Soitetiin fiat stilosta myyjä vaikutti mukavalta puhelimessa . Kas näin paikan päällä ulkomaalainen nuori mies myyjänä. todella mukava ja ystävällinen .Myy halpoja vaihtoautoja . Kaupat tehtiin nopeasti ja vakuutukset hoidetiin samalla.
Ainut miinus on että oli hankalaa löydää paikka (ei kylttejä missään ) tarrat ikkunoissa mielestäni olivat pienet
Master Automyynti Raisio
17
6422
Vastaukset
- MikaArvaja
Sua kusetetaan jo siinä vaiheessa ku kaupataan viittaia?
Auto jossa enemmän vikoja kun mun muijassa, - jusj6w6w6w6
On Raisiossa kylläkin paljon liikkeitä, mutta tämä huhuh autontietämys niin päätelkää itse :DD:D
- pieni_tarra
Raision slangia:
"kas näin paikan päällä..."
"miinus on että oli hankalaa löydää paikka..."
"vakuutukset hoidetiin..."
"tarrat ikkunoissa mielestäni olivat pienet..."
""OSTA-MYY-VAIHTA."
- qqq
kiertäkää kaukaa.
- Hyvätnaurut
Hahahahahhahahaha!! Taitaa olla asiakkaista pulaa, kun täällä palstoilla hengailee
- Kiljupieru
Ei sentään hönöile yleisissä käymälöissä sotkemassa seiniä mainostarroilla, kuten eräs.
- Anonyymi
Kävin vaihtamassa toyota wv golfiin. VW g piti olla 100% kunnossa ja sieltä annettiin suullinen 6kk takuu kaverini edessä, joka olisi voinut toimia todistajana tarvittaessa. Noin kuukauden päästä autoon ilmestyi konevikavaloja ja diagnoosiksi sanottiin, että koneesta valuu öljyä. Auto oli kolarissa, mistä Master auto ei kertonut ostaessa sekä auto oli tuotu ulkomailta, tämäki oli kertomatta. Hän tulosti papereita ”trafin sivulta” joissa ei lukenut mitään näitä asioita, luultavasti ne oli Micsoft wordilla jälkeenpäin muokattu ja kun hän tulosti niin minä erehdyin niihin ku ei voinut nähä mistä hän oli niitä tulostamassa. Luultavasti hän oli aiemmin ladanneet ne paperit omaan koneeseen ja muokanneet niitä, sitten kun me pyydettiin niin hän tulosti ne paperit mitkä olivat joo muokattu. VWg ei pääsyt kats. koska siinä oli TOSI korkeat päästöt. Korjaamot sanoi, että sen korjaamisen menisi satoja euroja, joten myin autoa hyvin ja hyvin halvalla pois. Kaupan teon aikana tämä pakolainen myyjä oli hyvin ystävällinen, mutta heti kun paperit olivat allekirjoitettu äijä muuttui jyrkästi tyhmemmäksi ja alkoi melkein haukkua kun jälkeenpäin otin yhteyttä ja kerroin, että autoon olit antanut 6kk takuu ja että nyt autoa pitäisi korjata. HUOM! en ole pyytänyt häntä katsas-tamaan autoa mulle vaan että hän korjaisi sen koneen vuotoa. Hän ei suostunut alussa, sitten kun avasin suuni ja aloin taistella takaisin niin hän suostu kustantaa 50%.
Tein kuluttajavirastolle valitusta, sieltä sanottiin, että joko hänen täytyy ottaa autoa takaisin vastaan tai maksaa ISON summan auton hinnasta takaisin, johon hän ei reagoinut, vaikka hän oli pyytänyt minut ottamaan kuluttajavi-ranomaisille yhteyttä. Koska olen opiskelija, eikä ole aika lähteä tappelemaan tämän ruman myyjän kanssa, muuten olisin vienyt asia, vaikka korkeaoikeuteen.
MUISTUTAN kaikkea: tämä liike ostaa kolaroidut autot ja korjaa niitä. Heillä on omakorjaamo juuri siinä samassa rakennuksessa ja sitten myy niitä pois, niin että asiakas ei edes huomaa. Tämän kaiken jälkeen kaverini meni ky-symään toisesta autosta ja kaverini oli tulostanut traffista auton koko historia. Auto oli passati ja seki oli kolaroitu. Myyjä oli tulostanut hänelle aivan samat laput paitsi myyjän lapuista puuttui se kolari osio. Kaveri oli nauhoittanut koko keskustelua. Myyjä alussa ei MILLÄÄN myöntänyt, että se passati olisi mitenkään kolarissa, sitten kun kaveri näytti hänelle hänen paperit niin myyjä myönsi, että passat oli kolarissa.
Minulle se myyjä esitti, että hän olisi suomalainen ja kertoi joku suomalaisen nimen. Kun allekirjoitti laput niin siihen ilmestyi ulkomaalainen nimeä. Minä tekisin kaupat vaikka hevosten kanssa, mutta hevosen täyttyy olla rehellinen, ei kiinnosta mistä myyjää on kotoisin jos hän on riittävästi rehellinen. Älkää kommentoiko YHTÄÄN MITÄÄN ulko-maalaisten vastaan. Vaan haluan auta teittä, että olkaa hemmetin tarkkoja ton liikkeen kanssa koska MASTER ON PASKA LIIKKE.
Kysymys: Kannattaako minun silti pitää sitä valitusta siellä kuluttajavirastolla? onko minun mah saada autosta jnk verran rahat takaisin. Olen myynyt autoa pois.- Anonyymi
Aika samoja kokemuksia itellä.. kävin vaihtoautokaupoilla erehdyksissäni asioimassa ja samalla tuli kaksi autoa ostettua - eka ja vika (Masterilta). En suosittele Master automyyntiä, vaikka ei nyt ihan noin pahasti kusetettukaan. Myyjä itse tietää omassatunnossaan, miten on käyttäytynyt. Jokainen tulee maksamaan tuomioistuimen edessä näistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika samoja kokemuksia itellä.. kävin vaihtoautokaupoilla erehdyksissäni asioimassa ja samalla tuli kaksi autoa ostettua - eka ja vika (Masterilta). En suosittele Master automyyntiä, vaikka ei nyt ihan noin pahasti kusetettukaan. Myyjä itse tietää omassatunnossaan, miten on käyttäytynyt. Jokainen tulee maksamaan tuomioistuimen edessä näistä.
Autoliikkeelä maKSAMATTOMIA VEROJA JA OIKEUS MAKSUJA.koira pitää tätä firmaa ja täys kusettaja .KUULLU ETTÄ TÄYSIN VASTUUTONTA MAINITUSSA FIRMASSA MENO.
- Anonyymi
Oisitta käyneet Prokim ssa kaupoilla.
- Anonyymi
Oikeasti!
Älkää tehkö minkäänlaisia kauppoja tämän liikkeen kanssa.- Anonyymi
ilmeisesti ei ole enää toiminnassakaan???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No just kävin tänään siellä kun haluisin purkaa kaupat punaisesta Golfista ni on vissiin tehnyt konkan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä liike meni konkaan ja mitä mulle jäi tästä viallinen wv.😭
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483130Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272894- 1212326
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111316
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121083- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802