Nainen pettää ja jää itse katkeraksi

Eisetapa

Kuulostaako tyhmältä? Oltiin pitkässä suhteessa ja erottiin, nainen lähti. Suhteen loppuun nainen petti ja lähti, mä jäin itkee perää ja kaikki oli tyytyväisiä tavallinen paska mies ja ihan oikein sille, vai? No se homma on selvä ja enempää en siitä avaudu...

Meillä on muutama lapsi ja tosta erosta meillä on jo pari vuotta, molemmilla uudet kumppanit. Nykyisin kun näemme näen exäni katseessa pelkkää vihaa ja kun teemme lasten kanssa jotain niin olisi hyvä kysyä häneltä ensin lupa. Jotenkin tuntuu että hän olisi mulle helvetin vihainen ja katkera, voiko olla ku ite kuotenki lähti? Hän on uusissa kihloissa ja kaiken pitäisi olla hyvin, miks mua pitää vihata koska en mä varmaan niin huono mies aikanani ollut. Joudutaan olemaan tekemisissä lasten kautta ku vko-vko mennään.
Olen ymmälläni.

6

1208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietinvai

      Ehkä on hänelle jäänyt jotain hampaan koloon? Olitko tarpeeksi tukena ja apuna lasten kanssa ja kotona? Huomioitko tarpeeksi? Annoitko välillä omaa aikaa?
      Jos vastaat kaikkeen kyllä ilman epäilystäkään omasta toiminnastasi, niin ehkä ei pysty kohtaamaan itseensä kohdistuvaa vihaa (pettää jne.) vaan kääntä itse inhonsa sinua kohtaan.

      • Eisetapa

        Oon miettinyt että jotain on hampaankolossa mutta mitä? Vanhimman lapsen kanssa olin paljon suhteen aikana, eron jälkeen olen ollut parempi isänä myös nuoremmille. Suhteen jälkeen olen miettinyt että olisin voinut tehdä paljonkin asioita paremmin itse suhteessa, tein kuitenkin silloin asiat niin hyvin kuin silloin pystyin. Varmasti exäni kokee että olen jättänyt hänet yksin,ehkä? Meillä oli meistä johtumattomista syistä taloudellisesti vaikeeta ja arki oli usein sen johdosta raskasta.
        Aluksi noi sun kysymykset luettuani ajattelin ei, ei ja ei. Vähän mietittyäni vastaisin kyllä. Eron jälkeen olen saanut tehtyä omasta arjesta selkeää ja lapset viihtyy mun kanssa hyvin ja teemme kaikkea mukavaa mun viikoilla, oon saanut luotua hyvän suhteen nuorempiinkin lapsiin jotka ennen jäi vähän paitsioon. Noihin kolmeen kysymykseen vastaisin kyllä, se lapsipeheen arki on vain välillä haastavaa ja tekisin asiat tänäpäivänä eri tavalla. Mun mielestä meillä oli hyvä liitto enkä olis halunnut että se sillon hajoo, olisin halunnut yhdessä perheenä tehdä asioita enemmän. Eron jälkee oli aika paljon riitaa ja olin pettämisen selvittyä että koko liitto on ollut kusetusta ja oon miettinyt että tuleeko toi katkeruus tosta eron jälkeisestä riitelystä?


    • katkeruuspaistaaläpi

      Katsos jos tullut katumaan päätöstään ja näkee kun jatkatkin elämää uuden naisen kanssa onnellisena on kateellinen sulle. Sillä itsellään kun nyt jyskyttää takaraivossa epäilys uuden miehen pettämisestä. Nähtävästi näin käynyt ja vihaisena sinua kohtaan kun onnellinen vapautunut uuden kanssa menee teillä paremmin. Muistetaan se kuka pettämisellä suhteen aloittaa on se riski kohdata itse sama kohtalo. Siksi vihaa sinua kun nyt älyää kun touhuat lasten kanssa ja uuden naisen kuinka hän voisi olla onnellinen sinun kanssa. Oisko syy tässä?

      • Eisetapa

        Oon miettinyt jotain tuon tapaista, tuntuu vain aika hämmentävältä jos näin on kaiken jälkeen. Olin tosi rikki eron jälkeen ja siinä kyllä tehtiin kaikki ettei yhteen palata. Eipä toi kyllä näytä että yhteen haluaisi palata, vihan ja halveksunnan mä hänessä vain näen. Voisko olla jotain muuta kuitenkin?


    • oiskonäin

      Rivien välistä voi lukea ettet itse ole päässyt hänestä irti vieläkin haikailet hänen perään vaikka hän halusi erota.Ymmärrän tietysti yhteiset lapset mutta muuta en sitten ymmärräkkäään.Jos olisit päässyt hänestä yli et miettisi hänen käyttäytymistään.

      • Eisetapa

        Saattaa olla osa totuutta, sitä vanhaa perhettä kaipaan ja siitä on paljon hyviä muistoja mutta tossa on tapahtunut niin paljon asioita että aika mahdottomalta tuntuu paluu alkuun exän kanssa.
        Jos yhtäkkiä huomaisin että naapuri käyttäytyy todella vihaisesti mua kohtaan niin miettisin kyllä että mahtaa olla tähän käytökseen syy, samoin jos yhtäkkiä alkaa halveksumaan nii miettisin myös hänen käyttäytymistään. Miks en miettisi jonkun käyttäytymistä mua kohtaan? Tässä oli jo rauhallinen jakso jolloin oltiin niinkuin normaalit ihmiset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      312
      3151
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1977
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      276
      1224
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe