http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201801312200711073_vd.shtml
"Näyttelijä Elina Knihtilä puhkesi itkuun A-studiossa - ohjelmassa ruodittiin elokuva-alan häirintäkohua
Keskiviikko 31.1.2018 klo 22.34
Tunteet nousivat pintaan, kun ohjelman insertissä näyttelijä Heli Sirviö kertoi joutuneensa raiskatuksi opiskeluaikanaan"
Knihtilä ja Saarinen lähes tunnustivat tienneensä Törhösen touhuista, miksi eivät ottaneet asiaa tapeetille aikoinaan? nyt on jo myöhäistä kyynelehtiä telkkarissa !
Sampo Teerhokin vannoi lopettavansa naisten ahdistelun? millähän lihaksilla ??
Late Lapista. SSSS Ry!
KROKODIILIN KYYNELEITÄ TELKKARISSA !
14
738
Vastaukset 14
- pimpeeee
Hassua, että itseään moraalisesti parempana pitävät ihmiset itkevät nyt kun alalla on ahdistelua ja opettajat ovat käyneet käsiksi. Tosin nämä paremmat ihmiset, jotka syyttävät muita ihmisiä alpakkamarsseillaan huonoiksi suvaitsemattomaksi ihmisiksi ja vinkuvat joka saatanan asiasta, eivät ole saaneet suutaan auki vaikka mainostavat joka naistenlehdissä itseään FEMINISTIKSI. Tosiasiassa kuitenkin edustavat alaa jossa pi....lla on saanut rooleja ja työtä. Hävetkää ensin itseänne että alistitte nuoret alalle tulleet hyväksikäytölle. Ei pitäisi nauraa näin vakavalle asialle, varsinkin kyn kyse on ollut jopa teineistä, mutta katsokaa sinne peiliin ääliöt.
Tuota naisten hyväksi käyttöä on ollut ja on joka alalla! Minulla oli taannoin tyttöystävä joka oli tango kuningatar kilpailuissa edennyt jo Seinäjoelle kisoihin, tyttö kertoi jotta Seinäjoella olisi pitänyt alkaa käyttämään muitakin avuja "petissä" kuin laulitaitojaan, tyttöystäväni oli moisen ehdotuksen jälkeen pakannut laukkunsa ja häipynyt kotiinsa vähin äänin ! Ehdotus oli tullut tietenkin tangomarkkinoiden johdolta !
Late Lapista. SSSS Ry!- vanha.akka.jo
Ei ole joka alalla, minulla on liki 30 vuoden työkokemus monelta alalta, jopa hyvin sovinistiselta pankkisektorilta, enkä ole pillulla etenemiseen koskaan törmännyt.
vanha.akka.jo kirjoitti:
Ei ole joka alalla, minulla on liki 30 vuoden työkokemus monelta alalta, jopa hyvin sovinistiselta pankkisektorilta, enkä ole pillulla etenemiseen koskaan törmännyt.
Joka alalla, mutta ei jokainen nainen ole asiaan törmännyt, osaa suojelee ulkonäkö osaa rempseä luonne !
Tuossa Oulun kupeella eräs nainen sai ylisuuria lainoja kun makoili pankkialalla olevan pankinjohtaja sängyssä sillointällöin !
Late Lapista. SSSS Ry!
- Ei_töitä_kotiin
Asiaohjelmassakin pitää näytellä työnsä puolesta.
- midäh_ihmeddä
" KROKODIILI "?
Jos se olikin ALLIGAADDORI tai NUNNUGGA LABISDA.- avaraluontoilija
Ei vaan krokogaattori ja allitiili.
- Minäainakaan
Eikö nuo itkijä naiset huomaa että parasta ennen päiväys meni jo. Nuoremmat saavat roolit. Vai onko tarkoituskin vihjata millä pääsevät elokuviin. Kateusko taas puhuttaa.
No joo ukot käyttävät nuoria tyttöjä hyväkseen mieluummin kuin vanhempia naisia, ja eiköhän vanhempi nainen ole viisaampi ja varovaisempi kuin nuoret tytöt?
Late Lapista. SSSS Ry!- skjdksjd
Knihtilä on professori ja opettaa tuskin se rooleja enää tarvitsee. Mutta näistä asioista olisi pitänyt puhua silloin kun kyseinen herra tätä toimintaa harjoitti. Liki kolme vuosikymmentä!Jokainen hänen uusi uhrinsa johtui puhumattomuudesta. Nuoret, alalle tulleet, eivät vielä tiedä minkälainen kulttuuri ao alalla on joten menivät suoraan suden suuhun. Haluaisitko että oma lapsesi joutuisi tällaiseen tilanteeseen, huomaa että nuo nuoret opiskelijanäyttelijät tulivat yleensä pienistä paikkakunnilta, sellainen kokemustan kautta omaksuttu katuviisaus puuttuu monelta,-
- muualla
Kyllä minuakin ahdisteltiin nuorempana. Itsesuojeluvaisto kuitenkin pelasti monesta. Nyt ei enää ahdistella kun tuota ikää on karttunut. Mutta pitäiskö minunkin päästä televisioon nimeämään noita ahdistelijoita vuosikymmenten takaa.
- Kohtapuoleenlähtee
Helvettiin tämä jorina Knihtilästä ja krokodiilinkyyneleistä ynnä muista tangomarkkinoista. Heli Sirviön raiskanneen miehen nimi lehteen ja naama mieleen, niin sitten katsotaan mistä haukka paskantaa.
- PERSEESTÄ
EI HELVETTI. SAATANAN KUVOTTAVAA KYLLÄ VITUTTAA.... MUA ÄRSYTTÄÄ TÖRHÖNEN JA TAPAUS HELI SIRVIÖ
Eikä nuo ole ainoita tuonsortin tapauksia ! nythän on värvätty oikein ulkomailta Suomeen tuon tyylin rikollisia!
Late Lapista. SSSS Ry!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921566
- 831052
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165594- 37588