Pieni poiminta iltalehdestä:
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201802012200705956_rk.shtml
"Oulasmaa törmäsi myös seitsemänkymppisiin miehiin, jotka pitivät häntä viisikymppisenä naisena liian vanhana itselleen." :-D
Kun deittailua treenaa, rimakauhu laskee.
5
519
Vastaukset 5
- UglyBoy
No 5kymppinen nainen onkin jo liian vanha kaikenikäisille miehille. Naiset muuttuu jotenkin oudolla tavalla siinä 40 mennessä. Noin 36-39 tapahtuu ”jotain” mutta en tiedä mitä. Itseäni ei nuo puumat kiinnosta ja siksi poikuus onkin pitkittynyt.
.. Kun Deittailua Treenaa ja Panee siinä Samalla Herkkyydet ymv. Ominaisuudet Peiskaks, niin kyky Sitoutumiseen ja Aitoon Rakkauteen ymv. Laskee, kuin LehmänHäntä.. ;D
- Naisasialooser11
50 vuotiaalla naisella ei ole enää vuosikausiin minkäänikäinen mies tehnyt seksuaalisessa mielessä yhtään mitään. Ehkä 90 vuotiaalle miehelle olisi sopiva omiasihoitaja.
Nainen on seksuaalisesti haluttavimmillaan 18-22 vuotiaana, sitten alkaa jyrkkä alamäki ja tuonkin 50v naisen suosio on parikymppisenä ollut niin kovaa, että komeimmatkaan miehet eivät sellaista tule koskaan kokemaan, mutta sitä valtakautta kestää vain silmänräpäyksen ajan. Näin on luontoäiti viisaudessaan järjestänyt. - Tindermies-
"käy paljon treffeillä" no veikkaan että suurin osa suomalaisista ei pääse koskaan treffeille. Suomessa on 1,1 miljoonaa yksinäistä sinkkua. Taso on liian kova että miehet pääsisi treffeille. Joskus jotakin miestä onnistaa kunnainen totee että pitää alentaa vaatimuksia.
- Tindermies-
6. Et ole luuseri, mene ja pidä hauskaa
Kaikki ätmit on luusereita ulkonäkönsä puolesta joten eivät edes pääse treffeille koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää62763Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25730- 153717
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.98702Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27698Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93667Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193626- 22582
- 61562
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks34508- 39445
- 57445
- 70423
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9419Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25417sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.74412On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit74404- 53399
On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397