https://www.seiska.fi/Telkkari/Temptation-Islandin-sinkut-Melissa-18-ja-Milja-21-tahdittavat-erotiikkamessuja-tarjoavat
Ätmeille privaatti esitys. Menkää äkkiä varaamaan
Erotiikkamessut
15
299
Vastaukset
Suomalaiset stripparit on kyllä nähty.. :D
- Normimies35
Ei ätmit uskalla mennä tissejä katsomaan.
- Last12
Eipä tainnut tytöillä olla ihan.järkevä uravalinta ja taitaa.todellisuudentaju olla hukassa...No vanhemmat ovat varmaan ylpeitä heidän uravalinnastaan.
- etvrevevewrvwrvrfv
No tuskinpa kauheasti muuhunkaan hommaan kykyjä löytyy.
- Tindermies-
Olen ollut kolme kertaa eroottismessuilla. Ihan raisua menoa.
- Kaikysyäsaa
Milloin on ero messut.
Empä ole ikänä käynyt erotiikkamessuilla...jääneeköhän nämäkin väliin.
Vai menisikö kumminkin käymään, näkemään vain, että mikä se juttu on.- noieiosaamitään
Mielummin olisin nähnyt Donna Heartin ja Irina Tundran lavalla <3
- lelutti
Leluja teille https://www.youtube.com/watch?v=V6_HDROVx90&feature=youtu.be
- enmaksaisimitään
Toinen näyttää rimpulalta narkkarilta ja toinen tavis siideripissikseltä, en maksaisi euroakaan mistään.
Olen kerran käynyt erotiikkamessuilla, noin 10 v. sitten. Lyötiin kaverin kanssa vetoa ja hävisin. Jouduin lähtemään kaverin seuraksi erotiikkamessuille.
Messuilta en ostanut mitään, tuskin edes vilkuilin ympärilleni. Siellä oli esiintymässä nais- ja mies strippari, en jäänyt katsomaan. Koko kokemus oli nolo ja hämmentävä. Viivyin sen pakollisen 15 min. En ikinä enää lyö vetoa mistään.- paskojaparempi
Tulikos ylevä olo ajatellessa että on sellaisia paskoja parempi?
paskojaparempi kirjoitti:
Tulikos ylevä olo ajatellessa että on sellaisia paskoja parempi?
Ei tietenkään tullut, vaan nolotti ja hämmensi. Miksi kysyt? Sanoin en jo tuossa ed. viestissä.
Saattasin mennä, jos olisi jotain kattomistakin. Mutta semmosta perseen repimistä, niin EI. :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513595Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142500Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar771744Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1391554- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427