Pärjäisitkö kansanedustajana

Vakavamielistä testiä pukkaa..
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005553541.html

Yksi kausi ja sopeutmiseläke päälle, sopii.

"Kansanedustajana olisin yhden kauden edustaja!
Tykkäät olla esillä ja saada huomiota, mutta varsinainen työnteko ei oikein iske. Arvostat vapaa-aikaa ja läheisiä ihmissuhteita. Haluaisit saada asioita rivakasti aikaan, eikä vaihtoehtojen vatkaaminen sovi luonteellesi. Laukussasi kulkee aina säästöpakkaus happosalpaajia: vatsasi ei siedä jatkuvaa kahvinjuontia ja kokouspasteijoita."

90

981

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Kansanedustajana olisin täysi katastrofi."

15 vuotta yrittäjänä ja myyntityössä riittää yhdelle ihmiselle sellaista elämää jossa omat tarpeet on unohdettu, kansanedustajan työ olisi siinä mielessä samantyyppistä. En voisi enää harkitakaan antaa työn säädellä vapaa-aikaani.

• Teknodonna

Mjoo

Taisin tehdä väärän testin, sillä olisin presidenttinä Tarja Halonen.

(Hihitystä)

• Teknodonna

Olen yhden kerran tavannut presidentti Halosen, ja siitä ei kovin pitkä aika ole. Ehkä jotain pari vuotta.

Mun on kyllä sanottava, että vaikka nyt voisinkin pressaksi alkaa, niin emme me kyllä toisiamme järin paljon muistuteta.

Paitsi jos on unohtunut jotain.

(Naurua)

• Minä taas olen Mauno Koivisto, päivää. (Ollaan sentäs hengissä).

• Wwuwuw kirjoitti:

Minä taas olen Mauno Koivisto, päivää. (Ollaan sentäs hengissä).

Eikä kö minähän just kuolin, kaikkea sitä unohtaa.

• Teknodonna
        Wwuwuw kirjoitti:

Eikä kö minähän just kuolin, kaikkea sitä unohtaa.

(Hihitystä)

• Minun olisi pitänyt kerran nähdä presidentti Halonen.

Oltiin exän kanssa kauppatorilla ja siinä kävellessä exä kysyi että "huomasitko kuka tuli vastaan". No en tietenkään ollut huomannut ketään tuttua vastaantulijaa, joten vastasin rehellisesti etten tiedä kuka tuli vastaan. Vika oli kuulemma minussa, kuljen aina ajatuksiini syventyneenä.

• Teknodonna
        A.Palstamäki kirjoitti:

Minun olisi pitänyt kerran nähdä presidentti Halonen.

Oltiin exän kanssa kauppatorilla ja siinä kävellessä exä kysyi että "huomasitko kuka tuli vastaan". No en tietenkään ollut huomannut ketään tuttua vastaantulijaa, joten vastasin rehellisesti etten tiedä kuka tuli vastaan. Vika oli kuulemma minussa, kuljen aina ajatuksiini syventyneenä.

Mjaa

Mun käsittääkseni miehet näkevät metsässä enemmän yksityiskohtia kuin kaupungilla.

En tiedä mistä tämän tiedän. Olen varmaan syönyt jotain sieniä lapsena.

(Reps)

• Teknodonna kirjoitti:

Mjaa

Mun käsittääkseni miehet näkevät metsässä enemmän yksityiskohtia kuin kaupungilla.

En tiedä mistä tämän tiedän. Olen varmaan syönyt jotain sieniä lapsena.

(Reps)

Sulla on ollut oikeat sienet, sillä näinhän asia tietenkin on.

Minun päässäni on jotakin vikaa, pystyn syventymään vain yhteen asiaan kerrallaan. Jos virikkeitä on liikaa, niin kadotan focuksen.

Joskus etsin sitä puoli tuntia parkkialueella ennen kuin löytyi.

• Teknodonna
        A.Palstamäki kirjoitti:

Sulla on ollut oikeat sienet, sillä näinhän asia tietenkin on.

Minun päässäni on jotakin vikaa, pystyn syventymään vain yhteen asiaan kerrallaan. Jos virikkeitä on liikaa, niin kadotan focuksen.

Joskus etsin sitä puoli tuntia parkkialueella ennen kuin löytyi.

Jeeppi on siitä hyvä auto, että se näkyy kilomerin päähän. Ja jos on aivan säkkipimeää, voi etäohjata napit ylös ja vilkut päälle.

(Naurua)

• Teknodonna kirjoitti:

Jeeppi on siitä hyvä auto, että se näkyy kilomerin päähän. Ja jos on aivan säkkipimeää, voi etäohjata napit ylös ja vilkut päälle.

(Naurua)

On tuo helpompaa kun sovittaa avaimia jokaisen auton kuljettajan oven lukkoon.

Ehkä jonain päivänä saamme vislaamalla automme ajamaan vierellemme kun tulemme ostoksinemme kadulle. Se olisi nykyaikaa.

• A.Palstamäki kirjoitti:

Ehkä jonain päivänä saamme vislaamalla automme ajamaan vierellemme kun tulemme ostoksinemme kadulle. Se olisi nykyaikaa.

Taksi.

• Teknodonna
        A.Palstamäki kirjoitti:

Mjoo

Joissain paremmissa hotskuissa tuodaan auto etuovelle. Mutta oikeastaan mua kiinnostas ensimmäiseksi teetättää sellainen kaukosäädin, joka ei olisi musta.

Siis miksi vitussa ei myydä mustalle sohvalle vaaleanpunaisia kaukosaäätimiä?

(Hirn)

• Wwuwuw kirjoitti:

Taksi.

Yritin estää tällaisen kommentin käyttämällä omistusliitettä sanassa "auto".

Huomaan ettei toiminut.

• Teknodonna kirjoitti:

Mjoo

Joissain paremmissa hotskuissa tuodaan auto etuovelle. Mutta oikeastaan mua kiinnostas ensimmäiseksi teetättää sellainen kaukosäädin, joka ei olisi musta.

(Hirn)

Siksi koska tohvelit ja käsiraudat on jo sellaiset.

Vielä siihen kolmas vaaleanpunainen kapine, niin sekaisinhan ne menee.

• Teknodonna kirjoitti:

Mjoo

(Hirn)

Tuossa laitteessa sellainen olisi.

https://www.discshop.fi/img/front_large/96097/denver_musiikkikeskus_cd_radio_vaaleanpunainen.jpg

Toivottavasti onnistuu paremmin kuin kuva tähtianiksen tisseistä.

• Teknodonna

• Teknodonna kirjoitti:

Heh heh

Heh

Joo ihan kiva. Pinkki ei vaan oo mun keskusjuttu.

Jos haluaa oikein kunnon yliannostuksen pinkistä, niin kannattaa käydä BR -lelussa ja siellä sen tyttöjen osastolla.

(Naurua)

Ääh,

Kuule Barbi-hevonen on vielä brune.

https://www.youtube.com/watch?v=9OPc7MRm4Y8

Mun soittotunnari...(naurua)

Miten sattuikaan hele*tti.

• Teknodonna kirjoitti:

Heh heh

Heh

Joo ihan kiva. Pinkki ei vaan oo mun keskusjuttu.

Jos haluaa oikein kunnon yliannostuksen pinkistä, niin kannattaa käydä BR -lelussa ja siellä sen tyttöjen osastolla.

(Naurua)

Pinkki sopii miehille.

Exäni osti itselleen aikoinaan pinkin pikku kauppakassin, jota käytin sitten hetken aikaa kolaroituani oman kiesini lunastuskuntoon.

Auto oli mulla käytössäni lopulta lähes kuukauden. Lähes joka päivä joku nainen jäi juttusille kanssani kun huomasivat miehen ajavan pienellä vaaleanpunaisella autolla. Yksi nainen tuli jopa käsi autonsa ikkunasta ulos työnnettynä kadulla vastaani pysäyttääkseen minut, ja pysähdyttyäni hämmästyneenä kadulle vastaantulevan auton kohdalle, nainen oli hymy korvissa ja sanoi että hän ei muista milloin hän on viimeksi tullut yhtä iloiseksi jostakin näkemästään. Nainen halusi kiittää minua siitä että tein jotakin niin omaperäistä ja rohkeaa.

• Teknodonna
        A.Palstamäki kirjoitti:

Pinkki sopii miehille.

Exäni osti itselleen aikoinaan pinkin pikku kauppakassin, jota käytin sitten hetken aikaa kolaroituani oman kiesini lunastuskuntoon.

Auto oli mulla käytössäni lopulta lähes kuukauden. Lähes joka päivä joku nainen jäi juttusille kanssani kun huomasivat miehen ajavan pienellä vaaleanpunaisella autolla. Yksi nainen tuli jopa käsi autonsa ikkunasta ulos työnnettynä kadulla vastaani pysäyttääkseen minut, ja pysähdyttyäni hämmästyneenä kadulle vastaantulevan auton kohdalle, nainen oli hymy korvissa ja sanoi että hän ei muista milloin hän on viimeksi tullut yhtä iloiseksi jostakin näkemästään. Nainen halusi kiittää minua siitä että tein jotakin niin omaperäistä ja rohkeaa.

Cuul

Siis todella rajoja rikkova aihe (Siis noin tekstin muodossa).

Tällaisina miehen kriisiaikoina, jolloin ei oikein kenelläkään ole käsitystä kuin omasta käsityksestään, niin kokeilemalla erilaisia tuunattuja "malleja" tai prototyyppejä, voitaisiin skannata sekavasta massasta jotain arvosisällöltään uniikkia.

Eli siis kohtaamisaluetta täsmennettäisiin ja päivitettäisiin.

(Naurua)

• Teknodonna kirjoitti:

Cuul

Siis todella rajoja rikkova aihe (Siis noin tekstin muodossa).

Tällaisina miehen kriisiaikoina, jolloin ei oikein kenelläkään ole käsitystä kuin omasta käsityksestään, niin kokeilemalla erilaisia tuunattuja "malleja" tai prototyyppejä, voitaisiin skannata sekavasta massasta jotain arvosisällöltään uniikkia.

Eli siis kohtaamisaluetta täsmennettäisiin ja päivitettäisiin.

(Naurua)

Kaikkea kannattaa kokeilla.

Maskuliininen mieskin voi näyttää hieman pehmeyttä, sillä on joihinkin naisiin myötämielinen vaikutus.

Maskuliininen mieskin voi näyttää hieman pehmeyttä, sillä on joihinkin naisiin myötämielinen vaikutus.

En lähtisi tuohon.

Mitä sinäkään et ehdota mitään moottorisahaa.

Metsien mies on nyt kuuminta hottia.

Pihkalta tuoksuva maskuliininen mies,
        ja salaperäinen katse säleikön takaa.

• misspönttöuuni kirjoitti:

En lähtisi tuohon.

Ei nyt tullut käytyä metsässä...mutta aika korvessa. Hiton hyvä keli!

Huruutin lumet penkalle. Traktorinpirulainen vaan arvas homman, eikä meinannut lähtee käyntiin. Valitti kylmää, mutta tohotin sitä kaasulla ja kuumailmahönkäimellä, niin ei auttanut...

Otinkohan jonkun kuvankin?

• Dissident kirjoitti:

Huruutin lumet penkalle. Traktorinpirulainen vaan arvas homman, eikä meinannut lähtee käyntiin. Valitti kylmää, mutta tohotin sitä kaasulla ja kuumailmahönkäimellä, niin ei auttanut...

Jep. Hillitön jääpuikko viime suvikeleiltä navetanräystäässä.
        Ja lunta oli reippaasti. 20 cm paokoitelle. Ei tarvinnut hupia linkoilla.

http://aijaa.com/4UOLaI

Kylläpä maistui päiväunet nannalta, kun tulin kotiin. Söin jauhelihakeiton loput ja menin sänkyyn. Heittäydyin turvalleen, niin että kantapäät pökkäs pakaroihin...

Aijai...kyllä päikyt on parasta herkkua...

• Dissident kirjoitti:

Otit.

Mä köpöttelen tonne, niin näen. Hop.

Niin, siellä vaan pyrstös sinäkin palellutit. Onko hyvin ilmastoidussa kopissa edes istuimenlämmitintä? :) Lampaantalja siihen.

Näkyikö pöllöjä, ilveksiä, kettuja, naapurin tyttölöitä? Hih.

En lähtisi tuohon.

Naisia on monenlaisia.

Jos isken naisen kertoen hänelle että olen nuorena ampunut miestä suutuspäissäni 22 kaliiberisella revolverilla, niin todennäköisesti haaviin tarttuu joku bonnie parker-tyylinen sekoboltsi joka haluaa risaisen elämän.

Jos isken naisen kertoen että olen tehnyt työkseni metsurin, kirvesmiehen ja eräoppaan töitä, niin haaviin tarttuu todennäköisesti nainen joka tarvitsee elämäänsä miestä joka hoitaa kaikki kodin rempat, kaataa pihapuut ja hakee metsästä karhun paljain käsin päivällispöytään.

Jos taas kaltaiseni väkivaltarikollisen näköinen arpinaama kohtaa neidon pinkki kauluspaita päällään ja onnistuu tekemään vaikutuksen, niin naisella on mielessään vain seksi.

En halua elää lainsuojattoman elämää, en rempata asuntoa, kaataa puita ja painia karhujen kanssa, haluan vain seksiä.

• Dissident kirjoitti:

Jep. Hillitön jääpuikko viime suvikeleiltä navetanräystäässä.
        Ja lunta oli reippaasti. 20 cm paokoitelle. Ei tarvinnut hupia linkoilla.

http://aijaa.com/4UOLaI

Kylläpä maistui päiväunet nannalta, kun tulin kotiin. Söin jauhelihakeiton loput ja menin sänkyyn. Heittäydyin turvalleen, niin että kantapäät pökkäs pakaroihin...

Aijai...kyllä päikyt on parasta herkkua...

Tota vois imee. Siis tota jääpuikkoo. Niinku lapsena.

(hih heh)

Naisia on monenlaisia.

Jos isken naisen kertoen hänelle että olen nuorena ampunut miestä suutuspäissäni 22 kaliiberisella revolverilla, niin todennäköisesti haaviin tarttuu joku bonnie parker-tyylinen sekoboltsi joka haluaa risaisen elämän.

Jos isken naisen kertoen että olen tehnyt työkseni metsurin, kirvesmiehen ja eräoppaan töitä, niin haaviin tarttuu todennäköisesti nainen joka tarvitsee elämäänsä miestä joka hoitaa kaikki kodin rempat, kaataa pihapuut ja hakee metsästä karhun paljain käsin päivällispöytään.

Jos taas kaltaiseni väkivaltarikollisen näköinen arpinaama kohtaa neidon pinkki kauluspaita päällään ja onnistuu tekemään vaikutuksen, niin naisella on mielessään vain seksi.

En halua elää lainsuojattoman elämää, en rempata asuntoa, kaataa puita ja painia karhujen kanssa, haluan vain seksiä.

Minä valitsen oitis kohdan B.
        Se, jossa oli karhu mainittu.

Vain seksiä? Tylsää.

• Teknodonna
        A.Palstamäki kirjoitti:

Mjoo

Mulla ei tuohon ole paljon lisättävää.

Musta itsestäni on tuntunut aina siltä, että mulla on äärimmäisen hyvä paketti kasassa. On niin kuin raffi pohja, jatältä pohjalta ponnistaa taivaisiin asti ulottuva puu.

Periaatteessa: No problemo.

(Naurua)

Minä valitsen oitis kohdan B.
        Se, jossa oli karhu mainittu.

Vain seksiä? Tylsää.

Minun kannaltani tuo seksi on paras diili, se on vain osa elämää, ei koko elämä.

Kaksi ensin mainittua suhdetta määrittelisivät liikaa suhdetta.

Otit.

Mä köpöttelen tonne, niin näen. Hop.

Niin, siellä vaan pyrstös sinäkin palellutit. Onko hyvin ilmastoidussa kopissa edes istuimenlämmitintä? :) Lampaantalja siihen.

Näkyikö pöllöjä, ilveksiä, kettuja, naapurin tyttölöitä? Hih.

Tottakai lsmpaantalja löytyy. Tuuli vaan seläntakaa, niin selkä ja persuus oli lumessa...ja joko traktori.

Eipä näkynyt kuin myyrien vipellyksiä. Ja nekin pöllyytin penkalle....tai selkään.

Tuolla taitaa olla muuten parempi puhua naapurinmummoista...kylä nuorin on varmaan 60...heh...

Minun kannaltani tuo seksi on paras diili, se on vain osa elämää, ei koko elämä.

Kaksi ensin mainittua suhdetta määrittelisivät liikaa suhdetta.

Jos mä oisin tässä kuuluisassa takaisin revityssä Napakympissä, tärkein ja määrittävin kysymys olisi, saatko kaadettua karhun. Plussaa, jos paljain käsin. Vain hyvällä moottorisahan käyttötaidolla voisi asiaa yrittää paikkailla jos karhu tuntuu liian isolta palalta.

Sen jälkeen voi ajatella seksiä. Tie naisen sydämeen käy? Mjaa-a...miettikää sitä.

Mulla jotenkin tuo karhu määrittää miestä.

Tota vois imee. Siis tota jääpuikkoo. Niinku lapsena.

(hih heh)

Kieli jäätys kiinni...taas..

Jos mä oisin tässä kuuluisassa takaisin revityssä Napakympissä, tärkein ja määrittävin kysymys olisi, saatko kaadettua karhun. Plussaa, jos paljain käsin. Vain hyvällä moottorisahan käyttötaidolla voisi asiaa yrittää paikkailla jos karhu tuntuu liian isolta palalta.

Sen jälkeen voi ajatella seksiä. Tie naisen sydämeen käy? Mjaa-a...miettikää sitä.

Jos sinä olisit neiti X ja minä herra C, niin noilla kysymyksilläsi menettäisit Caracasin matkan kanssani ja päätyisit herra A:n tai B:n kanssa Ähtäriin katsomaan pandoja.

Jos sinä olisit neiti X ja minä herra C, niin noilla kysymyksilläsi menettäisit Caracasin matkan kanssani ja päätyisit herra A:n tai B:n kanssa Ähtäriin katsomaan pandoja.

Nauroin itseni pöydän alle.

Paha. Nuoriso sanois, että rispektiä.

(kontillaan)

• Dissident kirjoitti:

Kieli jäätys kiinni...taas..

Joo. Mikä siinä on kun ei kerrasta (kymmenestä) opi. Heh.

• Dissident kirjoitti:

Tottakai lsmpaantalja löytyy. Tuuli vaan seläntakaa, niin selkä ja persuus oli lumessa...ja joko traktori.

Eipä näkynyt kuin myyrien vipellyksiä. Ja nekin pöllyytin penkalle....tai selkään.

Tuolla taitaa olla muuten parempi puhua naapurinmummoista...kylä nuorin on varmaan 60...heh...

Mummot tulloo, helemat paukkuu...

Joo. Mikä siinä on kun ei kerrasta (kymmenestä) opi. Heh.

Joo. Se on vaan jokatalven pakollinen...

Mummot tulloo, helemat paukkuu...

Ai se ei ookkaan pakkanen?

No mä voisin sen yhden karhun kaataa, mutta se saa riittää....ennemmin kaatelen sandelssia. Paljon parempaa....sopii mun vartalolle...

Ps. En edes yleisöön menis napakymppiin....

Mul on Stihl ms 261, on meinaan tehokas peli, ammattilaismalli

• pujotteIija kirjoitti:

Huh huh.

Meillähän alkaa olla tässä Napakymppi koolla?
        Montako miestä teitä siellä on? (naurua)

Mä kun äkkiä lasken niin herrat A, B, C ja kenties D (musta hevonen).

Yks on luvannut jo lähteä Ähtäriin Caracasin kautta joka tapauksessa, toinen luvannut jahdata ainakin yhden karhun ja sulla on ammattilaisvehkeet eli mahdollisesti sermin takana pihkainen metsuri...

Tässä kohtaa pimputetaan pianoa, ja minä mietin (naurua).

• Dissident kirjoitti:

Joo. Se on vaan jokatalven pakollinen...

Mä oon mieltynyt tähän Kari Aihisen kokkiohjelmassa lanseeraamaan termiin "kipu kiihottaa".

(naurua)

• Dissident kirjoitti:

Ai se ei ookkaan pakkanen?

E o.

Mummopoweria hih.

Mut joo raikas ja kaunis päivä, postikorttimaisemat, ah. Vähän aikaa kun seisoo pihalla, niin on lumikuningatar. Otin hupsuja huurakuuraripsikuvia :D

Mä oon mieltynyt tähän Kari Aihisen kokkiohjelmassa lanseeraamaan termiin "kipu kiihottaa".

(naurua)

Jaaa???
        Mulle taas tulee tuosta sanonnasta mieleen nahkainen maski missä vetoketju suun kohdalla ja ratsupiiska...

Jaiks!

Huh huh.

Meillähän alkaa olla tässä Napakymppi koolla?
        Montako miestä teitä siellä on? (naurua)

Mä kun äkkiä lasken niin herrat A, B, C ja kenties D (musta hevonen).

Yks on luvannut jo lähteä Ähtäriin Caracasin kautta joka tapauksessa, toinen luvannut jahdata ainakin yhden karhun ja sulla on ammattilaisvehkeet eli mahdollisesti sermin takana pihkainen metsuri...

Tässä kohtaa pimputetaan pianoa, ja minä mietin (naurua).

Kyl meitä liian monta miestä on, tarvittais jokaiselle oma palstasussu, oisko sulla ketään naiskavereita?

E o.

Mummopoweria hih.

Mut joo raikas ja kaunis päivä, postikorttimaisemat, ah. Vähän aikaa kun seisoo pihalla, niin on lumikuningatar. Otin hupsuja huurakuuraripsikuvia :D

Joo. Oli hyvä keli kyllä. Ainut, että aina on kiire. Ensviikolla menen kyllä yöks vaikka mikä tulis...siis maalle.

Vois jotain touhottaa taas sielläkin.

http://aijaa.com/t3pHT8

Lisää kuvia. Tuossa näkee autonjäljistä, että lunta oli kivasti...

• Dissident kirjoitti:

Jaaa???
        Mulle taas tulee tuosta sanonnasta mieleen nahkainen maski missä vetoketju suun kohdalla ja ratsupiiska...

Jaiks!

Tuhma...

Sä olit liian pitkään päikkäreillä.

Kari leipoo vaan kakkuja.

(naurua)

Tuhma...

Sä olit liian pitkään päikkäreillä.

Kari leipoo vaan kakkuja.

(naurua)

No jos oikein pinnistelen, niin ehkä joku sadistinen hammaslääkäri vois tulla myös mieleen...

Mutta mieti! Kipu kiihottaa??? Kumosko se kuuman kakun päälaelleen vai mitä? Kakku ja kipu on jotenkin ksukainen yhdistelmä...

• pujotteIija kirjoitti:

Kyl meitä liian monta miestä on, tarvittais jokaiselle oma palstasussu, oisko sulla ketään naiskavereita?

Niin mäkin ajattelin.

Mimmit jättää mut aina pulaan. En mä tiedä, missä ne hiihtää.

Ilmeisesti väärässä paikassa kun täällä ois vinopino miehiä.

Voi olla, että mä olen tän kylän ainoa emäntä, jolla toimii netti (meinaan, että aika syvillä salomailla ollaan).

• Dissident kirjoitti:

No jos oikein pinnistelen, niin ehkä joku sadistinen hammaslääkäri vois tulla myös mieleen...

Mutta mieti! Kipu kiihottaa??? Kumosko se kuuman kakun päälaelleen vai mitä? Kakku ja kipu on jotenkin ksukainen yhdistelmä...

(naurua)

Mistä lie tempassut...(virne)

Kokkiloissa täytyy olla hämärä puoli. Paineen ja kivun alla syntyy parempaa jälkeä.

• pujotteIija kirjoitti:

Perskules....mulla vaan 231....yhyy!

(naurua)

Mistä lie tempassut...(virne)

Kokkiloissa täytyy olla hämärä puoli. Paineen ja kivun alla syntyy parempaa jälkeä.

Niin...Reinikainenhan antoi Juhanalle tankki täyteen-sarjassa hyvän vinkin kilin salvaamisesta. Kaksi tiiltä vastakkain ja killuttimet väliin ja pam! Juhana sanoi, että sehän sattuu! Eikä satu, kun et jätä sormia väliin, tokas viisas Reinikainen.

Voiko kakkumuotin ja pöydän väliin siis jättää vaikka peukalot kun koppasee kaakun muotista irti?

• EdesUnissa
        A.Palstamäki kirjoitti:

On mahdollisuus että ne naiset pitivät sinua automaattisesti homppelina, ja katsoivat että olet turvallista juttuseuraa. Se rohkeus olikin tyyliin "Onpa tuossa rohkea homppeli, kun ei yhtään arkaile osoittaa suuntautumistaan." Sitä pitää kannustaa olemaan jatkossakin rohkeasti oma itsensä.
        Vai tunsitko olevasi tilanteessa kohdeltuna kuten olisit hetero mies ? Itse olisin varmaan tuossa tilanteessa joutunut sanomaan jokaiselle että olen muuten hetero.

• Dissident kirjoitti:

Perskules....mulla vaan 231....yhyy!

Siellä on kaunista niin kuin aina.

Onnenmyyrä.

Onnenmyyrä.

No hihhih, miten se tähän kommenttiin tuli...
        Mun pitää kohta mennä nukkumaan.

Laitoin siihen, missä oli talo ja hanki. :D

• EdesUnissa kirjoitti:

On mahdollisuus että ne naiset pitivät sinua automaattisesti homppelina, ja katsoivat että olet turvallista juttuseuraa. Se rohkeus olikin tyyliin "Onpa tuossa rohkea homppeli, kun ei yhtään arkaile osoittaa suuntautumistaan." Sitä pitää kannustaa olemaan jatkossakin rohkeasti oma itsensä.
        Vai tunsitko olevasi tilanteessa kohdeltuna kuten olisit hetero mies ? Itse olisin varmaan tuossa tilanteessa joutunut sanomaan jokaiselle että olen muuten hetero.

Ootko sä mies? (hymyä)

Ei kun vaan lisää miehiä tuppaa.

Missä on mun back-up.

• EdesUnissa kirjoitti:

"Itse olisin varmaan tuossa tilanteessa joutunut sanomaan jokaiselle että olen muuten hetero."

Miksi sinun pitäisi kertoa se erikseen?

• pujotteIija kirjoitti:

Mulla ois vähän koivikonharvennus hommaa.

Teitä on nyt kaksi. Joilla sahat. Äkkiä se menisi.

(hih)

• Dissident
        misspönttöuuni kirjoitti:

Onnenmyyrä.

Vielä 3 viikkoa lomsilen putkeen..7 viikkoa saa sit riittää. Tai tuleeko sitä jo 8?

Joo. Kyllä noita maisemia kehtaa katsella. Ens viikolla meen yöks tai pariks sinne. Lämittelen ulkosaunan ja pitää muuten tehdä pikku fiksaatiokokeilu linkoon. Työntövarreks laitan ketjun. En juurikaan työntele missään lingolla lumia ja ketju vois olla löysällä ala, asennossa, niin linko myötäilis paremmin perässä pihaa...

Nyt jos traktorin keula laskee nopeasti tms, niin linko nousee takapäästä ja lunta jää pihaan hiukan...

Tuotekehittelyä...hifistelyä vähän...

• Dissident kirjoitti:

Vielä 3 viikkoa lomsilen putkeen..7 viikkoa saa sit riittää. Tai tuleeko sitä jo 8?

Joo. Kyllä noita maisemia kehtaa katsella. Ens viikolla meen yöks tai pariks sinne. Lämittelen ulkosaunan ja pitää muuten tehdä pikku fiksaatiokokeilu linkoon. Työntövarreks laitan ketjun. En juurikaan työntele missään lingolla lumia ja ketju vois olla löysällä ala, asennossa, niin linko myötäilis paremmin perässä pihaa...

Nyt jos traktorin keula laskee nopeasti tms, niin linko nousee takapäästä ja lunta jää pihaan hiukan...

Tuotekehittelyä...hifistelyä vähän...

Onko aika mennyt jo niin nopeeta. Huh.

Mut oon mä vähän kade. Kun kuuntelen suunnitelmia ja kattelen kuvia :)

Mulla ois vähän koivikonharvennus hommaa.

Teitä on nyt kaksi. Joilla sahat. Äkkiä se menisi.

(hih)

Täytyykin alkaa suunnittelemaan yhdistettyä harvennus ja lomareissua, noin kauas ei kannata pelkkää harvennusreissua tehdä

Onko aika mennyt jo niin nopeeta. Huh.

Mut oon mä vähän kade. Kun kuuntelen suunnitelmia ja kattelen kuvia :)

Joo. Nopeesti aika menee...

No on tässä juonittu aikansa, että näin on saanut asiat menemään. Joskus tein lomatkin töitä....

• Jos Teuvo Hakkarainen pärjää, niin eiköhän kuka tahansa.

• Teuvo on jotain sellaista, mitä kaikki miehet haluaisivat olla, mutta eivät uskalla.

Kyllä joka paikkaan tarvitaan yksi Teuvo.

Teuvo on jotain sellaista, mitä kaikki miehet haluaisivat olla, mutta eivät uskalla.

Aikoinaan oli eräs mainoslause, jossa todettiin, että jokaisessa meissä asuu pieni lehmä.
        Jos mä myönnän tämän, että kyllä joo, mussa asuu lehmä, täytyy teidän kyetä sanomaan, että teissä on Teuvo.

Jokaisessa miehessä asuu yksi pieni Teuvo. Jos muuta väittää, valehtelee. Olis aika terveellistä olla kerran elämässään rehellinen.

Aikoinaan oli eräs mainoslause, jossa todettiin, että jokaisessa meissä asuu pieni lehmä.
        Jos mä myönnän tämän, että kyllä joo, mussa asuu lehmä, täytyy teidän kyetä sanomaan, että teissä on Teuvo.

Jokaisessa miehessä asuu yksi pieni Teuvo. Jos muuta väittää, valehtelee. Olis aika terveellistä olla kerran elämässään rehellinen.

Ja joskus se lehmä on vähän isompi.
        Eikä pidä unohtaa, että jokainen on myös vähän homo.

https://youtu.be/wejE_37dx_A

Siellä nuo sisuksissa kaikki lehmät, homot ja teuvot kirmailee sulassa sovussa meidän sisäisen lapsen kanssa.

Paitsi kun närästää. Silloin teuvo on ohjaksissa.

• En kyllä usko hetkeäkään, että olet nainen. Juttusi eivät ole yhtään naisnäkökulmaisia. Tai sitten et tiedä Teuvon tekemisistä.

• outsider1 kirjoitti:

En kyllä usko hetkeäkään, että olet nainen. Juttusi eivät ole yhtään naisnäkökulmaisia. Tai sitten et tiedä Teuvon tekemisistä.

Siis misspönttöuunille edellinen.

• outsider1 kirjoitti:

En kyllä usko hetkeäkään, että olet nainen. Juttusi eivät ole yhtään naisnäkökulmaisia. Tai sitten et tiedä Teuvon tekemisistä.

Tää täytyy olla sitten joku saavutus (naurua).

Olisinko mä muka mies? Selailee historian kirjan sivuja....

Eh-hei, poikasein siellä, kätilö sanoi 80-luvulla ihan toista (naurua).

Mä vaan siks, koska kaikki aina parjaa Teuvoa. Onhan sillä niitä lipsahduksia, mut kellä ei ois? Me pohjosemman alueen ihmiset ollaan omaa sorttia. Me ollaan aitoja. Sit se tökkää monesti.

Mä en pärjäis Punavuoressa.

• Wwuwuw kirjoitti:

Siellä nuo sisuksissa kaikki lehmät, homot ja teuvot kirmailee sulassa sovussa meidän sisäisen lapsen kanssa.

En kuitenkaan lähde liioittelemaan parahin kanssasisar.

Tämä lehmä on pieni.

(naurua)

• outsider1 kirjoitti:

Siis misspönttöuunille edellinen.

Millainen on naisnäkökulma?

Millainen on sen valumuotti?

En pidä lokeroinnista.

Millainen on naisnäkökulma?

Millainen on sen valumuotti?

En pidä lokeroinnista.

Naisnäkökulma = asian katsominen naisen näkökulmasta. Naiset eivät yleensä pidä kännisiä seksuaaliahdistelijoita ja väkisinsuutelijoita hauskoina tai harmittomina.

Toki naisiakin on joka lähtöön, ja epäilemättä jotkut naiset näkevät teuvohakkaraiset noin. Pidän kuitenkin todennäköisempänä, että olet naisena esiintyvä mies, koska niitä on täällä ennenkin ollut...

• outsider1 kirjoitti:

Naisnäkökulma = asian katsominen naisen näkökulmasta. Naiset eivät yleensä pidä kännisiä seksuaaliahdistelijoita ja väkisinsuutelijoita hauskoina tai harmittomina.

Toki naisiakin on joka lähtöön, ja epäilemättä jotkut naiset näkevät teuvohakkaraiset noin. Pidän kuitenkin todennäköisempänä, että olet naisena esiintyvä mies, koska niitä on täällä ennenkin ollut...

Ehkä mussa on enemmän miestä naisena kuin sussa miehenä.

Meillä päin isät kasvattaa tyttäret.

Kyllä mä näen sahurissakin ihmisen.

• Wwuwuw kirjoitti:

Hauska kurkkikuva sulla.

Ja ryöjäkkeen nätit silmät sulla on.

Jäitkö kenties kiinni jostain tuon kuvanoton aikaan?

• EdesUnissa
        misspönttöuuni kirjoitti:

Teuvo on jotain sellaista, mitä kaikki miehet haluaisivat olla, mutta eivät uskalla.

Minä en todellakaan haluaisi olla Teuvo. Mieluummin vaikka pieni lehmä.

• EdesUnissa kirjoitti:

Minä en todellakaan haluaisi olla Teuvo. Mieluummin vaikka pieni lehmä.

No sen saa valita (naurua).

Kunhan myönnät vaan rehellisesti. Jommankumman.

Rehellisyys maan perii.

Ehkä mussa on enemmän miestä naisena kuin sussa miehenä.

Meillä päin isät kasvattaa tyttäret.

Kyllä mä näen sahurissakin ihmisen.

Sahuri? Rikkaan sahayrittäjän raikulipoika. Sosiokekonomisesti Teuvo ei todellakaan ole työväenluokkaa, vaikka koulut ovat jääneetkin käymättä.

• outsider1 kirjoitti:

Sahuri? Rikkaan sahayrittäjän raikulipoika. Sosiokekonomisesti Teuvo ei todellakaan ole työväenluokkaa, vaikka koulut ovat jääneetkin käymättä.

Äläpä nyt väännä mun kanssa.

Mulla koskee päähän.

• "Kansanedustajana olisin valtiomiesainesta! Tapaat mielelläsi ihmisiä ja olet valovoimainen esiintyjä. Työsi on sinulle tärkeämpää kuin vapaa-aika ja ihmissuhteet. Olet kärsivällinen ja uskot, että asiat kannattaa tehdä yhdessä. Vatsasi on peltiä. Se kestää kahvin ja kokousviinerit erinomaisesti. "

Lisäksi valehtelen sujuvasti.

• misspönttöuuni

Yhden kauden, mutta en onneksi yhden virkkeen.

Ja presidenttinä "Reissu-Lasse" (kuka tää on?)

Tunnistan vain Ransun.

• Kaisanoasaa

Ei kiinnosta työ jossa naiset syyttää ahdistelusta.

• Kansanedustajana olisin rivikansanedustaja!
      Olet hyvä esiintyjä ja tapaat mielelläsi uusia ihmisiä, mutta silti kaipaat välillä omaa aikaa. Kukaan ei syytä sinua laiskaksi, mutta elämässäsi on muutakin kuin työ. Olet luonteeltasi hiukan kärsimätön, haluaisit asioiden etenevän nopeammin. Vatsasi kestää kokouskahvin ja viinerit, mutta välillä turvaudut närästyksen pelossa teehen.

• Kansanedustajana olisin rivikansanedustaja!

Eli sama kuin hullu_ukolla.

Muuten ihan osuva mutta teetä en kyllä joisi.

• l978k67564g4f

Olisin valtiomiesainesta. Riittäisiköhän tuo jo pätevyydeksi?

Joskus olen miettinyt joskos lähtisi ehdokkaaksi, mutta kun ei ole mistään tehdas- yms. porukoista tuttu niin aikas turhaahan se olisi kun ei porukka äänestäisi.

• Yhden kauden edustaja

• flowersreally

Rivikansanedustaja, mutta pressana Mannerheim.

• Gnuk

Paska testi. Tottakai pärjäisin. Tiedän mitä siihen vaaditaan. En vaan jaksaisi sitä paskasakkia kovin pitkään. Siellä ei ole ainuttakaan munakasta henkilöä, jota oikeasti kiinnostaisi asioiden parantaminen, näyttäisi kiinnostavan päinvastaiset asiat.

• Tunteeminut

Aviomieheni on sitä mieltä, että minun pitäisi ehdottomasti olla siinä laitoksessa töissä; puhumassa ja päättämässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      115
      10223
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5010
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2181
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2038
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1904
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1581
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1382
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      971
    9. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      967
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      24
      953
    Aihe