Isoaseiset palstamiehet?

onks.kellään

Onko kellään palstamiehellä normivehjettä isompaa "työkalua"?

50

771

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pieniäovat

Pikemminkin mikropenikset ovat normi palstalla

• Läskiäsyövä.julkihetero

Missä menee ison raja? Minulla on vain noin 18 sentin työkalu, velttona vähemmän. Olen kyllä joskus saunassa ollut näkevinäni paljonkin pienempiä (urheilijalla!), mutta likinäköisenä en ilman laseja näe niin tarkasti eikä koko asia minua kiinnosta sitten pätkääkään.

• isolöytyy

näit siis saunassa seisokissa olevia koska paljonkin pienempiä oli?

• keskivertomitat

"Keskivertomitat olivat:
      Penis rentona 9,16 cm.
      Penis rentona, mutta venytettynä 13,24 cm.
      Penis erektiossa 13,12 cm.
      Peniksen ympärysmitta rentona 9,31 cm.
      Peniksen ympärysmitta erektiossa 11,66 cm."

• vjlp

varmasti joltain löytyy putkipihdit

• Teknodonna

Mjoo

Mulla on ollut perinteisesti palstan ison "kolvi."

Yön hämärinä tunteina hiiviskelen äidin makuuhuoneeseen, jossa tuoksahtaa unilääkkeiden anesteesimainen jälkitunnelma, ja asettaudun vuoteelle aivan kiinni äitiä.

Etumuskelillani.

Sitten kokeilen tissiä.

(Hirn)

• Teknodonna

Sairaan siistiä.

(Hihitystä)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Sairaan siistiä.

(Hihitystä)

On mulla kyllä poikkeuksellisen iso meisseli pakissa, mutta äiti ei halua sitä kakkoseen.

Ykköspesään kyllä!

(Hihitystä)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

On mulla kyllä poikkeuksellisen iso meisseli pakissa, mutta äiti ei halua sitä kakkoseen.

Ykköspesään kyllä!

(Hihitystä)

Mjoo

Toisinaan mun mamma on kyllä aivan vitun kriittinen, mutta jotenkin kierolla tavalla. Hän nimittäin ei oikein perusta siitä, että näyttelen naista netissä. Hänen mielestä minun olisi parasta muuttaa nukkumaan samaan sänkyyn, ja pyjamatta.

Ja aina tulla ennen kuin hän ehtii itse herätä.

Naiset ovat aivan perverssejä. Onneksi on netti ja sen homoäijät penismittareineen.

(Hirn)

• Teknodonna kirjoitti:

Ykköspesään kyllä!

(Hihitystä)

Sä olet himmee.

• Teknodonna
        Wwuwuw kirjoitti:

Sä olet himmee.

Mjoo

Sovitaan vaikka niin.

Mulle tuli tuossa mieleen, että satun tuntemaan koko tämän kirjoittelevan perusrevohkan tällä serverillä, ja he kaikki ovat ylipainoisia miehiä.

Mitä itse olet istumatyöstä?

(Naurua)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Mjoo

Sovitaan vaikka niin.

Mulle tuli tuossa mieleen, että satun tuntemaan koko tämän kirjoittelevan perusrevohkan tällä serverillä, ja he kaikki ovat ylipainoisia miehiä.

Mitä itse olet istumatyöstä?

(Naurua)

Katso nyt!

Taas puuttui lauseesta mieli.

(Hihitystä)

• Teknodonna kirjoitti:

Katso nyt!

Taas puuttui lauseesta mieli.

(Hihitystä)

Sä oot mielipuoli.

Paraskin tässä sanomaan, kun puolivaloilla käy.

Ai mitä mieltä istumatyöstä? Perse leviää, vaikka sitä mieltä.

• Wwuwuw kirjoitti:

Sä oot mielipuoli.

Paraskin tässä sanomaan, kun puolivaloilla käy.

Ai mitä mieltä istumatyöstä? Perse leviää, vaikka sitä mieltä.

Jos tekee istumatyötä, on parempi mennä välillä makuulleen, ettei tule hiki. Sitäkin mieltä.

• Wwuwuw kirjoitti:

Sä olet himmee.

Valolle on onneksi keksitty varjostin. Ei ole pakko katsoa suoraan kohti jos ei tahdo.

(pärskyy)

• Dissident kirjoitti:

Mutta entäs tää?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005551842.html

Järktyitkö? Sähän oisit kuolemanvaarassa...

Oisin juossut ikkunan läpi..

Mutta tämä oli huojentava tieto..
        "eikä poni ilmeisesti huojentanut matkan aikana ruuansulatustaan "

• misspönttöuuni kirjoitti:

Valolle on onneksi keksitty varjostin. Ei ole pakko katsoa suoraan kohti jos ei tahdo.

(pärskyy)

Mulla on kirkasvalolamppu. Suomi on niin pimee maa, etten sanois jopa että himmee.

• Wwuwuw kirjoitti:

Mulla on kirkasvalolamppu. Suomi on niin pimee maa, etten sanois jopa että himmee.

Teknis on kyllä sen verran häikäisevä, että pakko välillä luikkia varjoon. Liian raaka ja suora valo sattuu silmiin ja iho kärventyy.

• Wwuwuw kirjoitti:

Teknis on kyllä sen verran häikäisevä, että pakko välillä luikkia varjoon. Liian raaka ja suora valo sattuu silmiin ja iho kärventyy.

Mä kaivoin hanskalokerosta polaroidit.

• Wwuwuw kirjoitti:

Oisin juossut ikkunan läpi..

Mutta tämä oli huojentava tieto..
        "eikä poni ilmeisesti huojentanut matkan aikana ruuansulatustaan "

Hsl:lle haiseva vastalause....

Joo. No kaikkee sitä....

• Wwuwuw kirjoitti:

Teknis on teknis...vaikka voissa paistais...

• misspönttöuuni kirjoitti:

Mä kaivoin hanskalokerosta polaroidit.

Pitää olla hitsauslasit...ei riitä..

• Dissident kirjoitti:

Teknis on teknis...vaikka voissa paistais...

Jos tietäisin sen nimen, niin kyllä mä sen jonkun kirjottaman kirjan hankkisin.

• Dissident kirjoitti:

Hsl:lle haiseva vastalause....

Joo. No kaikkee sitä....

Saahan sinne koiriakin viedä, niin miksei sitten koiran kokosta hevosta, tai päinvastoin.. Omat vaunut niillä vaan on, ei sovi joka ovesta ängetä sisään. En kyllä ole vissiin kuin kerran koirien kanssa metrossa olut ja hyvinhän tuo meni. Ihmiset tykkää.

• EdesUnissa
        Teknodonna kirjoitti:

Mjoo

Toisinaan mun mamma on kyllä aivan vitun kriittinen, mutta jotenkin kierolla tavalla. Hän nimittäin ei oikein perusta siitä, että näyttelen naista netissä. Hänen mielestä minun olisi parasta muuttaa nukkumaan samaan sänkyyn, ja pyjamatta.

Ja aina tulla ennen kuin hän ehtii itse herätä.

Naiset ovat aivan perverssejä. Onneksi on netti ja sen homoäijät penismittareineen.

(Hirn)

Laitoin sulle laulun äidillesi. Kyllä se ymmärtää..

https://www.youtube.com/watch?v=y9eOQbbtUIs

• EdesUnissa
        Wwuwuw kirjoitti:

Etsi Iin kohdalta. Itseriittoiset kirjailijat. Siellä ei ole kuin Teknis ja Sofi Oksanen. Arto Paasilinna kanonisoitiin ja poistettiin sieltä kuolemansa jälkeen.

• Wwuwuw kirjoitti:

Saahan sinne koiriakin viedä, niin miksei sitten koiran kokosta hevosta, tai päinvastoin.. Omat vaunut niillä vaan on, ei sovi joka ovesta ängetä sisään. En kyllä ole vissiin kuin kerran koirien kanssa metrossa olut ja hyvinhän tuo meni. Ihmiset tykkää.

Niin..mutta eipä se allergia johdu koiran tai hevosen koosta, vaan siitä että oot allerginen just sille..yksilökohtaisiakin eroja on..

• Dissident
        Wwuwuw kirjoitti:

No kerrot sit mulle oliko hyvä....

• en-huoli-vaikka-oliskin

Miksi kysyt? Onko sinulla poikkeuksellisen väljä ja/tai kulahtaneen näköinen ja ajattelet, että joku palstamies voisi olla pelastus?

• älä.luulekaan

Vain miehet tekevät näin typeriä aloituksia.

• Normivehkeet on.. Onneks. Niin pieni vessa, että muuten pitäis vaan ovelta kusta. Ja kakkosella tyhjenys allaskaappi...tai menis dödöt ainakin sekasin.

Heh..

• Työkaluja ja aseita löytyy joka lähtöön..

Eipähän ole ainakaan niistä kiinni. :D

• Niin. Hitto! En muistanut mainita, että ostin justsillään pränikän Stihlin...perskules 231 ms. Pränäääää!!!!

• Rehti.rinssinnakki

Aattelin ekana valehella että 25 cm. Sitten alako omatunto soimaan. Rehellinen vastaus: 2,5 cm.

• Päivän tulppaanipuska sinulle. Selkäranka oli ainakin pitkä.

• plinsessa

No nyt iski rinssinnakki-kateus...

• ihmekysymys

En tiedä millainen on miehen normivehje kun en miehenä ole kiinnostunut toisen miesten vehkeestä... entä mitä sä sillä tiedolla teet? Vedät onnellisesti omaa kraateriasi ruvelle?

• Laski.laulellen.vesiä

Miekka vyöllä miestä myöten, totesi jo vanha Wäinämöinen, tietäjä iänikuinen.

• Jos on tarpeeks iso traktori niin mimmi lähtee messiin. Pienellä etukuormaajalla ei tule kuin sutta.

(naurua)

• DarkDays

Täältä löytyy 19 cm leka. Levossa ei uskoisi ihmepeliksi.

En tiedä onko tuosta varsinaisesti mitään hyötyä, eihän naista voi pokata kertomalla, että mulla on iso.

Koolla varmaan lähinnä merkitystä ääripäissä eli jos omaa supermolon, joka ei mene sisään, tai mikropeniksen.

• Millä palstalla mä oon?

Taisin juuri nousta kanootista, ja jäi mela käteen?
      Ei tätä muuten ymmärrä.

• liikaaomaitteni

Ensinäkään en ole mikään helvetin palstamies, en ole myöskään se ihme nykyajan stereotyyppi jota liian moni viljelee ja jonka mukaan elää, en ajattele naisista tasoina tai stereotyyppeinä, kumma kyllä itsellä kun on ihan normaalin kokonen elin, eikä sitä lepo asennossa aina kerro minkä kokoinen erektiossa, itsellä jopa triplaantuu koko erektiossa ja paksuutta on juuri sopivasti, ei oel yksikään exä valittanut penikseni koosta, eikä se ole heille ollut pääasia vaan se että olen itsevarma ja osaan ottaa naisen huomioon sängyssä sekä olemme kumppaneiden kanssa ain apuhuttu suoraan mistä tykätään ja rohkeasti kokeiltu kaikenlaisat ja sellasta spontaania että vaikkapa kesken hissi matkaa stoppia ja pikaset naimiset tai baarin vessassa jne, pitää seksielämän virkeänä. Sinkkuna tykkään kyllä seksistä ja olen tosi seksuaalinen persoona mutta mieluiten harrastan seksiä parisuhteessa, parasta se on kun pidempään jo oltu yhessä ja löytyy se henkinen yhteys rakastellessa, ei ole kiire mihinkään ja voi kestää pitkään, itse kyllä kestän pitkään sängyssä että yleensä on nainen tullut parikin kertaa ennen ku itse lauennut, en edes nauti tai laukea jos huomaan että nainen ei nauti ja se saa minut tekemään kaiken sen naisen nautinnon eteen jotta itsekkin voi nauttia, enkä ole perus käännän kylkeä panon jälkeen vaan se on ihanaa halailla ja kehua toista sekä suudella eri puolille kehoa, katsoa vain silmiin sylikkäin ja nauttia hetken huumasta.

• Karvamuna-

Olen saanut kehuja paksuudesta. Ei pituus ole kun 15 cm.

• Jos on iso meisseli, siitä ei tarvitse tehdä numeroa, kyllä se naiselle selviää tarpeen vaatiessa ja kateelliset voi kaikessa rauhassa kusirännillä vilkuilla. Nysämunat ne kyselee muiden vehkeiden kokoa ja kunnon nappikulli kertoo keskimitatkin. Kun ei niillä senteillä ole mitään väliä, jos sitä peliään ei osaa käyttää. Tosin löytyy niitäkin naisia, joilla on erityiskriteerit miehen munallekin, mutta sellaiset naiset on muutenkin hankalia tapauksia. Pienenkin pippelin voi korvata taitavalla esileikillä, ei se naisettomuus pippelin koosta johdu.

• kaisanoasaa

Mulla on helvetin kauhia kulli.

• Mira2004

Itse Bicky Royal miehellä ainakin on todella lihaksikkaaksi bodattu penis :)))))))))) Hän sitä kun käykin Impivaaran uimahallin salilla nostamassa kahvakuulia :)))))))))

• en.olerobotti

Varma merkki kokemattomuudesta on koolla kerskailu ja pikkupoikamainen kokojen vertailu.Naisethan eivät ole koon perään, vaan taitojen. Tätä vaan ei kokematon tiedä.

Ja maksullisissa käymistä ei kokemukseksi lasketa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5480
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      224
      2795
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      41
      2445
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      43
      2151
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      33
      2106
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1727
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      13
      1500
    8. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      38
      1370
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1302
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      65
      1267
    Aihe