Kuortanelaisilla hyvä mielenterveys.

Eheytyshoitaja

Vaalit osoittivat että Kuortaneen väestöstä vain 3,3% on homoja mikä on vielä hyvä luku kun verrataan Helsinkiin, jossa joka neljäs on homppeli.

23

2504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihiriäää

      olin kyllä järkyttynyt vihreitten äänistä täälä. onko opiston opiskeliat osasta kirjoilla kuortaneella ? vääristäiskö se tulosta pikkasen? heilähän voi olla hieman vääristynyt ajatusmaailma eteläsuomessa esim haaaviston äänestämistä pidetään normaalina

    • kakkospesällesyöksyen

      Keskimäärin homoja on 0,6-0,9% väestöstä eli kuurtanehella saa pelijätä perseensä puolesta ihan tosissaan. Liekö sanonta "Sillon kun aletaan tosissaan naimaan siirretähän akat syriähän" olla sittenkin leppälänloukolta kotoosi

    • LenitaAiristonTukkalaite

      Ei, minä olen homo

    • 1.vieras

      Kuortaneella ei tarvitse olla naisen puutteessa, kuka vaan antaa kun vähänkin viitsii vongata.
      Systeemi on vähän kuin eskimoilla, kun tulee vieras niin hänet pannaan vaimon kanssa peiton alle.

      • Painuvvvvttuun

        Täshän oli nyt puhe miesten välisestä naimisesta? Älä tuu sekaamahan anna nahkamiekkojen kolistelijoiden jutella keskenään!


      • Anonyymi

        Aktiivisen oloinen luku mistähän sanut apuja mutta kenenkäs kans se olikaan naimisissa. Mutta ne oli itte vapaaehtoisesti että se on kans aika kauhea tilanne. Ja ottaa kyllä varmaan asuoista selvää


    • Lätkytystälöylyissä

      Ketään tulossa uimahallin saunomaan sunnuntaina? Viikko sitte oli hyvä meininki. Pistetään nyt vielä paremmaksi.
      Mens only

      • vanhoollinen

        jaa onko nuo sunnuntai riennot siirretty lapuan uimahallista nyt tänne. näin kuortanekin eurooppalaistuu.


    • Homojako

      Homoja kuortaneella vaa on ?

    • Hiihtomään

      Nyt kaikki joukolla laduulle hiihtämään !!!

    • asiju

      Matuja latulla.

    • Hyvätladut

      Hyvät ladut

    • Suvakkki

      Kuortane suvakkeja täyteeen

    • Pöyröööt

      Pöhölöjä

    • Pöyröö

      Pöyröötä

    • market

      Kuortaneellako on hyvä mielenterveys?Vaikea uskoa kun lukee näitä kiimakalliojuttuja ei varmaan missän päin Suomessa kirjoitella näin typeriä.

      • u.k.k

        Niin... itsekin mainitsit tämän kyseisen kalliopaikan, joten ei tuo sinunkaan avautuminen ole sieltä terävimmästä päästä.


    • Anonyymi

      Kiimakalliolla taas bileet viikonloppuna! Tule sinäkin, vaimosi on jo siellä!

      • Anonyymi

        Ei mun vaimo ollu ainakaan siellä!!


    • Anonyymi

      Ei mun mielestä,kateita ja pirullisia suurin osa.
      Odotan koska Luoja ottaa niskasta kiinni.

    • Anonyymi

      HAH hah haa.

      • Anonyymi

        Mitäs tuas naurat?


    • Anonyymi

      Enpä kyllä yhtyisi tuohon toteamukseen,

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe