Vaalit osoittivat että Kuortaneen väestöstä vain 3,3% on homoja mikä on vielä hyvä luku kun verrataan Helsinkiin, jossa joka neljäs on homppeli.
Kuortanelaisilla hyvä mielenterveys.
23
2515
Vastaukset
- vihiriäää
olin kyllä järkyttynyt vihreitten äänistä täälä. onko opiston opiskeliat osasta kirjoilla kuortaneella ? vääristäiskö se tulosta pikkasen? heilähän voi olla hieman vääristynyt ajatusmaailma eteläsuomessa esim haaaviston äänestämistä pidetään normaalina
- kakkospesällesyöksyen
Keskimäärin homoja on 0,6-0,9% väestöstä eli kuurtanehella saa pelijätä perseensä puolesta ihan tosissaan. Liekö sanonta "Sillon kun aletaan tosissaan naimaan siirretähän akat syriähän" olla sittenkin leppälänloukolta kotoosi
- LenitaAiristonTukkalaite
Ei, minä olen homo
- 1.vieras
Kuortaneella ei tarvitse olla naisen puutteessa, kuka vaan antaa kun vähänkin viitsii vongata.
Systeemi on vähän kuin eskimoilla, kun tulee vieras niin hänet pannaan vaimon kanssa peiton alle.- Painuvvvvttuun
Täshän oli nyt puhe miesten välisestä naimisesta? Älä tuu sekaamahan anna nahkamiekkojen kolistelijoiden jutella keskenään!
- Anonyymi
Aktiivisen oloinen luku mistähän sanut apuja mutta kenenkäs kans se olikaan naimisissa. Mutta ne oli itte vapaaehtoisesti että se on kans aika kauhea tilanne. Ja ottaa kyllä varmaan asuoista selvää
- Lätkytystälöylyissä
Ketään tulossa uimahallin saunomaan sunnuntaina? Viikko sitte oli hyvä meininki. Pistetään nyt vielä paremmaksi.
Mens only- vanhoollinen
jaa onko nuo sunnuntai riennot siirretty lapuan uimahallista nyt tänne. näin kuortanekin eurooppalaistuu.
- Homojako
Homoja kuortaneella vaa on ?
- Hiihtomään
Nyt kaikki joukolla laduulle hiihtämään !!!
- asiju
Matuja latulla.
- Hyvätladut
Hyvät ladut
- Suvakkki
Kuortane suvakkeja täyteeen
- Pöyröööt
Pöhölöjä
- Pöyröö
Pöyröötä
- market
Kuortaneellako on hyvä mielenterveys?Vaikea uskoa kun lukee näitä kiimakalliojuttuja ei varmaan missän päin Suomessa kirjoitella näin typeriä.
- u.k.k
Niin... itsekin mainitsit tämän kyseisen kalliopaikan, joten ei tuo sinunkaan avautuminen ole sieltä terävimmästä päästä.
- Anonyymi
Kiimakalliolla taas bileet viikonloppuna! Tule sinäkin, vaimosi on jo siellä!
- Anonyymi
Ei mun vaimo ollu ainakaan siellä!!
- Anonyymi
Ei mun mielestä,kateita ja pirullisia suurin osa.
Odotan koska Luoja ottaa niskasta kiinni. - Anonyymi
HAH hah haa.
- Anonyymi
Mitäs tuas naurat?
- Anonyymi
Enpä kyllä yhtyisi tuohon toteamukseen,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569