Etteivät he pysty samaan kuin uskolliset Jumalalle.Siksi he pilkkaavat heitä?
Onko pilkkaaminen sallittua suomi24:llä, ihanien Kristuksen lauman pilkkaaminen ?
Jumalattomat ovat Jumalan lapsille tylyjä. Monessa ketjussa muutamat vakiopalstapilkkaajat niin olen nähnyt tehneen. Lopun ajan merkki sekin merkkien joukossa. Raamatussa on kerrottu etukäteen tulevaisuudessa tapahtuvasta:" Viimeisinä aikoina tulee pilkkaajia"
Jumalattomat kokevat
13
153
Vastaukset
"Jumalattomat kokevat
Etteivät he pysty samaan kuin uskolliset Jumalalle"
Ja tiedät sen siitä, että....??- oikeassahanolet
Uskomattomilla ja liberaaleilla ei ole mitään mahdollisuuksia hengellisissä keskusteluissa ja tämä on osasyynä miksi he sitten aina lopulta turvautuvat haukuntaan.
Voisiko se silloin johtua siitä, että uskovat eivät osaa kommunikoida niin, että asiallinen hengellinen keskustelu on mahdollista? Jos uskovan vastaus toisille hengellisessä keskstelussa on vaikka sellainen, ettet voi ymmärtää asiaa, koska et ole uskova....siitä ei juuri voi asiallisella tasolla jatkaa.
- ItsensäPuhuminenSuohon
Eerikatässämoi kirjoitti:
Voisiko se silloin johtua siitä, että uskovat eivät osaa kommunikoida niin, että asiallinen hengellinen keskustelu on mahdollista? Jos uskovan vastaus toisille hengellisessä keskstelussa on vaikka sellainen, ettet voi ymmärtää asiaa, koska et ole uskova....siitä ei juuri voi asiallisella tasolla jatkaa.
Jumalan lasten sydämet ja henkensä ovat syvässä yhteydessä Jumalaan, ja he osaavat keskustella hengellisesti oikein mutta muut , jumalattomat, eivät ymmärrä hengellistä puhetta.
Vain Hengestä syntyneet ymmärtävät hengellistä puhetta? Siksi nämä menevät sinulta ohitse, toisesta korvasta sisään ja toisesta samantien ulos, kuulet mutta se ei sulaudu sinuun koska et ole Hengestä uudestisyntynyt ? ItsensäPuhuminenSuohon kirjoitti:
Jumalan lasten sydämet ja henkensä ovat syvässä yhteydessä Jumalaan, ja he osaavat keskustella hengellisesti oikein mutta muut , jumalattomat, eivät ymmärrä hengellistä puhetta.
Vain Hengestä syntyneet ymmärtävät hengellistä puhetta? Siksi nämä menevät sinulta ohitse, toisesta korvasta sisään ja toisesta samantien ulos, kuulet mutta se ei sulaudu sinuun koska et ole Hengestä uudestisyntynyt ?MOT
>Uskomattomilla ja liberaaleilla ei ole mitään mahdollisuuksia hengellisissä keskusteluissa
Tämä on kyllä ihan totta. Kun mistään käsitteestä ei tiedä mitä se kulloinkin teillä tarkoittaa, ette perustele mitään likikään ymmärrettävästi ja siirtelette maalia taukoamatta, kyllähän tällaisessa "hengellisessä keskustelussa" on käytännössä vain yksi osapuoli. Ilmankos TV7:n "keskusteluissa" on aina vain yksi mielipide ja agenda.
Me tietysti pidämme esillä sitä tosiasiaa, että vaikka teillä on valtavat luulot itsestänne, niiden takana ei ole mitään todellista.
- ItsensäPuhuminenSuohon
Sulaudu uskossa, lisäys sanan sulaudu perään.
- outoaloitus
Tuota mihin jumalattomat eivät siis tarkalleen ottaen eivät kykene ja kokevat itsensä siitä kyvyttömiksi? Voisiko aloittaja hieman täsmentää.
- Lämpölamppu
Vaikka mihin.
- HeidänYmmärtämätönMieli
Odotamme Jeesuksen paluuta, ja se tapahtuu aivan pian.
Esim. tätä jumalaton ei vaan kässää siksi reagointi on osin tai kokonaannepäasiallista.Muistaa tulee sekinettä pilkanteon kohde saa palkkaa ollessaan pilkanteon kohde. Vaikka uskovaan pilkka ei vaikutta pilkkaajan toivomalla tavalla niin se saa heidän sappensa kiehahtamaan ja he ovat pilkkaamiskierteessä aivan kuten islan oilkkaa koraanissa juutalaisa.- Jeesuksessa
Ilo palkasta pilkanteon kohteella on. Minuun heidän pilkkansa ei tehoa. Tiedän Jumalan olevan olemassa, tiedän Raamatuon olevan totta.Yhtään valhetta Raamatussa ei totuutena kerrota. Pimeyden lapsille se on pilkanteon syy. Pilkkaajat toivovat lannistavansa minut mutta Jumala ei salli mun lannistua, Jumalan Henki auttaa minua heikkoudessani. Voima on sellainen että se palauttaa nopeasti jokaisen valitun tasapainoon itse yrittämättä, pidän sitä Pyhän Hengen työnä, vaikutuksena Jumalan lapsissa.
- SelviääTotuusGylInHell
Jeesus on mun kanssani!
Joskus se pilkkaaminen voi johtua siitä, että uskovat puhuat vähän hassusti. Käytetään kieltä, jota on vaikea ymmärtää. Minäkin, vaikka olen uskossa, monesti jään miettimään, mitä oikeastaan sanotaan. Kaanaan kieleksi kai sitä sanontaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55860
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808