Miten hallitus voisi parantaa kilttien ja kunnollisten miesten asemaa?
On jääkylmä tosiasia ettei naisille kelpaa kunnollinen, ujo, arka, hiljainen, kiltti ja varsinkaan työtön mies. Naiset ottavat mieluummin haisevan paskaöykkärin tai aids-potilaan kunnollisen (työttömän) miehen sijasta.
Auttaisiko prostituution laillistaminen? Rahalliset tuet seksinukketeollisuudelle? Ehkäpä pakollinen kansallisvelvollisuus jokaiselle 18 vuotta täyttäneelle armeijaa käymättömälle naiselle viettää vuosi parisuhteista ja seksielämästä vieraantuneen kiltin miehen kanssa.
Mielipidevaikuttaminen varmasti tehoaisi naisiin. Rikollisten, hakkaajien ja muiden öykkärien kanssa vehtaavia naisia tulisi julkisesti häpäistä ja moittia. Sama koskee vilkasta baarielämää viettäneitä/viettäviä yksinhuoltajia jotka jostain kumman syystä eivät enää löydä kunnollista miestä.
Valkoihoisen heteromiehen asema on muutenkin romahtamassa yhteiskunnassamme, toimenpiteitä on tehtävä välittömästi ennen kuin on liian myöhäistä.
Kilttien ja kunnollisten miesten asema
60
986
Vastaukset
- Koita.parantaa
Provopaskaa.
Luulisi, että kun sinäkin näitä samoja aloituksia tehtailet vähän eri muodossa, niin olisit jo oppinut jalostamaan tekstiäsi pidemmälle. Mutta ei, samaa avaruudessa lilluvaa jargonia kuin aina ennenkin.
Parempi aloitus olisi ollut esimerkiksi kysyä, että miten nyky-yhteiskuntaa voidaan muuttaa siten, että naiset voidaan pakottaa parisuhteisiin miesten kanssa?
Tai, miten nyky-yhteiskuntaa voidaan muuttaa siten, että naiset voidaan pakottaa seksiin kaikkien miesten kanssa? Ts. voiko raiskaamiset laillistaa, niin että kuka tahansa mies voi koska tahansa käydä kenenkä tahansa naisen kimppuun ilman pelkoa rangaistuksesta?
Nyt aloitus sisältää jo itsessään määritelmäongelmia, mihin näissä aina törmää. Mitä tarkoitetaan "naisella"? Onko ikärajoja vai ovatko kaikki tytöt synnytyssairaalasta asti vapaata riistaa? Entä vammaiset naiset (sekä fyysisesti että psyykkisesti vammaiset)? Entä varatut naiset, jos lähdetään siitä, että esimerkiksi avioliittoinstituutio on edelleen olemassa? Mistä erottaa vapaan ja varatun? Entä lesket? Entä lesbot? Vanhukset? Syöpä- tai muuten sairaat? Eikös prostituutio ole laillista suomessa. Parittaminen ja bordellit ovat kiellettyjä, toisin kuin esim Saksassa.
Wikipediassa oli muuten tällainen teksti:
"Taloustieteilijä Beckerin avioliittoteorian mukaan miehille vaimo ja seksinmyyjä ovat substituutteja. Vaimon ja seksinmyyjän pääasiallisena erona on, että seksinmyyjät eivät tarjoa miehelle lastentekomahdollisuutta. Seksinmyyjät eivät anna miehille lapsia eivätkä auta kasvattamaan niitä. Edlund ja Korn ovat esitelleet taloustieteellisen teorian seksinmyynnistä. He määrittelevät seksinmyynnin olevan naisten, matalataitoista, työintensiivistä ja hyvin palkattua"- siinäpävastauksia
Todellakin! Jos mies on niin nössö, että ei kykene tällaisessa prostituution suhteen vapaassa maassa itselleen huoraa hankkimaan, nin pitääkö se siihen pakottaa?
Poikuus kriminalisoidaan: jos ei ole kiltti ja kunnollinen mies 25 ikävuoteen mennessä saanut naista, valtio osoittaa hänelle sellaisen? - Buhahaha
siinäpävastauksia kirjoitti:
Todellakin! Jos mies on niin nössö, että ei kykene tällaisessa prostituution suhteen vapaassa maassa itselleen huoraa hankkimaan, nin pitääkö se siihen pakottaa?
Poikuus kriminalisoidaan: jos ei ole kiltti ja kunnollinen mies 25 ikävuoteen mennessä saanut naista, valtio osoittaa hänelle sellaisen?Ei Suomi ole vapaa maa prostituution suhteen. Seksin ostaminen on kielletty ihmiskaupan uhrilta ja (tietenkin) alaikäiseltä. Näiden asioiden varmistaminen on ostajan vastuulla. Mutta tuskinpa ihmiskaupan uhrikaan tilanteensa avoimesti myöntää. Mahdollisesti alaikäiseltä tietysti voisi pyytää henkkareita mutta tuskinpa niitä kukaan suostuu näyttämään.
- 765
Buhahaha kirjoitti:
Ei Suomi ole vapaa maa prostituution suhteen. Seksin ostaminen on kielletty ihmiskaupan uhrilta ja (tietenkin) alaikäiseltä. Näiden asioiden varmistaminen on ostajan vastuulla. Mutta tuskinpa ihmiskaupan uhrikaan tilanteensa avoimesti myöntää. Mahdollisesti alaikäiseltä tietysti voisi pyytää henkkareita mutta tuskinpa niitä kukaan suostuu näyttämään.
Juu, kun miesparkahan EI tietenkään voi valita prostuaan niiden joukosta, joista näkee heti, etteivät ole alaikäisiä. Se seksipartneri kun pitäisi näyttää noin 16-vuotiaalta (mieluusti alle). Eikä tietenkään voi valita kantisprostua vaan ulkkis, joka suurella todennäköisyydellä saattaa olla ihmiskaupan uhri.
- Buhahaha
765 kirjoitti:
Juu, kun miesparkahan EI tietenkään voi valita prostuaan niiden joukosta, joista näkee heti, etteivät ole alaikäisiä. Se seksipartneri kun pitäisi näyttää noin 16-vuotiaalta (mieluusti alle). Eikä tietenkään voi valita kantisprostua vaan ulkkis, joka suurella todennäköisyydellä saattaa olla ihmiskaupan uhri.
Kun en näitä palveluita itse käytä niin en ole kovin perillä asiasta mutta työskenteleeköhän Suomessa enää paljoakaan "kantisprostuja"?
- sdgretwe
Täysin vapaaehtoisen eutanasian laillistaminen tasaisi sekä parisuhde että työmarkkinat terveelle tasolle, jolloin jäljellä oleville ihmisille hyvinvointi jakautuisi laajemmin.
- laillistaon
Kyllä hengestään pääsee halutessaan ilman mitään eutanasioita. Miksi rasittaa yhteiskuntaa asialla.
- dfgrter
laillistaon kirjoitti:
Kyllä hengestään pääsee halutessaan ilman mitään eutanasioita. Miksi rasittaa yhteiskuntaa asialla.
Koska yhteiskunnan tehtävä on arvostaa kaikkia jäseniään ja tarjota kaikille turvallinen sekä kunnioittava vaihtoehto poispääsemiseen. Ei ole kenenkään etu, että homma tehdään omin käsin esim. junaradalla, moottoritiellä tms. Yhden rekkakuskin traumatisoituminen kerrannaisvaikutuksineen tulee yhteiskunnalle todella paljon kalliimmaksi kuin vaikkapa sadan hengen eutanasia.
- 765
Miksi tuo yllä ollut asiallinen kommentti on poistettu sääntöjen vastaisena?
Suomessahan on ollut jo ties mitenpitkään perusterveydenhuolto. Menet vaan ja varaat ajan lääkärille, kerrot kaikki nuo ajatuksesi hälle, niin kyllä se siitä lähtee aukeamaan. Mutta elä ihmeessä jätä mitään sanomatta. Lääkäriä koskee vaitio-olovelvollisuus. Tietenkin hän voi konsultoida muita viranomaisia asiasta. Mutta kyllä kiltit ja kunnollisetkin apua saa.
Lykkyä.- Buhahaha
Milloin viimeksi olet julkisen puolen lääkärillä käynyt? Niillä on 10 minuuttia aikaa per potilas ja ilmeisesti ohjeistuksena se että minkäänlaisiin jatkohoitoihin tai tutkimuksiin ei saa lähettää ellei potilas ole kuolemassa käsiin. Sitten ne määräävät buranaa ja lähettävät kotiin.
Tällä tasolla on Suomen perusterveydenhuolto. Buhahaha kirjoitti:
Milloin viimeksi olet julkisen puolen lääkärillä käynyt? Niillä on 10 minuuttia aikaa per potilas ja ilmeisesti ohjeistuksena se että minkäänlaisiin jatkohoitoihin tai tutkimuksiin ei saa lähettää ellei potilas ole kuolemassa käsiin. Sitten ne määräävät buranaa ja lähettävät kotiin.
Tällä tasolla on Suomen perusterveydenhuolto.Joskus viime keväänä kun olin ihan paskana. Olin juonut 3 päivää putkeen. Soitin päivystykseen ja sanoin, että tarviin psykiatrian polille aikaa. Mut ohjattiin alkoholipuolelle.
Ei aina saa apua juuri siihen mitä haluaa. Mutta sinäkö se itse tiedät mikä on syy? Täällä on viinamiehiä ja ties mitä, mitkä sinusta jankuttaa samaa aina... entäs jos itse et näe puita metsästä?
Entäs jos oletkin sokea näkemään itseäsi täällä? Annatko muitten oikeasti auttaa? Ja mitä se apu onkaan?- hienoahienoa
Dissident kirjoitti:
Joskus viime keväänä kun olin ihan paskana. Olin juonut 3 päivää putkeen. Soitin päivystykseen ja sanoin, että tarviin psykiatrian polille aikaa. Mut ohjattiin alkoholipuolelle.
Ei aina saa apua juuri siihen mitä haluaa. Mutta sinäkö se itse tiedät mikä on syy? Täällä on viinamiehiä ja ties mitä, mitkä sinusta jankuttaa samaa aina... entäs jos itse et näe puita metsästä?
Entäs jos oletkin sokea näkemään itseäsi täällä? Annatko muitten oikeasti auttaa? Ja mitä se apu onkaan?Olit juonut 3 päivää putkeen? Se oli oma valintasi. Ei itse aiheutettuja sairauksia pitäisi julkisen sektorin "ilmaiseksi" korjata, vaan pitäisi olla sataprossan omavastuu. Sitten jäisi rahaa niiden oikeiden sairauksien/sairaiden korjaamiseen. Nyt kun kaikki vastuuttomat käyttävät väärin hyväkseen julkisen sektorin palveluita, ei niitä jää enää käytettäväksi ihmisille jotka eivät ole syypäitä omaan sairauteensa. Jokaisen pitäisi ottaa vastuu itsestään ja tyhmien tekojen aiheuttamista seuraamuksista, eikä valtion pitäisi kannustaa tyhmiin tekoihin hoitamalla ilmaiseksi niitä, jotka itselleen ongelmia aiheuttavat.
hienoahienoa kirjoitti:
Olit juonut 3 päivää putkeen? Se oli oma valintasi. Ei itse aiheutettuja sairauksia pitäisi julkisen sektorin "ilmaiseksi" korjata, vaan pitäisi olla sataprossan omavastuu. Sitten jäisi rahaa niiden oikeiden sairauksien/sairaiden korjaamiseen. Nyt kun kaikki vastuuttomat käyttävät väärin hyväkseen julkisen sektorin palveluita, ei niitä jää enää käytettäväksi ihmisille jotka eivät ole syypäitä omaan sairauteensa. Jokaisen pitäisi ottaa vastuu itsestään ja tyhmien tekojen aiheuttamista seuraamuksista, eikä valtion pitäisi kannustaa tyhmiin tekoihin hoitamalla ilmaiseksi niitä, jotka itselleen ongelmia aiheuttavat.
Niin, no mitäs tässä avauksessa sitten anellaan? Just hallitusta ja valtiot kilttien ja kunnollisten avuksi, että saavat naisia tms. Vaikka itse sen aiheuttaa....
Tai toisaalta jos sä syytät naisia siitä, niin yhtä hyvin mäkin voin naista syyttää...sehän se eros musta. Sen ei ois pitänyt myöntyä eroon vaan roikkua mussa, kun sanoin, että parempi kun erotaan..
Entäs jos itse kävelet punaisia päin vahingossa ja jäät auton alle. Porukka tekee nopean kenttätutkimuksen ja kun oli sun vika, jatkavat matkaa. Yliajaja kysyy osoitteen, että jos autosta hajosi jotain kallista, mitä hän nyt ei huomannut, niin tulee laskua sitten.. siitäs raahaudut kotiis, tai soitat itselles taksin joka vie.- Buhahaha
Voidaan tietysti kanssa saivarrella siitä että onko se kiltteys ja kunnollisuus ihan itse aiheutettua, sillä kotonahan se kasvatus annetaan, eikä lapsella ole kummoisiakaan puolustautumismahdollisuuksia.
Buhahaha kirjoitti:
Voidaan tietysti kanssa saivarrella siitä että onko se kiltteys ja kunnollisuus ihan itse aiheutettua, sillä kotonahan se kasvatus annetaan, eikä lapsella ole kummoisiakaan puolustautumismahdollisuuksia.
No siihenkin voidaan saivarrella, että eipä vanhemmuuttakaan kukaan opeta...
Olen täällä monessa keskustelussa kertonut ajatelleeni ihan kuin palstan "ätmit ja kiltit/kunnolliset". Ja syytin naisia hypergamiasta ja pidin itseäni surkimuksena. Ja osa varmaan ajatuksista tuli vanhemmilta, mitkä vaikutti maailmankuvaan. Silti koin ihan huikean hyvän lapsuuden...
Miksi kaikesta edes pitäisi aina jotain osoittaa? Niin tapahtuu... ihmisen mieli koostuu niin monesta kokemuksesta ja toisten sanomisista...
Niin. Ja se mun exän kaa suhde....ajauduin siihen suhteeseen juurikin "kilttinä ja kunnollisena". Voisin olla katkera ja vihata kaikkia naisia, mutta miksi? Exäkö mut pakotti suhteeseen? Tuskin...ihan saa peiliin vaan katsoa.Dissident kirjoitti:
Joskus viime keväänä kun olin ihan paskana. Olin juonut 3 päivää putkeen. Soitin päivystykseen ja sanoin, että tarviin psykiatrian polille aikaa. Mut ohjattiin alkoholipuolelle.
Entäs jos oletkin sokea näkemään itseäsi täällä? Annatko muitten oikeasti auttaa? Ja mitä se apu onkaan?Jaa, laitoin silloin kerran sulle tän biisin, se tais osua aika nappiin sitten..
https://youtu.be/aWZwE8GDKVUWwuwuw kirjoitti:
Otitko nokkiis?
En. Vastasin vaan jepjep...oli vissiin liian sopimatonta tänne...heh
Tässä oli vähän hässäkkätä ja nopeesti vaan vilikasin.
No en mä ihan puliukko ole, mutta kyllähän tuo joskus maistuu. Nyt oon ottanut lähinnä sitten kun on siihen kunnolla aikaa.
Väsyttää simona. Nukuin huonosti yöllä. Lieneekö joku täysikuuhulluus? Otan päikkärit.Dissident kirjoitti:
En. Vastasin vaan jepjep...oli vissiin liian sopimatonta tänne...heh
Tässä oli vähän hässäkkätä ja nopeesti vaan vilikasin.
No en mä ihan puliukko ole, mutta kyllähän tuo joskus maistuu. Nyt oon ottanut lähinnä sitten kun on siihen kunnolla aikaa.
Väsyttää simona. Nukuin huonosti yöllä. Lieneekö joku täysikuuhulluus? Otan päikkärit.Muakin väsyttää, oon ihan sippi..ilmakin on tommosta vetelää piimää..
Toi biisi on sen köyhän naisen teräsmiehen toinen puoli, kumpikin lentää nääs.Wwuwuw kirjoitti:
Muakin väsyttää, oon ihan sippi..ilmakin on tommosta vetelää piimää..
Toi biisi on sen köyhän naisen teräsmiehen toinen puoli, kumpikin lentää nääs.Niin niin. Nälkä lähtee syömällä, akka juomalla.
Hitto taas kun muksut tuli, alkoi kiireet. Joka kohdassa pitäis olla yhtäaikaa..
Dääm...Dissident kirjoitti:
Niin niin. Nälkä lähtee syömällä, akka juomalla.
Hitto taas kun muksut tuli, alkoi kiireet. Joka kohdassa pitäis olla yhtäaikaa..
Dääm...Lapsuudesta muistan sellaisen piirretyn kuin Maailman vahvin nalle, elikäs Bamse. No, siinä oli Pompin lisäksi Herra Kilpinen, jolla oli kello joka hälytti aina kun on aika ottaa nokoset ja kun on aika syödä. Huomasin vaan, että syy mun vetelään oloon oli se, kun en ollunna syöny..ja kun mun niin piti aloittaa säännölliset ruoka-ajat. Mä haluun semmosen kellon, nokoset muistan kyllä ottaa ihan ilman muistettelua.
Herra Kilpinen on muuten syypää siihen miksi teini-ikään asti luulin, että kilpikonnat voivat ryömiä ulos kuorestaan. Siitähän oli lehtikin, muistan kun lapsena luin sitä ( =viikko sitten).
Vietä sinä kivaa lastesi kanssa..Niin mäkin teen, siis tän sisäisen lapseni.Wwuwuw kirjoitti:
Lapsuudesta muistan sellaisen piirretyn kuin Maailman vahvin nalle, elikäs Bamse. No, siinä oli Pompin lisäksi Herra Kilpinen, jolla oli kello joka hälytti aina kun on aika ottaa nokoset ja kun on aika syödä. Huomasin vaan, että syy mun vetelään oloon oli se, kun en ollunna syöny..ja kun mun niin piti aloittaa säännölliset ruoka-ajat. Mä haluun semmosen kellon, nokoset muistan kyllä ottaa ihan ilman muistettelua.
Herra Kilpinen on muuten syypää siihen miksi teini-ikään asti luulin, että kilpikonnat voivat ryömiä ulos kuorestaan. Siitähän oli lehtikin, muistan kun lapsena luin sitä ( =viikko sitten).
Vietä sinä kivaa lastesi kanssa..Niin mäkin teen, siis tän sisäisen lapseni.No nykykännyköihin saa jokaiselle päivälle useamman hälytyksen ja ne toistuu automaattisesti.
Ai..eiks ne sit pääsekään siitä kilvestä karkuun?
Notää kiva on tänäkin viikonloppuna tällästä sinnetännemeininkiä. Jos tässä illalla sais sen verran koottua laumaa yhteen, että vois ees miettiä huomisen ohjelman.. Jannu lähtee aamulla pelireissulle ja tyttö taas säätää muuta...no mun pitää niitten mukaan sit hoitaa hommat...tää on tällästä.
Jos kerkeis huomenna putsaamaan maalta pihat ja yhden pellon ja ottais toisen peräkärrin, niin vois viedä pojan uuden mopon sinne. Sais pellolla vähän testailla sitä.Dissident kirjoitti:
No nykykännyköihin saa jokaiselle päivälle useamman hälytyksen ja ne toistuu automaattisesti.
Ai..eiks ne sit pääsekään siitä kilvestä karkuun?
Notää kiva on tänäkin viikonloppuna tällästä sinnetännemeininkiä. Jos tässä illalla sais sen verran koottua laumaa yhteen, että vois ees miettiä huomisen ohjelman.. Jannu lähtee aamulla pelireissulle ja tyttö taas säätää muuta...no mun pitää niitten mukaan sit hoitaa hommat...tää on tällästä.
Jos kerkeis huomenna putsaamaan maalta pihat ja yhden pellon ja ottais toisen peräkärrin, niin vois viedä pojan uuden mopon sinne. Sais pellolla vähän testailla sitä."Ai..eiks ne sit pääsekään siitä kilvestä karkuun? ""
Kystkö tosissas, vai onko joku muukin eläny tuon luulon kanssa? Tahdon tietää.Wwuwuw kirjoitti:
"Ai..eiks ne sit pääsekään siitä kilvestä karkuun? ""
Kystkö tosissas, vai onko joku muukin eläny tuon luulon kanssa? Tahdon tietää.No saatoin mä pienenä luulla, että se jotenkin kuoriutuis osittan siltä pois, mutta sehän taitaa olla myös sen luustoa ja tukirakennetta, että täysi vetys se ois, jos sen sieltä poksauttas pihalle.
Wwuwuw kirjoitti:
"Ai..eiks ne sit pääsekään siitä kilvestä karkuun? ""
Kystkö tosissas, vai onko joku muukin eläny tuon luulon kanssa? Tahdon tietää.Niin ja arvaan, että syöt purkkitolkulla hunajaakin...
Dissident kirjoitti:
Niin ja arvaan, että syöt purkkitolkulla hunajaakin...
Joo syön. https://www.svtstatic.se/image-cms/oppet-arkiv/1476882973000/incoming/article10713391.svt/ALTERNATES/extralarge/bamse72-1-jpg
Ja nyt päätä tyynyyn. Akkukin on punasella. Ukko on omalla tahollaan koneella - moderni parisuhde. Hah. Ja jos ois lapsia, niin eiköhän nekin olis täällä jossain netissä..niin lähellä ja silti niin kaukana..voivoi. Koirat sentäs elää tässä hetkessä, tässä ympäristössä, eli nukkuvat patjoillaan.Wwuwuw kirjoitti:
Joo syön. https://www.svtstatic.se/image-cms/oppet-arkiv/1476882973000/incoming/article10713391.svt/ALTERNATES/extralarge/bamse72-1-jpg
Ja nyt päätä tyynyyn. Akkukin on punasella. Ukko on omalla tahollaan koneella - moderni parisuhde. Hah. Ja jos ois lapsia, niin eiköhän nekin olis täällä jossain netissä..niin lähellä ja silti niin kaukana..voivoi. Koirat sentäs elää tässä hetkessä, tässä ympäristössä, eli nukkuvat patjoillaan.Voi vitsi...
Kai nyt joskus haastat sen painiotteluun?
Mut öitä vaan....Buhahaha kirjoitti:
Niin meinaat, että kiltin ja kunnollisen naisettomuus on vanhempien syytä? Eihän siinä, aina löytyy joku jota syyttää, kun itsestään ei pysty löytämään mitään vikaa.
- Se_on_nykyaikaa
Naiset toivovat ristiriitaisia ominaisuuksia miehestä.
"Muun muassa tällaisia kriteerejä ilmoituksesta löytyi:
- Olethan kiinnostunut tai jopa jo kokenut maatalouden puuhista, traktori pysyy urallaan, sillä emäntä käy kerran syksyssä ja keväässä ojassa.
- Osaat olla jämerä ja oikeassa paikassa jopa kova luu (minun kanssa ei minua vastaan, ainakaan liian useasti), en jaksaisi enää yhtään nyhveröä paapottavaksi ja perään vahdittavaksi.
- Osaat TEHDÄ RUOKAA ja PESTÄ PYYKIÄ, sillä minä tykkään enemmän olla traktorissa kun keittiössä.
- Saa olla lapsia ja muita lemmikkieläimiä ennestään. Minulla on niitä karvaisia 4 kpl.
- Neitsyttä tai lähiaikoina poikuutensa menettänyttä en huoli, itse kun olen semmoinen seksihurjastelija, että heikompia hirvittää. Minulla on menojalkaa ja lempiharrastuksessani meikkaan, laitan tukkaa ja käytän nättejä mekkoja."
Eli muija toivoo löytävänsä MACHO-NÖSSÖN. Onnea yritykselle. Saa jomman kumman muttei molempia. Se on varma se. Rahalla vois saada pehtoorin, joka osaa näytellä kulloinkin neidin toiveiden mukaista "kumppania".
Minkälainen maatalon emäntä mahtaa olla selainen, joka ei omia mukuloita hanki?- taidatteollaristiriitaa
Ei hyvä mitenkään. Joku ukkeli tuolla valitti että kyseinen nainen haluaa lapsia ja hyvän miehen niitä tekemään kanssaan. Miten se nyt on? Haluaako vai ei halua?
"Eli muija toivoo löytävänsä MACHO-NÖSSÖN. Onnea yritykselle. Saa jomman kumman muttei molempia. Se on varma se"
Ilmeisesti ei ole olemassa muita kuin ääripäitä? Mites ne väliinputoajat, normimiehet? Suurin osa miehistä on molempia, sekä nössö että macho, itse voi päättää kumpaa ominaisuutta itsessään vahvistaa.
Alkaa tuo aktiivimalli kuulostamaan ihan varteenotettavalta idealta.
- voi.ei
Joo.
Jos aloittajan kaltaisia uusavuttomia paljonkin maassamme roikkuu, niin kyllä heitä jollakin tavalla on pakotettava edes hiukan aktivoitumaan.
Ajatella! Jätkä ei osaa edes prostua soittaa kämpillään käymään, vaan valtion pitäisi sekin tälle avuttomalle suoraan makkariin kuskata! - hgfhjgjfjhgjgfj
Jep. Ajatusmaailma menee tälläiseksi, kun on liikaa aikaa ajatella.
- ex-raitis3
Valtio voisi alentaa alkoholin verotusta ja parantaa sen saatavuutta. Kun viinaa olisi halvemmalla ja helpommin saatavilla joisivat miehet sitä enemmän ja suhteita naisiin syntyisi helpommin.
Alkoholin mainonnan rajotukset voisi myös poistaa. Kun alkoholimainontaa olisi enemmän, kokisivat miehet juomisen luontevana osana elämää ja tätäkin kautta juominen lisääntyisi. Naiset kiinostuisivat ihan toisella lailla kun suhde juomiseen olisi luontevaa.- 654
Se oliskin hyvä idea. Silloin nuo saamattomat joisivat itsensä hengiltä.
- suositussivusta
Ylempänä dissident:iltä hyvä idea:
Suomessahan on ihan hyvä perusterveydenhuolto.
Kyllä täällä kiltit ja kunnollisetkin apua saa. Ehtona vaan on, että et tule valittaneeksi asian vierestä vaan saat lääkärin vakuuttuneeksi, että ongelma on nimenomaan kiltteys ja kunnollisuus.
Kuten dissident arvelee, pitää varautua, että peruslääkäri joutuu varsinaisen ydin-toimenkuvansa ulkopuolelta pyytämään ns.kollegiaalista asiantuntemustukea diagnoosin täsmentämiseksi - no, psykologitasolta nyt ainakin. Osuva diagnoosi on parantumisen ykkösehto.
Mutta, kuten sanottu, yksikseen ei tarvitse eikä kannatakaan ongelmansa kanssa pitemmästi pyöriskellä, vaan käyttää hyväkseen mitä mahdollisuuksia yhteiskunta tarjoaa. Itsellä tulisi motivaatiota parannukseensa tietenkin löytyä.
Palstan yleiskuvaa aistineena voi joltisellakin painokkuudella sanoa, että ns.vertaistason apu kaikessa asiantuntemattomuudessaan yleensä, on aika ankeaa. Kuin kriittisessa paistovaiheessa oleva kakku uunissa: kun tukirakenteet ovat vielä heikot, ihan aavistuksenomainen ja tahaton oheistäräytyskin riittää pöhäyttämään solukosta ilmat ja vesihöyryt, ja tulos on tietenkin alkupistetila taas, eli lässähdys. NIin kakussa kuin palstan keskinäisissä vertaisparannusyhteisyrityksissäkin. Uusi yritys samoista aineksista ei yleensä paranna tilannetta.
ps.pohdittavaksi: lässähtänyt kakku, naisten vika?No minä kyllä mietin, että jos se pään sisällä aiheutunut solmu ei aukea, kuten esimerkiksi pedofiileillähän on vaikea tilanne, että seksuaalisuus on sellainen, että on vaikea sitä tyydyttää satuttamatta heikkoja, että poikkeustoimena salvais valtion piikkiin tälläisen.
Tehdäänhän sukupuolenkorjausleikkauksiakin. Nyt ei ole vaan mahdollisuutta tälläiseen. Mistäpä me muutkaan voidaan koko ajatuskuvaa "kiltin ja kunnollisen" päästä saamaan. Aikoinaan heterot oli kovasti "parantamassa" homojakin...- sivusta-edlleen
Dissident kirjoitti:
No minä kyllä mietin, että jos se pään sisällä aiheutunut solmu ei aukea, kuten esimerkiksi pedofiileillähän on vaikea tilanne, että seksuaalisuus on sellainen, että on vaikea sitä tyydyttää satuttamatta heikkoja, että poikkeustoimena salvais valtion piikkiin tälläisen.
Tehdäänhän sukupuolenkorjausleikkauksiakin. Nyt ei ole vaan mahdollisuutta tälläiseen. Mistäpä me muutkaan voidaan koko ajatuskuvaa "kiltin ja kunnollisen" päästä saamaan. Aikoinaan heterot oli kovasti "parantamassa" homojakin...Mikä on kiltin ja kunnollisen ajatuskuva, siinäpä kysymys. Ajatuskuva.. päänkuva... ja heureka!
nykyajan magneettikuva.. mitäs se olisi. Mitkä aivokohdat olisivat aktiivisia?
Alimmissa tasoissa ja reflekseissä lienee elämää, mutta ylemmissä kerroksissa löytyykö vastinetta hetkelliselle röntgensysäykselle, vai onko pelkkää mustaa (vai valkoistako, miten päin lienee)
Vai löytyykö pornosta polttunut (mikä verpi!) vastetakapuolikuva; kaiken todistajaksi sitä voi viran puolesta joutuakin, kuvaajahoitajakin, apropoo
Kilteille ja kunnollisille korvausta pääkopan sisustan näköalattomuudesta ja/tai epäasiallisista sisällyksistä, joo. Kiltteys jo kunnollisuus palstan merkityksessä ei tällä hetkellä vielä riittäne sellaisenaan palkkioperusteeksi, ainakaan pysyväksi sellaiseksi. Täytyisi löytyi jokin muodollisesti pätevä korviketermi, joka tarkoittaisi kuitenkin kuitenkin tuota po.asiaa.
No, nykyhallitus on pystyssä maksimissaan vielä vuoden, joten sitkeyttä kaverit, ja menestystä akuuteissa ja tulevissa taistoissa kaikin puolin.
---
Olen vilkuillut uteliaisuudesta palstaa noin reilun parin viikon ajan. Täällä kirjoitteli oikeakin 'ätmi', mikäli termin ymmärrän. Vastasinkin pari kertaa, koska oli mielensisällöltään hänen resursseillaan suorastaan aito ja symppis (ei ilkeyttään kieroileva ja siksi katkera) tyyppi. Kuten yleensäkin vähän mielivajaat ollessaan ns.hyvällä tuulella, impulssit hyppää silmille, kun risahtaa. Sain treffitarjouksenkin, minun vaan piti olla yli 20-vuotias. Yritin muistaakseni ohjeistaa, miten menetellä, mutta hänen aikajänteisyytensä ei kestänyt kahta vastausta pidempää ja kun oli jo tehnyt toisellekin treffitarjouksen. Epäilys on, että siitä tuli pakit, minä edes yritin opastaa, miten tapauksessani pitäisi edetä.
No juu, stoori siksi, että tavallaan ymmärrän palstan kilttejä ja kunnollisia, Teidän tapauksenne karkeasti liittyy 'ajan hengen mukaisesti' syrjäytymiseen, ja on osaltaan nyky-yhteiskunnan järjestyken ja toisaalta aineellisen hyvinvoinnin kylkiäisenään tuoma ongelma. On mahdollista passivoitua turvaverkkoon, mikä pysäyttää sitten monilla olevan, ehkä pienen tai suuremmankin, ponnistelun halun. Ilmiö ei ole ainostaan inhimillinen vaan suorastaan eläimellinen: monet muuttolinnutkin mielellään lakkaavat muuttamasta jos ruokaa talvella, vaikka keinotekoisesti, riittää. Kaikki linnut eivät näköjään ajattele nokkaansa pitemmälle. Tiira taas lentää maapallon toiselle puolelle, ja ihan ite, ja sen se voi tehdä vaikka 30 seuraavana vuotena!
En tiiä olisko sen ihan pakko. Toistaiseksi yleisölle tsemppiä. sivusta-edlleen kirjoitti:
Mikä on kiltin ja kunnollisen ajatuskuva, siinäpä kysymys. Ajatuskuva.. päänkuva... ja heureka!
nykyajan magneettikuva.. mitäs se olisi. Mitkä aivokohdat olisivat aktiivisia?
Alimmissa tasoissa ja reflekseissä lienee elämää, mutta ylemmissä kerroksissa löytyykö vastinetta hetkelliselle röntgensysäykselle, vai onko pelkkää mustaa (vai valkoistako, miten päin lienee)
Vai löytyykö pornosta polttunut (mikä verpi!) vastetakapuolikuva; kaiken todistajaksi sitä voi viran puolesta joutuakin, kuvaajahoitajakin, apropoo
Kilteille ja kunnollisille korvausta pääkopan sisustan näköalattomuudesta ja/tai epäasiallisista sisällyksistä, joo. Kiltteys jo kunnollisuus palstan merkityksessä ei tällä hetkellä vielä riittäne sellaisenaan palkkioperusteeksi, ainakaan pysyväksi sellaiseksi. Täytyisi löytyi jokin muodollisesti pätevä korviketermi, joka tarkoittaisi kuitenkin kuitenkin tuota po.asiaa.
No, nykyhallitus on pystyssä maksimissaan vielä vuoden, joten sitkeyttä kaverit, ja menestystä akuuteissa ja tulevissa taistoissa kaikin puolin.
---
Olen vilkuillut uteliaisuudesta palstaa noin reilun parin viikon ajan. Täällä kirjoitteli oikeakin 'ätmi', mikäli termin ymmärrän. Vastasinkin pari kertaa, koska oli mielensisällöltään hänen resursseillaan suorastaan aito ja symppis (ei ilkeyttään kieroileva ja siksi katkera) tyyppi. Kuten yleensäkin vähän mielivajaat ollessaan ns.hyvällä tuulella, impulssit hyppää silmille, kun risahtaa. Sain treffitarjouksenkin, minun vaan piti olla yli 20-vuotias. Yritin muistaakseni ohjeistaa, miten menetellä, mutta hänen aikajänteisyytensä ei kestänyt kahta vastausta pidempää ja kun oli jo tehnyt toisellekin treffitarjouksen. Epäilys on, että siitä tuli pakit, minä edes yritin opastaa, miten tapauksessani pitäisi edetä.
No juu, stoori siksi, että tavallaan ymmärrän palstan kilttejä ja kunnollisia, Teidän tapauksenne karkeasti liittyy 'ajan hengen mukaisesti' syrjäytymiseen, ja on osaltaan nyky-yhteiskunnan järjestyken ja toisaalta aineellisen hyvinvoinnin kylkiäisenään tuoma ongelma. On mahdollista passivoitua turvaverkkoon, mikä pysäyttää sitten monilla olevan, ehkä pienen tai suuremmankin, ponnistelun halun. Ilmiö ei ole ainostaan inhimillinen vaan suorastaan eläimellinen: monet muuttolinnutkin mielellään lakkaavat muuttamasta jos ruokaa talvella, vaikka keinotekoisesti, riittää. Kaikki linnut eivät näköjään ajattele nokkaansa pitemmälle. Tiira taas lentää maapallon toiselle puolelle, ja ihan ite, ja sen se voi tehdä vaikka 30 seuraavana vuotena!
En tiiä olisko sen ihan pakko. Toistaiseksi yleisölle tsemppiä.No joo. Kannattaa vielä sinnikkäästi vaan lukea ja myös lukea rivien välistä.. tämä vaatii medianlukutaitoa. Kuka tahansa voi olla kuka tahaansa.
Nettiä ja tälläisiä palstoja pidetään suuressa maailmassa vielä hömppänä, mutta onko tässä jotain evoluutiota?
Menestytkö sinä evoluutiossa? Ja miten.....???
Positiivisin ja minusta fiksuin tutkija suomessa...Esko Valtaoja sanoo, että pitää kaikkea historiaa katsoa 50 perioideilla...ei taida vielä suomi24 sinkut palsta yltää haarukkaan.
Kutkutinko oikein sua? Heh...
- Pillujen--asiantuntija
Työttömille naisettomille ätmeille pitää maksaa korvausta yksinäisyydestä ja naisettomuudesta. Tuhat euroa kuukaudessa olisi hyvä summa sillä ätmi saisi harrastuksia, voisi mennä maksulliselle naiselle kerran-kaksi ja rahaa jäisi vielä itsensä stailaamiseen. Yksinäisyys ja syrjäytyminen tulee monin verroin kalliimmaksi yhteiskunnalle joten tuhat eroa olis pikku summa.
Minusta parisuhteessa eläville naisille voisi maksaa korvausta. Sehän voisi aktivoida joitain vanhoja piikoja ottamaan ätmin kainaloonsa.
- tiedossaon
Wwuwuw kirjoitti:
Minusta parisuhteessa eläville naisille voisi maksaa korvausta. Sehän voisi aktivoida joitain vanhoja piikoja ottamaan ätmin kainaloonsa.
Naiset on aina rahan perässä.
tiedossaon kirjoitti:
Naiset on aina rahan perässä.
Toisin kuin miehet. Oikeastaan toi mun ideahan oli hiton hyvä. Aktiivimalli sinkkuuden poistoon porkkanalla, ei perunalla, eikä etenkään kepillä.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Hallitus paskat välittää meidän kunnollisten miesten elämästä. Enkä minäkään välitä hallituksesta enkä muustakaan. Veroja en maksa enkä töitä tee niin kauan kunnes saan pillua.
- Jhvb
Tuo loisiminenko sinusta mielestäsi tekee sen "kunnollisen"?
Jhvb kirjoitti:
Tuo loisiminenko sinusta mielestäsi tekee sen "kunnollisen"?
Siihen voi myös lisätä viinan juonnin ja lutkittelu/ huorittelu vastaa sitä "kiltteyttä". Näin tällä palstalla.
- crux
Luulisi että olisi jokin lääkeaine olemassa jolla tavallisesta miehestäkin saisi sen verran epävakaan ja maanisen persoonan että naisia alkaisi kiinnostamaan. Tällaisen rokotteen voisi käydä ottamassa valtion tuella niin halutessaan. Eivät naiset kovin helposti jätä kerran kiinnyttyään joten lääkkeen ottamista ei välttämättä tarvitsisi jatkaa kovin pitkään.
"Eivät naiset kovin helposti jätä kerran kiinnyttyään"
.. HehHeh.. Toivossa on hyvä elää.. Sanos LapaMato(kin).. ;D
.. Mut.. Säkin varmaan vaan vitsailit?.. Tai sitten sulla(kin) on Totuus hieman Hakusessa.. Tässä(kin) asiassa.. ;D
- lisukkeilla
Riippuu ja roikkuu naisen asemasta sosiaalisesti, yhteiskunnallisesti, taloudellisesti, kulttuurisesti. Joku nujerrettu takertuvaisen kiintymyssuhdetyylin omaksunut voisi olla jotain etsimääsi. Häpi joy?
Mutta voi myös löytyä ihan itsenäinenkin itsenäisesti elämäntyyliisi sopva ja siihen päätynyt yksilö. - hienoahienoa
Jos feminismi ja kulttuurimarxismi kiellettäisiin lailla ja pahoinpitelyn ja muidenkin väkivaltarikosten tuomioita korotettaisiin, niin se olisi jo hyvä alku. Tämän lisäksi markkina-arvoteoria (ihmissuhteista) pitäisi valtion toimesta tuoda jokaisen kansalaisuuden keskuuteen ja sen kieltäminen pitäisi tehdä rangaistavaksi teoksi. Armeija pitäisi tehdä joko vapaaehtoiseksi tai sitten naiset pitäisi myös jollain lailla pakottaa sen piiriin. Rikosoikeudellista ikärajaa tulisi laskea 13 ikävuoteen, niin jännäpojat joutuisivat jo yläasteikäisinä vastaamaan teoistaan. Tällöin heidän tyttöystävätkin näkisivät, ettei rikollisten ihaileminen kannata.
- feminiitti
Tämä on hyvin viihdyttävää luettavaa näin kahvikupposen kylkeen. Naapuripöytä ihmettelee miksi nauraa hyrisen partaani..
Ei muuta kuin lakialoitetta eteenpäin viemään, kyllähän se pitää jo perustuslaissa olla, että jokaiselle kiltille ja kunnolliselle pitää nainen löytyä. Jos itse löytää naisseuraa, on automaattisesti jännämies, joka on käytännössä lainsuojattomaksi rikolliseksi luokiteltava ihmistyyppi. Oikea kiltti ja kunnollinen ei kotoaan poistu kuin töihin ja ruokakauppaan, vapaa-aika vietetään netissä kitisemässä naisettomuudesta. Edes niin aikaansaapa ei aito kiltti ja kunnollinen ole, että huoriin menisi. Sehän maksaa ja eihän puhtoista ja käyttämätöntä piliä voi työntää jonkin spermarännin syövereihin. Puistattaa ajatuskin tuollaisesta. Kiltin ja kunnollisen pitää se alle 2-kymppinen alistuva neitsytvaimo saada valita kuvastosta ja kun akka saapuu, sen pitää tehdä just eikä melkein niinkuin herransa määrää. Ja avioeroa ei saa ottaa, kiltti ja kunnollinen kyllä saa loppuunkuluneen akkansa vaihtaa tuoreempaan ja neisyeen tietenkin.
- ajattelija-
Onko jo tullut ulkopuolisia tuki-ilmauksia poliittiseltä kentältä ja missä määrin kiltin ja kunnollisen miehen aseman kohentamiseksi ja naisettomuuden tilasta poispääsemiseksi?
Mielialoja ja sisäistä taisteluhenkeään kohottaakseen olisi nyt tilaisuus osallistumalla senaatintorin aktiivimalli mielenosoitukseen. Tavoitehan kiltillä ja kunnollisella tuon asian kanssa on samansuuntainen: protestoida hallituksen ajamaa omatoimisuuteen perustuvaa ajatusmallia vastaan. Plakaatit vaan pikaisesti kuntoon ja taisteloon!
Etenkin jos tässä yleislakkoon ollaan joutumassa, niin olisiko siis mitään muodollista estettä olla mukana lakossa myös omalta kohdaltaan, kilttinä ja kunnollisena, omien intressiensä puolesta?
Tällainen vaan tuli mieleen ajankohtaisena aiheena ehkä oman asiansakin eteenpäin viemiseksi. - 12121212121212
Pitkässä juoksussa olennaisinta on olla tuottamatta ujoja ja arkoja kilttimiehiä. Feminismi haluaa estää maskuliinisen käytöksen ("toxic masculinty") kouluissa, työpaikoilla, ravintoloissa, jne jotta naiset pärjäisivät luontaisesti kyvykkäämmille miehille mm. työelämässä. Sivutuotteena miehistä tulee sellaisia jotka eivät kostuta naisten pikkareita.
Suomessahan on jo muutenkin liian hyvä sosiaaliturva, kun se mahdollista tämänkin palstan miehille sen työelämästä pois jättäytymisen joidenkin typerien tekosyiden perusteella. Ei se yhteiskunnan vika ole, jos sä tai jotkut muut ätmit olette niin ujoja ja arkoja, että ette pysty elämässänne sen vuoksi pärjäämään samalla tavalla kun normaalit miehet pystyvät.
Muutenkin voisitte keskittyä elämässänne vaikka muihin asioihin, kuten vaikka opiskeluihin ja työntekoon, jos se naisen löytäminen on teille liian vaikeaa.Eikä mun jutuissani ole mitään miesvihamielistä. Onhan sunkin isä pystynyt naisia saamaan, niin mikset sä sitten itse pysty?? Vai oletko joku ujo ja arka luuserimies, jonka sosiaaliset taidot ovat ihan surkeat??
Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin Andre Pirlon näköinen eurooppalaishenkinen mies.
- rödäpiller
Katkerot ja ATM-miehet! Älkää peljätkö, vaan julistakaa kanssavelijllenne theredpillin ja MGTOWin tietä, totuutta ja elämää. Vapautuminen cuckoldisoituneen yhteiskunnan kahleista on tie pelastukseen. Vain käymällä yhdessä taistoon feminismin monipäistä käärmettä vastaan voimme voittaa.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448781
- 785302
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383824Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543212Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403050
- 412246
- 331778
- 2091727