Kun deittailua treenaa, rimakauhu laskee.

5

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UglyBoy

No 5kymppinen nainen onkin jo liian vanha kaikenikäisille miehille. Naiset muuttuu jotenkin oudolla tavalla siinä 40 mennessä. Noin 36-39 tapahtuu ”jotain” mutta en tiedä mitä. Itseäni ei nuo puumat kiinnosta ja siksi poikuus onkin pitkittynyt.

• .. Kun Deittailua Treenaa ja Panee siinä Samalla Herkkyydet ymv. Ominaisuudet Peiskaks, niin kyky Sitoutumiseen ja Aitoon Rakkauteen ymv. Laskee, kuin LehmänHäntä.. ;D

• Naisasialooser11

50 vuotiaalla naisella ei ole enää vuosikausiin minkäänikäinen mies tehnyt seksuaalisessa mielessä yhtään mitään. Ehkä 90 vuotiaalle miehelle olisi sopiva omiasihoitaja.

Nainen on seksuaalisesti haluttavimmillaan 18-22 vuotiaana, sitten alkaa jyrkkä alamäki ja tuonkin 50v naisen suosio on parikymppisenä ollut niin kovaa, että komeimmatkaan miehet eivät sellaista tule koskaan kokemaan, mutta sitä valtakautta kestää vain silmänräpäyksen ajan. Näin on luontoäiti viisaudessaan järjestänyt.

• Tindermies-

"käy paljon treffeillä" no veikkaan että suurin osa suomalaisista ei pääse koskaan treffeille. Suomessa on 1,1 miljoonaa yksinäistä sinkkua. Taso on liian kova että miehet pääsisi treffeille. Joskus jotakin miestä onnistaa kunnainen totee että pitää alentaa vaatimuksia.

• Tindermies-

6. Et ole luuseri, mene ja pidä hauskaa

Kaikki ätmit on luusereita ulkonäkönsä puolesta joten eivät edes pääse treffeille koskaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6684
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3442
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      2770
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2438
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1963
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      358
      1842
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1680
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1548
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1502
    10. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      11
      1482
    Aihe