Ensitreffi alttarilla ohjelmassa. Noin naisetkin reagoi kun miehen ulkonäkö ei miellytä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000005551240.html?ref=rss
Mies järkyttyi nähtyään ruman vaimonsa
26
1132
Vastaukset
- Kaisanoasaa
Asiantuntijat valitsee rumalle naiselle komean miehen koska ruma nainen ei huoli omantasoista rumaa miestä. Ehkä ne asiantuntijatkin on rumia.
- sainkomean
Loppu hyvin kaikki hyvin.
- sdvsdvsdvsdv
Missä se komea mies oli?
- HarmiJuttu
Ei hän ollut ruma :(
Jos miestä ei kiinnosta isommat naiset niin miksei sanonut sitä haastattelussa. - True-love-
Tuossa ohjelmassa yksi toisensa jälkeen eroaa. Ikuista rakkautta ei ole olemassa.
- no.höh
Onko oikeasti olemassa niin idiootteja ihmisiä, jotka kuvittelevat tuollaisen ohjelman kautta voivan syntyä pysyviä parisuhteita?
Mä katoin klipin, ja pelkäsin molempien puolesta. Lisäksi suvun. Paniikki oli viety äärimmilleen. Mies näki lumiblizzardin tai avalanchen lähestyvän, vai mikä muu selitti tilanteen?
Kovin kiusallista.- 34wefwefwfwe
No voihan se olla että muistutti exmuijasta tms..
Eli mies voi olla yhtä pinnallinen kuin nainenkin, vaikka piparin toivossa meneekin naimisiin täysin tuntemattoman kanssa. Tämäkin formaatti on jo ideana niin älytön, ettei voi kuin ihmetellä ihmisten motiiveja, jotka lähtevät näihin mukaan. Harvoimpa sitä sokkotreffeilläkään tapaa ihmisen, joka heti ensinäkemältä on kaikkea sitä mitä kumppanilta toivoo. Mitä suuremmat odotukset, sitä suurempi pettymys.
- Nainen39vee
Luulen että moni menee uteliasuuttaan ihan vaan kokeilemaan, osuuko tuolla lailla valitut parit yhtään nappiin - ja toisaalta jos ei, niin ohjelman jälkeen voi joku kiinnostunut ittaa yhteyttä.
Onhan se tavallaan älytön, mutta ei se sen älyttömämpi ole kuin muutkaan deittiohjelmat. Nainen39vee kirjoitti:
Luulen että moni menee uteliasuuttaan ihan vaan kokeilemaan, osuuko tuolla lailla valitut parit yhtään nappiin - ja toisaalta jos ei, niin ohjelman jälkeen voi joku kiinnostunut ittaa yhteyttä.
Onhan se tavallaan älytön, mutta ei se sen älyttömämpi ole kuin muutkaan deittiohjelmat.En tiedä yhtään älyllistä seuranhakuohjelmaa, mut kun katsoo pätkän sieltä ja toisen täältä, niin huomaa, että ne on alunperinkin suunnattu toisenlaisille ihmisille kuin minä. Veikkaan kuitenkin että se vartti julkisuutta on monelle se mikä saa osallistumaan moiseen hömpötykseen, eikä toivonkipinä mahdollisesta parisuhteesta.
- Tämäontiedossajo
Ei tule todellakaan kestätääm kauaa tuo.
- Nicitönnä
Yllättääkö toi nyt oikeesti ketään? Järjetön koko ohjelma. Tungetaan kaksi täysin ventovierasta naimisiin toistensa kanssa tosta vaan...no ihme on oltava matkassa, jos siinä hyvin käy. Eikä petytä, toisten naittamana usein pettyy...kyllä se pitää ite kattella kuka se on, jolle antautuu.
- SolitudeMan1977_
Mä olisin tuossa tilanteessa sanonut :" en tahdo". Piste. Naisen pitää olla hoikka ja lapsetonkin.
- kaljapullohartiaton
Miehen pitää olla sopivan lihaksikas ja lapseton.
- kaunis-nainen
Nainen oli kaunis. Laihduttaa voi aina. Mies oli keskivertoa rumempi, eikä moukkamaiselle luonteelle mahda mtn. Älytöntä lähteä tollaseen ohjelmaan.
- Pillujen--asiantuntija
Suomen ohjelmassakin rumille naisille on annettu komea mies koska nainen antaisi pakit rumalle miehelle heti alttarilla. Ulkonäkö on tärkein juttu tuollaisissa ohjelmissa ja lopulta tulee ero koska luonne ei sovi yhteen.
- ätmi-
Ihan hirvee tantta. Eip ole naisten taso kovin kummoinen.
- voikyynel
Vapaa-ehtoisesti on lähtenyt ohjelmaan mukaan ja kuka sanoo että on pakko ottaa ellei tahdo? Niin...
- ValokuvaEnsin
No tuohan on tuon ohjelman idea, että katsojat saavat nauttia, kun esiintyjät järkyttyvät toisiinsa.
Sokkotreffeihinhän kuuluu, että saatat järkytyttyä toiseen totaalisesti.
On aika järjetöntä mennä treffeille, jollei ole koskaan toisiaan nähneet.
Yleensähän lähetetään valokuva toiselle jo suhteen alussa, että tietää minkä näköisen kanssa seurustelee, kun luodaan oma mielikuva toisen ulkonäöstä pelkän kirjoittelun perusteella ja toinen näyttää aivan toiselta, kuin omissa mielikuvissa.
Se on helpompi lopettaa suhde alussa jo ennen treffejä, kuin vasta treffien jälkeen. - 35reverwefvdvwervwerv
Miksei ole ohjelmaa missä kaksi toisilleen tuntematon taitetaan autiolle saarelle vaikkapa kuukaudeksi. Tietysti olisi mielenkiintoisempaa jos ihmiset olisivat ns. eri paria kuten vaikkapa läski mies ja sporttinainen.
Eikös sen tyyppinen ollutkin, alastomat treffit tai jotain sinnepäin. Pari päivää ilkosillaan jossakin tropiikissa tuntemattoman kanssa.
- vanha-äijä
No,kyll ol ruma naine rumep ko meijä Alma 67v.
- Enooikinäkattonu
Meneekö ne siis tuossa ohjelmassa ihan oikeasti naimisiin?
- female.hypergamy
https://www.vauva.fi/keskustelu/3090031/sulhanen-kirosi-nahtyaan-sokkona-ottaman-lihavan-morsiamen-alttarilla-enaa-et-voi
Katsokaapas muuten vauva-palstan vastauksia. Nuo naiset tuolla palstalla olivat ihan sitä mieltä että nainen oli todella nätti ja miestä tasokkaampi..! Mitä vittua..
Naisten hypergamia todistettuna. - itsetilaama
Jos pelaat tyhmiä pelejä niin voitat tyhmiä palkintoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 266871
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 623859
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362833Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262485- 401823
- 251795
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777