Pieni poiminta iltalehdestä:
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201802012200705956_rk.shtml
"Oulasmaa törmäsi myös seitsemänkymppisiin miehiin, jotka pitivät häntä viisikymppisenä naisena liian vanhana itselleen." :-D
Kun deittailua treenaa, rimakauhu laskee.
5
488
Vastaukset
- UglyBoy
No 5kymppinen nainen onkin jo liian vanha kaikenikäisille miehille. Naiset muuttuu jotenkin oudolla tavalla siinä 40 mennessä. Noin 36-39 tapahtuu ”jotain” mutta en tiedä mitä. Itseäni ei nuo puumat kiinnosta ja siksi poikuus onkin pitkittynyt.
.. Kun Deittailua Treenaa ja Panee siinä Samalla Herkkyydet ymv. Ominaisuudet Peiskaks, niin kyky Sitoutumiseen ja Aitoon Rakkauteen ymv. Laskee, kuin LehmänHäntä.. ;D
- Naisasialooser11
50 vuotiaalla naisella ei ole enää vuosikausiin minkäänikäinen mies tehnyt seksuaalisessa mielessä yhtään mitään. Ehkä 90 vuotiaalle miehelle olisi sopiva omiasihoitaja.
Nainen on seksuaalisesti haluttavimmillaan 18-22 vuotiaana, sitten alkaa jyrkkä alamäki ja tuonkin 50v naisen suosio on parikymppisenä ollut niin kovaa, että komeimmatkaan miehet eivät sellaista tule koskaan kokemaan, mutta sitä valtakautta kestää vain silmänräpäyksen ajan. Näin on luontoäiti viisaudessaan järjestänyt. - Tindermies-
"käy paljon treffeillä" no veikkaan että suurin osa suomalaisista ei pääse koskaan treffeille. Suomessa on 1,1 miljoonaa yksinäistä sinkkua. Taso on liian kova että miehet pääsisi treffeille. Joskus jotakin miestä onnistaa kunnainen totee että pitää alentaa vaatimuksia.
- Tindermies-
6. Et ole luuseri, mene ja pidä hauskaa
Kaikki ätmit on luusereita ulkonäkönsä puolesta joten eivät edes pääse treffeille koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606684- 1003442
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262770- 212438
- 271963
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251680
- 321548
- 491502
- 111482