Minä NHL tulokset
Mitä katsoitte tänään ensimmäiseksi netistä?
11
120
Vastaukset
Palstan. Sään. Facen.
Joskus tuli katottua urheilu tosiaan ja kaikenmaailman hömppäuutiset iltapäivälehtien sivuilta, mutta nyt ainakin uutiset ei saa mitään kiinnostusta multa. Jotenkin samaa pa.kaa kaikki.
Joo ja Jenni räjähti...tiedän jo...pujotteIija kirjoitti:
Mul on luukku sähköposti, niin samalla tulee katottua MTVeen uutisia
Aha. Mä joskus koitin katsella niistä mtv3;n nettitöllöttimistä jotain pelejä, niin oli niin raskaat jotenkin, ettei siitä tullut mitään.. Siks en oo niihin sotkeutunut...
Wwuwuw kirjoitti:
Ihan samat kaksi ekaa. No sähköpostin ensin, jos jotain olisi tullut.
Eikun ellibs lukuohjelman avasin kai ihan ekana..Nämä tärkeitä asioita tietää.
Wwuwuw kirjoitti:
Eikun ellibs lukuohjelman avasin kai ihan ekana..Nämä tärkeitä asioita tietää.
Nää vissiin katos sen veroalotuksen tiimellykseen...inboksiin tuli pahimmillaan yli 40 avaamatonta viestiä...heh
- enolerobottien
Aamu alkanut jo muutaman vuoden Fingerporin katsomisella.
Joinakin päivinä saa pähkäillä,mitä se oikein meinaa,,kai "hidas" päänuppi! - Ko.nainen
Aloitan aamun *https://fi.farmerama.com/ * pelin kanssa
IS
Facebook ... - jokumies83
Eurojackpotin tulokset. Ei ollut onnea :|
Katsoin ensimmäiseksi muistaakseni paikallissään ilmatieteenlaitoksen sivuilta. Sen jälkeen tulin tänne katsomaan sitä, että onko joku vastannut minulle aiemmin kirjoittamiin juttuihini.
yleltä uutiset, mtv:ltä uutiset, fb:sta kavereiden uutiset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19111569
- 585479
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462767- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131871Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441845Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291704Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k121576Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61486Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421478