Olisko jotain hyvää neuvoa tai vinkkiä miten pysyä normaalipainossa. Olen laihduttanut 23 kg ja nyt tuppaa tulemaan kilot takaisin. Aloitan pisteiden laskemisen joka aamu. Päivä menee kohtuullisesti, mutta illalla syöppöys yllättää. Aamulla morkkis. Nyt on noussu jo 4 kg. Liikun ja työni on fyysistä.
Apua!
7
431
Vastaukset
- saavutus
kun olet päässyt nuin hyvään tulokseen niin elä ihmeessä rupea jojoileen .
katsoppa pysyvät syöntitavat osoitteesta:
www.kutri.net
itse olen vasta matkalla sun lukemiin .
hyvää kevättä ja ole sitkeä painon ptämiseksi alhaalla .- Jo laihduttanut
Ihanaa kun joku kannustaa, jospa nyt helpottais. Onnea sinulle matkaan. Tämä on ikuista taistelua.
- pisteistä viis
Painonvartijoiden pisteet on hyviä siinä mielessä, että niiden laskemisessa tajuaa, että on parempi syödä kilo porkkanoita kuin kilo suklaata. Ja että liikkuminen on tosi tärkeää. Mutta pisteiden laskemisessa on huonoa se, että ne aiheuttava MORKKISTA, kun on syönyt pisteitä yli tavoitteen. Painonvartijoissa pyritään ehkä liikaakin johonkin teittyyn vaakalukemaan, ja painonpudotusvauhti on tosi nopea. Sitten kun tavoite on saavutettu, tulee voittaja-olo, mutta sitten se vaikeus vasta alkaakin.
Kaiken tavoitteenahan on kuitenkin se, että opitaan hallitsemaan painoa, ei pelkästään pisteiden lasku. Aika monella paino kuitenkin nousee kohta reippaan pudotuksen jälkeen ja vuoden kuluttua vaaka näyttää enemmän kuin mitä ennen pisteiden laskun aloitusta.
Mutta: painon kanssa saa taistella koko elämän, kun kerran lihava on ollut. Eli älä luovuta! Laske pisteitä, mikäli ne auttavat Sinua, mutta älä ota niitä liian vakavasti. Itse merkkaan pisteet ylös, mutta en kanna huonoa omatuntoa, vaikka tänäänkin pistetilanne on miinus 14...Yritetään syödä niin, ettei tulla ihan ähkyksi, keskitytään kasviksiin ja kokojyväviljaan ja vähärasvaisiin ruokiin eikä unohdeta hedelmiä. Ja etenkin muistetaan liikkua ja liikkua ja liikkua ihan joka ikinen päivä. Kävely on varsin hyvä laihdutus-ja painonhallintakeino. Ja unohdetaan hissi. Tsemppiä Sinulle! Ja ikinä ei saa syödä muuhun kuin ihan oikeaan nälkään, ei rakkauden nälkään!- Jo laihduttanut
Tämä on totista taistelua. Tänään mennyt hyvin. jäällä kävelyä 2 h, kaurapuuroa ja hedelmiä sekä vähän leipää ja kalkkunaleikettä.Pisteitä vasta mennyt 10. Olen yrittänyt syödä kuten kehoittelit.
Illalla maistuisi vielä 2 pisteen karjala.
En halua enää lihoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kiitos sinulle vastauksesta :) - pistepossu
Jo laihduttanut kirjoitti:
Tämä on totista taistelua. Tänään mennyt hyvin. jäällä kävelyä 2 h, kaurapuuroa ja hedelmiä sekä vähän leipää ja kalkkunaleikettä.Pisteitä vasta mennyt 10. Olen yrittänyt syödä kuten kehoittelit.
Illalla maistuisi vielä 2 pisteen karjala.
En halua enää lihoa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kiitos sinulle vastauksesta :)Tänään söin -26 pisteen edestä ruokaa (huom, en syö pisteitä vaan ruokaa...)Oli tosin perhejuhlat.Ja mahduin jopa vuosi sitten ostamaani kolttuun! Hiihtämässä kävin hitaasti pari kilometria, ja huomasin, että linnut jo laulaa ja pajunkissoja pukkaa puista. Nyt ei näkynyt kondomihiihtopukuisia vesipullo-hiihtohirmuja, mutta mieltä lämmitti toinen punaisena puuskuttava keski-ikäinen naishiihtäjä, jolla oli sama tahti kuin minullakin... Eli taistellaan!!! Pojat vonkuivat lettuja, joten äiti paistoi, mutta söi itse VAIN KAKSI (isoa) ja vain VÄHÄN jäätelöä ja hilloa, ei siis ähkyksi asti!!! Saavutus sekin!!!
- pisteistä viis
Ai niin, proteiinia ei pidä unohtaa: eli vähärasvaista kanaa ja lihaa ja maitotuotteita! (Jugurteista olen kyllä luopunut kokonaan, niissä on yleensä turhaa sokeria...)
Eikä mitään ehdottomuutta enää, suklaasta ei saa tulla huono omatunto, mutta sitä pitää syödä todella VAROVASTI!!!Eli sen levyllisen pitää riittää PIIIITKÄÄÄÄN! Sitten jos joskus ruokaan voi suhtautua niin, ettei mikään ole kiellettyä, mutta toisaalta ei tule ahmittuakaan herkkuja, painonhallinta alkaa olla hallinnassa... - eipä oo vinnejäkään
pisteistä viis kirjoitti:
Ai niin, proteiinia ei pidä unohtaa: eli vähärasvaista kanaa ja lihaa ja maitotuotteita! (Jugurteista olen kyllä luopunut kokonaan, niissä on yleensä turhaa sokeria...)
Eikä mitään ehdottomuutta enää, suklaasta ei saa tulla huono omatunto, mutta sitä pitää syödä todella VAROVASTI!!!Eli sen levyllisen pitää riittää PIIIITKÄÄÄÄN! Sitten jos joskus ruokaan voi suhtautua niin, ettei mikään ole kiellettyä, mutta toisaalta ei tule ahmittuakaan herkkuja, painonhallinta alkaa olla hallinnassa...mä en edes näe isoja suklaalevyjä kaupassa. Jos ostan sulaata, se on suffeli. Myäs pikkupatukat -5palaa- voi kestää PIITKKÄÄÄÄÄN! -tai syöttää kaverille kolme palaa. Kaupassa ne tosin säilyy vieelä pitempäään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613141Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa982132- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271790- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122