Tää sama asia on höirinnyt mua nyt puoli vuotta.Koulussa käyn vessassa joka tunnin jälkeen, välillä on oikeasti hätä, mutta usein tulee käytyä ns. varalta. Sitten alan jännittämään asiaa ja tulee vielä kovempi hätä. Kotona ei ole tätä ongelmaa, viikonloppuna kotona ollessani käyn päivässä ehkä kolme kertaa. Öisin en käy kertaakaan. Arkisin käyntejä kuitenkin kertyy 5-10, riippuen mitä teen. Aina kun lähden johonkin käyn sitä ennen vessassa. Olen käynyt lääkärissä asian takia, mutta ei ne osannut sanoa mikä mulla on. Virtsa- ja verinäytteet on otettu ja niissä ei ollut mitään. Alan olla kohta jo aika toivoton asian suhteen. Onko jollain muulla ollut samanlaista?
Pissattaa koko ajan
Kusinen
1
197
Vastaukset
- Paniikkiohi
Joistakin homeopaattisista lääkkeistä on ollut mulle apua. Mm Argentun nitr 200 auttoi jännittämis- tai paniikkifiiliksestä johtuvaan pissahätään. Kahvinjuonti aiheutti minulle myös jatkuvaa vessassa käyntiä, johon taisi auttaa Ignatia 200. Onhan niitä muutamia muitakin joista oli jonkin verran apua. Kahteen kymmeneen vuoteen ei ole enää ollut ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862