Kokematon20

N20kokematon

Hei! Tässä nyt huomannut että kaverit yrittää ns. "parittaa" mua ja niiden tuttua, mies on kyllä kiinnostava ja seurustelu/säätäminen hänen kanssaan kyllä kiinnostaa. Mutta siis ongelmaan, eli en koskaan en ole seurustellut tai harrastanut seksiä, ja tiedän kyseisellä miehellä olevan aikaisempia suhteita ja kokemusta. En voi kertoa asiasta niille kavereille koska luulevat minun menettäneeni neitsyyden jo ja pelkään että jos tästä joku juttu kehkeytisi kyseisen miehen kanssa ja tulee eteen se tilanne kun sänkyyn on mentävä, en voi kertoa asiasta hänelle koska pelkään että nauraa ja kertoo muille kaveriporukassa ja olisin naurun aihe. Joten huomaako mies sen jos se on minulle ensimmäinen kerta, vai pitääkö tässä pikaisesti etsiä jotain yhden illan juttua ettei eka kerta olisi sen kyseisen miehen kanssa?
-N20

8

1587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässäneuvo

      Varmaan yksilöllistä, mutta ei se sitä huomaa, jos ei tule verta etkä kerro asiasta. Jos olet vaikka gynellä käynyt joskus tms., niin ei se sun kroppasikaan tiedä eroa niiden vehkeiden välillä.

    • vasta.ajallansa

      jätä nuo hoopot ajattelusi tuon ehdotetun miehen suhteen ja tähtää siihen, että eka kertasi on sitten niin sanotusti papin aamenen jälkeen. heippa.

      • intiimisyys

        Juuri noin! Huoraaminen vasemmalla ja oikealla EI ole upeaa. Sanokoot typerät ihmiset, idiootti naistenlehdet, mainokset ja netin roskasivut mitä tahaansa.
        Oman kehon kunnioittaminen ja arvostaminen on kaikkein tärkeintä. On todella tyhmää jakaa kaikista intiimimpiä osasia kehostaan jokaisen vastaantulevan kanssa niinkuin aina kehoitetaan.

        Tavatessasi ihmisen jonka kanssa haluat viettää lopun elämääsi, asiat tapahtuvat luonnollisesti, ilman kenenkään painostusta.


      • TotuusSattuuQC
        intiimisyys kirjoitti:

        Juuri noin! Huoraaminen vasemmalla ja oikealla EI ole upeaa. Sanokoot typerät ihmiset, idiootti naistenlehdet, mainokset ja netin roskasivut mitä tahaansa.
        Oman kehon kunnioittaminen ja arvostaminen on kaikkein tärkeintä. On todella tyhmää jakaa kaikista intiimimpiä osasia kehostaan jokaisen vastaantulevan kanssa niinkuin aina kehoitetaan.

        Tavatessasi ihmisen jonka kanssa haluat viettää lopun elämääsi, asiat tapahtuvat luonnollisesti, ilman kenenkään painostusta.

        "On todella tyhmää jakaa kaikista intiimimpiä osasia kehostaan jokaisen vastaantulevan kanssa niinkuin aina kehoitetaan."

        Harvoinpa noin missään kehotetaan. On hieman eri asia jos haluaa harrastaa seksiä ihmisen kanssa jonka kanssa esim. seurustelee.


    • fdgfdgfdgd

      " pitääkö tässä pikaisesti etsiä jotain yhden illan juttua ettei eka kerta olisi sen kyseisen miehen kanssa? "

      Tuon jos teet niin se olisi äärimmäinen virhe.
      99,9% miehistä haluaa neitsytnaisen, se on suuri kunnia ja fantasia miehelle olla naiselle ensimmäinen seksikumppani.
      En ymmärrä tuota teidän naisten ajatusmaailmaa, ajatus siitä että kävisit panemassa jotain random miestä ennen sitä miestä jota pidät tärkeimpänä on täysin hullu.

    • voimanainendooris

      Ei tule tilannetta, että "on pakko mennä sänkyyn". Haloo nuoriso; sinä määräät itse omasta itsestäsi, kehostasi ja mitä sinun _kanssa_ tehdään! Ja tuoki pointti, että neitsyistähän ne miehet fantasioi (suurin osa varmaan...) ja kokevat enempikin uhkaksi, jos nainen on seksuaalisesti aktiivinen ollut. Siitähän se huoran käyttäminen naisihmisen haukkumanimenä kumpuaa. Sitä paitsi 20-vuotiaana ei ole kovinkaan erikoista olla vielä neitsyt. Vähän vaan annat sille urholle ymmärtää, että ei paljoa kiinnosta, niin siitähän se vasta kiihtyy. Ite seurustelin vasta 23-vuotiaana ekan kerran. 19-vuotiaana tapasin mua vähän vanhemman miehen, joka kertoi, et hän oli seurustellut ekan kerran 27-vuotiaana. Tosi ihana, komea, fiksu ja urheilullinen mies, joka kohteli mua mun kavereiden sanoin ku prinsessaa. En 19-vuotiaan elämänkokemuksella alkanut hänen kanssaan millekään kai juuri siksi, kun minua epäilytti miten hän voi pitää minua niin täydellisenä... Myöhemmin on kaduttanut, sittemmin on kaikenlaiseen renttuun tullut ihastuttua. Tuota edellä mainittua miestä nään joskus, mutta harvoin ja hän on kyllä ihana ja edelleen mulle tosi ystävällinen, mutta juna meni jo aikoja sitte. Elä nyt mihinkään teinipanopelleen toivoasi pistä... Tai ainakin piät omat rajasi ja niitten päälle vielä teeskentelet vastahakoista mahollisimmat pitkään sen jälkeenkin kun oisit valmis läheisyyteen :D

    • sinkkumies---

      No varmaan huomaa neitsyyden jos seksiä harrastaa. Ei kukaan ole niin sokea. Ei se eka kerta ihan luonnollisesti mene että varmaan siinä jännittää ja kaikkea. Jos koet että joku pikainen yhden yön juttu auttaa sinua niin tee se mutta älä ainakaan kännissä tee.

    • Toionottanutmultasuihin

      Nainen jolla kakskymppisenä neitsyys tallella ei pitäisi olla syytä hävetä sitä, kaverit nyt puhuu muistan omasta nuoruudesta enemmän kuin mikä totuus ja höpsöt lankee siihen ja kohta huomaavat että ovat kiertopalkintoja, ikävä mutta ei se naiselle ole nykyäänkään plussa sellainen maine vaikka miehille monet valloitukset plussaa näyttää olevankin. Kumman ottaisit seurustelu kumppaniksi tai vaimoksi , yhden illan jutut on sitten luku sinäänsä tosin tauturiski kasvaa aktiivisten parinvaihtajien kanssa ja kertoo ihmisen luontestakin enemmän kuin uskommekaan. Olisiko nykyiset erotilastot myös seurausta jatkuvasta irto suhteiden kaipuusta, neitsyt vaimo jos kuka sellaisen löytää ontyöpaikka varmasti hyvä alku yhteiselämälle ilman turhaa ex panojen painolastia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe