutakin.

        Kannatta ottaa kunnolla ja reippaasti SELVÄÄ, sen epäselväksi tehneen ja tekevän sijasta. Vain niin voi tulla Oikein ymmärtäväksi ja selvästi / kirkkaasti, niitä Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi riittäviä ja olevia Hengellisiä asiota.


      • Samaatietä
        Herättelevä kirjoitti:

        Samoin kuin Herra Jeesus näkee, näkee myös Hänen omansa, koko sydämestään, uskollisesti ja kuuliaisesti, käskynsä kaikilta osin pitävästi ja täyttävästi elävät,puhuvat ja toimivat seuraajansa. Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi APOSOLISIA seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtioehtoa Rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsutut.

        Jeesuksen nimessä... niitä muita seuraaijkseen, Hänen apostolisia seurakuntiaan rakentavaan,Raamatun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttuja etsivä / peräänkuulutteleva.

        Ei, meille ei ole annettu sitä valtaa, että voisimme osoittaa jonkun ihmisen Jumalalle otolliseksi ja jotain toista ei.
        Tosin synninpäästöstä on kirjoitettu oliko se Johanneksen evk 20l: ,Joille Te annatte synnit anteeksi, niille ne ovat anteeksi annetut, joilta Te ne pidätätte, ovat ne pidätetyt. Ei ihan sanatarkka lainaus tuo.
        Oliko tuo siis aposteleille pelkästään tarkoitettu tai miten käsitätte tuon kohdan? Minä en ole tutkinut tuota kohtaa ollenkaan. Eikä se tunnu nyt avautuvan minulle.


      • Herättelevä
        Samaatietä kirjoitti:

        Ei, meille ei ole annettu sitä valtaa, että voisimme osoittaa jonkun ihmisen Jumalalle otolliseksi ja jotain toista ei.
        Tosin synninpäästöstä on kirjoitettu oliko se Johanneksen evk 20l: ,Joille Te annatte synnit anteeksi, niille ne ovat anteeksi annetut, joilta Te ne pidätätte, ovat ne pidätetyt. Ei ihan sanatarkka lainaus tuo.
        Oliko tuo siis aposteleille pelkästään tarkoitettu tai miten käsitätte tuon kohdan? Minä en ole tutkinut tuota kohtaa ollenkaan. Eikä se tunnu nyt avautuvan minulle.

        Kyllä meille sitä varten Raamatun UT, Oikein elämisen ja toimimisen / vaikuttamisen opetukset ja ohjeet annettu. että niiden mukaan ja perustalta päättelesimme, ja alkaisimme / YHTYISIMME Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi elämään ja toimimaan / vaikuttamaan, jokaista jäsentään myöden YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pitävästi, Totuudessa YKSI mielisesti. Hänen apostolisia seurakuntiaan / sitää pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentaviksi.

        On tarkoitettu kaikillle kutsutuilleen, ja tähän em, Raamatun UT mukaiseen Krist, yhteyteen ja yhteistyöhön, niillä kaikikille hyväksi Krist. ehdoilla, yhtymään ja haluavillekin.


      • capiche
        Samaatietä kirjoitti:

        Ei, meille ei ole annettu sitä valtaa, että voisimme osoittaa jonkun ihmisen Jumalalle otolliseksi ja jotain toista ei.
        Tosin synninpäästöstä on kirjoitettu oliko se Johanneksen evk 20l: ,Joille Te annatte synnit anteeksi, niille ne ovat anteeksi annetut, joilta Te ne pidätätte, ovat ne pidätetyt. Ei ihan sanatarkka lainaus tuo.
        Oliko tuo siis aposteleille pelkästään tarkoitettu tai miten käsitätte tuon kohdan? Minä en ole tutkinut tuota kohtaa ollenkaan. Eikä se tunnu nyt avautuvan minulle.

        Synninpäästöä koskeva raamatun paikka tarkoittaa, että pastori - tai kuka tahansa kristitty - voi julistaa synnit anteeksi niille, jotka ovat syntinsä tunnustaneet. Sillä raamatun mukaan: "Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty, mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, saa armon" (Sananl. 28:13)

        Ihminen ei voi päätellä mikä toisen sieluntila pohjimmiltaan on. Jumala itse opetti profeetta Samuelia: "Herra ei katso kuten ihminen. Ihminen katsoo ulkokuorta, mutta Herra näkee sydämeen."

        Jeesus sanoi toisilta täydellisyyttä vaativista fariseuksista näin: He sitovat kokoon raskaita ja vaikeasti kannettavia taakkoja ja panevat ne ihmisten hartioille, mutta itse he eivät tahdo niitä sormellaankaan liikuttaa.” Matt. 23. 4.


      • Samaatietä
        capiche kirjoitti:

        Synninpäästöä koskeva raamatun paikka tarkoittaa, että pastori - tai kuka tahansa kristitty - voi julistaa synnit anteeksi niille, jotka ovat syntinsä tunnustaneet. Sillä raamatun mukaan: "Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty, mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, saa armon" (Sananl. 28:13)

        Ihminen ei voi päätellä mikä toisen sieluntila pohjimmiltaan on. Jumala itse opetti profeetta Samuelia: "Herra ei katso kuten ihminen. Ihminen katsoo ulkokuorta, mutta Herra näkee sydämeen."

        Jeesus sanoi toisilta täydellisyyttä vaativista fariseuksista näin: He sitovat kokoon raskaita ja vaikeasti kannettavia taakkoja ja panevat ne ihmisten hartioille, mutta itse he eivät tahdo niitä sormellaankaan liikuttaa.” Matt. 23. 4.

        Noin olen ymmärtänyt, mutta Mietin Olenko ymmärtänyt väärin.


    • Ei tietenkään ainuttakaan, koska yksikään ihminen ei tietenkään kykene elämään edes pientä hetkeä "kaikilta osin Raamatun UT, Kristuksen Jeesuksen ja / apostolisensa opetusten ja ohjeiden mukaisesti".

      • Herätyys

        Niin, siihen kykenee vain UUDESTI ylhäätä syntyneet, kutsutut / armoitetut, PYHÄNHENGEN voimassa ja vaikutuksessa olevat ja elävät, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, Hänen apostolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentaviksi kutsutut, jotka ovat myös opettajiksi, ohjaajiksi ja siihen Raamatun UT mukaiseen Kristillisyyteen johtaviksi ja profetoiviksi kutsutut / armoitetut. = Valitut.

        Missä lie piileskelee ja miksi, ne muut tähän em. Raamatun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsutut / armoitetut? KOKO "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävällä tavalla eläviä ja toimivia, Hänen seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentaviksi kutsut ja valitut.

        Jeesuksen nimessä... niitä muita etsivä / peräänkuulutteleva. vähäinen, Totuudessa pysyvä ja siihen kaikille hyväksi Jumalan Sanan mukaiseen pitäytyvästi elävä, puhuv ja toimiva. Tähän em. Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu, palvalijansa ja seuraajansa.

        "Löytäneekö uskoa" Raamatun UT mukaista ja mukaiseen, Etsivä...?


      • capiche

        Jos me pystyisimme elämään vanhurskaasti, niin mihin me silloin Kristusta tarvitsisimme. Sillä: "eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat".

        Paavalia lainaten: "Sen tähden minä mieluummin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan".


      • ruikutukset.pois
        capiche kirjoitti:

        Jos me pystyisimme elämään vanhurskaasti, niin mihin me silloin Kristusta tarvitsisimme. Sillä: "eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat".

        Paavalia lainaten: "Sen tähden minä mieluummin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan".

        Miten ajattelit sairastaa, että sen kautta pelastuksen taivaaseen ansaitseisit.
        Eli kuinka matalan jakkaran alta konttaat, että voit sanoa, että nyt olen alentunut riittävän alas ja syntiseksi. Vieläpä satuin huomaamaan tuolinalta naapuriemännän hammealushoust. Nyt olen vanhurskaasti pelastunut.
        Sorry vain, mutta käytin keppihevosta näyttämään tuo uskosi ulottuvuuden.

        Ehkä et ole hoksannut sitä, että kun pelastuu ja jättäytyy Herran vietäväksi Pyhässä Hengessä samanhenkisesti, niin siinä kuljetaankin Hengen voimasta, ei hengen voimasta, eli vanhasta aatamista.

        Siksi pelastus onkin Jumalantyö ja opetuslapset saavat Hengeesä olla seisaaltaan kulkemassa ja sydän puhtaaksi pestynä Jumalan tahdossa.
        Ei tarvita penkinalla ruikuttaa heikkouttaan ja hakea jotain perinnäisrunoutta siihen ruikutukseen, että minä vaivainen mato matkamies maan.
        Se on pelastumattomien virsi se.
        Herran omat ovat Jeesusta seuraamassa ja HÄN on luvannut Voimansa.
        Ei siinä Pyhän Hengen voimasta ruikututa, vaan kiittää Herraa, ei omasta voimasta, vaan Hänen voimastaan, koska se pelastus on Jumalan työ.
        Ruikuttelu ei kuulu matkalaisen sanavoimaksi.


    • Herätyys

      Ei näytä ainakaan vielä löytyneen!?

      • Samaatietä

        Etkö sinäkään kuulu heihin, jos ei ole yhtään löytynyt?


      • TurhaaVäittelyä
        Samaatietä kirjoitti:

        Etkö sinäkään kuulu heihin, jos ei ole yhtään löytynyt?

        Ei Saatanalle kannata vastata.


      • Samaatietä
        TurhaaVäittelyä kirjoitti:

        Ei Saatanalle kannata vastata.

        Alkaa kuulostamaan siltä, että "Herätys" pitää itseään poikkeus tapauksena, jos oikein olen ymmärtänyt.


      • Herätyys
        Samaatietä kirjoitti:

        Etkö sinäkään kuulu heihin, jos ei ole yhtään löytynyt?

        Etkö ole lukenut / tutkinut Raamatun UT, Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa Totuuteen perusuiva ja mukaisia, kaikkia kohtaan ja kaikille Laillisen, Kailille Luvallisen Oikeuden mukaisia Oiken elämisen ja toimimisen / vaikuttamisen opetuksia? Joissa Hän sanoo / opetti että, hedelmistään puun, joko hyväksi tai pahaksi tunnistaa. Joita hedelmiä sanatkin / puheet on. Voi olla joko hyväksi tai pahaksi puolesta puhuvia.

        Niitä hyväksi puolesta puhuvia on vain Raamatun UT mukaiset ja kaikilta osin perustuvat. Kaikki muut ja muun puolesta puheet niitä pahaksi, puolesta puheita.

        Herra Jeesus kirosi myös sellaisen, hyvältä ja toreelta päälle päin näyttävän puun, josta ei löytänyt ollenkaan hedelmää.

        Jeesuksen nimessä.. muistuttaen ja valistaen.


      • Samaatietä
        Herätyys kirjoitti:

        Etkö ole lukenut / tutkinut Raamatun UT, Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa Totuuteen perusuiva ja mukaisia, kaikkia kohtaan ja kaikille Laillisen, Kailille Luvallisen Oikeuden mukaisia Oiken elämisen ja toimimisen / vaikuttamisen opetuksia? Joissa Hän sanoo / opetti että, hedelmistään puun, joko hyväksi tai pahaksi tunnistaa. Joita hedelmiä sanatkin / puheet on. Voi olla joko hyväksi tai pahaksi puolesta puhuvia.

        Niitä hyväksi puolesta puhuvia on vain Raamatun UT mukaiset ja kaikilta osin perustuvat. Kaikki muut ja muun puolesta puheet niitä pahaksi, puolesta puheita.

        Herra Jeesus kirosi myös sellaisen, hyvältä ja toreelta päälle päin näyttävän puun, josta ei löytänyt ollenkaan hedelmää.

        Jeesuksen nimessä.. muistuttaen ja valistaen.

        Varmasti täällä on sitten monta! Älä kiusaa heitä.


      • KristuksessaVanhurskaat
        Samaatietä kirjoitti:

        Alkaa kuulostamaan siltä, että "Herätys" pitää itseään poikkeus tapauksena, jos oikein olen ymmärtänyt.

        Kyllä. Hänellä ei voi olla esittää yhtäkään Raamatun kohtaa tuon itsevanhurskautusoppinsa tueksi. Hän katsoo vain ihmisiä, kuinka vähemmän täydellisiä me teoissamme olemme ja esittää sen syytöksenä ja kadotustuomiona meitä vastaan.

        Hän ei tunnusta Kristuksen lahjavanhurskautusta, jossa me kaikki epätäydelliset olemme Kristuksessa täydelliset.

        Hänen toimintansa on aktiivia, jatkuvaa syytöstä näillä foorumeilla. Syyttäjän, joka jatkuvasti osoittaa "epätäydellisyyksiämme".


      • Herätyys
        KristuksessaVanhurskaat kirjoitti:

        Kyllä. Hänellä ei voi olla esittää yhtäkään Raamatun kohtaa tuon itsevanhurskautusoppinsa tueksi. Hän katsoo vain ihmisiä, kuinka vähemmän täydellisiä me teoissamme olemme ja esittää sen syytöksenä ja kadotustuomiona meitä vastaan.

        Hän ei tunnusta Kristuksen lahjavanhurskautusta, jossa me kaikki epätäydelliset olemme Kristuksessa täydelliset.

        Hänen toimintansa on aktiivia, jatkuvaa syytöstä näillä foorumeilla. Syyttäjän, joka jatkuvasti osoittaa "epätäydellisyyksiämme".

        Mikä osoittaa / todistaa, että olette Kristuksessa Jeesuksessa.?

        Viestinne ei sitä osoita / todista, että eläisitte ja toimisitte Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävällä tavalla eläviä ja toimivia Hänen (apostolisia) seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krlst, vaihtoehtoa, sitä Jumalan VALTAkunta yhteyden / yhtenäisyyden, jokaista Jäsentään myöden, Raamatun UT mukaisuudessa / Hänessä mahdollistavaa, YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pivästi, Totuudessa YKSI mielisesti, keskinäisessä Rakkaudessa ja huolenpito yhteydessä elävästi ja toimivasti Raamatun UT mukaisesti rakentaviksi.

        Hedelmistään puun Raamatun UT mukaiseksi tai sen vastaiseksi tunnistaa. Sanoi / opetti Herra, Kristus Jeesus.

        Jeesuksen nimessä... niitä muita tähän em. Raamatun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttuja / armoiutettuja etsivä / peräänkuulutteleva.

        vähäinen, Totuudessa pysyvä ja siihen pitäytyvästi elävä, puhuva ja toimiva, Tähän em. Raamatubn UT mukaiseen ja perustuvaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuraajansa.

        Missä muut? Kun ei NÄY, eikä kuulu. Vaikka Raamatun UT mukaan kuukluisi Näkyä, ja kuulua ihan KAIKKEEN maailmaan asti, kaikille Luodille. Myös ja etenkin tänne suomi24 keskustelufoorumeille, jossa on näin valtavan paljon suuressa pimeydessä eläviä ihmisiä, USKOVAISIAKIN, jotka ei elä eikä toimi kaikille hyväksi Raamatun UT opetusten ja ohjeiden mukaisesti, Oikeasti Kristillisesti.


      • riiku
        Herätyys kirjoitti:

        Mikä osoittaa / todistaa, että olette Kristuksessa Jeesuksessa.?

        Viestinne ei sitä osoita / todista, että eläisitte ja toimisitte Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävällä tavalla eläviä ja toimivia Hänen (apostolisia) seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krlst, vaihtoehtoa, sitä Jumalan VALTAkunta yhteyden / yhtenäisyyden, jokaista Jäsentään myöden, Raamatun UT mukaisuudessa / Hänessä mahdollistavaa, YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pivästi, Totuudessa YKSI mielisesti, keskinäisessä Rakkaudessa ja huolenpito yhteydessä elävästi ja toimivasti Raamatun UT mukaisesti rakentaviksi.

        Hedelmistään puun Raamatun UT mukaiseksi tai sen vastaiseksi tunnistaa. Sanoi / opetti Herra, Kristus Jeesus.

        Jeesuksen nimessä... niitä muita tähän em. Raamatun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttuja / armoiutettuja etsivä / peräänkuulutteleva.

        vähäinen, Totuudessa pysyvä ja siihen pitäytyvästi elävä, puhuva ja toimiva, Tähän em. Raamatubn UT mukaiseen ja perustuvaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuraajansa.

        Missä muut? Kun ei NÄY, eikä kuulu. Vaikka Raamatun UT mukaan kuukluisi Näkyä, ja kuulua ihan KAIKKEEN maailmaan asti, kaikille Luodille. Myös ja etenkin tänne suomi24 keskustelufoorumeille, jossa on näin valtavan paljon suuressa pimeydessä eläviä ihmisiä, USKOVAISIAKIN, jotka ei elä eikä toimi kaikille hyväksi Raamatun UT opetusten ja ohjeiden mukaisesti, Oikeasti Kristillisesti.

        Mijä oo rist sinei


      • ArmonAntimista
        Herätyys kirjoitti:

        Mikä osoittaa / todistaa, että olette Kristuksessa Jeesuksessa.?

        Viestinne ei sitä osoita / todista, että eläisitte ja toimisitte Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävällä tavalla eläviä ja toimivia Hänen (apostolisia) seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krlst, vaihtoehtoa, sitä Jumalan VALTAkunta yhteyden / yhtenäisyyden, jokaista Jäsentään myöden, Raamatun UT mukaisuudessa / Hänessä mahdollistavaa, YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pivästi, Totuudessa YKSI mielisesti, keskinäisessä Rakkaudessa ja huolenpito yhteydessä elävästi ja toimivasti Raamatun UT mukaisesti rakentaviksi.

        Hedelmistään puun Raamatun UT mukaiseksi tai sen vastaiseksi tunnistaa. Sanoi / opetti Herra, Kristus Jeesus.

        Jeesuksen nimessä... niitä muita tähän em. Raamatun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttuja / armoiutettuja etsivä / peräänkuulutteleva.

        vähäinen, Totuudessa pysyvä ja siihen pitäytyvästi elävä, puhuva ja toimiva, Tähän em. Raamatubn UT mukaiseen ja perustuvaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuraajansa.

        Missä muut? Kun ei NÄY, eikä kuulu. Vaikka Raamatun UT mukaan kuukluisi Näkyä, ja kuulua ihan KAIKKEEN maailmaan asti, kaikille Luodille. Myös ja etenkin tänne suomi24 keskustelufoorumeille, jossa on näin valtavan paljon suuressa pimeydessä eläviä ihmisiä, USKOVAISIAKIN, jotka ei elä eikä toimi kaikille hyväksi Raamatun UT opetusten ja ohjeiden mukaisesti, Oikeasti Kristillisesti.

        Kristuksen kiitos, jos viestimme eivät tuota osoita!

        Missään Raamatussa, Jeesuksen omissa opetuksissa ei ilmene tuota kirjoittamaasi listaa, kuinka liha vanhurskautetaan.

        Mutta se, ettet näe meissä syntisissä Kristuksen lapsissa Hänen vanhurskauttaan, ei johdu meistä itsestämme, vaan sinusta itsestäsi, Herätyys.

        Itse näen täällä montakin Kristuksen vanhurskauttamaa, mutta tapoihin ei kuulu, että sillä itse herrastellaan ja kehuskellaan. Meidän uskomme kohde, toisin kuin sinulla, ei ole me itse, vaan Jeesus.

        Virsi 275:
        https://www.youtube.com/watch?v=1UUjOEQ7mLA
        .


      • capiche
        Herätyys kirjoitti:

        Mikä osoittaa / todistaa, että olette Kristuksessa Jeesuksessa.?

        Viestinne ei sitä osoita / todista, että eläisitte ja toimisitte Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävällä tavalla eläviä ja toimivia Hänen (apostolisia) seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krlst, vaihtoehtoa, sitä Jumalan VALTAkunta yhteyden / yhtenäisyyden, jokaista Jäsentään myöden, Raamatun UT mukaisuudessa / Hänessä mahdollistavaa, YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pivästi, Totuudessa YKSI mielisesti, keskinäisessä Rakkaudessa ja huolenpito yhteydessä elävästi ja toimivasti Raamatun UT mukaisesti rakentaviksi.

        Hedelmistään puun Raamatun UT mukaiseksi tai sen vastaiseksi tunnistaa. Sanoi / opetti Herra, Kristus Jeesus.

        Jeesuksen nimessä... niitä muita tähän em. Raamatun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttuja / armoiutettuja etsivä / peräänkuulutteleva.

        vähäinen, Totuudessa pysyvä ja siihen pitäytyvästi elävä, puhuva ja toimiva, Tähän em. Raamatubn UT mukaiseen ja perustuvaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuraajansa.

        Missä muut? Kun ei NÄY, eikä kuulu. Vaikka Raamatun UT mukaan kuukluisi Näkyä, ja kuulua ihan KAIKKEEN maailmaan asti, kaikille Luodille. Myös ja etenkin tänne suomi24 keskustelufoorumeille, jossa on näin valtavan paljon suuressa pimeydessä eläviä ihmisiä, USKOVAISIAKIN, jotka ei elä eikä toimi kaikille hyväksi Raamatun UT opetusten ja ohjeiden mukaisesti, Oikeasti Kristillisesti.

        Itse asiassa meidän ei tarvitse todistaa sinulle yhtikäs mitään.

        Riittää, että me itse tiedämme, että "emme ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan olemme saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!" 16. Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia. (Room. 8: 15-16).


      • MäKuuroSokeaSain
        capiche kirjoitti:

        Itse asiassa meidän ei tarvitse todistaa sinulle yhtikäs mitään.

        Riittää, että me itse tiedämme, että "emme ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan olemme saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!" 16. Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia. (Room. 8: 15-16).

        ... ihmeen kokea...

        Hyvä. Juuri olin aikeissa kirjoittaa samoin, eli miksi meidän pitäisi todistaa uskomme Herätyykselle.

        Tuo todistamispakko oli ainakin aiemmassa helluntailaisuudessa. Ihmisiä laitettiin lavalle "todistamaan" muulle seurakunnalle uskostaan. Tämä koski etityisesti kasteelle menijöitä. Tuo "todistus" sitten muka vakuutti, että omasi ne hurskaat ansiot joita ilman ei ollut altaaseen menoa. Muistan oman kasteeni erittäin hyvin.

        Tuo todistamispakko oli aina. Eräskin seurakuntalainen tuli jo eteisessä kiiluvin silmin utelemaan: "Onko se tämä tässä uskossa?" Lopulta tämä tässä sai tarpeekseen kuulusteluista ja jätti koko puljun.

        Aidolla uskovalla on edes alkeellinen henkienerottamisen lahja, eikä uskovan tarvitse kysyä mitään. Hän näkee ja kuulee kysymättäkin. Mutta kaikkea ei tietenkään pidä möläyttää julki. Vain luulouskovan pitää tillittää ja kysellä joka asiaa, häneltä itseltä kun puuttuu sekä lihallinen äly että hengelliset silmät ja korvat.

        "Tulkaa ja katsokaa: kuurot saavat kuulonsa ja sokeat näkönsä!"
        .


      • Nysaloppua
        Herätyys kirjoitti:

        Mikä osoittaa / todistaa, että olette Kristuksessa Jeesuksessa.?

        Viestinne ei sitä osoita / todista, että eläisitte ja toimisitte Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävällä tavalla eläviä ja toimivia Hänen (apostolisia) seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krlst, vaihtoehtoa, sitä Jumalan VALTAkunta yhteyden / yhtenäisyyden, jokaista Jäsentään myöden, Raamatun UT mukaisuudessa / Hänessä mahdollistavaa, YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pivästi, Totuudessa YKSI mielisesti, keskinäisessä Rakkaudessa ja huolenpito yhteydessä elävästi ja toimivasti Raamatun UT mukaisesti rakentaviksi.

        Hedelmistään puun Raamatun UT mukaiseksi tai sen vastaiseksi tunnistaa. Sanoi / opetti Herra, Kristus Jeesus.

        Jeesuksen nimessä... niitä muita tähän em. Raamatun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttuja / armoiutettuja etsivä / peräänkuulutteleva.

        vähäinen, Totuudessa pysyvä ja siihen pitäytyvästi elävä, puhuva ja toimiva, Tähän em. Raamatubn UT mukaiseen ja perustuvaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuraajansa.

        Missä muut? Kun ei NÄY, eikä kuulu. Vaikka Raamatun UT mukaan kuukluisi Näkyä, ja kuulua ihan KAIKKEEN maailmaan asti, kaikille Luodille. Myös ja etenkin tänne suomi24 keskustelufoorumeille, jossa on näin valtavan paljon suuressa pimeydessä eläviä ihmisiä, USKOVAISIAKIN, jotka ei elä eikä toimi kaikille hyväksi Raamatun UT opetusten ja ohjeiden mukaisesti, Oikeasti Kristillisesti.

        Mikään ei todista että SINÄ olet ns. Kristuksessa /Jeesuksessa! Häpiä jos edes osaat! Ja lopeta se uskovia rienaava kirjoittelu!


      • Herätyys
        capiche kirjoitti:

        Itse asiassa meidän ei tarvitse todistaa sinulle yhtikäs mitään.

        Riittää, että me itse tiedämme, että "emme ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan olemme saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!" 16. Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia. (Room. 8: 15-16).

        Herra Jeesus kuitenkin sanoi / opetti uskovilleen, että hedelmistään puun tunnistaa, joita hedelmiä sanatkin / puheet on. On joko kaikilta osin Raamatun UT opetusten ja ohjeiden mukaisia, ellei ole, on sen vastaisia. Hän kirosi myös sellaisen päälle päin tuoreelta ja hyvältä näyttävän puun, mutta josta ei löytänyt ollenkaan hedelmää. Ei ilmennyt sitä todistetta, joka olisi osoittanut puun, ja sen hedelmän hyväksi, tai selkeästi pahaksi, vaan osoittautui pettäväksi / eksyttäväksi.

        Jeesuksen nimessä... tästä vertauksestaan, vähän jotenkin pettävästi / eksyttävästi, vain nimeksi krist. uskonnolislle uskovilleen, Raamatun UT mukaiseen Kristillisyyteen, jokaista Jäsentään myöden YHTÄ olevaan ja kaikessa YHTÄ pitävään, Totuudessa YKSI mieliseen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön, herätykseksi, muistuttaen, ja Raamatun UT mkaissti ja mukaiseksi jäsenistökseen, yhtymään / järjestäytymään kehoittaen.

        vähäinen, Totuudessa pysyvä, ja siihen kaikille hyväksi Jumalan Sanan (Raamatun UT) mukaisuuteen pitäytyvästi elävä, puhuva ja toimiva, tähän em. Raamatun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu, armahdettu syntinen, palvelijansa ja seuraajansa.

        Niitä muita etsivä / peräänkuulutteleva.

        "löytöneekö",Hän... uskoa, Raamatun UT mukaista ja mukaiseen, Etsivä...?


      • Herätyys
        Nysaloppua kirjoitti:

        Mikään ei todista että SINÄ olet ns. Kristuksessa /Jeesuksessa! Häpiä jos edes osaat! Ja lopeta se uskovia rienaava kirjoittelu!

        Totuuden julkituominen EI ole rienausta, vaan pimeydessä eläville / nukkuville uskoville HERÄTYKSEKSI puhetta.

        Kristuksen Jeesuksen omat, Hänen, seuraajikseen kutsutut / armoitetut, kun on kutsuttu KOKO "maailmalle ja maalle suolasi" riittävälä tavalla eläviä ja toimivia / vaikuttavia, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi APOSOLISIA seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa, jokaista Hänen jäsentään (omaansa) myöden YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pitävästi, Totuudessa YKSI mielisesti, keskinäisessä rakkaudessa ja huolenpito yhteydessä elävästi ja toimivasti / vaikuttavasti RAKENTAVIKSI-

        Ilmenee Raamatun UT, kaikille hyväksi oikein elämisen ja toimimien / vaikuttamisen opeiksi ja ohjeisi kirjoituksista.

        Kannattaa perehtyä. Niin voi päästä pimeydestä valkeuteen siihan kaikille hyväksi Oikeaan, Raamatun UT mukaiseen ja perustuvaa Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön, Johon kaikki Kristuksen Jeesuksen omat olemme kutsuttuja, sitä varten ennen muita ARMOSTA, siihen lopulliseen pelastukseen kasvamisen mahdollistavaan Krist. yhteyteen pääsemiseksi, ja siinä Raamatun UT mukaisesti Krist. Rakkaudessa, joka ei ole kenellekään pahaksi, mukaisesti rakentavasti, eläviksi ja toimiviksi / vaikuttaviksi.

        Jeesukksen nimessä... uskovilleen / muillekin tähän em. kaikille hyväksi Raamatun UT mukaiseen ja perustuvaan kristillisyyteen herätykseksi, muiotuttaen ja valistaen.

        vähäinen Totuudessa pysyvä ja siihen pitäytyvästi elävä, puhuva ja toimiväa, tähän em. Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoiettu, palvelijansa ja seuraajansa.

        Niitä muita etsivä / peräänkuulutteleva.

        "Löytäneekö"?


      • Näinonon
        Herätyys kirjoitti:

        Totuuden julkituominen EI ole rienausta, vaan pimeydessä eläville / nukkuville uskoville HERÄTYKSEKSI puhetta.

        Kristuksen Jeesuksen omat, Hänen, seuraajikseen kutsutut / armoitetut, kun on kutsuttu KOKO "maailmalle ja maalle suolasi" riittävälä tavalla eläviä ja toimivia / vaikuttavia, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi APOSOLISIA seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa, jokaista Hänen jäsentään (omaansa) myöden YHTÄ olevasti ja kaikessa YHTÄ pitävästi, Totuudessa YKSI mielisesti, keskinäisessä rakkaudessa ja huolenpito yhteydessä elävästi ja toimivasti / vaikuttavasti RAKENTAVIKSI-

        Ilmenee Raamatun UT, kaikille hyväksi oikein elämisen ja toimimien / vaikuttamisen opeiksi ja ohjeisi kirjoituksista.

        Kannattaa perehtyä. Niin voi päästä pimeydestä valkeuteen siihan kaikille hyväksi Oikeaan, Raamatun UT mukaiseen ja perustuvaa Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön, Johon kaikki Kristuksen Jeesuksen omat olemme kutsuttuja, sitä varten ennen muita ARMOSTA, siihen lopulliseen pelastukseen kasvamisen mahdollistavaan Krist. yhteyteen pääsemiseksi, ja siinä Raamatun UT mukaisesti Krist. Rakkaudessa, joka ei ole kenellekään pahaksi, mukaisesti rakentavasti, eläviksi ja toimiviksi / vaikuttaviksi.

        Jeesukksen nimessä... uskovilleen / muillekin tähän em. kaikille hyväksi Raamatun UT mukaiseen ja perustuvaan kristillisyyteen herätykseksi, muiotuttaen ja valistaen.

        vähäinen Totuudessa pysyvä ja siihen pitäytyvästi elävä, puhuva ja toimiväa, tähän em. Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoiettu, palvelijansa ja seuraajansa.

        Niitä muita etsivä / peräänkuulutteleva.

        "Löytäneekö"?

        Sinä et ole pätevä sanomaan että mikä on TOTUUS .olisit nyt vain hiljaa ja opettelisit olemaan nöyrä, muuten pilkkaamisestasi saat maksaa vielä kovan hinnan


      • Herättelevä
        Näinonon kirjoitti:

        Sinä et ole pätevä sanomaan että mikä on TOTUUS .olisit nyt vain hiljaa ja opettelisit olemaan nöyrä, muuten pilkkaamisestasi saat maksaa vielä kovan hinnan

        Vain Kristuksen Jeesuksen / Totuuden tuntemaan tulleet voi olla päteviä sanomaan, Mikä on Totuuteen perustuvaa ja mukaista, ja mikä ei ole.

        Sinäkö et vielä ole Kristuksessa Jeesuksessa? Silloin ei kannattaisi ryhtyä tuomariksi, jos ei ole siihen tehtävään asiantuntemusta. Siitä saa suuremman tuomion, kuin ne, jotka ei sellaiseen tuomarin asemaan asiantuntemattomina ryhdy.

        Herätkseksi muistuttaen.


      • Kukaontuomari
        Herättelevä kirjoitti:

        Vain Kristuksen Jeesuksen / Totuuden tuntemaan tulleet voi olla päteviä sanomaan, Mikä on Totuuteen perustuvaa ja mukaista, ja mikä ei ole.

        Sinäkö et vielä ole Kristuksessa Jeesuksessa? Silloin ei kannattaisi ryhtyä tuomariksi, jos ei ole siihen tehtävään asiantuntemusta. Siitä saa suuremman tuomion, kuin ne, jotka ei sellaiseen tuomarin asemaan asiantuntemattomina ryhdy.

        Herätkseksi muistuttaen.

        Häpiä jos osaat! Sinä jos kuka olet saava rangaistuksesi pilkkaamisesta!


    • Herätyys

      Missähän ne kaikki muut Kristuksen Jeesuksen seuraajiksi, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi, APOSOLISIA seurakuntiaan Rakentravaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsutut / armoitetut piileskelee ja miksi? Kun ei NÄY eikä kuulu?!

      Vaikka Raamatun UT mukaan kuuluisi NÄKYÄ, ja kuulua ihan kaikkeen maailmaan asti, kaikille luoduille. Myös ja etenkin tänne suomi24 keskustelufoorumeille, jossa on näin valataban paljon suuressäa pimeydessä eläviä ihmiksiä, USKOVAISIAKIN , Jotka ei tiedä, tai ei välitäkkään tietäää mikä vasta on Raamatun UT mukaista, kaikille hyväksi Oikeaa ja Kristillisyyttä, sen käytännön arkielämässä, elämällä, sanoilla ja teoilla osoittavaa / todistavaa. Sitä, josta vasta voi alkaa ilmenemään ja täyttymään ne Raamatun UT mukaisen Kristillisyyden tunnusmerkit. Joista kaikki voivat tunnistaa Kristuksen Jeesuksen Oikeasti ja Oikein seuraajikseen. Käskynä kaikilta osin pitäviksi ja täyttäviksi. Joka sitten koituu koko "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolasi" olevaksi ja siksi riittäväksi.

      Jeesukse nimessä... niitä muita tähän em. Raamatun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttuja, ja muita tähän em. Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön, niillä kaikille hyväksi ehdoilla yhtymään haluavia etsivä / peräänkuulutteleva.

      vähäinen, tähän Raamatun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuraajansa.

    • Herättelevä

      Kaikkiko täällä niitä mimeydessä nukkuvien leriläisiin lukeutuvia, joita Kristusta Jeesusta vastaan lähteminen niin kiinnosta, Nuukkuvat kuin ne Nooan aikaiset, jota heräsivät ja kiinnostuivat siitä pelastukseksi vaihtoehdosta, Nooan arkista LIIAN myöhään. Eivät enää voineet päästä mukaan siihen YLÖS ottoon, Johon vain ne vanhurskaan, Nooan perhekuntalaiset pääsi, siinä Jumalan Sanan ohjeiden mukaisesti ja mukaiseksi rakentamassaan vaihtoehdossa, Nooan arkissa.

      HERÄTÄÄNKÖ?!

      • Herätyys

        Ei näytä vanhurskaita, Raamatun UT mukaisesti eläviä ja toimivia, ei edes Raamatun UT mukaisesta, Oikeasta Kristiilisyydestä millään tavalla kiinostuneitakaan löytyneen.

        Niin se maailmallisuus ja sen ruhtinas kaikkia eri misiä eri krist. kuntalaisia vie!!


      • Herätyys
        Herätyys kirjoitti:

        Ei näytä vanhurskaita, Raamatun UT mukaisesti eläviä ja toimivia, ei edes Raamatun UT mukaisesta, Oikeasta Kristiilisyydestä millään tavalla kiinostuneitakaan löytyneen.

        Niin se maailmallisuus ja sen ruhtinas kaikkia eri misiä eri krist. kuntalaisia vie!!

        No mihin uskovia helluntailaiset on. Kun eivä Raamatun UT mukaiseen ja perustuvaan , kaikille hyväksi Kristillisyyteen, = Pyhään Kristukseen Jeesukseen. Jonka apostolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan Krist. yhteyteen johon KAIKKI Oikeasti Kristityt, siksi, Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, mukaisella elämällään, sanoillaan ja teoillaan, käytöksillään, harrastuksillaan, ja valinnoillaan osoittautuvat / todistautuvat, ovat kutsuttuja.

        Jeesuksen nimessä... niitä muita tähän em. Raamatun UT mukaiseen, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi riittävälllä tavalla eläviaä ja toimivia / vaikuttavia, Hänen apsotolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttuja / armoitettuja etsivä / peräänkuulutteleva...

        Siihen näyllä armmoitettu, vähäinen, Totuudessa pysyvä ja siihen pitäytyvästi elävä, puhuva ja toimiva kutsuttu palvelijansa ja seuraajansa.

        "Löytäneekö"...?


      • Kunhankyselen
        Herätyys kirjoitti:

        No mihin uskovia helluntailaiset on. Kun eivä Raamatun UT mukaiseen ja perustuvaan , kaikille hyväksi Kristillisyyteen, = Pyhään Kristukseen Jeesukseen. Jonka apostolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan Krist. yhteyteen johon KAIKKI Oikeasti Kristityt, siksi, Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, mukaisella elämällään, sanoillaan ja teoillaan, käytöksillään, harrastuksillaan, ja valinnoillaan osoittautuvat / todistautuvat, ovat kutsuttuja.

        Jeesuksen nimessä... niitä muita tähän em. Raamatun UT mukaiseen, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi riittävälllä tavalla eläviaä ja toimivia / vaikuttavia, Hänen apsotolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttuja / armoitettuja etsivä / peräänkuulutteleva...

        Siihen näyllä armmoitettu, vähäinen, Totuudessa pysyvä ja siihen pitäytyvästi elävä, puhuva ja toimiva kutsuttu palvelijansa ja seuraajansa.

        "Löytäneekö"...?

        Etsitko Helluntailaisia? Aistin vasta hengen. Mitä sinulla on heitä vastaan?


      • Herätyys
        Kunhankyselen kirjoitti:

        Etsitko Helluntailaisia? Aistin vasta hengen. Mitä sinulla on heitä vastaan?

        Ei ole mitään ketään vastaan. Ihmettelenn vain mihin uskovia ovat, kun eivät ole kiinnjostuneita Raamatun UT mukiasesta, kaikille hyväksi Oikeasta ja Oikeasti Kristillisyydestä.

        Etsin / peräänkuuluttelen niitä muita, kaikille hyväksi Kristuksen Jeesuksen seuraajiksi, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suuolaksi" riittävällä tavalla eläviä ja toimivia / vaikuttavia, Raamatun UT mukaisia, Hänen APOSOLISIA seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist, vaihtoehtoa rakentaviin eri virkoihin ja muihin eri palvelusten tehtäviin ja niissä avustajiksi kutsuttuja / armoitettuja. Raamatun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttuja, ja muita siihen em. Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön, nillä kaikille hyväksi Krist. ehdoilla yhtymän haluavia.

        Jeesuksen nimessä... valistaen.

        vähäinen. tähän em. Raamatrun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuaajansa-

        Että missä kaikki muut?! Kun ei näy, eikä kuulu. Vaikka Raamatun UT mukaan kuukuisi NÄKYÄ, ja kuulua ihan kaikkeen maailmaan asti, kaikillle luoduille. Myös ja etenkin tänne suomi 24 kesksutelufoorumeille, jossa on näin valtavan paljon suuressa pimeydessä eläviä ihmisiä. Uskovaisiakin!!


      • Kunhankyselen
        Herätyys kirjoitti:

        Ei ole mitään ketään vastaan. Ihmettelenn vain mihin uskovia ovat, kun eivät ole kiinnjostuneita Raamatun UT mukiasesta, kaikille hyväksi Oikeasta ja Oikeasti Kristillisyydestä.

        Etsin / peräänkuuluttelen niitä muita, kaikille hyväksi Kristuksen Jeesuksen seuraajiksi, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suuolaksi" riittävällä tavalla eläviä ja toimivia / vaikuttavia, Raamatun UT mukaisia, Hänen APOSOLISIA seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist, vaihtoehtoa rakentaviin eri virkoihin ja muihin eri palvelusten tehtäviin ja niissä avustajiksi kutsuttuja / armoitettuja. Raamatun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttuja, ja muita siihen em. Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön, nillä kaikille hyväksi Krist. ehdoilla yhtymän haluavia.

        Jeesuksen nimessä... valistaen.

        vähäinen. tähän em. Raamatrun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuaajansa-

        Että missä kaikki muut?! Kun ei näy, eikä kuulu. Vaikka Raamatun UT mukaan kuukuisi NÄKYÄ, ja kuulua ihan kaikkeen maailmaan asti, kaikillle luoduille. Myös ja etenkin tänne suomi 24 kesksutelufoorumeille, jossa on näin valtavan paljon suuressa pimeydessä eläviä ihmisiä. Uskovaisiakin!!

        Syyllistäjä?


      • Herätyys
        Kunhankyselen kirjoitti:

        Syyllistäjä?

        Krist. uskovat, ovat kutsuttu Totuuden julkituojiksi, = pimeydessä eläville ja viihtyville, sekä (nukkuville krist, uskonnollisille) valkeudeksi / herätykeksi.


      • Kunhankyselen
        Herätyys kirjoitti:

        Krist. uskovat, ovat kutsuttu Totuuden julkituojiksi, = pimeydessä eläville ja viihtyville, sekä (nukkuville krist, uskonnollisille) valkeudeksi / herätykeksi.

        Ehdollistaminen? Kiristäminen? Mitätöinti? Väheksyntä?


      • Herätyys
        Kunhankyselen kirjoitti:

        Ehdollistaminen? Kiristäminen? Mitätöinti? Väheksyntä?

        Kunhan on Raamatun UT mukaista ja perustuvaa / Totuutta, sitä kaikille hyväksi Oikeaa ja Oikeasti Kristillisyyttä, sitä Kristukksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi opetusten ja ohjeiden mukaista / nukkuvia krist. kuntalaisia Raamatun UT mukaiseen Kristillisyyteen, siihenkäskynsä kaikilta osin pitävään ja tättävään / ne Raamatun UT mukaisen Kristillisyyden tunnusmerkit ilmentävää ja täyttävään herättelevää. Joista kaikki voi tunnistaa Kristuksen Jeesuksen Oikein ja Oikeasti seuraajikseen.


    • Kunhankyselen

      Lausu perässäni.

      Isä meidän, joka olet taivaassa, pyhitetty Olkoon sinun nimesi, Tulkoon Sinun valtakuntasi.
      Tapahtukoon Sinun tahtosi myös maan päällä, niinkuin taivaissa.
      Anna meille meidän jokapäiväinen leipämme ja anna meille meidän syntimme anteeksi, niinkuin mekin annamme anteeksi niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
      Äläkä saata meitä kiusaukseen, vaan päästä meidät pahasta.
      Sillä sinun on valtakunta, voima ja kunnia iankaikkisesti.
      Aamen!

    • lahjavanhurskasX

      Uuden Testamentin valossa jokainen Jeesukseen Kristukseen uskova on vanhurskas Hänessä, Kristuksessa. Vanhurskaus ei ole oman valluksemme, tekojemme tai tekemättä jättämistemme tulosta, vaan Jumalan lahja.

      Hyvä kanssamatkaaja:
      Room. 3:
      19 Mutta me tiedämme, että kaiken, minkä laki sanoo, sen se puhuu lain alaisille, että jokainen suu tukittaisiin ja koko maailma tulisi syylliseksi Jumalan edessä;
      20 sentähden, ettei mikään liha tule hänen edessään vanhurskaaksi lain teoista; sillä lain kautta tulee synnin tunto.
      21 Mutta nyt Jumalan vanhurskaus, josta laki ja profeetat todistavat, on ilmoitettu ilman lakia,
      22 se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta.
      23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
      24 ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa,

      Olen omaksunut lahjavanhurskauden sisällön niin, ettei minun tarvitse katsoa omia eikä toisten tekoja ja elämää nähdäkseni meissä itsessämme vanhurskautta. Toivon, että sinäkin alat kysellä Jumalan vanhurskauden perään etkä etsi sitä ihmisistä. Nähdäkseni sinä vain tuomitset silmän näöltä ja korvien kuulolta lain mukaan. Saat suoda sanani anteeksi, jos ne loukkaavat sinua, mutta tarkoitukseni on vilpitön.

      • Herätyys

        Minä vain etsin ja perään kuuluttelen niitä muita Kristuksen Jeesuksen seuraajiksi, Hänen kirkkaudeksi ja kunnikasi, " maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävällä tavalla eläviä ja toimivia / vaikuttavia, Hänen (apostolisia) seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist vaihtoehtoia rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttuja / armoitettuja.

        Johon em. Krist yhteyteen ja yhteistyöhön olen kutsutttu, siihen Raamatun UT mukaiseen ja perusuvaan, käskynsä kaikilta osin pitävään ja täyttävään / ne Raamatun UT mukaisen Kristillisyyden tunnusmerkit ilmentävään ja täyttävään Oikeaan ja Oikeasti Kristillisyyteen näyllä armoitettu.


      • Herätyys
        Herätyys kirjoitti:

        Minä vain etsin ja perään kuuluttelen niitä muita Kristuksen Jeesuksen seuraajiksi, Hänen kirkkaudeksi ja kunnikasi, " maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävällä tavalla eläviä ja toimivia / vaikuttavia, Hänen (apostolisia) seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist vaihtoehtoia rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttuja / armoitettuja.

        Johon em. Krist yhteyteen ja yhteistyöhön olen kutsutttu, siihen Raamatun UT mukaiseen ja perusuvaan, käskynsä kaikilta osin pitävään ja täyttävään / ne Raamatun UT mukaisen Kristillisyyden tunnusmerkit ilmentävään ja täyttävään Oikeaan ja Oikeasti Kristillisyyteen näyllä armoitettu.

        Ei vain meinaa etsimälläkään, näin julkisesti peräänkuuluttelemallaan löytyä.

        No sitähän se Herra Jeesus jo aikanaan murehti, että löytäneekö Raamatun UT mukaista ja perustuvaa USKOA / Kristillisyyttä, omiaan etsimään ja yhdeksi jäsenistökseen kokoamaan tulemisen aikoihin. JOSSA ajassa nyt elämme!


      • Herätyys
        Herätyys kirjoitti:

        Ei vain meinaa etsimälläkään, näin julkisesti peräänkuuluttelemallaan löytyä.

        No sitähän se Herra Jeesus jo aikanaan murehti, että löytäneekö Raamatun UT mukaista ja perustuvaa USKOA / Kristillisyyttä, omiaan etsimään ja yhdeksi jäsenistökseen kokoamaan tulemisen aikoihin. JOSSA ajassa nyt elämme!

        Ei vain ala tulemaan esiin! Missä ja miksi lymyilevat. Mitä pelkäävät, sitä ihmispelkoako?

        Vaikka ovat KOKO "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" KUTSUTTUJA.


      • Herätyys
        Herätyys kirjoitti:

        Ei vain ala tulemaan esiin! Missä ja miksi lymyilevat. Mitä pelkäävät, sitä ihmispelkoako?

        Vaikka ovat KOKO "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" KUTSUTTUJA.

        Missä ne kaikki muut Kristuksen seuraajiksi, Hänen ja Hänestä todistajiksi kutsutut. Kun ei NÄY, eikä edes ns. "kuulukkaan". Vaikka Raamatun UT mukaan kuuluisi NÄKYÄ, ja kuulua, ihan kaikeen maailmaan asti, kaikille luoduille?!! Myös ja etenkin tänne suomi24 keskustelufoorumeille, jossa on näin valtavan paljon suuressa pimeydessä eläviä ihmisiä. USKOVAISIAKIN!!

        Jeesuksen nimessä... niitä muita, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi APOSOLISIA seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttuja etsivä / peräänkuulutteleva.

        "Löytäneekö"?


      • Herättelevä
        Herätyys kirjoitti:

        Missä ne kaikki muut Kristuksen seuraajiksi, Hänen ja Hänestä todistajiksi kutsutut. Kun ei NÄY, eikä edes ns. "kuulukkaan". Vaikka Raamatun UT mukaan kuuluisi NÄKYÄ, ja kuulua, ihan kaikeen maailmaan asti, kaikille luoduille?!! Myös ja etenkin tänne suomi24 keskustelufoorumeille, jossa on näin valtavan paljon suuressa pimeydessä eläviä ihmisiä. USKOVAISIAKIN!!

        Jeesuksen nimessä... niitä muita, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi APOSOLISIA seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttuja etsivä / peräänkuulutteleva.

        "Löytäneekö"?

        Hiljaisina pysyvät kuin myyrät peloissaan koloissaan!

        Tai paremminkin niin kuin kuin Aatami ja Eeva paratiisissa, syntiin, Luojaansa vastaan rikollisuuteen antataumisen / taipumisen jälkeen.


    • Herätyys

      Viesteistäänkin vanhurskaan, Jumalan Sanalle (Raamatun UT) uskollisen ja kuuliaisen pitäisi kyllä Oikesti uskovien, Raamatun UT opetukset ja ohjeet tuntevien ja / ymmärtävien, tunnistaa.

      Eikö täältä sitten niitä löydy, vai?

      • Koiraparka

        Sinä ja Jumalasi kimpassa, kaikki muut kilometrien päässä. Mahtaa olla yksinäistä. Tässä sulle tää tyhmä kommentti...


      • Herätyys
        Koiraparka kirjoitti:

        Sinä ja Jumalasi kimpassa, kaikki muut kilometrien päässä. Mahtaa olla yksinäistä. Tässä sulle tää tyhmä kommentti...

        Niinhän kaikkien Kristuksen omien kuuluisi Raamatun UT mukaan olla. Jokaista jäsentään myöden, YHTÄ olevasti ja kaikessä YHTÄ pitävästi, Totuudessa YKSI mielisesti, keskinäisessä Rakkaudessa ja huolenpito yhteydessä "kimpassa", elävästi ja toimvasti / vaikuttavasti, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi apostolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentamassa.

        Jeesuksen nimessä... niitä muita, tähän em. Raamatun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyö (kimpaan) kutsuttuja etsivä / peräänkuulutteleva.

        vähäinen, Totuudessa pysyvä ja siihen pitäytyvästi elävä, puhuva ja toimiva, tähän em, Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuraajansa.

        Missä muut?!!


      • Herätyys
        Herätyys kirjoitti:

        Niinhän kaikkien Kristuksen omien kuuluisi Raamatun UT mukaan olla. Jokaista jäsentään myöden, YHTÄ olevasti ja kaikessä YHTÄ pitävästi, Totuudessa YKSI mielisesti, keskinäisessä Rakkaudessa ja huolenpito yhteydessä "kimpassa", elävästi ja toimvasti / vaikuttavasti, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi apostolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentamassa.

        Jeesuksen nimessä... niitä muita, tähän em. Raamatun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyö (kimpaan) kutsuttuja etsivä / peräänkuulutteleva.

        vähäinen, Totuudessa pysyvä ja siihen pitäytyvästi elävä, puhuva ja toimiva, tähän em, Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuraajansa.

        Missä muut?!!

        Niin että, missä ne kaikki muut piileskelee ja miksi??!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      33
      3144
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      121
      2100
    3. Ville Mykkänen, sankari vai typerys?

      Tietenkin typerys. Lähteä nyt toisten sotaan ottamaan vapaaehtoisesti luotia päähänsä. Kuvitteli raukka, että saa hyvän
      Maailman menoa
      144
      1778
    4. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      88
      1752
    5. Kotipizza Hyllykallio

      Meniköhän jotain pieleen? Arveletteko, että lisää arvostusta teitä kohtaan?Arveletteko, että ei vaikuta myyntiä vähentäv
      Seinäjoki
      96
      1668
    6. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      102
      1563
    7. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      1415
    8. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      384
      1283
    9. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      49
      1180
    10. En oikeasti välitä sinusta nainen

      Naureskellaan sinulle ja palstajutuillesi kavereitten kesken. Ollaan lyöty vetoakin oletko se sinä oikeasti. Kirjoitat t
      Ikävä
      80
      1159
    Aihe