http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201801312200708769_rk.shtml
"Juukalainen Heidi Nevalainen, 33, etsii jämerää miestä, neitsyttä hän ei huoli."
No eikös tuo nyt ole taas ihan palstatotuuksien mukainen: Nainen ei huoli hintelää, eikä kokematonta miestä. Itse on näköjään ylt ympäri tatuoitu ja ylipainoinen.
"en jaksaisi enää yhtään nyhveröä paapottavaksi ja perään vahdittavaksi."
"Osaat tehdä ruokaa ja pestä pyykkiä, sillä minä tykkään enemmän olla traktorissa kun keittiössä."
"Neitsyttä tai lähiaikoina poikuutensa menettänyttä en huoli, itse kun olen semmoinen seksihurjastelija, että heikompia hirvittää. Minulla on menojalkaa ja lempiharrastuksessani meikkaan, laitan tukkaa ja käytän nättejä mekkoja."
""Olen itse 33-vuotias ja vartalonrakenteeltani joka suuntaan muodokas ja pehmeä. Minun itsetuntoni on rautaa ja kannan tätä kroppaa ylpeästi.""
"Nainen on saanut jo kymmeniä viestejä ja viestitellyt muutamien miesten kanssa."
Olisi mukavaa tietää millaisen miehen Heidi löytää.
Miehen paikka vapaana
32
576
Vastaukset
- ninni.98
No ei ainakaan tän palstan nyhveröpoikia huoli. Tossa on tosi nainen, joka tarvii tosimiehen. Kyllä sinne varmaan silti joku onneton hikinen ätmikin varmaan yrittää.
- fatal
Ei tarvi miestä, vaan kodinhoitajan, joka näyttää tosimieheltä.
Rahaakin luvassa..
"Osaat tehdä ruokaa ja pestä pyykkiä, sillä minä tykkään enemmän olla traktorissa kun keittiössä."
Ei muuta kuin piikomaan, näin ne ajat muuttuu..Kyllä mäkin mielummin traktorilla pörryyttelisin kuin jossain kyökissä kyhjöttäisin.Voi hyvät hyssykät!!!!!
Naisessa saa olla enemmän naisellisuutta kuin tuollaista junttimaisuutta.- löytyyvarmaan
Kiinnostuneita tuntuu riittävän.
- Kaisanoasaa
Jännämiesten nussima nainen haluaa kunnollisen miehen. Onko aika käymässä vähiin että haluaa lapsia.
- älävolise
Ei halua lapsia.
- oonsokee
älävolise kirjoitti:
Ei halua lapsia.
Missä se sanottiin
No niin. Tämä on sitä nykyaikaa! Jokainen voi olla hetkessä julkku. Onneksi voi pahastua piilossa katseilta ja arvostella nimellä kirjoittanutta ihmistä.
Wau! Mikä mahdollisuuksien maailma meille onkaan avautunut.A.Palstamäki kirjoitti:
Älä viitsi Dissi.
Junttimaisuus on junttimaisuutta teki sen mies tai nainen.No siis mullehan on yksi lysti, mitä joku kirjoittaa Someen.. Huumorillahan tuo on laitettu, mutta tiesikö, että päätyy iltapäivälehtiin jne??? No ehkä se sit on juntti jos ei siihen uskonut...
Mutta näitähän riittää...Dissident kirjoitti:
No siis mullehan on yksi lysti, mitä joku kirjoittaa Someen.. Huumorillahan tuo on laitettu, mutta tiesikö, että päätyy iltapäivälehtiin jne??? No ehkä se sit on juntti jos ei siihen uskonut...
Mutta näitähän riittää...Ajattele minkälainen paskamyrsky olisi noussut jos mies olisi tehnyt tuollaisen postauksen...
A.Palstamäki kirjoitti:
Ajattele minkälainen paskamyrsky olisi noussut jos mies olisi tehnyt tuollaisen postauksen...
No sanalla sanoen niitä näkee useammin...
Se ei siksi nostata uutiskynnyksen ohi menevää ryöppyä...se on normijuttu.Dissident kirjoitti:
No sanalla sanoen niitä näkee useammin...
Se ei siksi nostata uutiskynnyksen ohi menevää ryöppyä...se on normijuttu.Ne ovat noloja ja siksi niitä ei nosteta framille. Ainakaan positiivisessa mielessä..
Tämäkin on nolo postaus, mutta siitä yritetään tehdä positiivista nostamalla se julkisuuteen. Oikeasti naisten ei pitäisi edes yrittää kilpailla miesten kanssa junttiudesta.A.Palstamäki kirjoitti:
Ne ovat noloja ja siksi niitä ei nosteta framille. Ainakaan positiivisessa mielessä..
Tämäkin on nolo postaus, mutta siitä yritetään tehdä positiivista nostamalla se julkisuuteen. Oikeasti naisten ei pitäisi edes yrittää kilpailla miesten kanssa junttiudesta.Onhan ne. Tää on vähän kuin se Sami Nikkinen...naisversio vaan...
No mediahan elää noloista ja sairaistakin jutuista nykyään. Ja uusavuttomuus on kanssa hitti. Hesalaispariskunta muutti Joensuuhun ja soitti palokunnan hätiin kun savu ei poistunut uunista piippua myöden, vaan asuntoon. Myyjä ei ollut opastanut, että pelti pitää aukaista ennen puiden sytytystä. Herranenaika...osaakohan google auttaa edes?Dissident kirjoitti:
Onhan ne. Tää on vähän kuin se Sami Nikkinen...naisversio vaan...
No mediahan elää noloista ja sairaistakin jutuista nykyään. Ja uusavuttomuus on kanssa hitti. Hesalaispariskunta muutti Joensuuhun ja soitti palokunnan hätiin kun savu ei poistunut uunista piippua myöden, vaan asuntoon. Myyjä ei ollut opastanut, että pelti pitää aukaista ennen puiden sytytystä. Herranenaika...osaakohan google auttaa edes?Sami Nikkinen..nevöhööd.
Klikkiuutisointi kai tuo mukanaan nämä aivan pähkähullut jutut. Mikään normaali ei puhuta...
Sama ilmiö kyllä näkyy tälläkin palstalla. Teepä normaalielämään liittyvä avaus, ei siihen kommentoi kukaan. Jos vastaavasti laitat mukaan provosointia, kaikki tarttuvat syöttiin.A.Palstamäki kirjoitti:
Sami Nikkinen..nevöhööd.
Klikkiuutisointi kai tuo mukanaan nämä aivan pähkähullut jutut. Mikään normaali ei puhuta...
Sama ilmiö kyllä näkyy tälläkin palstalla. Teepä normaalielämään liittyvä avaus, ei siihen kommentoi kukaan. Jos vastaavasti laitat mukaan provosointia, kaikki tarttuvat syöttiin.Se kirjoitteli jotain parisuhdeihanuuskuvioita blokissaan ja pääs julkisuuteen. Sai muksun ja samalla eros, kun joku sen kirjoituksista innostunut hörhö sai sen rakastumaan itseensä....
Joo. Ja siis positiiviset asiat ei myy. Kun maalaat jonkun helkkarinmoisen uhkakuvan ja sanot loppuun vielä, että mikä tätä maailmaa vaivaa, niin saa paistatella näkyvyydellä.Dissident kirjoitti:
Se kirjoitteli jotain parisuhdeihanuuskuvioita blokissaan ja pääs julkisuuteen. Sai muksun ja samalla eros, kun joku sen kirjoituksista innostunut hörhö sai sen rakastumaan itseensä....
Joo. Ja siis positiiviset asiat ei myy. Kun maalaat jonkun helkkarinmoisen uhkakuvan ja sanot loppuun vielä, että mikä tätä maailmaa vaivaa, niin saa paistatella näkyvyydellä.Sanoisin ennemmin ettei tavanomaisuus myy/kiinnosta.
Pitää olla helkkarinmoista draamaa tai ällöttävää siirappia.A.Palstamäki kirjoitti:
Sanoisin ennemmin ettei tavanomaisuus myy/kiinnosta.
Pitää olla helkkarinmoista draamaa tai ällöttävää siirappia.No näinhän se on. Ei tuu lavatansseja telkkarista, vaan kaikenmaailman somekauppiaat rovaniemeltä pohjanmaalle tai sit etitään raudottajaramille naista. Apinannäköinen äijä yliprträn silikonimamman kanssa sanoo mitä pitää syödä tai sitten voi katsoa kun beverlyhilssin miljonääri käy eläinlääkärillä teettämässsä 11 vuotiaalle undulaatille ohitusleikkauksen...
Hehe...
.. Kato.. NykyNainen VauhDisa.. ;D
.. Pleijereille ymv. Sopivaa materiaalia siis taas tarjolla.. ;D- semmostase
Nyt ymmärrän miksi landella on naisia vapaana paljon. Ne on helvetin rumia ja nainen haluaa vain jonkun työmiehen. Parisuhteessa ei kuulu tehdä töitä kumppanin hyväksi. Parisuhteessa nautitaan toisen seurasta ja rentoudutaan
- parisuhteessaniin
Jokainen keittää oman puuronsa pikkupikku kattilassa.
:D huhhuijaa ei kiitos..
Rekkalesbo saa jatkossaki deittailla niitä kotieläimiään.- olenkoväärässä
Eikös lesbot etsi yleensä naista?
Jos olisin ns "haku päällä" niin miksi en vastaisikin tuolle.
Sopivan reippaaltahan tuo vaikuttaa, parempi sellainen kuin joku punastelija.- EiSopisiMinulle
No en itse vastaisi hänelle lähinnä noiden tatuointien vuoksi. Ylipainon voi vielä karistaa, mutta muste on vaikea poistettava.
Miksiköhän minun asiallinen analyysi siitä tekstistä on poistettu? Eipä enää jaksa laittaa mutta totean vaan että oiskohan vähän liian suuret luulot itsestä niin kuin naisilla yleensäkin.
- EiSopisiMinulle
Niin minäkin ensin ajattelin, että onpa suuret luulot, mutta jutussahan sanottiin että nainen on saanut kymmeniä vastauksia, joten väärässä olimme.
EiSopisiMinulle kirjoitti:
Niin minäkin ensin ajattelin, että onpa suuret luulot, mutta jutussahan sanottiin että nainen on saanut kymmeniä vastauksia, joten väärässä olimme.
Kuulostaa ehkä paljolta, mutta ei ole. Jos hän olisi normivartaloinen ja tatuoimaton ns naapurintyttö hän olisi saanut jo tuhansia yhteydenottoja tällä julkisuudella.
- 879877878
Yogamies kirjoitti:
Kuulostaa ehkä paljolta, mutta ei ole. Jos hän olisi normivartaloinen ja tatuoimaton ns naapurintyttö hän olisi saanut jo tuhansia yhteydenottoja tällä julkisuudella.
Eiköhän niitä nyt ole tullut jo tuhansia tähän mennessä.
Alkuperäisessä postissasi mietit minkälaisen miehen Heidi löytää. Heidi löytää sellaisen miehen, jota on etsimässä - outo kysymyksen tapainen.
- ÄtmiToteaa
"Neitsyttä tai lähiaikoina poikuutensa menettänyttä en huoli, itse kun olen semmoinen seksihurjastelija, että heikompia hirvittää."
Hintelää tai treenattua ätmiä ei tämä nainen huoli, vaan ennemminkin jännämies.
Kun kerran naisellakin on ehdot, niin on minullakin.
En minä tätä miesmäistä naista haluaisi. Olen romanttinen ätmi, mutta aasialaiselle naiselle kyllä kelpaan.
Hänellä on mustat pitkät hiukset ja muutenkin siro ja hoikka.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442