Käsipainot on turhia

tositosiisoäijä

Kyllä on turhia nuo käsipainot.
Penkkaan tangolla 10x120 kun käsipainoilla en saa 60 kilon kässäreillä edes yhtä hyvää toistoa.
Mitään järkeä käyttää välineitä joilla liikutellaan pienempiä painoja.

17

3198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aitoBlueteam

      olet ilmeisen huono

      • Minunparas

        penkkisarja on 6x140kg,enkä minäkään olisi saanut 60 kg käsipainoilla kun hyvä jos yhden toiston tehtyä ! Ihan eri liike.


    • Lisööpainoja

      Totta kyllä, 10 kertaa 150-170 kg on sopivaa, liian pieni paino vain tympäisee!

    • Lujjhjjhjj

      Johtuisiko harjoituksen puutteesta...?

    • kylläjaksaa

      Mitäs jos lopettaisit pompautukset ja perseen nostot kun teet penkkiä.
      Tekniikka kuntoon!

    • tositosiisoäijä

      No okei vituttaa vaan kun kaveri osti käsipainot ja niihin molempiin 30 kiloa painoja ja kehittyy vaan vuodesta toiseen kun itse junnaan paikalla vaikka käyn wolfilla.

      • Kjjjhjjhjjh

        ...siis paljon ne kässärit painaa 30kg vai 60kg/kpl...?


    • Touko_Puuppanen

      Aloittajan ongelma kertoo paskasta tekniikasta penkistä. Jos tekisit sarjat puhtaasti niin ne käsipainotkin liikkuisi edes muutaman toiston.

    • Eivälttämättäkerro

      Minä olen tuo ylempänä vastannut 6x 140kg normipenkissä tehnyt mies ja tuo sarja on tehty korostetun hyvällä tekniikalla,niinkuin minulla oli aina tapana penkkiä tehdä silloin kun sitä treenasin. Tekniikka oli perse penkissä hitaalla alastulolla ilman mitään pomppuja tai upotuksia,nätti rintakosketus ja ylös suorille käsille. Silti en olisi saanut 60kg käsipainoilla tuskin yhtä toistoa. 50 kg käsipainoilla sain 5-6 toistoa.

      • MarjikselleBanaania

        "Korostetun" "hyvällä" tekniikalla, just joo.
        Luulen että oikeasti kaukana kisanostosta. Näitä itsensä huijaajia löytyy joka salilta, sitten kun kertoo että puhtaampi tekniikka pitäisi olla niin kaverit suuttuu.
        Kuvaa nostosi ja vertaa oikeasti hyvään nostoon niin ymmärrät kuinka kaukana olet. Runkkupenkki ei ole hyvää nostamista vaan itsensä huijaamista.


      • Sinäettiedä

        kuka nimimerkkini(Nimimerkittömyyteni) takaa löytyy niin älä puhu faktana sinun luuloja. On totta ,että suuri osa saliharjoittelijoista ei tee penkkiä(kään) optimityylillä,mutta meitä kunnolla treenaaviakin on. Sarjoja en tietenkään tehnyt stopilla,koska en tavoitellut maksimiykköstä kilpailuissa. Jos tuntisit yhtään kisaavia ,tietäisit kuinka yksilöllistä se on, lähes kaikki nostavat enemmän levytangolla kuin käsipainoilla yhteenlaskettuna. Noiden suhde sitten vaihteleekin melkoisesti vaikka taatusti tekevät kaikki asiallisella tekniikalla.


      • MarjikselleBanaania

        Kyllä tämä nimimerkki on ollut minulla käytössä jo kauan. Eli ei tarvitse yrittää mitään typerää trollausta.
        Tiesin heti että feikkiä koko nosto tekniikan korostaminen. Ensin on niin korostetun hyvällä tekniikalla ja sitten ei olekkaan. Kyllä on nähty näitä nostajia.
        Ja taitaa muutenkin tulos olla vanhaa perua.. Nykyään taitaa kilot olla jotain ihan muuta. Oliko kuuri päällä kun teit "ennätyksesi"?


      • Täysinkäsittämätön

        kommentoija sinäkin! Sanon yhä edelleen,että treenasin aikoinaan erittäin hyvällä tekniikalla,mitä sä et siitä ymmärrä? Oletko todella niin tollo,että kuvittelet,että kun tehdään keskipitkiä sarjoja niin joka toisto kuuluu tehdä stopilla??!! Wtf? Jos sun järjenjuoksu on tota tasoa,niin asiasta on ihan turha kinata. Veikkaanpa ,että sieltä löytyy nuori,kokematon mitään aikaansaamaton kynäniska joka purkaa kehittymättömyyttään tommoiseen jankkaamiseen enemmän kuin vaivannäköön kuntonsa eteen. Älä huoli sun kaltaisia paskahousuja on maailma täynnä,että yksinäistä sulla ei tule olemaan. Todennäköisesti käyt vielä jossain taloyhtiön punttisalilla seuranasi samanlaiset Jonnet ketkä ei vielä elämästä tiedä yhtään mitään.


      • Jatarkennanvielä

        etten ole mikään Marjis joka tänne on joskus kirjoitellut. Treeniä mulla takana n 24 vuotta naturaalina,joskin muutamia pitkiä taukoja mahtuu väliin,6-12kk. Penkkiä tosiaan tein viimeksi vuosia sitten ja viimeisin paras sarjani oli 7x130kg. Pompulla tein munatkatossa penkkiä 17 vuotiaana,en enää sen jälkeen.


      • MarjikselleBanaania

        Eli kuuri oli päällä kun teit ennätyksesi. Ja kohta uutta päälle kun ei tulosta synnykkään. Horkan vetäjät tunnistaa hyvin tuosta suuttumisesta kun vähän kyseenalaistaa millä tulos tehty.
        Ei pidä mainostaa nosto tekniikkaansa jos se ei vastaakaan sitä mitä lupaa.
        Kyllä monet tekee kyykyt/penkit stopilla vaikka tekevät sarjaa. Sitä sanotaan "korostetun hyvällä" tekniikalla.
        Kannattaa kokeilla, ehkä ne 60kg kässäritkin alkaisi sitten liikkua.


    • rawpowerr

      Kannattaa lisätä harjottelua jos halua kehittää käsipainopenkkiä... kuitenkin eri liike, kuin tavan penkki...

    • Voimaa1

      Sinähän olet sitte heikko,syö lisää hormooneita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe