Ihmisten valintoja elämässä ohjaavat monenlaiset motiivit, mutta tietenkään kaikkiin "valintoihin" ei ole itse tietoisesti edes pystytty/haluttu/osattu vaikuttaa.
Sinkkuus ja pariutuminen lienevät niitä asioita joihin voi liittyä ihan olosuhteista johtuva ajautuminen, päätös puoleen tai toiseen ei välttämättä perustu vakaumukseen. Nähdäkseni onnellisuus ei kuitenkaan ole automaatio sellaisessakaan sinkkuelämässä joka perustuu vakaumukseen.
Kiinnostaisi kuulla miten palstasinkuloilla asia menee.
1. Oletteko sinkkuna omasta vapaasta tahdostanne vai olosuhteiden vuoksi?
2. Oletteko onnellisesti vai onnettomasti sinkkuna?
3. Jos olette vakaumuksellisesti sinkkuna, niin mitkä syyt taustalla?
4. Onko teillä historiassa parisuhteita?
Onnellisesti vai onnettomana sinkkuna
43
1614
Vastaukset
Kivakiva... gallupit on kivoja!
1.
Vähän sekä että. Ei ole ollut hirmuinen hinku nyt ketään etsiä ja toisaalta en usko, että kukaan tulee kotoakaan hakemaan.. Mikään ei estä tekemästä siinä mielessä tuttavuutta naisten kanssa, mutta ei vaan huvita...ehkä työstän ajatusta, että miksi haluaisin elämääni kumppanin...
2.
Katsoisin olevani onnellinen. Olen saanut ajatukset päässä kuntoon ja elämäni rullaamaan. Jopa exäänkin hyvät välit, vaikka se välillä ärsyttää toimillaan. Sipuli kestää hyvin ja tavallaan saan kerrankin sille sanottua asiat niinkuin ne on. Ja pisteenä iin päälle. Muksujen kaa välit ihan huigeet!
3.
Joo. Ei tartte hätistellä ketään pois ympäriltä. Osaan itse päättää olenko sinkku tai en. Tuo on jotenkin huvittavaa. Kuten ne toivotukset eronneilta. "Laatuaikaa lasten kanssa"... mieli tekis laittaa, että sitä laatuaikaa mulla on 24/7...olen isä aina.
4.
Onhan mulla. 2 oikeastaan isompaa. Ekassa 11 vuotta naimisissa ja siitä kaksi lasta. Toisessa menin kihloihin ja sen suhteen ansiosta olen nyt onnellinen, vaikka se kaatuikin.Ymmärsinkö oikein, eli sinä katselet päivän kerrallaan ja olet valmis suhteeseen jos sopiva kumppani kirmaa eteesi?
A.Palstamäki kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein, eli sinä katselet päivän kerrallaan ja olet valmis suhteeseen jos sopiva kumppani kirmaa eteesi?
Juurikin näin. Kevyempään ei ole tarvetta, mutta toisaalta naikkosen rooli vähän mietinnässä, toisaalta se voi olla oikeastaan sellaisia asioita, mitkä riippuu ihmisestä ja siitä suhteesta...väljäähän sen pitää olla, niin on mahdollisuuksia.
- Reseptimetsällä
Disse vaikuttaa sympaattiselta henkilöltä. Monin kohdin kypsähkö, elämänmakuinen josko sitten vekkulia viikariakin silmäkulmassa. Palstalla on myös joitain suht täysjärkisiä naishahmoja joiden elämäntilanteet ja jutut kohtaavat ja yhteisymmärrykseen pääsy voisi hänellä heidän kanssaan olla helppoa. Onpa omituista että tyyppi on jätetty yksin ajelehtimaan siinä naisseurueessa.
Kiinnostaa vaan jatkokysymyksenä, että mikä sen toisen liiton onnellistuttava tekijä oli?Ahas. Kannattaa kysästä tuossa mun kirjoituksen alla olevasta kommentoi-tekstistä. Sinisellä olevat nimimerkit kuin minäkin saa siitä inboxiin viestin.
Toisen suhteen onnellistava tekijä oli rakkaus. Molemminpuolinen intohimoinen rakkaus. Ensimmäisen kerran elämässä mua rakastettiin. Tiedän mitä tavoitella.- Nannaatia
Dissident kirjoitti:
Ahas. Kannattaa kysästä tuossa mun kirjoituksen alla olevasta kommentoi-tekstistä. Sinisellä olevat nimimerkit kuin minäkin saa siitä inboxiin viestin.
Toisen suhteen onnellistava tekijä oli rakkaus. Molemminpuolinen intohimoinen rakkaus. Ensimmäisen kerran elämässä mua rakastettiin. Tiedän mitä tavoitella.Kuulostaa vähän ... uuvuttavalta minun makuuni. Taisin nähdä sitä roihua ja intensiivistä draamailua ihan tarpeeksi lapsena ja nuorena vanhempieni taholta tullen itse pahoin poltetuksi. Ei siis taida olla minun reseptini, vaikka siis ihan ihailen elämänmyönteistä vitaalista tunne-elämää jos vaan poltto-ainetta riittää eikä kukaan ulkopuolinen kärsi. Toivonpa sitten sinulle että saat sen kokemuksen vielä kokea.
Nannaatia kirjoitti:
Kuulostaa vähän ... uuvuttavalta minun makuuni. Taisin nähdä sitä roihua ja intensiivistä draamailua ihan tarpeeksi lapsena ja nuorena vanhempieni taholta tullen itse pahoin poltetuksi. Ei siis taida olla minun reseptini, vaikka siis ihan ihailen elämänmyönteistä vitaalista tunne-elämää jos vaan poltto-ainetta riittää eikä kukaan ulkopuolinen kärsi. Toivonpa sitten sinulle että saat sen kokemuksen vielä kokea.
Ei ollut draamaa. Ei riidelty ikinä ja kumpikin sai mennä ja tulla miten halusi. Sitten kun oli kahdenkeskistä aikaa, siitä nautittiin ja pirusti. Aikuismaista se oikeasti oli...paitsi makkarissa...ja missä nyt touhuiltiin.
Keskusteltiin kaikki karikot yli....erokin.
- vbcb646546nvnbvn
-Omasta tahdosta. Käden ulottuvilla olisi paljon. Ei vaan kiinnosta tarpeeksi.
-Hyytävää, kuinka onnellinen ja helpottunut olen.
-Ei ole vakaumusta, en elä ikuisesti näin. Parisuhteessa oleminen ei ole tae mistään. Silti voi olla yksinäinen, onneton, ilman tukea tms. Kaikki voi myös aina muuttua. (Vaikka ottaisi sen kiltin inssin.)
-On on! Kaikesta huolimatta ihan hyvät fiilikset tällä hetkellä. Ei ole kiire mihinkään. Tuolla on aika hyvä kuvaus, ei ollut siihen aikaan sinkkuja mutta tuokin sopii tähänkin päivään:
https://digi.kansalliskirjasto.fi/aikakausi/binding/861543?page=6&term=vanhapiika&term=Vanhaapiikaa&term=vanhatpiiat
"Vanhapoika on leppoisa käsite. Siihen sisältyy myötätuntoa ja hyväntahtoista huumoria. Herrasmiesmies joka ei ole vaivautunut...."
"Vanhaa piikaa taas säälitään läpi vuoden"
Noin se menee vaikka kuinka palstanaiset kiukuttelisivat :DA.Palstamäki kirjoitti:
Olet siis vakaumuksellinen vanhapoika ja onnellinen sellainen?
kyllä noin voitaisiin ehkä ajatella, hyvän naisen kanssa ehkä olisin vielä onnellisempi mutta kun niitä on harvassa en jaksa tavoitella.
Tuossa muuten toinen hauskuus aikojen takaa. Pitäisiköhän pipilän hallituksen rientää avuksi palstan(kin) vanhoille piioille, ehkä ne alkaisi enemmän kiinnostamaan miehiä jos olisi taloudellinen intressi mukana hommassa:
'
https://digi.kansalliskirjasto.fi/aikakausi/binding/1006097?page=1&term=VanhainpiikainHarmaaritari kirjoitti:
kyllä noin voitaisiin ehkä ajatella, hyvän naisen kanssa ehkä olisin vielä onnellisempi mutta kun niitä on harvassa en jaksa tavoitella.
Tuossa muuten toinen hauskuus aikojen takaa. Pitäisiköhän pipilän hallituksen rientää avuksi palstan(kin) vanhoille piioille, ehkä ne alkaisi enemmän kiinnostamaan miehiä jos olisi taloudellinen intressi mukana hommassa:
'
https://digi.kansalliskirjasto.fi/aikakausi/binding/1006097?page=1&term=VanhainpiikainKansa ei pidä velvoittavasta lainsäädännöstä ja aktivointitoimista.
Elikkäs ei voi käyttää keppiä, mutta toisaalta vanhoihin poikiin ei tehoa porkkanakaan. Mikä auttaisi?A.Palstamäki kirjoitti:
Kansa ei pidä velvoittavasta lainsäädännöstä ja aktivointitoimista.
Elikkäs ei voi käyttää keppiä, mutta toisaalta vanhoihin poikiin ei tehoa porkkanakaan. Mikä auttaisi?Tänä päivänä ongelma lienee vielä pahempi kuin muinoin. Porkkanaksi varmaan kävisi runsaasti seksiä vähän käytetyltä naiselta (mikä silloin ennen varmaan oli mahjdollista) mutta kun luvassa luultavasti on vähän seksiä runsaasti käytetyltä naiselta ei se nappaa, pakkoaktivointikaan ei luultavasti auttaisi asiaa.
Harmaaritari kirjoitti:
Tänä päivänä ongelma lienee vielä pahempi kuin muinoin. Porkkanaksi varmaan kävisi runsaasti seksiä vähän käytetyltä naiselta (mikä silloin ennen varmaan oli mahjdollista) mutta kun luvassa luultavasti on vähän seksiä runsaasti käytetyltä naiselta ei se nappaa, pakkoaktivointikaan ei luultavasti auttaisi asiaa.
Pakkoaktivointia kannattaisi slti kokeilla. 18 tuntia parisuhdetyötä 3 kuukauden jaksoon, eihän tuo nyt niin pahalta kuulostaisi?
Tuollaisesta työkokeilusta voisi kehkeytyä kiinteä pesti.A.Palstamäki kirjoitti:
Pakkoaktivointia kannattaisi slti kokeilla. 18 tuntia parisuhdetyötä 3 kuukauden jaksoon, eihän tuo nyt niin pahalta kuulostaisi?
Tuollaisesta työkokeilusta voisi kehkeytyä kiinteä pesti.Alueen tasokkaat sinkkunaiset saavat kyllä vapaasti tulla suorittamaan parisuhdetyöpalveluksensa, minä odotan, koputtavalle avataan ja hyväksytyistä suoritteista voin kirjoittaa jonkinlaisen todistuksen. Itse en kuitenkaan taida lähteä höntyilemään minnekään.
Harmaaritari kirjoitti:
Alueen tasokkaat sinkkunaiset saavat kyllä vapaasti tulla suorittamaan parisuhdetyöpalveluksensa, minä odotan, koputtavalle avataan ja hyväksytyistä suoritteista voin kirjoittaa jonkinlaisen todistuksen. Itse en kuitenkaan taida lähteä höntyilemään minnekään.
Aktivointitoimien taustalla on se, että siinä sanktioilla pyritään luomaan painetta hakeutua pelipaikoille sen sijaan että maataan kotona.
Sanktioden tulisikin olla oikein mitoitettuja suhteessa teon moitittavuuteen. Jos alkuun ulosmitattaisiin 3 kuukauden palkkaa vastaava summa ja katkaistaisiin kotoa sähköt siksi kunnes luikero taipuu toimimaan aktiivisesti pariutumisensa eteen.- bvcbvc7657657nvnbvbn
Tutustuin kahdeksaan mieheen viime vuonna. Seuraavat treffit viikon päästä. En koe olevani vanhapiika vielä. Kysy uudestaan parinkymmenen vuoden päästä..
A.Palstamäki kirjoitti:
Aktivointitoimien taustalla on se, että siinä sanktioilla pyritään luomaan painetta hakeutua pelipaikoille sen sijaan että maataan kotona.
Sanktioden tulisikin olla oikein mitoitettuja suhteessa teon moitittavuuteen. Jos alkuun ulosmitattaisiin 3 kuukauden palkkaa vastaava summa ja katkaistaisiin kotoa sähköt siksi kunnes luikero taipuu toimimaan aktiivisesti pariutumisensa eteen.Jos niitä naisia alettaisiin rahasakoilla rankaisemaan olisi se hjuono juttu kun ne saattaisi sitten yrittää lypsää miehiltä ne takaisin, parempi ehkä olisi semmoinen että jos ne ei aktivoidu miedän kilttien & kunnollisten miesten vien taakse tarjoamaan itseään ne pitäisi laittaa jonnekin lauri törhösen teatterikurssille kähmittäviksi jos se kerran on mukavampaa.
Harmaaritari kirjoitti:
Jos niitä naisia alettaisiin rahasakoilla rankaisemaan olisi se hjuono juttu kun ne saattaisi sitten yrittää lypsää miehiltä ne takaisin, parempi ehkä olisi semmoinen että jos ne ei aktivoidu miedän kilttien & kunnollisten miesten vien taakse tarjoamaan itseään ne pitäisi laittaa jonnekin lauri törhösen teatterikurssille kähmittäviksi jos se kerran on mukavampaa.
Aktivointitoimet koskisivat tietenkin kaikkia, sekä miehiä että naisia. Aktivointitoimilta välttyisi vain löytämällä parisuhteen tai ylittämällä lakisääteisen perisuhteeseen velvoittavan ikärajan. Näin siis Törhönen ei enää kuulu lain piiriin, vaikka onkin taatusti sinkku.
A.Palstamäki kirjoitti:
Aktivointitoimet koskisivat tietenkin kaikkia, sekä miehiä että naisia. Aktivointitoimilta välttyisi vain löytämällä parisuhteen tai ylittämällä lakisääteisen perisuhteeseen velvoittavan ikärajan. Näin siis Törhönen ei enää kuulu lain piiriin, vaikka onkin taatusti sinkku.
Ei voi koskea kaikkia koska maailma on mennyt niin hulluksi että nainen valitsee. Niinollen siis ihan viattomat miehet joutuisi kärsimään aktivointirangaistuksista ja jos tuolllaista yrittävät me miehet mennään lakkkoon. Nainen saakoot sanktiot ja rangaistukset kun sillä kerran on valta.
Harmaaritari kirjoitti:
Ei voi koskea kaikkia koska maailma on mennyt niin hulluksi että nainen valitsee. Niinollen siis ihan viattomat miehet joutuisi kärsimään aktivointirangaistuksista ja jos tuolllaista yrittävät me miehet mennään lakkkoon. Nainen saakoot sanktiot ja rangaistukset kun sillä kerran on valta.
Ei tässä enää lakkoilu auta, pitää kääriä hihat ja alkaa lämmittämään daamia.
Sanktiot tulee molemmille sukupuolille, joten se aktivoi molempia yhtälailla.
Täytyy laittaa sähköpostia Vartiaiselle aiheesta, vanhat pojat tuhoaa Suomen kansainvälisen kilpailukyvyn ja hidastavat väestönkasvua.A.Palstamäki kirjoitti:
Ei tässä enää lakkoilu auta, pitää kääriä hihat ja alkaa lämmittämään daamia.
Sanktiot tulee molemmille sukupuolille, joten se aktivoi molempia yhtälailla.
Täytyy laittaa sähköpostia Vartiaiselle aiheesta, vanhat pojat tuhoaa Suomen kansainvälisen kilpailukyvyn ja hidastavat väestönkasvua.Hah, huomenna on ensimmäinen työnseisaus etti siihen malliin kannattaa alkaa vajakki-vartiaisen uhoilemaan. Ja vartiainen & co :han on roudannut maan täyteen työvoimapulan paikkaavia (monikohan niistä on oikeissa töissä?) himonussijoita että eiköhän se väestö siitä kasvamaan lähde ilman meitä kantasuomalaissinkkumiesten vainoamistakin. Naisia kyllä pitäisi tosiaan rangaista kun niille valtiovallan avustuksella & kustannuksella hommatut korkeakulttuurimiehet ei kelpaakaan. Jos me miehet oltaisiin saatu tänne nuoria thaikkunaisia ne olisi varmasti kelvanneet ja varmaan kaikki olisivat jo perheellisiä. Mut nyt öitä.
Harmaaritari kirjoitti:
Hah, huomenna on ensimmäinen työnseisaus etti siihen malliin kannattaa alkaa vajakki-vartiaisen uhoilemaan. Ja vartiainen & co :han on roudannut maan täyteen työvoimapulan paikkaavia (monikohan niistä on oikeissa töissä?) himonussijoita että eiköhän se väestö siitä kasvamaan lähde ilman meitä kantasuomalaissinkkumiesten vainoamistakin. Naisia kyllä pitäisi tosiaan rangaista kun niille valtiovallan avustuksella & kustannuksella hommatut korkeakulttuurimiehet ei kelpaakaan. Jos me miehet oltaisiin saatu tänne nuoria thaikkunaisia ne olisi varmasti kelvanneet ja varmaan kaikki olisivat jo perheellisiä. Mut nyt öitä.
Suotta tässä Vartiasta yksistään on syyttää, ongelma on kulttuurinen ja johtuu siitä että työttömänä voi rauhassa luumuilla vuodesta kolmanteen.
Tuo parisuhdepakkoaktivointilakiesitys ei ole vielä valiokuntakierroksellakaan, mutta ainakin Rinteen Ana on hengessä mukana. Ideä on oikeastaan hänen. Synnytystalkoistahan tää homma lähti.
Öitä sullekin.
- Aitosinkkumies-
Olen ollut suhteessa mutta olen nyt sinkku koska naiset on pettäjä lutkia.
- 4weefwefwefw
Kun tässä edes tietäisi mitä se onnellisuus on.
- JosKiinnostaa
1. Sekä että. Sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa olisin tahtonut jakaa elämäni, on tullut monenlaisia esteitä. Toisaalta olen ollut aika nirso, varovainen, tai pikemminkin hidas lämpeämään jos ihmisessä on jotain vierasta. Kun olisin ollut valmis, heidät on jo varattu. Aikataulukitkaakin on ollut.
2. Pitkään olin onneton ja yksinäinen. Olen sittemmin löytänyt muuta sisältöä elämääni.
3. En ole.
4. Pitkä avioliitto. Kaksi lyhyempää seurustelusuhdetta. (Jotka eivät ikinä selvästi päättyneet, lienevätkö vieläkään ohi. Rakkaus on omituinen asia ja edellytän nykyään suhteelta sitä.) 1. Oletteko sinkkuna omasta vapaasta tahdostanne vai olosuhteiden vuoksi?
Olosuhteiden vuoksi. Kukaan ei ole koskaan kiinnostunut muutamia treffejä enempää.
Voin olla onnellisesti sinkkuna vasta kun olen nähnyt toisenkin puolen.
-
Ei, en ole koskaan ollut parisuhteessa.- Kaisanoasaa
Yksin sinkkuna ei voi olla onnellinen. Sinkkuuden syyt on rumuus ja köyhyys.
- Kivaasinkkuna
Olen onnellinen sinkku. Ei tarvitse riidellä,eikä vääntää mistään. Saa olla miten haluaa.. Ei enää ikinä suhteeseen. Saan syödä,juoda,maata,istua,mennä,tulla . Eikä kukaan määrää tai urputa. Palkkani saan käyttää miten lystää. Heh. Mukavuudenhaluinen olen. Ps on kokemusta suhteessa olosta. Olin ahdistunut koko ajan.
Akin vastaus kysymyksiin?
Ai tässä terapiassa pitää psykiatrinkin olla potilaana?
1. Olen sinkkuna kun ei ole ollut tarjolla houkuttelevampaa vaihtoehtoa.
2. Onnellisuus on kait mulle jollain tasolla sisäänrakennettu ominaisuus, en usko että siviilisääty vaikuttaa asiaan. En kärsi sinkkuudesta, mutta ei se saa minua heittämään kärryynpyörääkään.
3. En ole vakaumuksellisesti sinkku. Periaatteessa voisin ryhtyä suhteeseen jos se oikea löytyisi, en silti hae suhdetta vaan elän näinkin tyytyväisenä.
4. Yksi pitkä parisuhde takana, noin 20 vuotta.A.Palstamäki kirjoitti:
Ai tässä terapiassa pitää psykiatrinkin olla potilaana?
1. Olen sinkkuna kun ei ole ollut tarjolla houkuttelevampaa vaihtoehtoa.
2. Onnellisuus on kait mulle jollain tasolla sisäänrakennettu ominaisuus, en usko että siviilisääty vaikuttaa asiaan. En kärsi sinkkuudesta, mutta ei se saa minua heittämään kärryynpyörääkään.
3. En ole vakaumuksellisesti sinkku. Periaatteessa voisin ryhtyä suhteeseen jos se oikea löytyisi, en silti hae suhdetta vaan elän näinkin tyytyväisenä.
4. Yksi pitkä parisuhde takana, noin 20 vuotta.Kai sä tiedät että terapeuttien pitää itsekin käydä pitkä terapiajakso ennen työkelpoisuutta? :-D
elisakettu kirjoitti:
Kai sä tiedät että terapeuttien pitää itsekin käydä pitkä terapiajakso ennen työkelpoisuutta? :-D
En tiennyt tuota. Jos noin on, niin minusta ei ehkä olisi tuohon työhön.
Tiedä mitä mun päästä voisi löytyä...A.Palstamäki kirjoitti:
En tiennyt tuota. Jos noin on, niin minusta ei ehkä olisi tuohon työhön.
Tiedä mitä mun päästä voisi löytyä...Sehän siinä pointtina onkin, että jokaiselta löytyy yhtä ja toista.
"Viisasta on suhtautua vastaanottavalla varauksella, mutta karttaa asenteellisuutta." (ek)
- hienoahienoa
"1. Oletteko sinkkuna omasta vapaasta tahdostanne vai olosuhteiden vuoksi?"
Varsinkin nuorempana olosuhteiden vuoksi. Silloin olin todella ahdistunut kun tiesin, etten tule naista saamaan. Muistan yläasteella katsellessani erästä "Kylmäverisesti Sinun"-jaksoa, kun siinä mainittiin miehet jotka eivät koskaan tule saamaan naista. Tiesin olevani yksi heistä ja nyt yli kolmekymppisenä tiedän sen edelleen. Osittain myös vapaasta tahdosta, koska kaikki naiset jotka ovat halunneet seurustella kanssani, ovat olleet niin huonoja, etten todellakaan sellaisten kanssa olisi mihinkään ryhtynyt.
"2. Oletteko onnellisesti vai onnettomasti sinkkuna?"
Kuten yllä kerroin, nuorena olin onneton ja ahdistunut, mutta nykyään en niinkään. MGTOW opettaa elämään elämän kuten sen kuuluukin elää. Feminismi on jo tehnyt ihan tarpeeksi tuhojaan ja sille on pitkään kaivattu vastavoimaa. MGTOW vastaa kutsuun. Olen nähnyt sen arjen jota tutut elävät parisuhteissaan ja ei se ehkä ole sitä mitä haluaisin. Varsinkin kun en koskaan saanut elää sitä villiä nuoruutta, jota kaikki elämän lellimät ihmiset saivat, vaikka ihan ok elämän olenkin saanut viettää ja olen tyytyväinen, että suht terveenäkin olen pysynyt. Olen siis nykyään varmaan onnellisempi kuin koskaan. Toki olisin onnellisempi jos saisin vakipanon, mutta ei sellaista saa mistään jos ei ole jännämies. Nykyään ei tunnu edes saavan yhden yön pilluakaan mistään. Joskus 20-30v välillä sai edes muutaman kerran vuodessa jotain.
"3. Jos olette vakaumuksellisesti sinkkuna, niin mitkä syyt taustalla?"
MGTOW on sitten vissiin jonkinlainen "vakaumus" itselläni. Ja feminismi ja miehiä vihaavat yhteiskunnat. Yhteiskunnat (länsimaiset)/Naiset vihaavat länsimaisia, valkoisia kristittyjä miehiä ja lellii etnisesti värittyneitä miehiä ja kaikkia muita paitsi aasialaisia naisia. Parempi siis pysytellä sinkkuna kun joudun muutenkin taistelemaan kaikkia vastaan yksin.
"4. Onko teillä historiassa parisuhteita?"
Ei ole kun naiset tykkäävät vain niistä jännämiehistä. Sama oli yläasteella ja lukiossa ja AMK:ssakin ja on edelleenkin. Sellaisia ne naiset on. Kilteillä ja kunnollisilla miehillä ei ole ihmisarvoa. - VastausKysymykseesi
Omasta tahdostani mutta haku päällä jos joku ihana sattuisi eteen. Olen ns seksisuhteissa parin naisen kanssa. Toinen heistä naimisissa. Tavataan kun toisillemme sopii.
Onnellisesti. On enemmän aikaa omiin juttuihin ilman että on tilivelvollinen kenellekään. Rahaa jää huomattavasti enemmän käteen kun ei ole ns ylimääräisiä kuluja kuten vakituisessa suhteessa "herrasmieshän luonnollisesti maksaa kaiken" jne. Saa harrastaa kaikki viikonloput, vaihtaa auton uuteen kenenkään siitä katkeroitumatta "kun sul on rahaa mut mul ei" yms.
Tosin edellämainitut luonteet eivät ole se oikean osumista kohdalle.
Ei vakaumusta sinkkuuteen. Elämä joskus pitää hetken sinkkuna.
On joista yksi ollut se oikea kuusi vuotta sitten. Kaivelee vieläkin kun se suhde kariutui mutta on mahtava tietää että hän on onnellinen ja hänellä on asiat hyvin nyt.
Aina puhutaan että sen tietää kun se oikea osuu kohdalle. Hänen kohdalla tiesin sen heti eka tapaamisella. Siinä oli heti jotain ilotulitusta ja sitä ihme kemiaa mistä aina puhutaan.
Ennen ja jälkeen hänen ei sellaista tunnetta ole tullut kenenkään kohdalla.- 45hghnvnbv
Mulla on vastaava kokemus!
Tiesin heti eräästä miehestä, että hän on "se oikea". Sen jälkeen kukaan muu ei ole kiinnostanut, koska hän oli niin ihmeellinen. En silti ole ollut yksin. Tiedän kuitenkin, etten vastaavaa koskaan enää löydä. Hän ei edes ole suosittu naisten keskuudessa. Rakkaus on kyllä ihmeellistä..
Olen onnellisesti minä, omillani ja vapaasta tahdosta.
Aika hyvä olla näin. Mä en edes muistanut tätä tunnetta.
Ihmiselle tekee hyvää olla jossain vaiheessa ainakin vähän aikaa yksin.
Elämälle olen sanonut kyllä, millekään tai kenellekään muulle en.- nainen300
1. Ei ole tullut kohdalle sopivaa kumppania joka olisi aidosti pitänyt minusta eikä vain naamasta/kropasta, ei ole ollut aikaa tapailla ketään, en enää halua käydä treffeillä koska en pidä treffeillä käymisestä se on usein teennäistä ja tuottaa pettymyksiä. Lisäksi vaihdan paikkaa onneksi todella usein, joka tekee lähes mahdottomaksi kehenkään pitkäaikaisesti tutustumisen ja en ole valmis muuttamaan miehen perässä miehen paikkakunnalle. Haluan itsepäisesti tehdä mitä minä haluan ja olla missä minä haluan. Voin ehkä sietää toisen ruokavalion jos en siitä pidä, mutta en halua miksikään kokiksi toiselle.
2. Onnellisesti, en viihdy treffeillä ja moni mies tuntuu jotenkin väärältä minulle. Lienee parempi olla sinkkuna jos haluaa määrätä "kaikesta" kuten haluaisin tehdä. On paljon asioita joista haluaisin määrätä ja sinkkuna se tietysti onnistuu että määrään mitä itse teen. En myöskään halua olla mikään kotivaimoke joka kokkaa ruokaa miehelle kotona, se ajatus ei houkuttele. Sinkkuna ei myöskään tarvitse pelätä olevansa kenenkään lelu, pettämisen kohde tai se 100000 nainen tai toisen tautipesäke. On hienoa ettei tarvitse enää pelätä sp-tauteja, joista osa voi tarttua vaikka kuinka hyvin suojautuisi! on hienoa ettei tarvitse itkeä mitään sydänsuruja, olen ollut sinkkuna paljon onnellisemp ja tasapainoisempi ihminen. Pian olen ollut 6 vuotta sinkkuna.
3. En pidä treffeistä, joskus voi tulla kohdalle osuva tyyppi tai sitten ei tule. On asioita joista en luovu ja ne näkyy 1. kohdassa. Minusta on kivaa olla treffeillä mahdollisimman etäinen ja hankala, koska en pidä treffeistä. Harvoin treffeillä on hauskaa, usein on tuntunut vain kuulustelulta miksi olet sinkku ja muuta jankutusta, kerran kysymisen tulisi riittää. Keskustella voi vaikka säästää jos ei muuta keksi, mutta jankuttaminen turhaa.
4. On tapailua lähinnä. Kaikki aiemmat miehet eivät olleet sopivia, osa ajatteli vain ulkonäköä ja hauskanpitoa ei mitään muuta pidemmällä tähtäimellä. En usko kokeneeni ikinä oikeaa rakkautta jos sellaista on. Muutama mies ajatteli hauskanpitoa ja "pidempää" suhdetta kuitenkin niin että he olisivat saaneet tehdä mitä huvittaa, siihen lisäksi myös manipulointi, sairaalloinen mustasukkaisuus ja määrääminen. Moni mies on ajatellut että minusta saisi kaiken sietävän seurustelukumppanin joka olisi naiivi ja sokea, vaikka en ole näistä mitään näen kyllä valheiden läpi ja en hyväksy mitään mitä en halua. En kaipaa sellaista seurustelua ja en osaa kaivata parisuhdetta koska en tiedä millainen on aito oikea parisuhde ilman riitelyä, pettämistä tai mustasukkaisuutta jotka pilaavat usein kaiken. Liian usein "hauskanpito" yritetään naamioida siihen että on lupa pettää, valehdella jne. Mitä hauskaa siinä on, nykyään pitäisi kaikilla olla koko ajan jotain "säpinää" ja hauskanpitoa. Nauti ja pidä hauskaa ei kuulosta siltä mitä haluan kun en ole enää kaksikymppinen. Hauskanpito ei ole hauskanpitoa eikä sellainen enää kiinnosta edes kokeilumielessä. Olen liian vakava hauskanpitoon ja seurustelun tulisi olla "hauska asia" niin antaa olla, jätän ne hauskanpidot muille. - Leo65
Sinkkumiehenä nyt yli kaksi vuotta. En ole viittinyt viiksitivoleissa käydä ollenkaan varsinkin kun ilman alkoholia on mennyt yli seitsemän vuotta, eikä tee mielikään. Raitis mies on naisten mielestä tylsä. Olen nauttinut sinkkuna olosta paljon. Uskollinen kumppani taitaa olla utopiaa tänäpäivänä.
- vilmanstrand
Olen omasta tahdostani sinkku, mutta sopivan miehen osuessa kohdalle voin luopua tästä olotilasta.
Olen onnellinen elämääni näinkin ja en ole hakemassa rahoittajaa tai terapeutttia.
Olen ollut kerran avioliitossa ja sen jälkeen ei ole samassa osoitteessa asunut kukaan mies. Seurustelin kyllä tämän jälkeen. Nyt sinkkuna kolmas vuosi.
En käytä alkoa kuin harvoin, en tupakoi, hoidan talouteni.
En myöskään ala kustantaa kenenkään elämää tai ala itse terapoimaan ketään, olipa kyseessä mt-ongelmat tai alkotausta tv.
Kukaanhan ei halua suhdetta, joka tekee elämän huonommaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1285289Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1072022- 1381438
- 1061282
- 981279
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate1871121Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll271059- 481053
Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g651010IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57861