Salamies haluaa takaisin

mietteliäsnainen

Olin avioliitossa ollessani salasuhteessa. Erosin, sekä salamiehestä että silloisesta puolisostani. Aikaa kului ja salamies oli yhteyksissä. Ensin ehdotti että haluaisi tapailla minua siihen asti että löydän jonkun toisen (?!) no enhän ollut edes etsimässä ketään saati että olisin halunnut tapailla enää naimisssa olevaa kun vapaitakin on. Löysin ihanan miehen jonka kanssa asiat sujui. Salamies halusi selvitellä välejämme (?!) Aattelen, että tämä selvittely oli hänen tapansa kokeilla, pääsiskös takaisin jollain konstilla. Ilmoitin että tapailen toista. Hän ilmoitti että olin hänen elämänsä rakkaus. Mitä hän on omassa mielessään kehitellyt vielä näin pitkän ajan jälkeen. Nyt kertoi että voisi erota vaimostaan, jos ottaisin hänet. Whaat!? Mä en nyt tajua tämmöistä ollenkaan. En usko että meistä kahdesta olisi tullut hyvä pari. Totta kai mulla oli silloin tunteita häntä kohtaan, mutta se oli silloin. Eikä hän silloin kertonut, että oon hänen elämänsä rakkaus (ja lienenkö nytkään), että miksi joku haluaa sekoittaa tälleen toisen elämää? Ja totta kai palaan silloisiin tuntemuksiini, että mitä jos hän olisi silloin kertonut nämä samat asiat, olisinko mennyt yhteen hänen kanssaan. Oikeestaan ainoa asia mitä tunnen nyt, on syyllisyys siitä, etten halua olla hänen kanssaan. Kun en kokenut häntä elämäni rakkaudeksi, vaikka meillä olis varmaan ihan ok elämä voinut ollakin yhdessä. En voi enkä halua alkaa tuuliviiriksi, että jättäisin nyt tämän elämässäni olevan miehen kun tuolle salamiehelle nyt sopisi erota... että mitä v..tua tää nyt on. Kukaa ollu vastaavassa tilanteessa?

8

2380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihkuueiksookin

      Aika hattarapäältä vaikutat, sori. Kuka on niin pösilö, että luottaa salasuhteeseen pystyvää? Ei kukaan voi olla niin hölmä. Et taida tajuta, että kunhan sua vedättää, ties kuinka monennen kerran ja olet valmiina näköjään itsekin, vaikka väität olevasi toisen kanssa. Todella luotettavaa, toivottavasti ihana miehesi ymmärtää, kun kaikki hänelle paljastuu.

      • aloittajan

        Avioliitossa ollessa mulla oli tää salasuhde. Liekö ollut joku tapa koittaa erota sekin. Salamiehelle en ollut ensimmäinen suhde. Erosin aviopulisostani, sitä ennen olin lopettanut salasuhteenkin. Useampi kk tuon kaiken jälkeen tapasin uuden miehen. En ole salasuhteillut sen jälkeen. Salamies vaan on koittanut tehdä paluuta. Mutta kiitti, kiteytit asian. Voisinko luottaa ihmiseen, jolla on ollut useampi salasuhde, enpä usko. Salamies on valinnut polkunsa, jatkakoon sillä. Luulen että olin aikoinani helppo ja kiltti tapaus, siksi koittaa paluuta. Koitin vaan ottaa huomioon toisen tunteet, ehkei tässä tapauksessa olis kannattanut vastata yhtään mitään.


    • kokemuksestatämäkin

      Ei kannata vastata mitään niin ettii uuden uhrin.

    • Hyvääkuvitelmaa

      ja sit sä heräsit tuosta unestasi ja huomasit, että olet edelleen yksin ja tulet kuolemaan yksin?

    • Ymmärrätkylläasian

      Haluaa vain käyttää sua patjanaan. Ei muuta. Unohda ihan ehdottomasti!!!

    • annaollavaan

      Unohda koko äijä. Keskity vain uuteen suhteeseen.

    • go00

      Keskity uuteen suhteeseen niin kauan kunnes se alkaa tuntua jälleen tylsältä, ota sen jälkeen vasta salamies mutta joku uusi tällä kertaa niin on jännempää.

    • mansikkakakkua

      Lortto sinä olet, pettäjälortto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6539
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4223
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2627
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1056
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe