Miten itse olisit reagoinut Miriamin yllätykseen?
vielä MIRIAMISTA
193
224479
Vastaukset
- Jojo
..järkytys kenelle tahansa, mutta jos olisin mies niin olisin kyllä ottanut rahat ja koittanut kestää. Täytyihän niiden aavistella, että siinä on jotain takana, kun tuollaiseen lähtevät mukaan.
- Supsutin
Aika nolo varmaan....
- !!!
Ihan oikein niille ylimielisille miehille. Mitäs osallistuivat kilpailuun. Ois kyllä kannattanu ottaa ne rahat. Ihmettelen kyllä sitä Miriamia, että miten se suostu tommoseen, mutta kaipa sille maksettiin, ja ehkä se nautti siitä.
- nainen-85virtuoosi
onhan se totta,että miriam on kaunis nainen ja varmasti moni nainen on kateellinenkin hänelle.itse olen katsonut kiinnostuneena sarjaa,kun miehet ovat hullaantuneita häneen.mielestäni kiinnostus on ollut kaksikertainen,koska miriam on kuitenki tajuaa miehen logiikkaa ja kuitenkin on naisellinen ja seksikäs.mielestäni moni mies ei vain periaatteen takia halua häntä.
- Pera
sillä monet kun on piilohomoja niin näillehän
tilanne sopii mitä parhaiten. - lesbo.nainen
nainen-85virtuoosi kirjoitti:
onhan se totta,että miriam on kaunis nainen ja varmasti moni nainen on kateellinenkin hänelle.itse olen katsonut kiinnostuneena sarjaa,kun miehet ovat hullaantuneita häneen.mielestäni kiinnostus on ollut kaksikertainen,koska miriam on kuitenki tajuaa miehen logiikkaa ja kuitenkin on naisellinen ja seksikäs.mielestäni moni mies ei vain periaatteen takia halua häntä.
sain vasta 2 vk sitten tietää että miriamilla on miehen elin:D olin seurannut sarjaa siihen asti ja kun sain tietää siitä niin olin aivan ämmillänimiten mies voi olla niin kaunis!!!? olen itse lesbo ja jos saisin miriamin kaltaisen ´´naisen´´niin se ois unelmien täyttymys:D saisin miestä(seksi) ja naista samalla aikaa:)ja saisin rakastettavan kumppanin:) hänellä ei ollut paha sydän,hyväsydämminen naikkonen oli,ja oli tosi hurmaava.
- ole televisiota
Tarvi ihan kaikkea sentään katsoa
- pervoilua
ole televisiota kirjoitti:
Tarvi ihan kaikkea sentään katsoa
...ja jatko senkun pahenee, yäk !
- pii
mies kestää eikä valita
- mier
En olisi ottanut rahoja.
En todellakaan olisi jäänyt tekemään itseäni naurettavaksi transun kanssa jollain veneellä, ja siitä ois saanut 10000e. Miljoonasta oisin voinut harkita, mutta en pikkurahoista. - letku
lesbo.nainen kirjoitti:
sain vasta 2 vk sitten tietää että miriamilla on miehen elin:D olin seurannut sarjaa siihen asti ja kun sain tietää siitä niin olin aivan ämmillänimiten mies voi olla niin kaunis!!!? olen itse lesbo ja jos saisin miriamin kaltaisen ´´naisen´´niin se ois unelmien täyttymys:D saisin miestä(seksi) ja naista samalla aikaa:)ja saisin rakastettavan kumppanin:) hänellä ei ollut paha sydän,hyväsydämminen naikkonen oli,ja oli tosi hurmaava.
Jaa ku mä olen luullu et lesbot ei halua sitä miehen elintä. Mä olenki ihmetelly ku mä olen siihen melko heikkona. Tietty siihen oman miehen elimeen.
- Lelu_Mc
letku kirjoitti:
Jaa ku mä olen luullu et lesbot ei halua sitä miehen elintä. Mä olenki ihmetelly ku mä olen siihen melko heikkona. Tietty siihen oman miehen elimeen.
Nii voiha ne tykätä niist miehen tasku biljardeista jos on bii ja mäki katoin sitä sarjaa ja älysin ittekki vasta puoli välis et sil onki pallot ja keppi eikä sitä mikä naisel kuuluis olla et niih...
- ..?
Supsutin kirjoitti:
Aika nolo varmaan....
Onhan tuo kauheaa. Miriam raukka..
Mut en tajuu kui tollanen ohjelma tarvitaan..? - bet.sku
lesbo.nainen kirjoitti:
Tuota mie en oikeen ymmärrä, et miks Lespo kuitenkin haluu miehen kalua......eix olis paree olla BI????
- miänä
mier kirjoitti:
En olisi ottanut rahoja.
En todellakaan olisi jäänyt tekemään itseäni naurettavaksi transun kanssa jollain veneellä, ja siitä ois saanut 10000e. Miljoonasta oisin voinut harkita, mutta en pikkurahoista.Niinpä, en ois kyllä mäkään ottanut rahoja. Mutta sääliks käy Miriamia, minkä vitsin takia se on sellaseen ryhtyny ku tietää jo valmiiks että ei ne miehet sitä hyväksyis kuitenkaan lopulta..?!?!
- Jari s
Supsutin kirjoitti:
Aika nolo varmaan....
Ihanan söpö ja naisellinen Miriam olisi kyllä mulle kelvannut. Petipuuhatkin olisi saanut uusia ulottuvuuksia, kun tytöllä on meisseli.
Kyllä mä Miriamin mielummin ottaisin, kun kurpahtaneen suomi-tytön, jolla paikat höllyy ja selluliittia on vaikka muille jakaa. - mlpr
lesbo.nainen kirjoitti:
aivan upee ilmestys oisin ottanu miriamin sekä palkinnon=)
- Keinonen
Jari s kirjoitti:
Ihanan söpö ja naisellinen Miriam olisi kyllä mulle kelvannut. Petipuuhatkin olisi saanut uusia ulottuvuuksia, kun tytöllä on meisseli.
Kyllä mä Miriamin mielummin ottaisin, kun kurpahtaneen suomi-tytön, jolla paikat höllyy ja selluliittia on vaikka muille jakaa.Ei oo meikäläinen kurpahtaneita suomi-tyttöjä hetkeen nähnyt. Ja kaippa sitä homoksi voi ryhtyä jos ei naista saa, vai mitä Jari s? No jos naiset on kostmeettisia status symboleita sulle niin et varmaan niitä tule näkemään. Että anna mennä, täällä on sun kaltaselle homolle hyvä sivu http://www.findashemalelover.com
- ForeverInMisory
Jari s kirjoitti:
Kyllä mä Miriamin mielummin ottaisin, kun kurpahtaneen suomi-tytön, jolla paikat höllyy ja selluliittia on vaikka muille jakaa.Ootko ihan varma? Ö_Ö Onko susta kaikki Suomalaiset naiset tollasia... :/ Ja miksi ei saisi olla lihaa luiden päällä? Susta taitaa nainen olla parhaimmillaan sellasena luurankona niikun kaikki mallit ja julkkiskaunottaret.. Saisvat syödä vähän muutakin kun yhden salaatinlehden päivässä...
- Jari S Kauniaisesta
ForeverInMisory kirjoitti:
Ootko ihan varma? Ö_Ö Onko susta kaikki Suomalaiset naiset tollasia... :/ Ja miksi ei saisi olla lihaa luiden päällä? Susta taitaa nainen olla parhaimmillaan sellasena luurankona niikun kaikki mallit ja julkkiskaunottaret.. Saisvat syödä vähän muutakin kun yhden salaatinlehden päivässä...
Miriam on sentään Meksikolainen malli ja sikahyvän näköinen. Upea kroppa ja söpöt rinnat. Jokainen suomalainen ukko kuolaisi, jos tyttö tulisi paikalliseen yökerhoon ja ukot ei tietäisi, että hänellä on tämä miehinen jäänne haarukassa. Kyllä mä mielummin Miriamin vierestä heräisin aamulla, kun jonkun lähiöPubi-Lissun, joka on parhaat vuotensa elänyt 15 vuotta sitten.
- Jari S. Kauniaisten Kingi
Supsutin kirjoitti:
Aika nolo varmaan....
Miriam on sentään Meksikolainen malli ja sikahyvän näköinen. Upea kroppa ja söpöt rinnat. Jokainen suomalainen ukko kuolaisi, jos tyttö tulisi paikalliseen yökerhoon ja ukot ei tietäisi, että hänellä on tämä miehinen jäänne haarukassa. Kyllä mä mielummin Miriamin vierestä heräisin aamulla, kun jonkun lähiöPubi-Lissun, joka on parhaat vuotensa elänyt 15 vuotta sitten.
Miriam on seksikäs ja samaa ei voi sanoa naapurin rouvasta, jolla on jo 15kiloa ylipainoa ja riipputissit. - pööhkl
Jari S Kauniaisesta kirjoitti:
Keinonen kirjoitti:
Ei oo meikäläinen kurpahtaneita suomi-tyttöjä hetkeen nähnyt. Ja kaippa sitä homoksi voi ryhtyä jos ei naista saa, vai mitä Jari s? No jos naiset on kostmeettisia status symboleita sulle niin et varmaan niitä tule näkemään. Että anna mennä, täällä on sun kaltaselle homolle hyvä sivu http://www.findashemalelover.com
Eikä sais kyllä suomamalaisilla miehilläkään kauheesti olla aihetta ylpeyteen, jos tuolla kylälläkin kattelee. Samalla lailla, ellel pahemminkin, siellä mahat roikkuu polvissa ja sitä rataa.
Että taitaisi pojilla jopa nuo shemalet jäädä saamatta...
Ja ihan tälläinen btw-kommentti kun katsoin parin noista miriamin kuvista joidenka osoitteet joku oli pastettanut: kyllä minäkin tuolla mitalla naiseksi ryhtyisin... No joo, oon väsyny...- transuna on ihana olla
lesbo.nainen kirjoitti:
Ihanaa kuulla mielipiteesi. Olen transu, joten ymmärrän Miriamia, ja Sinua myös. Toivotan Sinulle kaikkea hyvää!
- Diiva
Jari s kirjoitti:
Kyllä mä Miriamin mielummin ottaisin, kun kurpahtaneen suomi-tytön, jolla paikat höllyy ja selluliittia on vaikka muille jakaa.Mutta olisitko itse kelvannut sille? Et mulle ainakaan noilla suomalaisen naisen halvennuskommenteillasi, ja tiedä: täällä aitonainen.
- sinä olet luuseri
Jari s kirjoitti:
Kyllä mä Miriamin mielummin ottaisin, kun kurpahtaneen suomi-tytön, jolla paikat höllyy ja selluliittia on vaikka muille jakaa.www.mp3s.pl/miriam_secret/
söpö ja naisellinen..niin ah naisellinen sori siis kyrvällinen., Jos haluut melaa perseeseen niin siitä vaan, eipä ole miriamilla kovin iso niin ei tee sulle niin kipeää, onnellista ja auvoista tulevaisuutta sulle ja haaveides miriamille, tuskin se tollasta ruikuttajaa huolis niinkuin ite olet. Sillä sentään tuntui olevan kuitenkin ihan oikeasti tunteet ja inhimillisyys tallessa vaikka identiteetti olikin hukassa, sulla ei ole kuin se identiteetti ongelma.. siitä vaan, koita onneas, sillä edes ne selluliitti babyt ei huolisi sua! Eli taidat jäädä yksin.. onneksi, etpähän lisäänny ja tee lisää kusipäitä tähän maahan, onneksi en ole sun äitisi!! häpeä nyt vähän, toi koirakin häpee sua!! - jermu
Jari s kirjoitti:
Kyllä mä Miriamin mielummin ottaisin, kun kurpahtaneen suomi-tytön, jolla paikat höllyy ja selluliittia on vaikka muille jakaa.kyllä oisin lätenyt mukaan
- Ornitologi
Keinonen kirjoitti:
Ei oo meikäläinen kurpahtaneita suomi-tyttöjä hetkeen nähnyt. Ja kaippa sitä homoksi voi ryhtyä jos ei naista saa, vai mitä Jari s? No jos naiset on kostmeettisia status symboleita sulle niin et varmaan niitä tule näkemään. Että anna mennä, täällä on sun kaltaselle homolle hyvä sivu http://www.findashemalelover.com
Ei penis miestä tee, ei kenestäkään. Biologialla on kyllä tekemistä sukupuolen kanssa, mutta ei se sukupuolta tyhjäksi selitä. Eipä tuo Miriamkaan mies ole kun itsensä naiseksi määrittelee. Helmiä sioille, ja sitä rataa.
- .....
Jari s kirjoitti:
Kyllä mä Miriamin mielummin ottaisin, kun kurpahtaneen suomi-tytön, jolla paikat höllyy ja selluliittia on vaikka muille jakaa.en tajuu tällasia...sitt ne viel väittää ett eivät oo homoja... kyllä mies on aina mies ja nainen aina nainen...oisin kyllä ottanu mielummin 200kg painavan muijan ku ton miriamin
- HYIIKS
Jari s kirjoitti:
Kyllä mä Miriamin mielummin ottaisin, kun kurpahtaneen suomi-tytön, jolla paikat höllyy ja selluliittia on vaikka muille jakaa.HYI!!!!SEHÄN ON OIKKEESTI MIES!!ETTEKÖ TE KAIKKI TIENNEET??!!!!
- tepa
Keinonen kirjoitti:
niinno....reikä se on rotallaki..
- rupsahtanut
Jari S. Kauniaisten Kingi kirjoitti:
Miriam on seksikäs ja samaa ei voi sanoa naapurin rouvasta, jolla on jo 15kiloa ylipainoa ja riipputissit.kyl sekin viel iän myötä rupsahtaa ja leikkausasvrn alkaa repeilee ja näyttää kohta ihan mainitsemaltasi naapurin tätiltä...!!!
!!!!Totuus on karua ja sattuu!!!! '
BUAH HAH HAHA BUAH HAH!! - make
Supsutin kirjoitti:
Aika nolo varmaan....
Ihminen se miriamkin on!Tässä taas huomaa kuinka tyhmiä suomalaiset miehet on!!!Varmaan itekki kiinnittäisitte huomiota miriamin näköiseen naiseen esim. ravintolassa...vaikka sillä nyt sattuukin olemaan kyrpä...ja aivan varmasti menisitte yrittämäänkin jotain...joten älkää ruvetko tuomitsemaan ihmistä, vaikka se onkin transu...oli ihan oikein että se kusetti niitä jätkiä 6-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!P.S.Jyystäkää te vain suomalaista pubi lissua.....HEH HEH!!!
- yks minni
Jari S Kauniaisesta kirjoitti:
eli pidät miehistä, jos ei asia haittaaa..
- eräs naapurin rouva
Jari S. Kauniaisten Kingi kirjoitti:
Miriam on seksikäs ja samaa ei voi sanoa naapurin rouvasta, jolla on jo 15kiloa ylipainoa ja riipputissit.Vertasit Miriamia naapurin rouvaa,jolla on 15 kg ylipainoo ja riippu tissit. Miriamilla siitä ylipainosta aikanaan tulee riippuva läskimaha.
- Minä.
No tota.. Olishan se aika shokki tosin mä nyt en mies ole.. Mutta kuitenki.. En mä tie.. Aika paha sanoa tässä nyt ku ei ite ole kokenu tilannetta..
- mister x´76
hullu pitäisi olla jos ei tuonkaltaisen ihmisen kanssa olisi valmis lähtemään matkalle(ja nettoamaan siinä sivussa rapeat 10 000 £:aa...)voisi jopa itse oppia jotain uutta...tosin täytyy myöntää, että perusheterolle kuin minä, voisi olla pitemmällä tähtäimellä olla pieni rasite, jos "neidillä" olisi hieman jotain extraa...
pojot silti Miramille...Aika kova veto tulla ton jutun kanssa julkisuuteen, vaikkakin ehkä hiukan raflaavalla tavalla...
- ^[AnGeL]^
No siis jos mää ny oisin poika/mies niin oisin kattonu mitä tulee ja niin edespäin. Mutta oisin varmaan jättäny sen koska emmä ny mikään homo ois halunnu olla vaikka se olikin muka nainen.... x)
- kale
Järkytyshän se olisi ollut, mutta ehkä olisin ottanut risteilyn ja rahatukon vastaan.
- mievaan89
käy kyllä sääliksi sitä miriamia, mutta itse kun miettii että tapaisi jonun unelmien kundin, joka osottautuisi naiseksi.. yyh.. alkaa ihan ällöttää!!!jotenki kyllä musta törkeetä ihmisten tunteilla leikkimistä, mutta ishan sen kanssa voinu sinne laival lähtee ihan kaverimielessä :) ihan säälistä ja rahojen takii ja voishan siit saada ihan hyvän kamun :)
- NanikaThePallokala
No olisihan se aika shokki ollut, jos olisin ollut voittajan housuissa.Toisaalta en olisi jättänyt matkaa väliin.Mikäs siinä olisi ollut matkailla ja tienata kymppitonni.Ja suhdetta en välttämättä Miriamin kanssa sentään olisi lähtenyt kehittämään,mutta tietysti yhteyksissä haluaisin pysyä.Meneehän siinä luottamus, kun saa kuulla, että toinen on valehdellut koko ajan, mutta tuskin ihmistä johon on noin kauan tutustunut, haluaa heittää pois kuin roskan.Ystäviä kun koskaan ei ole liikaa :).Ei jaksaisi olla aina niin kriittinen, vähän positiivista asennetta mukaan =)
- ???
Miten nii "mutta tuskin ihmistä johon on noin kauan tutustunut, haluaa heittää pois kuin roskan" eihän ne ollu tuntenu ku 2 vko:a ???
- NanikaThePallokala
??? kirjoitti:
Miten nii "mutta tuskin ihmistä johon on noin kauan tutustunut, haluaa heittää pois kuin roskan" eihän ne ollu tuntenu ku 2 vko:a ???
Kerkeäähän kahdessa viikossa tutustumaan ihmiseen tarpeeksi hyvin ja ilmeisimmin jopa rakastumaan..tai no rakastumaan ja rakastumaan..Joten siinä mielessä "voittaja" heitti Miriamin pois kuin tyhjää vain.Se on mun mielipide.
- niin oikeesti lukekaa tää
Moi hänellä on vielä yksi salasuus en tiedä pitäisikö kertoo mutta kerron hän tiesi hän tiesi kaiken hän oli vaan niin ihastunut että ei kertonut kenellekkään ettekö oo kattonut keskiviikkon kello 11.00 hänestä kerrottiin kaikki
- Suomi
niin oikeesti lukekaa tää kirjoitti:
Moi hänellä on vielä yksi salasuus en tiedä pitäisikö kertoo mutta kerron hän tiesi hän tiesi kaiken hän oli vaan niin ihastunut että ei kertonut kenellekkään ettekö oo kattonut keskiviikkon kello 11.00 hänestä kerrottiin kaikki
Kirjota suomea. Viestiä sai tavata muutamaan otteeseen. pisteet ja välimerkit myös mukaan.
- Nainen68
Niin uskomatonta tosisaippuaa ettei tosikaan!
Kävin kattomas Miriamin kuvat netistä kun sarja alkoi ja aattelin että kipurahat on saanu joka poika ennen sarjan ulostuloa.
Vaikka itekin sikailivat ja käyttäytyivät typerästi kameran eessä,eivät kyllä ansainneet tollasta kusetusta.
Varmaan tosi nöyryyttävää varsinkin "voittajalle".
En yhtään ihmetelly ettei lähteny,joku raja ihmisen ylpeydelläkin on.
Kiinnostais tietää paljonko joutui ohjelmaformaatti maksamaan jälkikäteen,ei taida riittää kymppitonni!- Jonez
Ajattelin kyllä heti, että jos se oli niin iso salaisuus, niin ei se voi muukaan olla. Eihän se ees kunnolla naiselta näyttäny lähikuvassa.
- rrrrrrrrrrrrr
Olisin rakastellut Miriamin kanssa koko viikon ja mennyt naimisiin. Todella kaunis nainen..
- Straigth
Nainen? ...mikä ihmeen nainen.. tai mies?
Miksiköhän tätä Miriamia pitäisi kutsua? kävisiköhän freak.
Mies joka haluaa näyttää naiselta. Mutta silti haluaa olla myöskin mies.. Hmm... mielenkiintoista. ..Tai sitten ei ole. oikeastaan hänenlaisiaan ei tarvitsisi ollakkaan.
Eikä myöskään enempää näitä reality sarjoja! Varsinkaan kun niissä näyttää olevan teemana aina kusettamisen ja julkisen nolaamisen maku!
Mitta on jo täysi! - Avara katseinen
Straigth kirjoitti:
Nainen? ...mikä ihmeen nainen.. tai mies?
Miksiköhän tätä Miriamia pitäisi kutsua? kävisiköhän freak.
Mies joka haluaa näyttää naiselta. Mutta silti haluaa olla myöskin mies.. Hmm... mielenkiintoista. ..Tai sitten ei ole. oikeastaan hänenlaisiaan ei tarvitsisi ollakkaan.
Eikä myöskään enempää näitä reality sarjoja! Varsinkaan kun niissä näyttää olevan teemana aina kusettamisen ja julkisen nolaamisen maku!
Mitta on jo täysi!Miriamhan selitti tilannettaan jossakin vaiheessa, että on miettinyt sukupuolielimiensä leikkausta, mutta häntä arveluttaa seuraukset. Niitähän on joka leikkauksessa ja tuo alue nyt sattuu olemaan suurimmalle osalle ihmisistä aika tärkeä, siinä mielessä, ettei sille halua tapahtuvan mitään pahaa. Tuo sama asia mietityttää varmasti kaikkia, jotka ovat samassa tilanteessa. Eli Miriam haluaa olla nainen, tuntee olevansa nainen ja on NAINEN!
Tosin mielestäni miehellä joka rakastusi ja rakastelisi Miriamin kaltaisen naisen kanssa täytyy olla edes jonkinlaisia bi-seksuaalisia taipumuksia. Mutta sellaisiahan on, joten ei hätää kellään =)
- Pöpih...
mites sen ny ottaa... Se saa olla nainen jos haluaa...Iha nättihän se oli ja parasta, että se oli mukava ihminen...ei siinä mitää vikaa oo..
- nainen
Olisin viettänyt Miriamin kanssa ikimuistoisen viikon ja saanut parempaa naista kuin täkäläisistä naisista...
- Yan
Et kuule olis taitanu saada naista ku ei oo mitään mihin tökätä....sillähän on muna paikoillaan.
Sitäpaits et ois naista saanu missään nimessä ku se on mies!!! - kyllähä
Yan kirjoitti:
Et kuule olis taitanu saada naista ku ei oo mitään mihin tökätä....sillähän on muna paikoillaan.
Sitäpaits et ois naista saanu missään nimessä ku se on mies!!!äijät sen ties et miriam on mies. homojaha ne kaikki kilpailijat oli sen ny näki naamastaki ja siitä miten ne käyttäyty toisiaan kohtaa.
eli ketään ei käyny sääliks - Transutyttö
Näin transuna olisin toki viettänyt hänen kanssaan viikon tyttönä tyttöjen kesken
- tw74
Sitä on vaikea sanoa miten olisi varsinaisessa tilanteessa reagoinut. Sitä kun pystyy sulattelemaan kotona monen jakson verran asiaa että Miriam olikin mies, niin asia ei tunnu niin pahalta ja kauhealta kuin silloin kun se vain heitetään silmille yht'äkkiä. Toden näköisesti olisin tehnyt saman päätöksen kuin Tom, eli jättänyt lähtemättä risteilylle...tai sitten...jaa-a?
- sivusta seurannut..
Ihan sairasta tommonen.......huijataan viattomii ihmisii!!!!!
- esko
siis lättyyn ja lujasti
- nainen
"Miten nii "mutta tuskin ihmistä johon on noin kauan tutustunut, haluaa heittää pois kuin roskan" eihän ne ollu tuntenu ku 2 vko:a ???"
Eihän ne edes ole tunteneet oikeaa Miriamia, vaan naisen jota "Miriam" on esittänyt olevansa.. hohhoijaa..- saapas
Kyllä nuo miehet vetivät jutun oikeuteen, mutta olihan se TV yhtiö varautunut juttuun eli ennen ohjelman tekoa miehet/pojat olivat kirjoittaneet sopimuksen tv yhtiön kanssa, että TV yhtiö ei vastaa mistään, mitä ne siellä tekevät ja joku viittaus siinä oli(en nyt muista millainen), että jos sattuisikin olemaan niin ettei se nainen olekaan nainen niin mitään korvauksia ei makseta. Eli joo sinne meni nekin oikeudenkäynnit:) Tv yhtiö sai pitää ohjelmansa ja pojat jäivät nuolemaan näppejään(tosin kamala nöyryytys varmasti, joten sympatiani heille)
- Verimuna
Jos se ottais yhtä hyvin poskeen niinkuin mun vaimo kohta ottaa, niin......................
Voi vittu! Ei koskaan! Nainen on nainen ja Miriam on Miriam vaikka munansa huisinvituun veistäis. - Perämies
saapas kirjoitti:
Kyllä nuo miehet vetivät jutun oikeuteen, mutta olihan se TV yhtiö varautunut juttuun eli ennen ohjelman tekoa miehet/pojat olivat kirjoittaneet sopimuksen tv yhtiön kanssa, että TV yhtiö ei vastaa mistään, mitä ne siellä tekevät ja joku viittaus siinä oli(en nyt muista millainen), että jos sattuisikin olemaan niin ettei se nainen olekaan nainen niin mitään korvauksia ei makseta. Eli joo sinne meni nekin oikeudenkäynnit:) Tv yhtiö sai pitää ohjelmansa ja pojat jäivät nuolemaan näppejään(tosin kamala nöyryytys varmasti, joten sympatiani heille)
lehtien mukaan ne kyl sai aika hyvät hillot siitä hommasta ku se sovittiin oikeussalin ulkopuolella ja isoilla rahoilla...
- masa
saapas kirjoitti:
Munaa tolle milloin vaan. Sikaseksikäs ja kiihottava. Mulle ihan sama, kun vaan kiimanen, tiukka reikä ja isot tissit. Ja jos siinä samalla joutuu runkaamaan tollasen kalua niin mitäs sitten. Mälli teillä kaikilla lentäs jos vaan saisitte salaa kokeilla tollasta pakkausta.
- kuitenkin oli
http://www.crisalide-azionetrans.it/Something About Miriam.jpg
- *simle*
Mutta mun mielestä TV yhtiö teki totaalisesti väärin. Ei tuollaista voi ottaa vitsinä, ei kukaan. Mutta eikös näillä nuorilla miehillä ollut jossain vaiheessa pieni epäilys asiasta että Miriam oli mies?
- duriel
No olihan toi aikamoista kusetusta miehiä kohtaan,mutta itteppä perhana menivät siihen ohjelmaan!! Tyhmyydestä kärsii koko kroppa...eikö se sananlasku niin mee????
- blade
Mitä välii jos sil munat on? Pakkoko sitä panna on? Ite oisin lähteny viikoks täyshoitoon ja kattonu että juoko se ku mies. Vähintäänkin hyvä homma lööbailla viikko muitten piikkiin.
- Kiirakaisa
että mies voi olla noin hyvännäköinen naisena !
- xxD no oli tyhmää xD
Ulkonäkö pelastais paljon ;), mutta ihan valehtelun takia jättäisin, syy mikä syy vaikka muna. mut sarja oli HUONO niinkuin kaikki reality-kimppakivat: paradice island,etc.
- pärttil
kahtoin sen miriamin porkkapätkän ja pieni oksennus refleksi tuli ku se miriami alko kuksii äijjää pyllyyn... karski tyttö se miriami!!! :)
- ihmettelijä
Siinä näkee, etteivät ne miehet oikeasti välittäneet Miriamista:vain hänen ulkokuorensa kiinnosti!!! Sellaisiako ovat miehet?
- Timi
On hän kaunis!!Mutta olis se vituttanu kun asia paljastui.
- Eenikki
Se show olis ollu paljon parempi, jos Miriam olis yhtäkkiä alentanu äänensä matalaksi ja antanu edellisenä päivänä parransängen vähän kasvaa ja sitten vetäny jätkien edessä housuista jumalattoman lerssin!
Sitten olis naurattanu.- hormoni
... hormonihoitojen jälkeen enää parta kasvaa :D
- Sad Professor
Kyllä tuo aika julmaa huumoria on. Siitä ei pääse mihinkään. On aivan turhaa syyttää ketään homofoobikoksi vain sen takia että sattuu olemaan heteroseksuaali.
- Kekkonen
Tod. näk. sille jätkälle ei kasva enää parta ja sen ääni on kans semmonen mikä se on. pässi
- kattonu pari kertaaa..
no miten ne miehet otti sen paljastuksen vastaan? en muistanu kattoo.. tv-yhtiö joutukuulemma maksaa niille nöyryytyksestä monta miljoonaa...
- Kamikaze 12
Joo kuka tää Miri Amin on? Onks se Idi Aminin eunukkitytär?
- on..
MIRIAM ei miri amin
- Pink_Gal
....näin naisena..voisin hyvinkin olla Miriamin ystävä sillä hän ei selvästikään ole pahantahtoinen ihminen joka ei halua loukata ketään =)
- Nimetön
Loistavaa! Kyllä minä umpiheterona pidän tällaisista käänteistä, kunpa olisi tuollainen 'kissa' vieressä kuin Mirjam, Nam!
- punalippu
suomalaiset rasvaniskajuntit eivät ole tälläiseen tottuneet.on hyvä että tälläisiä sarjoja tehdään jola tuuletaan ihmisten luutuneita käsityksiä.jokainen eläköön niin kuin tahtoo kenenkään valinnat eivät pitäisi olla muiden arvosteltavissa.mutta me suomalaiset olemme vielä kaukana jäljessä todellisuudesta..sääli.ohjelma oli hyvä onnistuisikohan tämä suomalaisvoimin?
- Jonez
punalippu kirjoitti:
suomalaiset rasvaniskajuntit eivät ole tälläiseen tottuneet.on hyvä että tälläisiä sarjoja tehdään jola tuuletaan ihmisten luutuneita käsityksiä.jokainen eläköön niin kuin tahtoo kenenkään valinnat eivät pitäisi olla muiden arvosteltavissa.mutta me suomalaiset olemme vielä kaukana jäljessä todellisuudesta..sääli.ohjelma oli hyvä onnistuisikohan tämä suomalaisvoimin?
Nää sarjathan on täyttä p*skaa!! Homoseksuaaleja koko telkkari täynnä!! Ketä kiinnostaa ihmisen ''salaisuudet'', kuten tällä Miriamilla!!
- Tomz
Jonez kirjoitti:
Nää sarjathan on täyttä p*skaa!! Homoseksuaaleja koko telkkari täynnä!! Ketä kiinnostaa ihmisen ''salaisuudet'', kuten tällä Miriamilla!!
Sinuako sitten ei kiinnostanut?
- Jonez
Tomz kirjoitti:
Sinuako sitten ei kiinnostanut?
Eikös se ollut aikas ennalta-arvattava salaisuus???
- Keinonen
Oletpas sinä umpihetero
- niintota
että onkos teillä jollakin todisteita että Miriam on fyysisesti mies? Kusetusta koko homma, näytelty sarja ja oikeesti nainen tämä Miriam.. :/
- Camilla64
En jaksa uskoa, että kukaan katsoo sellaista ihmistä omassa elämässään pitkään, joka valehtelee tai suostuu julkisesti huijaamaan rahasta ihmisiä, jotka on etsimässä oikeasti elämänkumppania.
Huonosti on asiat Miriamilla kun edes suostui ohjelmaan valehtelemaan. Näkisinkin että ihminen joka on epärehellinen kerran, se on sitä aina. Myös ohjelman tuottajat osaltaan tekivät väärin, että he tekivät ohjelman "Sekaisin Miriamista". Ei olisi ohjelmaa ellei olisi lahjottavia ihmisiäkin, eli Miriam kuuluu valitettavasti niihin ihmisiin, joilla on horjuva moraali ja he ovat heikkoja, ensinnäkin siinä, että ovat manipuloitavissa esim. tähän ohjelmaan kuten nähtiin. Miriam piti myös salaamansa asiaa moraalisesti vääränä, jonka psykologi myös vahvisti kartomuksessaan.
Tuskin sitä ohjelmaakaan olisi tullut jos ns. huijatut olisivat kieltäneet näyttämästä kasvojaan ohjelmassa. On hyvin mahdollista että huijatuille on maksettu sopimuspohjaiset palkkiot, joka oikeuttaa tällöin kasvojen näyttämisen distribuutatussa monikansallisessa ohjelmistossa ja näin on varmaan käynytkin.
Se on taas jokaisen oma asia mitä kukin tekee omalle keholleen, eli siihen en ota mitään kantaa, mutta toisten huiputtaminen ns. petosmielessä on jo liikaa.
Ohjelma sekaisin Miriamista täyttää kirkkaasti petoksen tunnusmerkit, joten tulevaisuus näyttää mitä tästä tai vastaavista moraalittomista ohjelmaformaateista tulee. Ehkä jotkut tv-kanavat kieltäytyvät näyttämästä moraalittomia ohjelmia.
Toivottavasti Miriam löytää sen oikean elämässään ja osaa olla tälle rehellinen.
Tulee tässä eräs sanonta mieleen..
Älä tee sitä toiselle, mitä et toivoisi itsellesi tekevän.
Hyvää kevään odotusta Suomi24 lukijoille
Camilla- jankke
mitä sanoit, on mielestäni aivan oikein. Toivon samaa myös. Hyvää kevättä!
- Jonez
Kyllähän Miriam saa olla, mikä haluaa, mutta ei se mihinkään televisioon kuulu huijaamaan muita ihmisiä! Ovatkohan ''sillä silmällä''-ohjelmaan ilmoittautuneet heterot oikeasti edes heteroita??? Mutta ihmisen seksuaalinen suuntaumus on oma asia, eikä se kuulu telkkariin.
- Pimpeli...
GO TO OPRAH!!!
- Doragon
Siis näyteltyähän toi kaikki tos nyt on (paitsi Miriam itse?). Mikäpä olisi sen parempaa markkinointia kuin tämä "oikeusjuttu" joka "nostettiin" ohjelmaa ja sen tekijöitä vastaan, kaiken lisäksi ei tarvinnut edes maksaa siittä mitään.
- Kärsi siitä itse lopulta
Sehän oli todella ilkeämielinen loukkaus .
Leikkiä toisen tunteilla huijata toista ja nolata pahasti. Tietoisesti tekee noin ,eipä hän oikeasti välitä toisten tunteista mitään , peliä leikkiä ala-arvoista pelleilyä ja vaan rakentaa valheelle . Naivi petti itsensäkin ,kuvitellen saavasna suhteen aikaan .
Ei voi silloin odottaa muuta kuin että juttu lätsähtää heti totuuden tullen kuin pannukakku
hajoaa kuin korttitalo.
Valheelle ei voi rakentaa mitään.
Parisuhde onnistuakseen vaatii rehellisyyttä ,molemmilta aina .
Olisi saanut korvata julkisen huijaamisen ja nolamisen .
Fiksu mies jätti sen kuin nallinkalliolle, ihan oksettavaa ei siinä olisi voinut sellaisen kanssa olla yhdessä enää yhtään missään . Rahat ois pitänyt ehdottomasti antaa sille miehelle ja matka kenen kanssa itse haluaa mennä eikä tuon pettävän henkilön kanssa. Kukaan ei tuollaisessa tilanteessa voi enää muuta kuin oksentaa korkeintaan ,jos samassa seurassa pitäisi olla.
Kun kerran tiesi ,että miehet on heteroja ei ois pitänyt edes kuvitella mitään suhdetta voivan tulla jatkossa .
"miriamin" ois pitänyt hakea homomiehiä tai transuja kaveriksi ,niin he ehkä ois tuossa leikissä olleet mahdollisesti mukana ja jatkaneet ehkä joku sitä suhdetta tai ehkä olisivat myös loukkaantunet ,mistäpä sen tietää. - Speedy™
Olisin varmaan sanonut että missä helkkarissa sun pallit on?? :D ja olisin varmaan nauranu aika kovaa.... :D
- ei oo järkevää...!!!!!
Mä katoin eilen sen, kun Miriam paljasti "pikku" salaisuutensa. Ja sit se sen puku!!! Se oli iha karsee!!! Mä näin et sillä EI OLLU nännej... Säälin vähän sitä miestä...=/) D= No, kuitenkin, TULKAAAA AAAAPELIIIINNNNNN!!!!!!!!!!!! SIEL ON TOSI HAUSKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- hankkikaa elämä
ei oo järkevää...!!!!! kirjoitti:
Mä katoin eilen sen, kun Miriam paljasti "pikku" salaisuutensa. Ja sit se sen puku!!! Se oli iha karsee!!! Mä näin et sillä EI OLLU nännej... Säälin vähän sitä miestä...=/) D= No, kuitenkin, TULKAAAA AAAAPELIIIINNNNNN!!!!!!!!!!!! SIEL ON TOSI HAUSKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
se on voinu käyttää nännilappuja. aika moni käyttää niitä nykyään ku ei halua näyttää huoralta.
sitäpaitsi sillon kun sitä mainostettiin nelosella, niin siinä sanottiin että "miriamilla on salaisuus. Hän on mies."
olis teijän ääliöiden pitäny jo tajuta sillon mutta kun ei. kaikki homofoobikot katto ja kauhisteli vasta kun miriam paljasti salaisuutensa miehelle.
ite en ees kattonu ko. ohjelmaa kun se on ihan samanlaista paskaa kun unelmien poikamies.
- minä
Kyllä sitä aika järkkyttynyt voisi olla,varsinkin kun Tom näytti jo aika rakastuneelta Miriamiin,ja vaikka ohjelman juoneen kuuluukin vasta lopussa kertoa tuo suuri salaisuus,aika alussa jos oltaisi kerrottu tuo salaisuus,niin ei olis niin shokki,sillä vielä ei olisi ehditty tutustua toinen toisiinsa,mutta siinäkin olisi ollut se riski(siis jos alussa ois jo kertonu)että sen jälkeen ei olis enää ollenkaan miestä kisassa,ehkä korkeintaan
10 000:n takia.
Mutta mitä Miriamiin itseensä tulee.
Vaikka se onkin kokenut monta tyrmäystä miehiltä kerrottuaan olevan itsekin mies,ei se silti sano,etteikö se todellakaan tuntuisi Miriamista pahalta,tunteet ne on silläkin,ja kuten hän itekin sanoi,ihminenhän se on sekin,jota tulisi kunnioittaa sukupuolesta huolimatta,vaikka höynäyttikin poikia aikas pahasti.
Aika sikamaisesti ne käyttäyty jotkut miehetkin. - minävaaan
Kyllä sitä aika järkkyttynyt voisi olla,varsinkin kun Tom näytti jo aika rakastuneelta Miriamiin,ja vaikka ohjelman juoneen kuuluukin vasta lopussa kertoa tuo suuri salaisuus,aika alussa jos oltaisi kerrottu tuo salaisuus,niin ei olis niin shokki,sillä vielä ei olisi ehditty tutustua toinen toisiinsa,mutta siinäkin olisi ollut se riski(siis jos alussa ois jo kertonu)että sen jälkeen ei olis enää ollenkaan miestä kisassa,ehkä korkeintaan
10 000:n takia.
Mutta mitä Miriamiin itseensä tulee.
Vaikka se onkin kokenut monta tyrmäystä miehiltä kerrottuaan olevan itsekin mies,ei se silti sano,etteikö se todellakaan tuntuisi Miriamista pahalta,tunteet ne on silläkin,ja kuten hän itekin sanoi,ihminenhän se on sekin,jota tulisi kunnioittaa sukupuolesta huolimatta,vaikka höynäyttikin poikia aikas pahasti.
Aika sikamaisesti ne käyttäyty jotkut miehetkin. - ohjelmasta
Aluksi Miriam varmaan lähti tekemään viihdettä, mutta sarjan etenemisen aikana kiintyi varmasti oikeasti näihin miehiin.
Tämä yksi armeija äijä oli selvä piilohomo, silti tahtoi todella saada Miriamin itselleen ja oli kateellinen kun putosi joukosta, totuuden jälkeen oli varmaan fiiliksillä että asiahan oli niin kuin hän ajatteli, mieshän Miriam on.
Ainut asiallinen kommentti lopussa tuli tältä kokkipojalta.
Tämä vanhin äijä taas aivan varmaan pelkää tulevaisuutta että näin voi käydä itsellekin joskus kun iskee naisen kapakasta.
Aivan varmasti aluksi voittaja oli tosi yllättynyt tiedosta ja varmaan järkyttynytkin, mutta siltikään en ymmärrä miksei voinut lähteä risteilylle, viettää viikko ns. kaverin kanssa, jutella, tutustua syvemmin ilman mitään seksiin viittavaa ja saada vielä fyffetkin itselleen.
Kaikesta huolimatta säälin Miriamia, hänellä koko ajan oli vaikeampi olla mitä enemmän tutustui miehiin, Miriam on varmasti hyvä ihminen, ohjelman loppu olisi voinut olla toisenlainen :(
Sitä en ymmärrä että ukot viitsii oikeuteen haastaa mitään tai ketään tästä jutusta, ovat lähteneet tietoisesti tosi tv-sarjaa tekemään ja haku ilmoituksessahan sanottiin että tule kokemaan ennennäkemätöntä seksiä, se kattaa aika ison piirin seksin alueelta, rahastus mielessä jos oikeuteen menee, muutenkin aika lapsellista käytöstä oli koko ajan näiltä miehiltä.
Toivon, että joskus Miriamkin löytää sen hänelle oikean ihmisen. - rouva vantaalta
koko ohjelma on sairas.
Ja kaikki jotka niihin osallistuvat.- näkyviin
suomi24, korjatkaa vika, kellonaika näyttää että on uusi viesti mutta sitä ei vaan näy, pitää lähettää uusi viesti että sen saa näkyviin. Tätä vikaa esintyy aikaajoin.
- tsah
muista sinäkin ottaa lääkkeesi, ja levätä tarpeeksi. Ei sitten ota tämä todellisuus niin koville.
- hyi
olisin mennyt risteilylle ja ottanut rahat. hyvä palkkahan 2 viikkosta toi 10 000 dollaria olisi. Mutta hävettäisi aivan sikan jos oisin vetäny kielareit ja kaikkee muut ja sit sais tietää et se oli mies. hyi.
- sinä
Nehän oli puntia prkl. parempi kurssi...
- Niin...
Nää miehethän veti tästä huijauksesta melkoset rahat. Siis aika paljon joutui tuotantofirma maksamaan, että ylipäänsä saisi esittää ohjelman.
Enkä kyllä yhtään ihmettele... Mutta sen kymppitonnin edestä olisin kyllä risteilylle lähtenyt.
- suomalaisille miehille
Tollainen olisi just hyvä opetus tällaiselle junttikansalle kuin suomi. Osaan kuvitella ne reaktiot, mitä siitä seuraisi:) Olen kyllä itseni heteromiehenä ajatellut poikien tilalle ja tietysti se harmittaisi, mutta olemme kuitenkin kaikki ihmisiä vain.
Suomeen vaan ehkä sopisi paremmin tosi tv-formaatti, jossa piilokameralla kuvattaisiin baarissa kuinka epätoivoset, sekä varatut että vapaat miehet kävisivät vokottelemassa tällaista "naista" ja kun totuus heille paljastettaisiin, mitä siitä seuraisi. Luulen, että moni "rekkalesbokin" on katellinen tollaiselle "naiselle"...
Mutta menkää nyt hyvät miehet ja jotkut naisetkin itseenne ja tajutkaa, että tällainen sarja on tehty vain siinä tarkoituksessa että tajuaisitte hieman erilaisuutta. Ei se "teidänkään" käytös nyt aina ihan normaalia ole... En nyt menisi omaakaan käytöstäni aina kehumaan, tiedän että jokaisessa meissä on parantamisen varaa, mutta täytyyhän sitä nyt ymmärtää, että tollasia ihmisiä, jotka olivat täysiä juntteja ja lähtivät edes tollaiseen ohjelmaan, täytyy hieman joskus opettaakin. Niin ja itse olen parisuhteessa elävä umpiheteromies, joka ei tietenkään toivoisi omalle kohdalleen tollaista.Oisin tietenki menny risteilylle, ja ottanu rahat. Niillä rahoilla oisin kustantanu Miriamin leikkauksen. Jos se ei ois halunnu, oisin sanonu: no ollaa sitte vaan frendei.
Mutta tommoset ohjelmat (sekaisin miriamista, täysosuma, anoppi..) lakkauttaisin ilman viimestä toivetta.
- Susanna K
En jaksa availla kaikkia viestejä ja kun tuossa aloituksessa ei mainita, minkälaatuisesta yllätyksestä oli kysymys, voisi joku sen kertoa.
Joku tv-ohjelma ilmeisesti?
Referaattia aiheesta siis, kiitos.- RHESUS
kyllä itse olisin miriamia paneskellut,tollanen nainen olis periaattees aika unelma,sillä ei olis typerää naisen logiikkaa ym..paitsi sit tietysti se haittais et ne vehkeet roikkuu siellä jalkojen välissä,mutta kai ny toinen mies tietää parhaiten mistä toinen mies tykkää:)eli aina olis tiedossa poskihoitoo ja perseeseen vetoo..
- nainen86
Siis telkkaris pyöri sarja nimeltään sekaisin miriamista.Siinä about kummenen miestä kilpaili kuka saa miriamin ittelleen.
Ne miehet ei oikeesti tiänny et Miriam on mies,se on nii pirun kauniin naisen näkönen.
Mut eilen se vissii paljastu näil miehil et miriam oliki mies...En oo itte kattonu sarjaa, mut jotenki näin se meni!
Typerää touhuu!!! - Marja
nainen86 kirjoitti:
Siis telkkaris pyöri sarja nimeltään sekaisin miriamista.Siinä about kummenen miestä kilpaili kuka saa miriamin ittelleen.
Ne miehet ei oikeesti tiänny et Miriam on mies,se on nii pirun kauniin naisen näkönen.
Mut eilen se vissii paljastu näil miehil et miriam oliki mies...En oo itte kattonu sarjaa, mut jotenki näin se meni!
Typerää touhuu!!!Tälläistä ei saisi miehille tehdä vaikka Miriami
olikin mieletään ja näöltää nainen. Katsoi ohjelman siinä miehet olisi pitänyt tehdä vain
aloiteen ja yrittää mennä pitemmälle niin asia
olisi selvinnyt aikaisemmin.
- Antta
Oisin haastanu oikeuteen.
- höönöö
Ajatelkaa tos tilanteessa noi jätkät olis voinnu hyökkää sen kimppuu ku se paljasti salaisuuden!!!!
- jonzki
juu oikeutee sellane!olisin ainaki vedelly sen keksijän..kuulemma joku oli vetäny turpaa sitä kuka keksi sen??
- facilis.girl
olishan se ollu hetkellinen öööö... "siis hetkonen.. voitko toistaa uudestaan? Siis sä olet mies?" mä olisin luultavasti pyörtyny ja tippunut sinne uima-altaaseen!!
- ui heba
oisin varmaa ollu sillee et: no terve menoo vaa! x] tai jotai.. mut kummiski.. aika järkyttyny.. onhan se suuri järkytys ku tietää et on rakastunut mieheen joka on naisen näköne.
- Susku94
onhan se aivan järjetöntä
mies ja mies pussaili ja kaikkee
must tuntuu et miriam on homo
ja sit ku se toinen äijä lähti viel sen muka sinne lomalle
ei ihan ok - :D:D:D:D
Keskustelun taso??? -Alapuolella arvostelun. :D:D
- panettaa
rankasti,se tulee turhautuneeksi jos ei ole kuin peräreikä mihin lykätä.samalta se tuntuu nausesta jos mieheltä ei löydykään kalua,
ja itse on jo toimintakunnossa.siinä voi tulla riitaa.
- man
Mä olisin hyppänyt siitä kaiteelta alas, jos olis sen miehen kaa pussaillut.. olis ollut semmonen järkytys. no toivaan osoitti että ei kannata ulkomailla kännissä lähtee "ekan" naisen ??? matkaan eikä tarvi olla ees juovuksissa.. meni varmaan monelle toi naisesta..
- Hihii
Olisin minä järkyttynyt suuresti sillä ne pojat suutelivat vähän niinkuin toista poikaa.....yök!!
Siis ihan normaalia jos pussaa poskelle mut suuhun....yök!!!!!!!!!!! - tosissaa lailista?!?!?
Ei tässäkään showssa mitään vikaa muuten mutta että aijai ku oisin ollu itse samassa tilanteessa kun tää Tom nii oisin varmaa repiny sen jostai kaiteesta alas,ei tommonen enää tervettä ole huhu
p.s. ei mulla oo mitää homoja,transsuja jne vastaan mutta jos kusetettas että ollaa nais ihmisiä ja sitte jossai vaiheessa paljastus että on mies nii ei menis enää jakeluun kiitos mitä mieltä ite - sami
haulikolla perseille:)
- nenä
Olette sit kaikki varmaa käyny Miriamin hameen alla vai? Kenelläkää, siis KENELLÄKÄÄ ei oo mitää todisteita että Miri olisi mies. Näyteltyä paskaa koko juttu kumminkin.
- Pimpeli...
Käy PÄLLIAIVO kattomassa edelleenkin se nettiosoite...
- Minä
Olisin ottanut rahat ja haastanu oikeuteen kaikki sarjan tekijät. No entä suomalaisversio? Pääosaa esittää varmaan Jonne Aaron (vai mikä nyt olikaan). Ois se aika tuskasta elää "naisen" kanssa jonka kanssa joutuis aina kylvää siemenet paskaan. Eikä se miriam oo ku pelkää silikoonia ja vielä helvetin ruma
- Herr Oberst
No kyllä ne haastoikin sen oikeuteen. Etteipä siitä mitään.
Ihan hemmotin tyhmä temppu tuokin.
- Transut ovat luonnottomia!
oksentaisin ja sitten vetäisin jutun oikeuteen. olivathan nuo miehet vetäneet jutun oikeuteen ja oikeussalin ulkopuolella saaneet huomaavan summan tapahtuneesta...
- pannut
ja ehkä myös imenyt suklaista meksikaanoa
- Paa Paadero!
Leikkaus "sieltä" olisi jotain muuttanut, mutta ajatelkaapa ihmiset, et vauvojakin syntyy, molemmilla vehkeillä varustettuna...harvinaista mutta totta...tosin valehtelu ei ole hyvä alku millekkään suhteelle, ts. ois kaveri pitänyt pokkansa, pitänyt pätäkät ja kiittänyt loppujen lopuksi seurasta...ihan nätti cyborgi!
- Poika-30
Niin...asiahan on niin,että kovin kaunishan toi Miriam oli ja siksi on aivan helppo kuvitella,että itse olisin varmasti ollut ihan yhtä täysillä poikien kanssa kisassa!.Mutta miten olisin voittajana reagoinut.....hmm....kuka sanoi että olisin voittanut?!?..
- Ulla56
facilis.girl sanoo:
olenhan itseasiassa Juha Salmisen paras kaveri.. öööö... Ja kun tässä on tullut niin paljon väärinkäsityksiä öööö... niin kerronpa teille öööö... etten sille enduro öööö... kuskille vaan hyvän öööö... ystäväni isän kanssa... :P Jep.. se oli tosi monimutkasesti öööö... kirjotettu mutta toivottavasti öööö... edes joku ymmärsi mitä tarkoitin... ?! öööö...
öööö... olishan se ollu hetkellinen öööö... "siis hetkonen.. öööö... voitko toistaa uudestaan? öööö... Siis sä olet mies?" öööö... mä olisin öööö... luultavasti pyörtyny öööö... ja tippunut öööö... sinne öööö... uima-altaaseen öööö.. öööö....!!
öööö... Oon.. Huumorintajuinen, hassu.. öööö... joo..maailman ihmeellisin tyttö lapsi..
öööö... siis Oriveden öööö... amixessa, niinkun öööö... kaikki toivon öööö... mukaan älys.. ;)
öööö... joo.. Oon.. Jep.. Ja no olen aivan tyypillinen kaksonen.. xD
Mut kaikki vaan reippahasti juttelemaan mulle!
Hyvä facilis.girl!
Tämä sivusi on näytetty 12.2.2005 4492 kertaa, joten varmasti on yhtä monta ihmettelijää mitä päässäsi oikein liikkuu.
En tiedä mitä olet vetänyt, mutta älä vedä sitä ainakaan enää ja tuosta iästäsi vielä kun mainitsit, että olet 16v, niin naapurin Samikin on järjellisempi puheissaan ja kirjoituksissaan, vaikka on vain 12vuotias ja cp-vammainen.
Et todellakaan ole henkiseltä iältäsi 19vuotias, vaan ennemminkin alle 9 vuotiaan tasolla. Laskutaitosikin on 5 vuotiaan tasoa, joka on todettava laskiessani henkilöprofiilia galleriassa. Prosentit tekevät yhteensä 525%, jotka taitavat olla pahasti todellisuudessa miinuksen puolella, siis -525%.
Järkytyksekseni on vain todettava, että olet todella jäänyt pahasti kasvusta jälkeen. Surullista mutta totta!
Toivotan sinulle kumminkin hyviä jatkoja, sekä paranemisia
Terveisin: Huolestunut
Ps. tässä vielä niille lukijoille linkki, jotka haluavat käydä kummastelemassa maailman menoa.. http://galleria.suomi24.fi/facilis.girl - JouJou
paikka olisi ollut ja uskoisin, että halut seksiin olisivat poistuneet aika pitkäksi aikaa.
Ainakin minulle, karmea paikka, kun olen hetero ja viimeiseen asti. - *beba*
mä olisin varmaan jättäny sen ku se kert valehteli! ja jos se olis kertonu heti, mä en olis ees tutustunu siihen!
- hmph...!!!
Tässä sun viestissä näkee just useimpien ihmisten asenteen.
Ei anneta ees mahollisuutta tutustua toiseen ihmiseen ihmisenä vaan torjutaan jo pelkällä ulkoisen olemuksen perusteella ja varsinkin kun ei ihan jokapäiväinen juttu! Siis, onko luettavissa että ihmisen ulkokuori ratkaisee kaiken vaikka ihminen sisältä voisi olla mitä upein ihminen?
Enpä taida enää uskaltaa tutustua uusiin ihmisiin!! - Fem
hmph...!!! kirjoitti:
Tässä sun viestissä näkee just useimpien ihmisten asenteen.
Ei anneta ees mahollisuutta tutustua toiseen ihmiseen ihmisenä vaan torjutaan jo pelkällä ulkoisen olemuksen perusteella ja varsinkin kun ei ihan jokapäiväinen juttu! Siis, onko luettavissa että ihmisen ulkokuori ratkaisee kaiken vaikka ihminen sisältä voisi olla mitä upein ihminen?
Enpä taida enää uskaltaa tutustua uusiin ihmisiin!!Oon aivan samaa mieltä! Ihmiset vaan on sellasii kieroutuneita paskoja. Kattoisivat vaan peiliin, kyllä siitä omasta "täydellisestä nassustakin" jotain virheitä löytyy. Jokaisen sellasen ihmisen pitäisi ainakin kerran kuulla sanottavan omasta ulkonäöstään jotain tosi ilkeetä. Ehkä se opettais..Ehkä ei.
- kiusattu
Fem kirjoitti:
Oon aivan samaa mieltä! Ihmiset vaan on sellasii kieroutuneita paskoja. Kattoisivat vaan peiliin, kyllä siitä omasta "täydellisestä nassustakin" jotain virheitä löytyy. Jokaisen sellasen ihmisen pitäisi ainakin kerran kuulla sanottavan omasta ulkonäöstään jotain tosi ilkeetä. Ehkä se opettais..Ehkä ei.
älä viitti. mä olen ollu kiusattu tarhasta seiskaluokalle. eikä se todellakaan oo kivaa.
minkä ikänen sä olet kun kehotat ihmisiä kiusaamaan ja tuhoamaan toisten itsetuntoa?
ihminen on kaunis. joko ulkoa tai sisältä ja joskus ehkä molempia.
mä en toivois niille mun kiusaajille mitään samanlaista mitä mä koin. en edes sille lohjalaiselle pojalle joka rikko mun pyörän kolmannella.
ilmeisesti sua ei ikinä ole haukuttu ja pilkattu. mutta mua haukuttiin viidennellä ja kuudennella läskiks ja huoraks siks koska mulla oli isommat rinnat kun muilla meidän koulun tytöillä. mulle ei edes menny yhtä pienet paidat kun meidän koulun pissiksillä mun rintojen takia.
rupikonnaks mua haukuttiin koska mulla alkoi murrosikä ennen muita ja mulla tuli finnejä naamaan.
haluaisitko sä ajatella että on parempi vaan tappaa itsensä kun kaikki haukkuu eikä selvästikkään välitä? jopa mun isosisko huusi ja haukku mua jatkuvasti. siihen vielä mukaan hakkaava faija ja elämä on täydellinen.
- @tak_84
olisin haastanut oikeuteen jos olis omalle kohdalle sattunut...
- hah
Ihan oikein niille miehille ku hyvän näkösen naisen ja pillun peräähän ne sinne ohjelmaa meni!!! ei puhettakaa et ne ois ollu valmiita tasapainoseen, rehelliseen tai normaaliin suhteeseen. Panoa niin kauan ku nainen suostuu, ja ku ei enää haluu nii rahat taskuu ja seuraavan muijan luo. kyllä mä miehet tunnen!
- Eetu
hah kirjoitti:
Ihan oikein niille miehille ku hyvän näkösen naisen ja pillun peräähän ne sinne ohjelmaa meni!!! ei puhettakaa et ne ois ollu valmiita tasapainoseen, rehelliseen tai normaaliin suhteeseen. Panoa niin kauan ku nainen suostuu, ja ku ei enää haluu nii rahat taskuu ja seuraavan muijan luo. kyllä mä miehet tunnen!
no et tunne mua
- Antti
Olisin ottanut Miriamilta suihin ja nauttinut hänen kanssaan kaikesta kivasta. Kun naimaan aletaan, niin siinä ovat naiset vain tiellä.
- hyvä
Antilla ainoa järkevä kommentti tällä palstalla : )
- pimutsi
olin kyllä yllättynyt että mirjami on mies.
mutta oli se aika typerästi tehty kun mirjami ei sano nut sitä heti että hän on mies!!!!!!!!!
mutta terveisiä mirjamille!!!!!1 - varmaankin
vetäny "Miriamia" nenuun.
- Rasmusgirl_92
Mä en saanu sanaa suustani, kun kuulin siitä, mä järkytyin. Mä olisin sanonu, et sorry, mut mä en kestä tätä, mä lähen.
- ^^iida
No tota.. Oon tyttö nii jos mä oisi ollu mies ois eri asia :D. Oisin järkyttyny xD ja luultavasti nauranut x)...
- tytynen..
Unohin kattoo viimesen jakson.. Mitä siin tapahtu? kertoks se mirjam et se on mies? vai?
viittiskö joku kertoo?- jepSIS
Miriam kertoi, että on syntynyt pojaksi,että sillai. Todistetta löytyy edellä olevasta viestistä "TÄSSÄ ON SULLE TODISTETTA".
- ..............
jepSIS kirjoitti:
Miriam kertoi, että on syntynyt pojaksi,että sillai. Todistetta löytyy edellä olevasta viestistä "TÄSSÄ ON SULLE TODISTETTA".
ihanaa kun joku mainostaa mun viestejä;D
- heebot
Oikeusjutulla uhkailun jälkeen tv yhtiö sovitteli hemmojen kanssa 100 000 - 150 000 punnan korvaukset per lärvi. Että ei kovin huonosti hemmoille käynyt.
Ja hyvä kun nostivat jutun pakkohomotuksesta, tollasilla rahoilla kelpaa jo elellä.
Sääliks käy Tomppaa. Ja sitä ihme punapaitasta kääpiötä, raukka näytti siltä että tapaus järkytti sitä kovasti, tulevaisuudessa löytyy sillan alta höpöttämästä halvalle sherry pullolle SHE WAS A MAN, HER, A MAN.- PaSKa90
Mä ToTa HeI..TÄÄÄLLÄÄÄ sIIs TääLL
xD SoRRy ny..?? mitä v*tun hmm..?? - Raimo57
PaSKa90 kirjoitti:
Mä ToTa HeI..TÄÄÄLLÄÄÄ sIIs TääLL
xD SoRRy ny..?? mitä v*tun hmm..??Lopeta pelleily facilis.girl!
Lukijoille sitten tiedoksi, että facilis.girl yrittää namioitua PaSKa90 :si ja milloin miksikin.
Olet totisesti hoidon tarpeessa. Ip-numerosi on helppo jäljittää samoin yhteystietosi. Jos et osaa keskustella palstoilla asiallisesti, niin jätä se kokonaan tekemättä, muutoin joudumme tekemään sinusta ilmoituksen. - Ktm maisteri
lukekaa cnn ... Ja Reutersissa oli kans juttua..
- miriam
kyllä mullekin kelpais vaikka löytykin jotain ylimääräistä hameen alta.jos on tavallaan ollut nainen puolet elämästä niin palkintorahoilla leikkaus hoitaa loput jos haluis vehkeistä eroon jos ei niin uusia seksileikkejä olis tiedossa.
- JUSSI
OISIN PANNU SITÄ PERSEESEEN
- Heturi
Siis, jos mulle olis käynyt noin mä varmaan olisin seonnut. Toi on just mun pahin painajainen, että noin joskus kävis. Mä olisin saanut sellaiset raivarit, ettei sillä ainakaan munia enää sen jälkeen olis ollu!
- RealPearl
sanoisin näin... Nätissä paketissa ne yllätykset yleensä tulevat.;)
- -MaSSauM-
No jos se kerran on nyt nais puolinen nii väliikö sillä koska jos sil olis viel se miehen "kalu" nii sit ois kyl eri asia mut sehän on kokonaan nainen ja
hot semmonen - Nimetön
mahtaa sillä olla aika lilla ku oli niin pienet housut ja mitään ei näkyny.. itellänikin isompi ;)
terveisin: (tosi)NAINEN - ...???
Entäpäs mistä me tiedämme olivatko kaikki nämä "miehet" miehiä...? Siis, mitä onhan näitäkin naisia joista on tehty poikia... ite tavannut joskus yhen naisen baaris, siis luulin sitä jätkäksi, mut selvisikin et se onkin muija... (siis sil oli miesmäiset kasvonpiirteet, siili, ja kropaltaankin aivan "lauta"...)
- Tavallinen mies
Kyllä on hyvännköinen. Itse tässä mennä viikkolla sain sauvaa perseeseen 61 vuotiaalta myfo naiselta. Mahtava kokemus. On tosi hyvännäköinen kanssa hän. Kyllä olisi kiihottavaa, jo sais Miriamia
- Revel
...ois ruvennu Vxxxxxaa hieman rankemmasti...
Palstalla on moni ottamassa mieluummin melaa hanuriin hyvännäköiseltä Miriamilta, kuin muksuja suomalaisnaisen kanssa... Mikäs siinä. Varmaan jotain henkilöitä jotka ovat kaapista ulos astumassa tai ihan teinejä. Eikä siinäkään mitään. Jokainen on mitä on. Henkilökohtaisesti kuitenkin epäilen, ettei omaa seksuaalista suuntautuneisuutta voi muuttaa. Sittenhän homouskin olisi ihan oma valita.... Järjetöntä...
Kyllä minä otan sen aidon pyöreähkön suomalaisen pirttihirmun, jos vaan tietää, että sillä toisella on jotain extraa. Mä en kyllä henkilökohtaisesti ymmärrä sellaisia henkilöitä jotka kieltäisivät esiaviollisen seksin. Täytyyhän autollakin päästä koeajolle ennen kuin sen ostaa. Tommosen miriamin kun tapaa tosielämässä, ja hääyönä tekisi mieli, se muuten harmittaisi. - yks nainen
Tässähän on kysymys telkkariohjelmasta. Voittajalle tarjolla rahaa ym. Pitäisi raksuttaa, ettei tollainen malli ja kaikki muu hyvä ole ok,vaan siinä on jotain muuta. Olihan miehille mainittu, että tulee YLLÄTYS. Sääliksi käy voittajaa,kun joutui pettymään.
- aarne
onks väliä thaimaassa on tuhansia transuja tosin paljon kauniimpia kuin oikeat naiset ei pulttia kyllä tavaran kokeilemalla tuntee
- henkilö jolla on sama nimi....
Joo, Mä en todellakaan kattonut kun kerran sitä ohjelmaa ja arvaa onks mulle piruilti siitä. Oon ihan nainen ja enkä suomalaisen näköinen niin sen takia oon sit saanu kuulla juttuja... Että nauttikaa te vaan siellä, mutta mä oon koettanut kestää ja unohtaa piruillut... Ihmiset on tyhmiä välillä kun leimaavat kaikki Miriam nimiset naiset ja varsinki jos on hiukan erinnäköinen...
- Joujou
Mä oon kuullu että toi Dom ois tehny itsarin sen ohjelman takii...?..oks joku kuullu samaa "huhuu"?
- mennyt
SUORAA PÄÄTÄ YRJÖÖMÄÄN!
- ....................
Kyllä mä nyt menisin kymppitonnista matkalle sen kans, ei kai sen kans oo pakko mitään tehä, hehhe..
- sathya
Sairasta! Onneks joillakin, ja ainakin ohjelman miehillä oli vielä vaistot tallella ja koskemattomina. Miriamista näkyi heti ekoissa mainoksissa "jonkinlainen" yli virittetty rivous.
Tsunamin lähellä olevat monet ihmiset olivat jo hukanneet vaistonsa luonnoilmiöille koska eivät vaistonneet luonnon äärettömään hiljaisuuteen ennen aallon tuloa.
Meillä on olemassa puhtaat, terveet ja koskemattomat vaistot jos haluamme vahingoittaa niitä tai käyttää niitä avuksemme - se on - vapaa valinta!
Homot on jo liikaa muutenkin esillä, ikäänkuin niillä olis jokin vaa'ankieli asema yheteiskunnissamme. Homous ei ole "sairaus" eikä geneettinen perintö, vaan vain - oma valinta!! - sathya
Sairasta! Onneks joillakin, ja ainakin ohjelman miehillä oli vielä vaistot tallella ja koskemattomina. He kaikki järkyttyivät Miriam-hirviötä. Miriamista näkyi heti ekoissa mainoksissa "jonkinlainen" yli virittetty rivous.
Tsunamin rannikoilla olevat monet ihmiset olivat jo hukanneet vaistonsa luonnoilmiöille koska eivät vaistonneet eikä reagoineet (humalassa, turruksissa mistä!?) luonnon äärettömään hiljaisuuteen ennen aallon tuloa. (Aceh -maakunnassa on paljon turhaa toisten tappamista ja Indonesiassa harjoitetaan kaikialla mustaa magiaa, nämä sotkevat arvositelukyvyn ja tuhoaa ihmisiä siltäpäin. Pyyhkiikö luonto "tarpeettomia" ihmisiä pois sekoitamalla, sairastuttamalla jne..)
Meillä on olemassa puhtaat, terveet ja koskemattomat vaistot jos haluamme vahingoittaa niitä tai käyttää niitä avuksemme - se on - vapaa valinta! Viattomuus on ainut kantava voima maailmassa ja jos se tuhoutuu kokonaan, vaikkapa yksilötasolla on tuho; sairastuminen fyysisesti tai henkisesti ainoa kohtalo.. kun ymmärrys oikean ja väärän ymmärryksestä kokonaan katoaa.. mitkä ovat sen seuraukset..!?
Homot on jo liikaa muutenkin esillä, ikäänkuin niillä olis jokin vaa'ankieli asema yhteiskunnissamme. Homous ei ole "sairaus" eikä geneettinen perintö, kaienlaisia selityksiä löytyy mutta homous on ainoastaan - valinta kysymys - henkilökohtainen valinta!!
Miesten homous = isän puutetta. Naisilla = äidin puutetta. Trauman "paikkausta", joka johtaa yhä syvempään sotkuun - oikean ja väärän erottamisen hämärtyessä.
Homous on vaarallista siksi että se vangitsee ihmisen "haluamaan lisää" tuota harhaa, kuten muutama heroiinipiikkikin. Vaarallista touhua ja psykiatrit ymv. jotka ovat saaneet keneltä (!?) yhteiskunnaltamme mandaatin toimittaa typerää sairasta virkaansa "sairastuttamalla nuoria lisää" kun he vain levittelevät käsiään nuorten trendiongelmissa - lääkärit jopa vahvistavt väärille raiteille suuntautunutta käyttäytymistä. Kuka on vastuussa tästä, tulevien sukupolvien osalta? Hallitus? Politikot?
Maailma on yhtä siras ja sekaisin kuin massojen ja yksilöiden ymmärrys siinä just - tässä ajassa. - sathya2
Sairasta! Onneks joillakin, ja ainakin ohjelman miehillä oli vielä vaistot tallella ja koskemattomina. He kaikki järkyttyivät Miriam-hirviötä. Miriamista näkyi heti ekoissa mainoksissa "jonkinlainen" yli virittetty rivous.
Tsunamin rannikoilla olevat monet ihmiset olivat jo hukanneet vaistonsa luonnoilmiöille koska eivät vaistonneet eikä reagoineet (humalassa, turruksissa mistä!?) luonnon äärettömään hiljaisuuteen ennen aallon tuloa. (Aceh -maakunnassa on paljon turhaa toisten tappamista ja Indonesiassa harjoitetaan kaikialla mustaa magiaa, nämä sotkevat arvositelukyvyn ja tuhoaa ihmisiä siltäpäin. Pyyhkiikö luonto "tarpeettomia" ihmisiä pois sekoitamalla, sairastuttamalla jne..)
Meillä on olemassa puhtaat, terveet ja koskemattomat vaistot jos haluamme vahingoittaa niitä tai käyttää niitä avuksemme - se on - vapaa valinta! Viattomuus on ainut kantava voima maailmassa ja jos se tuhoutuu kokonaan, vaikkapa yksilötasolla on tuho; sairastuminen fyysisesti tai henkisesti ainoa kohtalo.. kun ymmärrys oikean ja väärän ymmärryksestä kokonaan katoaa.. mitkä ovat sen seuraukset..!?
Homot on jo liikaa muutenkin esillä, ikäänkuin niillä olis jokin vaa'ankieli asema yhteiskunnissamme. Homous ei ole "sairaus" eikä geneettinen perintö, kaienlaisia selityksiä löytyy mutta homous on ainoastaan - valinta kysymys - henkilökohtainen valinta!!
Miesten homous = isän puutetta. Naisilla = äidin puutetta. Trauman "paikkausta", joka johtaa yhä syvempään sotkuun - oikean ja väärän erottamisen hämärtyessä.
Homous on vaarallista siksi että se vangitsee ihmisen "haluamaan lisää" tuota harhaa, kuten muutama heroiinipiikkikin. Vaarallista touhua ja psykiatrit ymv. jotka ovat saaneet keneltä (!?) yhteiskunnaltamme mandaatin toimittaa typerää sairasta virkaansa "sairastuttamalla nuoria lisää" kun he vain levittelevät käsiään nuorten trendiongelmissa - lääkärit jopa vahvistavt väärille raiteille suuntautunutta käyttäytymistä. Kuka on vastuussa tästä, tulevien sukupolvien osalta? Hallitus? Politikot?
Maailma on yhtä siras ja sekaisin kuin massojen ja yksilöiden ymmärrys siinä just - tässä ajassa.- Topi
Olet aivan oikeassa, transvestiitit/homot eivät ole sairaita. Se ei ole sairaus, vaan jokaisen henkilökohtainen valinta.
Joten jokainen valitkoon itse.
- mä vaan
joo en menis.vaikka kivannäkönen oli kin.ja on väärin kirjottaa et suomes ei oo ton näkösii..mul on vähä ton näkönen aito suomalainen nainen..
- kulliainen
ei yksi kerta homoa tee...
- minde
voisiko joku vähän valaista mua et miten siinä miriam -ohjelmassa oikeen kävi?? itse katsoin sarjasta vaan jakson tai pari...
- maailmaa nähnyt
Miten siinä kävi? Pöhköt sai pöhköt. Ohjelmalla ei päätä ei järkee.
- kietaisuhame
No oliskai se ollu aika järkytys jos olisin mies joka ois ollu siellä.
- Mies21w.
oisin jääny miriamin kaa hyvän näköinen ja varmasti muutenki hyvä. hän on eläny 11 vuotiaasta naisena eli nainen hän on ja rahaa kymppitonni ou jee!
- Mirjami
...oisin tappanut mirjamin samaan paikkaaan..
- pimpula
siis vielä vehkeet?
- suumer89
joo kyllä hänellä vielä vehkeet oli.
- ksnn
hei siis.. 10 000 rahaa.. tottakai olisin menny laivalle viikoks sen kanssa
- 10 donaa
Rahan oisin ottanut ja lähtenyt. Eihän sitä ois tarvinu kuin viikko katella ja ois voinu olla mukavaakin...
olisin varmaan vetäny pataan suutus päissään
- MIrk^^
No ei se nyt niin paha ollu Miriam on ihan normaali ihminen kuin me ja viela kaunis sellasinen!!!saa olla ylpeä itestään!1)=
- ???
se oli miesten oma valinta... kyl luulis tietävän et siinä on joku juttu takana... yleensä kaikis sarjois on jotain juttuja... te olette kaikki säälittäviä ketkä olisivat valmiita "ampumaan" kaikki transut ja homoseksuaaliset... ovat neki ihmisiä...AIKUISTUKAA HYVÄT IHMISET!!!!
- Helena
Huijausta vartenhan koko tv-ohjelma oli keksitty. Sekä katsojien että niitten miesten. Ei kai se Miriam voi olla niin tyhmä että luulee jonkun heteromiehen häntä haluavan, kun hänellä on penis. Tai jonkun homon, kun ei niitä rinnat kiinnosta. Biseksuaali mies hänen pitäisi itselleen etsiä, sellainen vois olla ihan innoissaan. Ohjelmassa ois olla enemmän ideaa että ne miehet ois biseksuaaleja ja luullut ettei muut ole ja yrittänyt salata sitä muilta ja Miriamilta ja lopussa kaikki olisi yllättynyt iloisesti. Mut katsojiahan pitää kusettaa..
Musta niitten miesten käytttäytyminen illalla keskenään oli oksettavaa ja sikamaista. En mä ainakaan huolisi itselleni ketään heistä. Varsinkin se Dom oli kuvotus.
Minusta se Miriam oli tosi kauniin näköinen, mutta varmaan leikelty muualtakin kuin rinnoista.
Jos mä oisin mies ja tuossa ohjelmassa, niin oisin ottanut rahan ja matkan ja matkan aikana skipannut Miriamin yli laidan. Rahan takia he siihen ohjelmaan meni eikä sen naisen! - Nimimerkki
Olisin ollut hämmenytnyt, järkyttynyt, vihainen ja ehkä surullinen. Jos joku on transseksuaali, hän ei sille itse mitään mahda. Se ei ole minusta millään tapaa tuomittavaa, kuvottavaa, saatikka oma valinta ja sairasta, mutta tuo ohjelma oli sairasta. Siinä leikiteltiin ihmisten haluilla ja tunteilla, kusetettiin minusta pahemman kerran. Jollain tapaa ihmetyttää miksi edes tämä Miriam suostui tuollaiseen. Lienekkö jotain hampaan kolossa miehiä kohtaan. Tuskinpa se oli kenellekään yllätys miten miehet siihen reagoivat.
Olen hetero nainen ja jos joutusin itse hemmetin seksikkään miehen vedättämäksi, jolla siis olisi naisen elimet, tuolla tavoin tuntisin suorastaan kiukkua. En kykenisi ymmärtämään mikä saa hänet sellaista tekemään, katkeruus vai halu saada ymmärrystä. Väärin se kuitenkin olisi. - joo
Saas nähä milloin tulee suomalainen versio tästä ohjelmasta. Miljonääri Jussi kakkonen jossa on "nainen" vaan jussin tilalla.
Reissuun olisin mennyt ja kavereina ois mässätty.
- Tommi
Tottahan se varmasti olis ollut mullekin aikamoinen yllätys,kun ei olis osannut sitä odottaa.Varmasti olisin nielaissut yhden jos toisenkin kerran,mutten negatiivisessa mielessä.Tiedän että TS-tytöistä löytyy naisellisuutta varmastikin keskimääräistä enemmän,kuin ns.norm.naisista.Sillä ei ole naisellisuuteen kokonaisuutena mitään merkitystä,onko jalkovälissä pili tai pimppi,tai sitten sukupuolenkorjaus leikkaus tehtynä.Naisellisuus tulee aivoista,ei jalkovälistä.Tuleekos miehisyys vain kullista?Mielestäni ei,vaan kans tolta pää nupin puolelta.Miriam osoittaa todellisen rohkeutensa ryhtymällä tähän ohjelman tekoon.Siitä halit ja pusut hänelle.Olinpa itsekin treffeillä täällä suomessa ts:n kans ja kivaa oli,vaikka ensin jännitin niin maan perusteellisesti.Mutta tosi mukava ja kaunis on,johon todella tykästyin.Tiedän itse olevani täysin hetero,ei tilis mieleenkään nussia jotain karvaista persettä tai imeä heidän mulkkuaan.Todellinen TS on paljon enemmän,kuin tavallinen nainen!
Ketjusta on poistettu 64 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603475Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242819Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541897- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2001059Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104874- 45869