Onko sellaisen kemikaalin tilaaminen Suomeen laillista, jolla on farmakologisia vaikutuksia, mutta ei ole huume, eikä millään tavoin Suomessa luokiteltu (ei tietääkseni missään muussakaan paikassa)? Pakkauksessa tietenkin merkintä "vain tutkimuskäyttöön" jne. Kyseessä on kehityksestä poistunut potentiaalinen lääke. Vai meneekö homma niin että jos tuota tilaa niin sitten joku tapauskohtaisesti päättää että se on lääkeaine ja laitonta? Kysyn koska ei viitsisi lähteä arvalla kokeilemaan.
Tutkimuskemikaalin tilaaminen
kemikaalit
2
1186
Vastaukset
- uyghukgg
Tullilla on tiettävästi luettelo kielletyistä aineista, varsinkin lääkeaineista.
- kemikaalit
Olen tullin nettisivujen luettelot (Fimeat sun muut) käynyt läpi, ainoa mistä noista löytyy kyseinen aine on WHO:n lista eri aineille suositelluista triviaalinimistä, tosin harvempi yhdiste siitä ei löydy. Onko tullilla jokin erillinen lista lääkeaineista mitä ei netissä näy?
Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135243
- 675044
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 391774
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628