Psykopaatit ympärillämme

Psykopaatteja on yllättävän paljon:

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000005549963.html?ref=rss

"Eriksonin mukaan psykopaatteja on keskuudessamme enemmän kuin ehkä tajuammekaan. Kirjailija mainitsee viimeaikaisen tutkimuksen, jonka mukaan heitä on väestötasolla 2–4 prosenttia. Naisia arvellaan olevan enemmän kuin miehiä. Psykopaattien vaikutus osuu isoon joukkoon ihmisiä."

Ullatus, naisia arvellaan olevan enemmän. No, ullattuiko oikeasti kukaan?

Siis sen lisäksi että länsimainen nainen on löyhätapainen lutka on se hyvin usein myös manipuloiva psykopaatti, kyllä niistä kannattaa kiltin & kunnollisen miehen pysyä erossa.

108

1660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo. En yllättynyt, ennkä myöskään yllättynyt noitten naisten enemmistöön psykopaatteina.

Ei ole mikään heureka-huudon aihe, että keskimäärin nainen saa miehen "pyydykseen". Jos sattuu olemaan tälläinen psykopaatti, niin sellainen pystyy manipuloimaan kaikenlaisia ihmisiä ympärilleen. "Susi lampaan puvussa".

Ja tuo kanssakäymisen tallentaminen on tärkeää. Elämässä joskus joutuu tälläisten kanssa toimimaan. Itse tallennan kaikki ja vaadin viestillä sovitut asiat. Sieltä voi kaivaa sitten todisteet sovituista asioista, vaikka toinen väittää muuta.

Muuten vältän jos voin tälläisiä ihmisiä...oli ne psykopaatteja tai ei...

• No joo, ihan hyvä noin mutta veikkaan että joku läpoeensä psykopaatti ei juurikaan välitä todisteista vaan tekee niin kuin tykkää niistä huolimatta.

• Harmaaritari kirjoitti:

No joo, ihan hyvä noin mutta veikkaan että joku läpoeensä psykopaatti ei juurikaan välitä todisteista vaan tekee niin kuin tykkää niistä huolimatta.

Joo. Voi olla näin. En silti pelkää psykopaatteja sen kummasemmin..

Mitä enemmän keskityn omaan elämään ja katson, että minulle tärkeät asiat toteutuu, ei haittaa vaikka törmäisin psykopaatteihin. Yleensä terveellä mielellä varustettu ihminen ei kyseenalaista toisen elämää, vaan antaa tämän elää sitä ihan rauhassa ja keskittyy omaan.

• Anonyymi
        Dissident kirjoitti:

Joo. Voi olla näin. En silti pelkää psykopaatteja sen kummasemmin..

Mitä enemmän keskityn omaan elämään ja katson, että minulle tärkeät asiat toteutuu, ei haittaa vaikka törmäisin psykopaatteihin. Yleensä terveellä mielellä varustettu ihminen ei kyseenalaista toisen elämää, vaan antaa tämän elää sitä ihan rauhassa ja keskittyy omaan.

Ei taas, herrat keskustelee aiheesta, josta eivät taida ymmärtää höläyksen pöläystä, todellisuudessa. Ovatpahan keksineet yhdistää psykopatiaan aineksia mitkä eivät todellakaan siihen kuulu.
        Epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö, ei todellakaan tarkoita samaa kuin psykopatia.
        Äijien tulkinnan mukaan myös introvertti ihminen olisi automaattisesti psykopaatti.
        Suksikaa suolle!

Netistä löydätte taatusti informaatiota, jos aihe todellakin kiinnostaa.
        Minulle tuli mieleen lähinnä NARSISTI, josta Harmis ja Disse tossa keskenään vaihtavat käsityksiään.
        Sosiopaattiselle taas liittyy yleensä myös muita ongelmia mukaan , kuten alkoholismia, rikoksia, väkivaltaisuutta toisia kohtaan, ja osittain täydellistä piittaamattomuutta lakiakin kohtaan, seuraamuksista välittämättä.

Jatkakaa jostain muusta aiheesta, aiheesta jotka tunnette.

• varokaa-puoskareita

Jutusta saa kuvan että psykopaatteja on kaikkialla.

Suhtautuisin kuitenkin hieman varauksella näiden kallonkutistajien juttuihin.
      Psykologialle on tärkeätä saada jokainen ihmisen tunnetila määriteltyä jotta siihen voidaan määrätä lääkitys. Sieltä se raha ja valta tulee.
      Väsynyt on masentunut, vilkas lapsi on ADHD, voimakastahtoinen on narsisti tai psykopaatti, jne..

Lääkärit ohjaavat mielellään potilaita syömään mielialalääkkeitä näin heitä ei tarvitse oikeasti osata hoitaa. Yleensä lääkitys hoitaa potilaat niin huonoon kuntoon että he eivät enää jaksa vaatia kunnollista hoitoa vaivaansa, näin päästään tyylikkäästi hankalasta asiakkaasta eroon.

Minuakin olisi ihan välttämättä haluttu hoitaa masennuslääkkeillä vaikka väsymyksen oikea syy oli epätyypillinen kilpirauhasen vajaatoiminta.

Pidän psykologeja lähinnä nykyajan puoskareina.

• Tuossa varmaankin aika paljon totuutta kun on niin paljon kaiken maailman puoskareita mutta tuo psykopaattiprosentti kyllä minusta aika oikeaan saattaa osuakin, nehän ei mitään varsinaista hoitoa ole hakemassakaan.

• Teknodonna

Mjoo

Mä luulen, että Kali (kissani) on psykopaatti. Hän nimittäin saattaa tuijottaa silmää räpäyttämättä minua niin kauan, että olosta tulee suorastaan tukala. Lisäksi hän ei piittaa kenenkään muun tunteista, kuin omista. Lisäksi Kali saa kaikki toiveensa toteutettua ei sormia napsauttamalla, vaan telepatialla.

Lisäksi psykopatiaan liittyy monenlaisia neurooseja, joista kaikenlainen tarkistelminen on ehkä rasittavinta.

(Naurua)

• Kaikki kissat kai ovat psykopaatteja, siinä suhteessa ne ovat vähän niin kuin naiset.

• Teknodonna
        Harmaaritari kirjoitti:

Kaikki kissat kai ovat psykopaatteja, siinä suhteessa ne ovat vähän niin kuin naiset.

Mjaa

Mä muistan yhden oman elämänsä missin, joka sai eteensä tehtävän, jonka edessä nainen meni täysin lukkoon. Hän oli yhtä suurta kysymysmerkkiä.''

Tehtäväpaperissa oli piste. Siis yksi vaivainen piste keskellä paperia. Naista pyydettiin antamaan sille merkitys. Pöydällä paperin vieressä oli kyniä.

Se oli ylivoimainen tehtävä. Piste oli piste, eikä mitään muuta.

(Naurua)

• Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

Mjaa

Mä muistan yhden oman elämänsä missin, joka sai eteensä tehtävän, jonka edessä nainen meni täysin lukkoon. Hän oli yhtä suurta kysymysmerkkiä.''

Tehtäväpaperissa oli piste. Siis yksi vaivainen piste keskellä paperia. Naista pyydettiin antamaan sille merkitys. Pöydällä paperin vieressä oli kyniä.

(Naurua)

Huomioitavaa tässä on se että nainen oli huippuälykäs, pitkälle kouluttautunut "uranainen."

Harmi kun en voi nimeä sanoa.

Mutta hän oli täysin avuton tehtävän edessä, josta kuka tahansa lapsi olisi selviytynyt leikiten.

(Naurua)

• Teknodonna kirjoitti:

Mjaa

(Naurua)

Miksei prkl multa kukaan kysy ikinä mitään tuollasta!

"Anna pisteelle merkitys."

Jumankauta. Mulla olis niin paljon asiaa, että sitä sotkua menis miehillä koko loppuelämä selvitellessä.

(kyykkynaurua)

Kaikki kissat kai ovat psykopaatteja, siinä suhteessa ne ovat vähän niin kuin naiset.

Nainenhan on kuin kissa.

Se on ollut aina yleisessä tiedossa. Mä luulen, että olen enempi kissa kuin mun oma kissa itekään. Olen huomannut kateutta.

Noh, sitäkin naisilla just esiintyy. Ei voi syyttää kumpaakaan.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Nainenhan on kuin kissa.

Se on ollut aina yleisessä tiedossa. Mä luulen, että olen enempi kissa kuin mun oma kissa itekään. Olen huomannut kateutta.

Noh, sitäkin naisilla just esiintyy. Ei voi syyttää kumpaakaan.

Kummankin läsnäolon voi tuntea vaikkei näkisi vilahdustakaan mirristä.

(suloista kissanaurua)

• Teknodonna
        misspönttöuuni kirjoitti:

Miksei prkl multa kukaan kysy ikinä mitään tuollasta!

"Anna pisteelle merkitys."

Jumankauta. Mulla olis niin paljon asiaa, että sitä sotkua menis miehillä koko loppuelämä selvitellessä.

(kyykkynaurua)

Mjoo

Tässä tehtävässä ei puhuttu kirjoittamisesta mitään, vaan siitä, että pisteelle piti saada luotua jonkinlainen merkitys.

Eli pisteellä ei ollut sillä hetkellä mitään merkitystä.

Lapsi olisi luultavasti piirtänyt ympärille pupun, ja piste olisi jäänyt jänölle silmäksi. Siis ihan mikä tahansa olisi käynyt, mutta ei.

Mitään ei syntynyt.

(Naurua)

Kummankin läsnäolon voi tuntea vaikkei näkisi vilahdustakaan mirristä.

(suloista kissanaurua)

Kenties parhain esimerkki.
        Yöeläminen.

Sytyn vasta kun kello käy 23.

Kaikki sielullinen lähtee liikkeelle silloin. Päivällä olen kuin kuka tahansa mattoa repivä takkuinen nobody.

• Teknodonna kirjoitti:

Mjoo

Tässä tehtävässä ei puhuttu kirjoittamisesta mitään, vaan siitä, että pisteelle piti saada luotua jonkinlainen merkitys.

Lapsi olisi luultavasti piirtänyt ympärille pupun, ja piste olisi jäänyt jänölle silmäksi. Siis ihan mikä tahansa olisi käynyt, mutta ei.

Mitään ei syntynyt.

(Naurua)

Omituinen oli lajinsa edustaja?

Ei oikein voida edes sanoa, että nainen.
        Norminainen kun ei jää sutimaan tyhjää.

Me olemme elämän pioneereja (en nyt rupea aamusta yhtään vähättelemään).

Sanoinko aamusta? Sitä se on kun on kissa.

Joko sulla on oma kissa? ; )

Oon vähän katellu, että sä tarviisit sellasen.

• Teknodonna kirjoitti:

Mjoo

Mitään ei syntynyt.

(Naurua)

Saanko kysyä, mikä sitten oli kynien funktio?

Olisihan niitä toki voinut vaikka purra...Noinkin tiukassa paikassa. Olisiko se riittänyt vastaukseksi.

• Teknodonna
        misspönttöuuni kirjoitti:

Olisihan niitä toki voinut vaikka purra...Noinkin tiukassa paikassa. Olisiko se riittänyt vastaukseksi.

Mjoo

Siis kysyitkö sä että mikä on kynän funktio?

(Naurua)

• Teknodonna kirjoitti:

Mjoo

Siis kysyitkö sä että mikä on kynän funktio?

(Naurua)

Painoarvo sanalla "oli". Tilannekohtainen funktio? Arvio siitä. Tai tieto.

Jos on.

(maailman suloisin kissahymy)

• Teknodonna kirjoitti:

Mjoo

Mitään ei syntynyt.

(Naurua)

Ehkäpä nainen multitaskasi supernopeilla aivoillaan niin monta vaihtoehtoa että niitä kaikkia olisi ollut mahdotonta toteuttaa annetuissa aikataulussa ja siksi ei viitsinyt edes aloittaa ennen kuin tulee tarkennusta projektin tavoitteisiin.

Joko sulla on oma kissa? ; )

Oon vähän katellu, että sä tarviisit sellasen.

Ottaisin mieluummin koiran, jokun corgin vaikka kun ne on aika hauskoja otuksia.

• EdesUnissa
        Teknodonna kirjoitti:

Mjoo

Mitään ei syntynyt.

(Naurua)

Tuo esimerkin nainen ei sitten välttämättä ollutkaan huippu-älykäs, vaan ainoastaan pitkälle kouluttautunut. Hänet on opetettu tarkastelemaan asioita ensin ymmärtäen kokonaisuus, ja kun joutuu yhtäkkiä tilanteeseen jossa joutuu käyttämään mielikuvitustaan toisinpäin, eli mitä kokonaisuutta voi olla tämän yksityiskohdan ympärillä, hän meneekin täysin lukkoon.

Hahmotan itse maailmaa kuten tuo nainen, ja siksi voin ymmärtää hänen tuskaansa. Itse olisin piirtänyt siihen pisteen ympärille alastoman naisen ja se piste olisi nänni. Se ei kuvaa mitenkään sitä loogisuutta mihin minut on opetettu, sillä kun joutuu nopeasti käyttämään aivojaan nurinpäin lopputulos yllättää itsensäkin.

• EdesUnissa kirjoitti:

Tuo esimerkin nainen ei sitten välttämättä ollutkaan huippu-älykäs, vaan ainoastaan pitkälle kouluttautunut. Hänet on opetettu tarkastelemaan asioita ensin ymmärtäen kokonaisuus, ja kun joutuu yhtäkkiä tilanteeseen jossa joutuu käyttämään mielikuvitustaan toisinpäin, eli mitä kokonaisuutta voi olla tämän yksityiskohdan ympärillä, hän meneekin täysin lukkoon.

Hahmotan itse maailmaa kuten tuo nainen, ja siksi voin ymmärtää hänen tuskaansa. Itse olisin piirtänyt siihen pisteen ympärille alastoman naisen ja se piste olisi nänni. Se ei kuvaa mitenkään sitä loogisuutta mihin minut on opetettu, sillä kun joutuu nopeasti käyttämään aivojaan nurinpäin lopputulos yllättää itsensäkin.

Mä olisin laittanut siihen rikkalapion ja harjan.

Pois mustat pisteet häiritsemästä puhdasta valkoisuutta.

Siitä pisteestä olis voinut vetää vähän viivaa ja jättää kynä siihen. Ja mitähän siitä paperista olis voinut väännellä, jonkun origamin, vaikka joutsenen, jonka silmänä piste olis...

• kissa.mainen

Hahaa. Väitän että suurin osa kissoista on vähintäänkin täysnarsistisia. Olen kuitenkin toistaiseksi voittanut kaikki tuijotuskisat kissaan, elikkä ehkä olen vielä herra talossani, ehkä... Ne on kyllä jalostettuja sosiaaliseen suuntaan joten onhan se saattanut tylsistää terää

Ei vais, enpä usko että on.
        :D

• kissa.mainen kirjoitti:

Hahaa. Väitän että suurin osa kissoista on vähintäänkin täysnarsistisia. Olen kuitenkin toistaiseksi voittanut kaikki tuijotuskisat kissaan, elikkä ehkä olen vielä herra talossani, ehkä... Ne on kyllä jalostettuja sosiaaliseen suuntaan joten onhan se saattanut tylsistää terää

Ei vais, enpä usko että on.
        :D

Huisi tunne se on sullakin kun heräät jäätävään tuijotukseen, joka on jo huomaamatta edennyt millin päähän omasta pienestä nenukistasi.

(tietysti voihan se olla, että joku hengittää tonnikalaakin kasvoille).

Molempi pahempi.

Ottaisin mieluummin koiran, jokun corgin vaikka kun ne on aika hauskoja otuksia.

Mä miehen.

Loppukaneetti sama.

(jäähileistä naurua)

Mä miehen.

Loppukaneetti sama.

(jäähileistä naurua)

Ota sinäkin mieluummin se corgi. Mies jaksaa olla sulle hauska pari vuotta, corgi koko ikänsä.

• Teknodonna
        EdesUnissa kirjoitti:

Mjoo

Jotenkin noin.

Lukkoon meneminen tällaisen tehtävän edessä on varmaan kova henkinen isku ihmiselle, joka on tottunut setvimään paljon monimutkaisempi ongelmia kuin yhden pisteen merkitystä. Se että piste ei pisteestä laajene mihinkään, on mun käsittääkseni tässä se mielenkiintoisin pointti.

Siis naisen aivot kieltäytyivät näkemästä mitään muuta kuin pisteen paperilla, koska se oli piste paperilla.

(Hihitystä)

Ota sinäkin mieluummin se corgi. Mies jaksaa olla sulle hauska pari vuotta, corgi koko ikänsä.

Oho.

Siellähän Sokrates.

(kettumaista virnistelyä)

• Teknodonna kirjoitti:

Mjoo

Jotenkin noin.

Lukkoon meneminen tällaisen tehtävän edessä on varmaan kova henkinen isku ihmiselle, joka on tottunut setvimään paljon monimutkaisempi ongelmia kuin yhden pisteen merkitystä. Se että piste ei pisteestä laajene mihinkään, on mun käsittääkseni tässä se mielenkiintoisin pointti.

Siis naisen aivot kieltäytyivät näkemästä mitään muuta kuin pisteen paperilla, koska se oli piste paperilla.

(Hihitystä)

Oikean (ei vale) naisen aivot laajenevat kuin avaruus.

Tendenssiteettiä.

• Eikös psykopaatteja pitänyt olla suhteessa eniten johto- ja esimiestehtävissä..

• Jos olisi vielä se vene, niin antaisin sen nimeksi psykopaatti.

• hmmmmmmmmm

Kirurgien ammattikunta on erittäin korkealla tuolla psykopaattilistalla (niiden johtajien lisäksi).

• EdesUnissa

Urbaani legenda. Sitä rummuttavat media tilaa haluavat psykologit ja kirjailijat jotka sitten otsikoivat tarinansa : "Psykopatian piirteitä eniten johtajissa" Silloin voi kirjoittaa mitä haluaa, sillä psykopatian piirteet ovat positiivisia mutta niiden liiallinen esiintyminen on se tila mitä kutsutaan psykopatiaksi. Esimerkiksi liiallinen tunteellisuus on psykopatiaa, kuten olisi täydellinen tunteettomuus.
        Yleensä asian voi ratkaista maalaisjärjellä. Psykopatiasta kärsivä ei pärjää maailmassa, vaan kohtaa runsaasti konflikteja tai eristäytyy maailmasta. Kuinka hyvin tämä määritelmä sopisi yritysjohtajiin ?

• Teknodonna
        Wwuwuw kirjoitti:

Jos olisi vielä se vene, niin antaisin sen nimeksi psykopaatti.

Cuul

Jos mulla olisi jonkilainen huvijahti, niin ristisen Sosiopaatiksi ja pitäisin kunnon bileet.

Ei tietenkään näin talvisaikaan, sillä tuolla on aika chilli meno päällä.

(Reps)

• EdesUnissa kirjoitti:

Urbaani legenda. Sitä rummuttavat media tilaa haluavat psykologit ja kirjailijat jotka sitten otsikoivat tarinansa : "Psykopatian piirteitä eniten johtajissa" Silloin voi kirjoittaa mitä haluaa, sillä psykopatian piirteet ovat positiivisia mutta niiden liiallinen esiintyminen on se tila mitä kutsutaan psykopatiaksi. Esimerkiksi liiallinen tunteellisuus on psykopatiaa, kuten olisi täydellinen tunteettomuus.
        Yleensä asian voi ratkaista maalaisjärjellä. Psykopatiasta kärsivä ei pärjää maailmassa, vaan kohtaa runsaasti konflikteja tai eristäytyy maailmasta. Kuinka hyvin tämä määritelmä sopisi yritysjohtajiin ?

"Esimerkiksi liiallinen tunteellisuus on psykopatiaa.. Psykopatiasta kärsivä ei pärjää maailmassa, vaan kohtaa runsaasti konflikteja tai eristäytyy maailmasta."

.. ;D.. Hitsi mitä Sontaa ja Totuuden Vääristelyä.. Tosin.. Muistaakseni olet heitellyt vastaavia AivoPieruja Ennenkin.. ;D

• EdesUnissa kirjoitti:

No ei! Psykopatia ei ole mikään mt-häiriöiden yleisnimitys (joskus kauan kauan sitten sanaa tosin muistaakseni käytettiin tässä merkityksessä) vaan hyvin vakava ja erityinen persoonallisuushäiriö.

• nihhhhhhhhhhh

Ymmärtääkseni psykopaatteja on eniten rikollisissa. Aina diagnosoituja sellaisia.

• Silmät.auenneet

Näin kuulemma on.
        Itse olin 15 vuotta naimisissa naisen kanssa, joka vuosia eron jälkeen paljastui psykopaatiksi. Löysin käytökselle nimen alan kirjallisuudesta.
        Hänellä ei ollut mitään tunteita mistään. Sängyssäkin vain jonkinlainen ohimenevä kiihtymys, ei muuta. Tunnusti itsekin - kysymättä. Lentokoneessa ukkosmyrskyssä oli ainut, jota tapahtuma ei hetkauttanut yhtään. Muut katselivat huolestuneen näköisinä siipien notkumista ym, tämä vain tyynen rauhallisena eteensä.
        Persoonallisuudesta se, että ikäänkuin joku osa siitä puuttui kokonaan.
        Jos et pysty pitämään psykopaattia täysin kurissa, niin poistu häenen elämästään HETI! Ja kauas! Äläkä palaa vaikka takaisin vikittelisi.
        Todellisuudessa psykopatiassa on taustalla rajaton, konkreettinen PAHUUS!

• ainapuolustus

Aika moni kommentoijista tuntuu täyttävän kriteerin " Tietoinen toiminta sen suhteen, että lopputulos hänen kannaltaan parempi". Idiootin käytös voi muuttua, psykopaatin ei.

• he-he-hee

Aloittaja on taas lempipuuhassaan: huutamassa "NAISET ON PAHOJA, NAISET ON PAHOJA"!

• bv6565nbnvn

Se on se hukkaan valuva, elämätön elämä..

Oikeastaan toivon, ettei harmis muutu. (Kun asiaa tarkemmin ajattelen.) :D

En kritisoi yhtään, jotta pysyisi yhtä onnettomana ja katkerana.

• Muiden lähteiden mukaan miespsykopaatteja on selvästi enemmän. En luottaisi johonkin Ilta-Sanomiin.

• hmmmmmmmmm

Mutta Harmis hännystelijöineen luottaa mielummin tähän, kuin mihinkään muihin lähteisiin, vaikka niitä lähteitä olisi kuinka paljon, ja vaikka ne olis kuinka luotettavasti valmisteltuja tutkimuksia.

• Niinhän se monesti menee, että mies sekoilee ensin, ja sitten naisestakin tulee samanlainen. Mutta älykkyyttä ei pidä koskaan sotkea psykopatiaan.

Niinhän se monesti menee, että mies sekoilee ensin, ja sitten naisestakin tulee samanlainen. Mutta älykkyyttä ei pidä koskaan sotkea psykopatiaan.

Jossainhan sanotaan, että tyttölapseen vaikuttaa isä ja poikaan äiti. Jos tulee ero, niinkuin se on melkein enemmän arkipäivää nykyään, jää tyttö monesti ilman isähahmoa. Se isähän on yleensä sellainen joka realisoi elämän ja opettaa huomioimaan muut.

Ihan vaan pätkähti nyt mieleen...

• Dissident kirjoitti:

Jossainhan sanotaan, että tyttölapseen vaikuttaa isä ja poikaan äiti. Jos tulee ero, niinkuin se on melkein enemmän arkipäivää nykyään, jää tyttö monesti ilman isähahmoa. Se isähän on yleensä sellainen joka realisoi elämän ja opettaa huomioimaan muut.

Ihan vaan pätkähti nyt mieleen...

Miten se vaikuttaa kun tajuaa ettei joulupukkiakaan ole olemassa.

Että kysymys on vain satuhahmosta, joka sekin on mies (v*ttu taas).

Mitä se tekee naiselle.

Mikä pettää ja aina (ja ei sotketa politiikkaa tähän nyt).

(pakkaspäivän vilosohviaa)

• EiSeJuttuVaanSeSyytetty

Et luota tässä asiassa, koska se ei täytä sinun ideologiaasi. Mutta jos kyse on vaaligallupeista kokkareiden tai vihreiden eduksi, niin sitten luotat.
        Eli kyse ei ole ilta-sanomista, vaan siitä että artikkelin kanssa et henkoht ole samaa mieltä.
        Oli aihe mikä tahansa jos siinä tuomitaan miehiä, niin silloin se saa sinulta peukutukset.

• EiSeJuttuVaanSeSyytetty kirjoitti:

Et luota tässä asiassa, koska se ei täytä sinun ideologiaasi. Mutta jos kyse on vaaligallupeista kokkareiden tai vihreiden eduksi, niin sitten luotat.
        Eli kyse ei ole ilta-sanomista, vaan siitä että artikkelin kanssa et henkoht ole samaa mieltä.
        Oli aihe mikä tahansa jos siinä tuomitaan miehiä, niin silloin se saa sinulta peukutukset.

Tästä löytynee tietoa jos aihe oikeasti kiinnostaa:
        https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3379858/

Mitä se tekee naiselle.

Heh... En kyllä hoksannut mittään, mutta voi olla pakkaspäivän jumia...

Mitä se tekee naiselle.

.. BonoBot ja NarsuMarsut.. ;D

• Dissident kirjoitti:

Heh... En kyllä hoksannut mittään, mutta voi olla pakkaspäivän jumia...

Pitäisköhän mun nyt nousta tästä Aristoteleen oliivipuun katveesta, laskeutua Pantheonin portaat alas, riisua tooga ja viskata laakerinlehväseppele hetkeksi syrjään, ja kysyä:

Mitäs miehelle kuuluu? Arvaa mitä, Valmetti särky taas.

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. BonoBot ja NarsuMarsut.. ;D

Kun tässä nyt ollaan sanoilla leikitty pari päivää, niin ole kiltti, ja kerro vihdoin, mistä "BonoBo" tulee, ja mitä se tarkoittaa? Joka kerta kun näen tuon, se on kuin pikkuinen itikka, joka kiusaa minua. Eli kutittaa ajatusta.

Toisen ymmärrän.

Pitäisköhän mun nyt nousta tästä Aristoteleen oliivipuun katveesta, laskeutua Pantheonin portaat alas, riisua tooga ja viskata laakerinlehväseppele hetkeksi syrjään, ja kysyä:

Mitäs miehelle kuuluu? Arvaa mitä, Valmetti särky taas.

Mitäs tässä. Nimimerkkiis viittaava laitos punasena lämmityksestä ja hella myös. Moporassari on täällä päivän häärinyt ja jotain "muuvseja" keikutteleva tanssijainen. Itse kävin lätkii säbää.

No voi Vallua! Mikäs nyt?

• Dissident kirjoitti:

Mitäs tässä. Nimimerkkiis viittaava laitos punasena lämmityksestä ja hella myös. Moporassari on täällä päivän häärinyt ja jotain "muuvseja" keikutteleva tanssijainen. Itse kävin lätkii säbää.

No voi Vallua! Mikäs nyt?

Sama vika...eee ööö siis en ole tehnyt samoja hommia (paitsi tuo uuni), mutta Vallussa.

Sama vika...eee ööö siis en ole tehnyt samoja hommia (paitsi tuo uuni), mutta Vallussa.

No bonobono on saanut vissiin nimityksensä apinalajista joka saa käyttäytymisellään kai nuuskalta ja vastaavilta kai jonkinlaisen käsityksen...
        En ole oikeen tarkkaan jaksanut edes perehtyä.
        Ja siltä kaiffarilta tulee muutenkin sellaista jargonia, etten mä tajuu puoliakaan...mut ei väliä.

No se on voinut käydä kuules tankki tyhjissä, vetässyt pöpöjä tankista. Mut voi olla uuden siirtopumpun investointikin edessä. Nelisenkymppiä se ehke maksaa...ei paha.

• Dissident kirjoitti:

No bonobono on saanut vissiin nimityksensä apinalajista joka saa käyttäytymisellään kai nuuskalta ja vastaavilta kai jonkinlaisen käsityksen...
        Ja siltä kaiffarilta tulee muutenkin sellaista jargonia, etten mä tajuu puoliakaan...mut ei väliä.

No se on voinut käydä kuules tankki tyhjissä, vetässyt pöpöjä tankista. Mut voi olla uuden siirtopumpun investointikin edessä. Nelisenkymppiä se ehke maksaa...ei paha.

Sä et vaan halua tajuta, nuuska kun itseasiassa on palstan johdonmukaisimpia keskustelijoita, kirjoitustyyli vaan äkkinäistä saattaa hämätä.

• Dissident kirjoitti:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Bonobo

Selittää mikä palstasetiä apinassa ahdistaa....

Suodattimen vaihtaisin myös. Joskus Intikastakin hävii vedot, mutta ei samalla tavalla kuin ilmasta, vaan kuin seinään, kun painattaa niska kyyryssä vaikka ylämäkeen talla tiskissä. Silloin on suodattimen vaihdon aika. Ikh:sta intikkaan alle kympillä irtoaa se.

Sä et vaan halua tajuta, nuuska kun itseasiassa on palstan johdonmukaisimpia keskustelijoita, kirjoitustyyli vaan äkkinäistä saattaa hämätä.

Voi ollakin. Mutta ei mulla ja sillä muutenkaan oikeen lähde putkeen. Ollaan eri planeetalta...ei voi mitään.

• Dissident kirjoitti:

Kai se on sitten pakko, se pumppu. Mä työnnän kohta tuon suohon. Vaikka ne kyllä sanoo ettei niin syvää paikkaa ole, mistä valmetti ei pois nousis (naurua). Että turhaa kaikki sen kanssa.

Apinalajiko?! Se meni niin kauas ettei tullu mieleenkään. Ai että termi on minua häirinnyt...Nuuskaa ei näy, niin kiitos vastauksesta. Saa se siihen lisäillä myöhemmin.

• Dissident kirjoitti:

Voi ollakin. Mutta ei mulla ja sillä muutenkaan oikeen lähde putkeen. Ollaan eri planeetalta...ei voi mitään.

Eri planeetoilta

https://www.youtube.com/watch?v=I7HahVwYpwo

Noh...hih pojille vähän yhteismusaa iltaan ettei maanantai näytä täysin pahalta.

• Dissident kirjoitti:

Suodattimen vaihtaisin myös. Joskus Intikastakin hävii vedot, mutta ei samalla tavalla kuin ilmasta, vaan kuin seinään, kun painattaa niska kyyryssä vaikka ylämäkeen talla tiskissä. Silloin on suodattimen vaihdon aika. Ikh:sta intikkaan alle kympillä irtoaa se.

Voi toitta! Tuoko se nyt on?

(pakko hihittää)

Voi toitta! Tuoko se nyt on?

(pakko hihittää)

Pieni bonobo psykopaattipalstalla.
        Voi eiii, raukkaparka! Tuohan pitäisi ottaa syliin ja paijata.

(hymy)

• Dissident kirjoitti:

Joku kylän rasvanäppi saa sitä katsoa. Siis ei tuota apinaa vaan traktoria :D

Kai se on sitten pakko, se pumppu. Mä työnnän kohta tuon suohon. Vaikka ne kyllä sanoo ettei niin syvää paikkaa ole, mistä valmetti ei pois nousis (naurua). Että turhaa kaikki sen kanssa.

Apinalajiko?! Se meni niin kauas ettei tullu mieleenkään. Ai että termi on minua häirinnyt...Nuuskaa ei näy, niin kiitos vastauksesta. Saa se siihen lisäillä myöhemmin.

No entisenä Valmettimiehenä voi sanoa, että osittain totta....jollain se tuli sieltä aina revittyä pois. Mutta toi meijän "Inkeri" se vasta peto onkin tulemaan vaikka mistä pois. Tosin kerran huvitti, kun ajoin yhden mättään yli, niin höppänä hyppäs kannon nokkaan. Siinä nakotti kuin pokaali. Takarenkaat vaan ruopas sammaleet takaviistoon. Saha ja tunkki piti käydä metsään. Mutta se siitä. Pikkukämmi vaan.

No joo. Sellainenhan se. Täällä maailmassa vilisee bonobonoja ja narsumarsuja, ynnä muita sontiaisia...puun kahdelta puolelta oikein pyyhkivät kipitellä.
        Heh..

Eri planeetoilta

https://www.youtube.com/watch?v=I7HahVwYpwo

Noh...hih pojille vähän yhteismusaa iltaan ettei maanantai näytä täysin pahalta.

Joo. Kyllä myö tänne sovitaan. Väittelemään en alkais enää mistään kyllä. Toivotonta..

Hehe..

Hih hih, se mies flirttaa kun te ette huomaa. Ovela. Sotkee kaikki niillä aakkosillansa muka harmittomaksi.

(viekasta hymyä ja pärskähdys)

• Dissident kirjoitti:

No entisenä Valmettimiehenä voi sanoa, että osittain totta....jollain se tuli sieltä aina revittyä pois. Mutta toi meijän "Inkeri" se vasta peto onkin tulemaan vaikka mistä pois. Tosin kerran huvitti, kun ajoin yhden mättään yli, niin höppänä hyppäs kannon nokkaan. Siinä nakotti kuin pokaali. Takarenkaat vaan ruopas sammaleet takaviistoon. Saha ja tunkki piti käydä metsään. Mutta se siitä. Pikkukämmi vaan.

No joo. Sellainenhan se. Täällä maailmassa vilisee bonobonoja ja narsumarsuja, ynnä muita sontiaisia...puun kahdelta puolelta oikein pyyhkivät kipitellä.
        Heh..

"Täällä maailmassa vilisee bonobonoja ja narsumarsuja, ynnä muita sontiaisia...puun kahdelta puolelta oikein pyyhkivät kipitellä."

Niin ja kaikki naiset tahtoo halia vain niitä bonoboja ja valittavat sitten metoo-kampanjassa kilteille & kunnollisille miehille kun bonobo luonotnsa mukaisesti puristi perseestä siinä haliessa.

Joku kylän rasvanäppi saa sitä katsoa. Siis ei tuota apinaa vaan traktoria :D

Mä mietin, että taidankin käydä huomenna herättelee Inkun ja käyn vatkaamassa lumet pihoilta. Osa jäi viimeks ottamati, kun oli niin märkää. Ja on sitä lisääkin satanut.

Karvahattu päähän ja läpät alas. Niska kyyryyn ja koitan pysyä vaatteitten keskellä. Intikassa kun ilmastointi pelaa.

Hah..

"Täällä maailmassa vilisee bonobonoja ja narsumarsuja, ynnä muita sontiaisia...puun kahdelta puolelta oikein pyyhkivät kipitellä."

Niin ja kaikki naiset tahtoo halia vain niitä bonoboja ja valittavat sitten metoo-kampanjassa kilteille & kunnollisille miehille kun bonobo luonotnsa mukaisesti puristi perseestä siinä haliessa.

Niinhän sä sen näet.

Onko siellä niin helkatisti pakkasta kun täällä? Täällä on ollut järjestään -10...

Itseasiassa ehkä nyt vähän hellittänyt...

• Dissident kirjoitti:

Niinhän sä sen näet.

Onko siellä niin helkatisti pakkasta kun täällä? Täällä on ollut järjestään -10...

Itseasiassa ehkä nyt vähän hellittänyt...

Kymnenisen astetta taitaa olla miinuksella, päivällä oli enemmänkin, varmaan jotain viistoista.

• Dissident kirjoitti:

Heh..

Rodeota voi mennä monella tapaa heh.

Älä kerro enempää pikku ötököistä, niskassa rupesi jo kutittamaan. Vaateharja haettava kohta.

Kymnenisen astetta taitaa olla miinuksella, päivällä oli enemmänkin, varmaan jotain viistoista.

Joo. Voishan tuo vähän hellittää jo, niin ei ois ulkona niin vietävän kylmä. Vaikka eihän viistoista ole edes syy laittaa tykkejä jalkaan..

"...kun bonobo luonotnsa mukaisesti puristi perseestä siinä haliessa."

Älä nyt naurata ;D

On teillä jutut...:D

• Dissident kirjoitti:

Mä mietin, että taidankin käydä huomenna herättelee Inkun ja käyn vatkaamassa lumet pihoilta. Osa jäi viimeks ottamati, kun oli niin märkää. Ja on sitä lisääkin satanut.

Karvahattu päähän ja läpät alas. Niska kyyryyn ja koitan pysyä vaatteitten keskellä. Intikassa kun ilmastointi pelaa.

Hah..

Siellä on aivan ihana keli, semmoset -10-15 pakkasasteen välillä.
        Kipakkaa ja kaunista. Mene ihmeessä.

"...kun bonobo luonotnsa mukaisesti puristi perseestä siinä haliessa."

Älä nyt naurata ;D

On teillä jutut...:D

Niinpä...

Istumista vartenkos ne naisille on niin nätit pyllyt tehty? Ei kai?
        Ehän se oli hali eikä mikään, jos ei työnnä käsiä takataskuihin ja nosta koko ihanuutta ilmaan... siittä mitään meetoita tule!

Siellä on aivan ihana keli, semmoset -10-15 pakkasasteen välillä.
        Kipakkaa ja kaunista. Mene ihmeessä.

Joo. On tässä jo uuneja päivystetty. Pitää aamulla sonnustautua suoraan hommiin, kunhan käy tiputtelee jälkikasvun opinahjoihin... ja tuntilaput vois täytellä töissä. Tietsikalla kivempi. Ja pojan mopon vois laittaa vakuutuksiin ja oikeestaan seisontaan. Nyt on kuules Aprillia syö silliä tallissa.

Hehe..

• Dissident kirjoitti:

Niinpä...

Istumista vartenkos ne naisille on niin nätit pyllyt tehty? Ei kai?
        Ehän se oli hali eikä mikään, jos ei työnnä käsiä takataskuihin ja nosta koko ihanuutta ilmaan... siittä mitään meetoita tule!

Mun mielestä se koko mokoma metoo on vähän shaibentaalia kun, no joo, joillekin on jotain sattunut, mut sitten kun sekoo se loppu porukkakin hourailemaan vaiks ei ois mitään käynykään. Että aika pahasti se on yliampunut.

Eihän tässä kohta kukaan uskalla koskettaa ketään.

Mun mielestä se koko mokoma metoo on vähän shaibentaalia kun, no joo, joillekin on jotain sattunut, mut sitten kun sekoo se loppu porukkakin hourailemaan vaiks ei ois mitään käynykään. Että aika pahasti se on yliampunut.

Eihän tässä kohta kukaan uskalla koskettaa ketään.

No aikaselkeitä juttuja noi minusta on ollut...joillain ei vaan oikein ole ymmärrystä, mitä saa ja mitä ei tehdä toiselle. Kyllähän siis oikea halaaminen ei ole seksuaalista, mutta kyllähän peppuun käsikskäyminen on. Mutta on siihenkin jossaintapauksissa jo lupa. Ja suudelmiin..

Mutta ei ehkä työpaikoilla ja työhaastatteluissa tms.

Asiaahan vaan otetaan nyt tapetille. Mulle se käy oikeen hyvin. Mulla kun tuhisee tuolla 11 v kaunokainen. En halua että sitä kähmitään "harmittomasti".

• Dissident kirjoitti:

Joo. On tässä jo uuneja päivystetty. Pitää aamulla sonnustautua suoraan hommiin, kunhan käy tiputtelee jälkikasvun opinahjoihin... ja tuntilaput vois täytellä töissä. Tietsikalla kivempi. Ja pojan mopon vois laittaa vakuutuksiin ja oikeestaan seisontaan. Nyt on kuules Aprillia syö silliä tallissa.

Hehe..

Ok. Talven pitää kyllä olla talvi. Mä olen yrittänyt katsoa maisemia kameran takaa. Niin komiaa. Huomenna vapaapäivä niin siksipä tässä keikun vielä...

Ai se on hankittu nyt. Onnea ja turvallisia kilometrejä! Mä arvaan, että poika on tosi ylpeä siitä. Ei se sitä iskällekään anna käpälöitäväksi. :)

Voin samaistua hänen tilanteeseensa, aina muistan kun ensimmäinen ja oma hevonen tuli taloon. Oli kevät ja ois pitänyt keskittyä vielä kouluun, mut mä liitelin jalat ilmoissa ja taisin nukkua yötkin tallissa. Oi nuoruutta ja kaikkia ensihetkiä!

• Dissident kirjoitti:

No aikaselkeitä juttuja noi minusta on ollut...joillain ei vaan oikein ole ymmärrystä, mitä saa ja mitä ei tehdä toiselle. Kyllähän siis oikea halaaminen ei ole seksuaalista, mutta kyllähän peppuun käsikskäyminen on. Mutta on siihenkin jossaintapauksissa jo lupa. Ja suudelmiin..

Mutta ei ehkä työpaikoilla ja työhaastatteluissa tms.

Asiaahan vaan otetaan nyt tapetille. Mulle se käy oikeen hyvin. Mulla kun tuhisee tuolla 11 v kaunokainen. En halua että sitä kähmitään "harmittomasti".

Hyvä kannanotto isänä.

Viimestään tyttären myötä miehetkin pysähtyy ajattelemaan näitä asioita. Silleen loppuun asti.

Mutta ylihysterisoida ei pidä. Noh niin kuin ei missään. Oli aikanaan se karppauskin, missä monella laukkasi yli.

Ok. Talven pitää kyllä olla talvi. Mä olen yrittänyt katsoa maisemia kameran takaa. Niin komiaa. Huomenna vapaapäivä niin siksipä tässä keikun vielä...

Ai se on hankittu nyt. Onnea ja turvallisia kilometrejä! Mä arvaan, että poika on tosi ylpeä siitä. Ei se sitä iskällekään anna käpälöitäväksi. :)

Voin samaistua hänen tilanteeseensa, aina muistan kun ensimmäinen ja oma hevonen tuli taloon. Oli kevät ja ois pitänyt keskittyä vielä kouluun, mut mä liitelin jalat ilmoissa ja taisin nukkua yötkin tallissa. Oi nuoruutta ja kaikkia ensihetkiä!

No on nyt kuules vehje! Stunt freaks-tarrat ja kaikki..kato!

http://aijaa.com/iruFlI

Juu. Onhan tuo tohkeissaan siihen jäähytyslitkut vaihtanut ja pyörinyt mopon ympärillä kuin pieru nahkahousussa. Hehe...

Mut nyt unille niin jaksaa aamulla lähtä touhuilee.

Hyvää yötä pönttis ja hyviä unia.

Palaillaan.

• Dissident kirjoitti:

..JaaHans.. On Taas LempiPuuhissaan.. ;D

.. "Ini Ini.. Ja KitiKiti.. Nuuska Sitä ja Tätä.. Nuuska oli Tuhma&Tyhmä.. Byääähh!!!".. ;D

Hih hih, se mies flirttaa kun te ette huomaa. Ovela. Sotkee kaikki niillä aakkosillansa muka harmittomaksi.

(viekasta hymyä ja pärskähdys)

.. Mitäs Sä Friidu oikein Höpötät.. ;D.. Ai Mä Vai?.. ;D

• Dissident kirjoitti:

No on nyt kuules vehje! Stunt freaks-tarrat ja kaikki..kato!

http://aijaa.com/iruFlI

Juu. Onhan tuo tohkeissaan siihen jäähytyslitkut vaihtanut ja pyörinyt mopon ympärillä kuin pieru nahkahousussa. Hehe...

Mut nyt unille niin jaksaa aamulla lähtä touhuilee.

Hyvää yötä pönttis ja hyviä unia.

Palaillaan.

Aika särmä kapine mjai jai jai! Tietysti äänenvaimentajat jo revitty irti, että mummot pyörähtää kesäyönä petilöissään...

Mopon myötä hyvvää yötä! (virittää toogaa päälle)

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Mitäs Sä Friidu oikein Höpötät.. ;D.. Ai Mä Vai?.. ;D

Oi juma. No just sä ;D

Oisit nyt vaan ollu tuutilullaamassa... (naurua)

Oi juma. No just sä ;D

Oisit nyt vaan ollu tuutilullaamassa... (naurua)

.. Eiiii Pidä Paikkaansa.. ;D.. Noh, Sinnehän mun Pitäis Just Mennä.. Ei Tart Käskee.. =)

• Kaisanoasaa

Nainen on psykopaatti koska sillä on pilluvärkki.

• Teknodonna

Mjaa

Mä luulin että nainen on psykopaatti siksi että hän on "ontto."

(Naurua)

• ...ja mieskö on sitten selibaatti kun sillä on se mela? Heh heh.

Yritetäänpä nyt pystyä parempaan kuin välttävään.

...ja mieskö on sitten selibaatti kun sillä on se mela? Heh heh.

Yritetäänpä nyt pystyä parempaan kuin välttävään.

Vähän nolompi veneen nimi..

• Wwuwuw kirjoitti:

Vähän nolompi veneen nimi..

Sitähän tässä.

Meillä on asiat aina paremmin. Miesten on helppo huudella selibaatistaan mailla kun psykopaatilla on myrsky merillä. Nainen kun ei koe totalitääristä haaksirikkoa.

(Hih huh)

• Ei nyt kuitenkaan liioitella mielikuvien kanssa. Koko väestöstä 10% lla on jokin persoonaallisuushäiriö. Narsistejä, joilla monesti on myös psykopatiaa on arvioiltaan vain 1%. Ja kun tiedetään, että jokainen psykopaatti on narsisti, muttei jokainen narsisti psykopaatti, niin voidaan päättelykykyä käyttäen ajatella, että psykopaatteja on alle 1% väestöstä. Mikä ei ole kuitenkaan kauhean paljon.

• Toki lähes jokaisen suuttuneen naisen mielestä miehensä on narsistipsykopaatti ja miehet näin ajattele naisista. 😂😂 oikeita psykopaatteja on kuitenkin onneksi suhteellisen vähän.

Monesti epävakaan persoonaallisuuden omaavia luonnehditaan psykopaateiksi,vain tietämättömyyden vuoksi. Todelliset psykopaatit ovat vaaraallisia ihmisiä.

• Mylmyri- kirjoitti:

Toki lähes jokaisen suuttuneen naisen mielestä miehensä on narsistipsykopaatti ja miehet näin ajattele naisista. 😂😂 oikeita psykopaatteja on kuitenkin onneksi suhteellisen vähän.

Monesti epävakaan persoonaallisuuden omaavia luonnehditaan psykopaateiksi,vain tietämättömyyden vuoksi. Todelliset psykopaatit ovat vaaraallisia ihmisiä.

Joo. Näitä narnisti ja ties mitä termejä jaellaan tänäpäivänä aika nopeasti. Mt-leimakin tärähtää nopeasti, vaikka kyse voi olla vaan ihan perusasioiden väärinymmärryksestä ja heikkoluonteisesta ihmisestä. Jotkut oppivat elämän pikkuasiat nopeammin ja jotkut taas "kantapään" kautta...kuten allekirjoittanut.

• turhamulkun_uikutus

Häiritsevätkö psykopaatit sinua sen takia että olet kuullut niiden ympäröivän sinua vai onko teillä ollut joku konkreettinen kohtaaminen? Kaltaisesi tyhjäntoimittajan ei olettaisi joutuvan nokakkain psykopaatin kanssa. Tuollaiset nobodyt eivät liiku samoissa piireissä psykopaattien kanssa. Teillä ei ole yhteisiä intressejä.

Taitaa vain tieto lisätä tuskaasi.

• nanannanan

Usein ne miehet valitsee itselleen ne naiset, jotka haluavat mahdollisimman paljon materialistisesti hyötyä heistä ja naisia jotka lopulta vaihtavat lennosta toiseen.

Miksi?

• Kovuus, tunteettomuus, lipevyys, väkivaltaisuus tarvittaessa..

Tunnistan nuo piirteet ittessäni.. Pientä fiilunkiaki on tullu harrastettua. :D

• Anonyymi

Kosto kannattaa aina

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ne ovat paikallaan työssä jossa ei saa tunteilla ja tarvitaan kovia hermoja.

• Anonyymi

Niin.l Kaikenkarvaiset ystävämme.

• Anonyymi

Psykot ovat käytännössä aina miehiä. Psykot ovat ihmisinä hyvin rikkinäisiä eikä psykopatia todellisuudessa palvele selviämistä kovin hyvin.Väestöstä joku 2% on oikeita psykopaatteja. Iso osa heistäkin istuu vankilassa.

• Anonyymi

kokoomuslaisista ja talouseliitistä, iso osa poliittisista päättäjistäkin on sieluttomia psykopaatteja, joiden luonteessa ei ole enää ihmisyydestä merkkiäkään.

• Anonyymi

Mikähän minun viestistäni poistettavan teki? Miksikän sinä olet täällä näköjään vuosikaudet viettänyt ja samaa jauhanut?

• Anonyymi

"Siis sen lisäksi että länsimainen nainen on löyhätapainen lutka on se hyvin usein myös manipuloiva psykopaatti, kyllä niistä kannattaa kiltin & kunnollisen miehen pysyä erossa."

Siis jälleen kerran; jos naiset on noin pelottavia, suorastaan rikollisia... unohda kaikki naiset kokonaan mielestäsi. Omaa itseäsi sinä noilla mielipiteilläsi ainoastaan ruokit, en minäkään enää jaksa edes loukkaantua sun texteistäsi.
      Tullut kokonaan tutuksi sun aatemaailmasi, surullista. Toivottavasti ett äitisi kuullen toitota naisten lutkamaisuutta.
      trollikka

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      117
      2839
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      108
      2135
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      23
      1917
    4. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      228
      1731
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1725
    6. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1537
    7. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      104
      1329
    8. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      19
      1257
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      62
      1079
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      128
      1024
    Aihe