Hei! Tietäisikö joku missä tatuointiliikkeessä tatuoidaan myös alaikäisiä? Vanhempien suostumuksella/valtakirjalla tottakai. Itse oon 17 vuotta ja tarvitsisin nyt apua oikean liikkeen löytämisessä...
Tatuoinnin otto alaikäisenä
5
1758
Vastaukset
- Odottaisitnyt
Onko nyt niin kiire ettet voi sitä vajaata vuotta odottaa?
- Luvankaa
Eiköhän missä vaan, jos vanhemmat antaa luvan :🤔
- f.t.a.a
Päinvastoin, taitaa suurinosa ammattilaisista vaatia 18v. ikää vaikka vanhemmat antaisikin luvan. Toki poikkeustapauksia olen kuullut tapahtuneen vaikka liikkeen sivuilla lukee, emme tee alaikäisille edes vanhempien luvalla.
- Eimenekauaa
Odota vuosi niin voit valita jonkun hyvän paikan. Huonot liikkeet tarvitsevat kipeästi asiakkaita ja siksi tatuoivat alaikäisiä.
- mmkiuttgbjl
Alaikäisenä pilata iho. Naurettavaa. Sitten 30:pisenä maksaa niitten poistosta.
Tatuoinnit pilaa ihon ja ovat säälittävän rumia, oli ne millaisia tahansa.
Niin hyvin mulle ei makseta, että ottaisin ainuttakaan tatuointia ihooni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612941- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070