Palsta vaikuttaa

UglyBoy

Elämään. Sanoin tänään naiselle jota pyysin kahville( ja kieltäytyi), että 10v päästä olet iloinen että joku edes pyytää enää ja muista ettet ole ikuisesti nuori! Osu ja uppos!

Tavallaan sitä on nyt rohkeampi kun on jo luovuttanut! Voi sikailla vapaasti naisten kanssa. Enkä anna heille sitä valtaa vaan muistutan sen olevan vainväliaikaista!

19

377

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen39vee

Niin ja sadan vuoden kuluttua ollaan kaikki kuolleita. Tarkoittaako se, että millään ei ole mitään väliä? Ei kai. Tarkoittaako se, että pitää tehdä kaikkea, mitä joku ehdottaa, vain siksi että joskus sadan vuoden kuluttua ollaan kuolleita tai kymmenen vuoden kuluttua ei ehkä kukaan pyydä kahville? No ei tarkoita.

• Hushuss

Mees imemään sitä tuheroa.

• 879697869769
        Hushuss kirjoitti:

Mees imemään sitä tuheroa.

Kukaan ei toki odotakaan ätmiltä älykkäämpää kommenttia. Toki täällä kaikki tietävät, ettei äo riitä tuon syvällisempään analyysiin.

• tokitokitokitoki
        879697869769 kirjoitti:

Kukaan ei toki odotakaan ätmiltä älykkäämpää kommenttia. Toki täällä kaikki tietävät, ettei äo riitä tuon syvällisempään analyysiin.

Tokittaja taas perinteiseen kellonaikaansa täällä korostamassa omaa paremmuuttaan.

• hygfhgfjhgfjhgfj

Sanoin jo toisaalla, että markkinat alkavat hiljetä nykyään 6- kymppisenä. Sitä vanhempanakin saa toki seuraa. Riippuu siitä, mitä vaatii.

• Kaisanoasaa

Naisia saa haukkua

• jatkakaavaan

Tietenkin. Itse en hauku miehiä mutta onneksi ajatuksia ei voi lukea.

• fhjigjk

Palsta vaikuttaa vain ätmin elämään.

• 897698769876

Jep. Muille tämä on vaan viihdettä. Oikea elämä on muualla...

• PalstaTrolli

Minä olen karannut palstalta aikoja sitten.

Olen junissa, lentokoneissa ja maanteillä.

Harrastuksissa ja työpaikoilla.

Metsissä, kaupoissa ja interwebissä.

Keskustellaan, kun tavataan.

• terkkuja.teille
        PalstaTrolli kirjoitti:

Minä olen karannut palstalta aikoja sitten.

Olen junissa, lentokoneissa ja maanteillä.

Harrastuksissa ja työpaikoilla.

Metsissä, kaupoissa ja interwebissä.

Keskustellaan, kun tavataan.

Moikka vaan kyöpeleiltä! Mollaan täällä taas ekakertaa.

• "UglyBoy"

On tunnettua, että naiset keskimäärin menettävät vetovoimansa ennen miehiä. Lienet siinä oikeassa.

Jokaisella on oikeus kieltäytyä treffeistä. On syytä kieltäytyäkin, jos jo alkuunsa näkee, ettei romanssia synny. On turha käyttää elämänsä kallista aikaa turhiin yrityksiin. Muistuttaminen tällöin vanhenemisesta ja kysynnän hiipumisesta, on erittäin epäkohteliasta, suorastaan moukkamaista. Selitys lienee halu rangaista toista, ei enää houkutella treffeille.

On tuskallista nähdä, kun naiset suhtautuvat kylmäkiskoisesti miehiin, joiden kanssa eivät usko syntyvän romanssia. Itsekin olen hämmästellyt aivan tuntemattomienkin naisten happamia ilmeitä. Samat naiset ovat kuin hunajaa niiden miesten suhteen, joihin he tuntevat vetoa. Tähän on vain alistuttava, Koko luonnossa pätee: koiras voi vain esittäytyä, naaras valitsee.

• Ilmansuhteitajäin65

Erittäin hyvin sanottu.
        Ei ole naisten vika, että luonto on heistä luonut sen eläinmaailman valitisijan rooliin ja mies vain on tarjolla.
        Vaijettu totuus on se vaikka hyväsydämiset naiset ehkä muuta väittävätkin, että ruma ei kelpaa parisuhteeseen. Jos et fyysisesti sytytä niin ilman jäät. Evoluutio on rankka ja tunteeton. Olisi ehkä ruman parempi keskittyä hyväksymään se tosiasia ja keskityttävä niihin muita elämässä positiivisia puolia tuoviin asioihin. Ei elämä siihen kaadu, että ei kenellekään kelpaa. Näin vanhempana ja saman kokeneena voin sen kertoa.

• ddfgbtt
        Ilmansuhteitajäin65 kirjoitti:

Erittäin hyvin sanottu.
        Ei ole naisten vika, että luonto on heistä luonut sen eläinmaailman valitisijan rooliin ja mies vain on tarjolla.
        Vaijettu totuus on se vaikka hyväsydämiset naiset ehkä muuta väittävätkin, että ruma ei kelpaa parisuhteeseen. Jos et fyysisesti sytytä niin ilman jäät. Evoluutio on rankka ja tunteeton. Olisi ehkä ruman parempi keskittyä hyväksymään se tosiasia ja keskityttävä niihin muita elämässä positiivisia puolia tuoviin asioihin. Ei elämä siihen kaadu, että ei kenellekään kelpaa. Näin vanhempana ja saman kokeneena voin sen kertoa.

Minusta meille rumille tulisi kyllä mahdollistaa eutanasian hankkiminen. Varsinkin, kun ei elämässä ole mitään positiivista.

• täsmääoon

On tää ky niin jännä tää "koiras esittäytyy" -ajattelu, kun suomalaiset miehet näkee kuitenkin aika vaatimattomasti vaivaa ulkonäkönsä eteen (esim. naisiin tai ulkomaalaisiin miehiin verrattuna).

• Hyvintehtyä

Oikein teki, kun ei sun kanssa lähtenyt, kun heti todistit miten pikkumainen kiusaaja olet. Nyt se vielä kertoo kaikille tutuilleenkin sun käytöksestä ja nekin karttaa sua.

• Hyvä hyvä!

Hyvä että olet vapautunut. Se on askel parempaan. Silmistä katoaa se epätoivoinen katse ja sinusta saa itsevarman vaikutelman. Jatka tällä tiellä. Tietystikään ihmisiä ei kannata tarpeettomasti loukata.

Kuitenkin kannattaa muistaa, etteivät naiset halua kilttejä miehiä.

• "Kuitenkin kannattaa muistaa, etteivät naiset halua kilttejä miehiä."

.. Mitä Sä oikein Höpötät.. Kyllä Mä olen naisilta kuullut, että asia on Just ihan PäinVastoin.. ;D

.. Tosin.. "Jostain" syystä niille Oikeasti Kilteimmille käy useimmiten köpelösti PariSuhteissa.. Tavalla tai Toisella.. Useimmiten MoninEriTavoin.. Kun taas just sellaisilla, joista naiset eivät kertomansa mukaan pidä.. Käy Usein MoninEriTavoin Just ihan toisella tavalla.. ;D

.. Mut.. Kyl mä olen Varmasti Ihan Väärässä ja Naiset Oikeassa.. Niin kuin Aina.. Kaikki naiset on Aina Just Luotettavii, Ihanii, Empaattisii, Sydämmellisii, Rakastavii, Sitoutuvii, Uhrautuvii, Inhimillisii, Lämpimii.. Ja kaikkea Parasta ja Hyvää.. =)

• Envissiinvaantajua

Hieno homma, että et enää välitä, vaikka saisitkin pakit. Mutta mitä lisäarvoa toisen tulevalla mahdollisella viennin vähenemisellä kuittailu sinun elämääsi tuo? Ilmeisesti sinulle tuli jostain syystä tuosta kommentista jotenkin parempi mieli, mutta miksi? Minusta toisen mielipahalla oman mielen paremmaksi saaminen on vähän epäilyttävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      137
      5994
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      184
      3654
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      29
      2673
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      467
      2627
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2335
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      183
      1939
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      129
      1469
    8. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      58
      1264
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      37
      1264
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      1046
    Aihe