Löytyykö enää mistään?
Netissä törmää vaan kummallisiin tapauksiin tai sitten niihin, joille ulkonäkö on kaikki kaikessa tai joilla on mielessä vaan se. Tavallinen mamma yli 40 ei kelpaa.
Ihan metsäntuoksuinen perusmies riittäisi eikä proteiinijauheita nauttiva lihaskimppu...
Kunnon mies?
58
3069
Vastaukset
Netistäkin voi löytyä. Pitää vaan osata etsiä. Siinä varmaan tulee kaikenlaista vastaan ja pettymyksiä roppakaupalla, mutta tahtotila usein mitataankin sillä, että haluaako miten kovasti löytää sen hyvän miehen?
Eikai miehet maalla sentäs mitään kaupunkilaisdaameja kaipaa?
Väitän että kyllä sellainen perus suomalainen mies löytyy helpostikin jostakin iltamista.- tane100
No kelpaa .jos nainen ei ole mikään läskikasa ,että on nähnyt vaivaa pitää itsensä kunnossa ,kelpaa ainakin mullle..
Nykyään on muotia puhua siitä, että ihmisen pitäisi olla oma itsensä ja kantaa kilonsa ylpeänä.
Moni nainen näyttää viimeistään viiskymppisenä tukevalta täti-ihmiseltä. Pitäisikin puhua enemmän siitä että hoikkuudestakin voi olla ylpeä.- Toinennaine
Ja miehet näyttää papparaisilta
- Peili.todistaa
Sitä se Pillun saamattomuus aiheuttaa: Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta.
- Totuus-
No ei ainakaan kunnon naisia löydy. Jännämiesten käyttämiä naisia löytyy mutta niitä ei voi kunnolliseksi sanoa.
Palstan naiset juuri aina laittavat näitä perusmiehiä kiertoon, joten he osaavat kertoa mihin ovat omansa jättäneet.
Täällä olisi yksi vapaana.
- Kaisaankysyä
Paljonko sitä ylipainoa olikaan aloittajalla?
- Nainen70
Pääasia on että laihako? Muuten voi olla mikä bimbo tahansa tai naama kuin petolinnun p.
- Vanha.ruma.ätmi
Joku kriteeri se on aina se ensimmäinen. Laardin määrä on yksi helpoimmista ja nopeimmista poisraakkaamistoimista.
- naisenpelkoiset
Vanha.ruma.ätmi kirjoitti:
Joku kriteeri se on aina se ensimmäinen. Laardin määrä on yksi helpoimmista ja nopeimmista poisraakkaamistoimista.
Jos ei laardista löydy raakkaamisperustetta, keksitään seuraava. Pääasia että nainen raakkautuu yksi toisensa jälkeen.
- KylläLöytyy
Netistä löytyy. Tinderistä. 100 ekaa pitää ainakin testata ensin, seuraava voi olla hyvä.
- mietipoika34
Kunnon mies istuu kotona kattomassa salkkaria mietteissään......
- Kaisanoasaa
Joudut tyytymään ätmiin, niitä löytyy paljon.
- 12121212121212
Eli netissä törmää kahdenlaisiin miehiin:
1. sellaisiin jotka kiinnostaisivat sinua, mutta joille ulkonäkösi ei riitä
2. sellaisiin jotka kelpuuttaisivat sinut, mutta joita sinä et kelpuuta
Mitä tästä voisi päätellä?- Maalainen60-luku
Löytyy
-burnoutin saaneita eläkeläisiä
-masentuneita exäänsä edelleenkin haikailevia
-sellaisia joiden järki tasan nollissa tai naisen alapäässä
- mamuja
-ulkonäöltään papparaisia/kaljamahaisia itse ja vaativat naiselta misseyttä/hoikkuutta
- itseään täynnä olevia, minäminä
-työkyvyttömiä, jotka odottavat että nainen tekee kaiken
- liian hyväksi passattuja Perälä marjoilla
- hyvät on viety jo
- alkkiksia
- kaupunkilaisia, jotka ei ymmärrä kehäIII ulkopuolisesta elämästä mitään.
Jos et ole yksikään näistä, ota yhteyttä - Maalainen60-luku
peräkammaripoikia siis,
Ennakoiva teki tepposet. - Buhahaha
Maalainen60-luku kirjoitti:
Löytyy
- mamuja
-ulkonäöltään papparaisia/kaljamahaisia itse ja vaativat naiselta misseyttä/hoikkuutta
- hyvät on viety jo
- alkkiksia
Jos et ole yksikään näistä, ota yhteyttäEli siis sinäkin etsit sitä virheetöntä ihmistä, kun itsekin olet...
- Maalainen60
Etsin kyllä, joilta nuo ominaisuudet puuttuu, kun ei niitä ole itselläkään.
- Buhahaha
Maalainen60 kirjoitti:
Etsin kyllä, joilta nuo ominaisuudet puuttuu, kun ei niitä ole itselläkään.
Eli edelleen etsit sitä virheetöntä ihmistä, kun itsekin olet... Oma ulkonäkösikin on nuorekas ja hoikka kun kaljamahaiset papparaiset ei kelpaa?
- Expihtarikurppa
Buhahaha kirjoitti:
Eli siis sinäkin etsit sitä virheetöntä ihmistä, kun itsekin olet...
No ottaisitko itse naisen, jolla on joku noista listatuista ominaisuuksista? Exänsä perään itkevä ja masennuksen vuoksi sairaseläkkeellä oleva ylipainoinen alkkis olisi se hiomaton timantti? Kyllähän miehet tietysti näkee pinnan alle sen hyvin piilotetun kultaisen sydämen ja jaksavat rakastaa niin kauan kunnes naisesta kuoriutuu ihana prinsessa. Eikös tämä ole jotenkin se ajatus kaiken takana, kun naisen pitäisi ottaa se alemman tason mies ja rakastaa hänet ihanaksi.
- Buhahaha
Expihtarikurppa kirjoitti:
No ottaisitko itse naisen, jolla on joku noista listatuista ominaisuuksista? Exänsä perään itkevä ja masennuksen vuoksi sairaseläkkeellä oleva ylipainoinen alkkis olisi se hiomaton timantti? Kyllähän miehet tietysti näkee pinnan alle sen hyvin piilotetun kultaisen sydämen ja jaksavat rakastaa niin kauan kunnes naisesta kuoriutuu ihana prinsessa. Eikös tämä ole jotenkin se ajatus kaiken takana, kun naisen pitäisi ottaa se alemman tason mies ja rakastaa hänet ihanaksi.
No minä en ainakaan vaadi naiselta "misseyttä/hoikkuutta" kun itselläkin sitä ylipainoa on enkä ehkä vaatisi vaikka ei olisikaan. On se merkillistä että naiset niin usein sanovat että ulkonäkö ei naisille ole niin tärkeää ja sitten niihin vaatimuksiin kuitenkin kuuluu se että mies ei ainakaan saa olla "kaljamahainen papparainen".
Moni noista kohdista on tulkinnanvarainen, muotoiltu juuri siten että kaikki nyökyttelevät että "eihän tuollaista voi ottaa" mutta sitten karsintakriteeri voi olla todellisuudessa paljon lievempikin. Eli esim. "burnoutin saanut eläkeläinen" tarkoittaakin sairaslomalla olevaa masentunutta. - 12121212121212
Maalainen60-luku kirjoitti:
Löytyy
- mamuja
- hyvät on viety jo
- alkkiksia
Jos et ole yksikään näistä, ota yhteyttäKuultua n. ikäisiltäsi miehiltä synnyinpaikkakunnallani:
Löytyy
- ylipainoisia, ulkonäkönsä täysin repsahtamaan päästäneitä, jotka silti vaativat mieheltä pituutta/raamikkuutta. Nallekarhu käy mutta lyhyt ja hoikka ei käykään
- rahattomia yksinhuoltajia jotka etsivät miestä pelastamaan takaisin keskiluokkaiseen elämään
- jännämiesten hajalla olevia exiä jotka etsivät laastaria
- elämäntapahippejä jotka leijuvat paikasta toiseen, milloin kenenkin siivellä
- remppahulluja talollisia Justiina-tätejä jotka edellyttävät miehen rakentavan, korjaavan ja remontoivan 24/7 (sinkkuelämä -> työleiri)
- alkkiksia, hankalia, mt-ongelmaisia
Ja tietysti kaupungista löytyy:
- pitkää, koulutettua, sosiaalisesti taitavaa ja kunnianhimoista top 5% miestä hakevia junasta jääneitä kolmevitosia (tavallistakin tavallisempia) Akateemisia Naisia
- kuosissa pysyneitä Henkkamaukalla työkseen pyöriviä 30 citysinkku-sinkkubloggaaja-sarjadeittailijoita joilla ei ole aikomustakaan pariutua ellei mies ole mallin näköinen Dubain prinssi
- ikäistään 10v vanhemman näköisiä ja silti henkisesti 16-vuotiaan tasolla olevia entisiä bailaajatyttöjä jotka eivät laske rimaa tasolta jolla se oli kun he vielä olivat hottiksia
Jos et ole yksikään näistä, ota yhteyttä niin annan sinulle jonkin näistä miehistä numeron. Ovat juurikin metsäntuoksuisia perusmiehiä, jotka mieluummin pysyvät siellä metsässä kuin pariutuvat naisen kanssa joka ei alkuunkaan vastaa toiveita. - 12121212121212
Buhahaha kirjoitti:
No minä en ainakaan vaadi naiselta "misseyttä/hoikkuutta" kun itselläkin sitä ylipainoa on enkä ehkä vaatisi vaikka ei olisikaan. On se merkillistä että naiset niin usein sanovat että ulkonäkö ei naisille ole niin tärkeää ja sitten niihin vaatimuksiin kuitenkin kuuluu se että mies ei ainakaan saa olla "kaljamahainen papparainen".
Moni noista kohdista on tulkinnanvarainen, muotoiltu juuri siten että kaikki nyökyttelevät että "eihän tuollaista voi ottaa" mutta sitten karsintakriteeri voi olla todellisuudessa paljon lievempikin. Eli esim. "burnoutin saanut eläkeläinen" tarkoittaakin sairaslomalla olevaa masentunutta.Toinen mielenkiintoinen näkökulma on se että ylipainoisen miehen tulee hyväksyä ylipainoinen nainen.
Tarkoittaako tämä sitä että hoikan ja siron naisen tulee hyväksyä hoikka ja siro mies? No ei tietenkään, tokihan hoikka ja siro saa sen ison ja maskuliinisen.
Kaksinaismoralismi kukoistaa. Maalainen60-luku kirjoitti:
Löytyy
- mamuja
- hyvät on viety jo
- alkkiksia
Jos et ole yksikään näistä, ota yhteyttä"- hyvät on viety jo"
Muuten olisi lista ollut kohdillaan mutta koska olen vielä vapaana niin
tämä vissiin tarkoittaa että en ole sitten tarpeeksi hyvä.
No tietysti tuo papparaisuus on vähän tulkinnallinen, mutta lapsenlapsia ei vielä ole,
rollaattoria en vielä tarvi eikä tahdistimiakaan ole vielä tarvinnut asentaa.- lihavaM
12121212121212 kirjoitti:
Toinen mielenkiintoinen näkökulma on se että ylipainoisen miehen tulee hyväksyä ylipainoinen nainen.
Tarkoittaako tämä sitä että hoikan ja siron naisen tulee hyväksyä hoikka ja siro mies? No ei tietenkään, tokihan hoikka ja siro saa sen ison ja maskuliinisen.
Kaksinaismoralismi kukoistaa.niin ylipaino on molemmilla tasoa alentava ominaisuus kun taas naisella hoikkuus nostaa tasoa samoin miehellä isokokoisuus. joten lihavat yhteen ja hoikka nainen ja iso mies yhteen
- genetiikka
lihavaM kirjoitti:
niin ylipaino on molemmilla tasoa alentava ominaisuus kun taas naisella hoikkuus nostaa tasoa samoin miehellä isokokoisuus. joten lihavat yhteen ja hoikka nainen ja iso mies yhteen
Naisen täytyisi olla sitten geneettisesti hoikka, eli sellainen joka myös pysyy hoikkana.
- 12121212121212
lihavaM kirjoitti:
niin ylipaino on molemmilla tasoa alentava ominaisuus kun taas naisella hoikkuus nostaa tasoa samoin miehellä isokokoisuus. joten lihavat yhteen ja hoikka nainen ja iso mies yhteen
Eli:
Hoikalle naiselle isokokoinen ja raamikas mies.
Lihavalle naiselle isokokoinen ja lihava mies.
Katsos, kaikille naisille löytyi mies, ja vieläpä isokokoinen sellainen.
Sen sijaan miehistä vain isokokoisille löytyi nainen.
Voisiko LihavaN selventää tätä jakoa lisää?
- poipo98
20 kiloa ylipainoa pois, niin muutkin kuin juopot kiinnostuu.
Olen kiltti ja kunnollinen
- maalainen60-luku
9.2.2018 10:25
Löytyy
- mamuja
- hyvät on viety jo
- alkkiksia
Jos et ole yksikään näistä, ota yhteyttä- Maalainen60-luku
peräkammaripoikia siis,
Ennakoiva teki tepposet.
- stadilainen60-luku
Näiden lisäksi ... löytyy varattuja: naimissa ja avoliitossa olevia, "jokin muu" miehiä!!
- Tavismies38
Naiset haluaa just niitä proteiini bodareita
- Maalainen60luku
Ei kiitos
- stadilainen60-luku
Proteiini bodari, peniksen jatke sporttiautoilija, minä-minä monimiljonääri, kyllä se yleensä seisoo ym. meni myös kiertoon
- Buhahaha
No mutta pääsipä kuitenkin näyttämään mistä oli tehty vaikka siinä epäonnistuikin. Useimmat eivät pääse edes siihen pisteeseen.
- plusjamiinus
40 nainen jolle tuskin kelpaa 40 mies, ei varmaan löydykään kovin helposti kun harva 40- mies haluaa vakituisen seuralaisen 40 naisesta vaikka 40 nainen niin toivoisi.
- stadilainen60-luku
Meidän täytyy keksiä säännöt rakkaudelle ... tatuoidaan ikä otsaan niin ei tule ongelmia miehille.
Nuoremmat oriit Ymmärtävät pysyä meistä 10-naisista erossa ... - Kunto_poika
Kunnon miehisiä miehiä on ainakin Gambiassa. Monet ovat sieltä löytäneet.
Kunnon isä taas löytyy jostain Kontulan räkälästä, jonkun pupiruusun vierestä.
Kun Kunnon isä hoippuu myöhemin ehtoolla taas kotio, niin naapurit saattavat todeta että sieltä se kunnon isä taas tulee eikä tie piisaa.
Kunto on juomatapojensa puolesta isänsä jäljillä, mikä huolettaa Kunnon äitiä kovasti. - Expihtarikurppa
Palstan oppeja:
Naisen ulkonäkö on miehelle kaikki kaikessa. Grammaakaan ei saa olla ylipainoa ja muotojen pitää olla oikeissa kohdissa. Tissien pitää olla isommat kuin takapuolen. Naamaa pitää fiksata niin paljon kuin meikkiteollisuus ja kauneuskirurgia antaa myöten. Ota tekoripset ja värjää hiukset. Älä edes kuvittele, että siellä kukaan haluaa muuta kuin seksiä, ne muutamat harvat oikeasti kumppania etsivät miehet ovat jossain ihan muualla. Älä kuvittele, että keskustelu sujuisi yhdenkään kanssa. Muista, että niillä joilla on tekstiä profiilissa, valehtelevat. Mitä parempi kuva miehestä, sen vanhempi se kuva on.
Ja kaikkein tärkeimpänä, älä missään nimessä koskaan listaa tai esitä minkäänlaisia laatuvaatimuksia tai toiveita miehen suhteen. Sinulle pitää kelvata minkälainen mielenterveysongelmainen sotanorsu tahansa.- Buhahaha
Kiistän omalta osaltani nuo listaamasi ulkonäkövaatimukset naiselle. En vaan enää jaksa jankata olevani tästä asiasta eri mieltä sen enempää noita lateleville pastalmiehille kuten useimmiten noita toisteleville palstanaisillekaan. Miksi? No siksi että palstanaisia ei kiinnosta pätkääkään se että joku palstamies sanoo ettei yhdy noihin vaatimuksiin kun heille on tärkeämpää vastustaa niitä vaatijoita. Ja toistaminenkaan ei auta, tulee joka tapauksessa syytetyksi noista samoista asioista vaikka olisit samassa ketjussa aiemmin jo sanonut olevasi niistä eri mieltä.
Ei siis maksa vaivaa tuoda eriäviä mielipiteitä esiin. Kommentin kirjottaminen edellyttää vähintään sitä että siitä tulee itselle hyvä mieli. Jos tietää jo etukäteen sen kaikuvan kuuroille korville niin siitä ei tule hyvä mieli. - Expihtarikurppa
Buhahaha kirjoitti:
Kiistän omalta osaltani nuo listaamasi ulkonäkövaatimukset naiselle. En vaan enää jaksa jankata olevani tästä asiasta eri mieltä sen enempää noita lateleville pastalmiehille kuten useimmiten noita toisteleville palstanaisillekaan. Miksi? No siksi että palstanaisia ei kiinnosta pätkääkään se että joku palstamies sanoo ettei yhdy noihin vaatimuksiin kun heille on tärkeämpää vastustaa niitä vaatijoita. Ja toistaminenkaan ei auta, tulee joka tapauksessa syytetyksi noista samoista asioista vaikka olisit samassa ketjussa aiemmin jo sanonut olevasi niistä eri mieltä.
Ei siis maksa vaivaa tuoda eriäviä mielipiteitä esiin. Kommentin kirjottaminen edellyttää vähintään sitä että siitä tulee itselle hyvä mieli. Jos tietää jo etukäteen sen kaikuvan kuuroille korville niin siitä ei tule hyvä mieli.Myönnän, että teitä vähemmän ulkonäkökeskeisiä miehiäkin löytyy, joskin olette ehdottomasti pieni vähemmistö.
Nettimaailma on sellainen, että siellä pelataan ulkonäöllä. Tämä koskee molempia sukupuolia ja sen vuoksi sen kumppanin löytäminen niin vaikeaa onkin. Hyvännäköiset saavat varmasti enemmän irtoseksiä nettitreffien kautta, mutta veikkaan, että sen oikean löytäminen on heille ihan yhtä vaikeaa kuin taviksillekin. Tietysti yleistän, mutta väitän silti, että monelle miehelle riittäisi tuo seksin saaminen, mutta monet naiset taas karsastavat irtopanoja ventovieraiden kanssa. Sen takia tuo nettimaailma turhauttaa molempia sukupuolia. - 12121212121212
Tässä toistuu tuttu tarina, tekosyiden kavalkadi jolla yritetään leimata miehet pinnallisiksi ja rakentaa aasinsilta ajatukseen "voin kyllä panostaa ulkonäkööni, mutta onko sinulla varaa maksaa minulle kauneushoidot?".
Ulkonäöstä 90% koostuu siitä mistä naiset eivät halua puhua, koska se edellyttää vaivannäköä ja pidättäytymistä huvituksista. Viittaan tietysti liikuntaan ja terveelliseen ruokavalioon. Ei herkuttelua, ei jatkuvaa bilettämistä kolmekymppiseksi, ei ihon käryttämistä auringossa tai solariumissa.
Ja sehän ei naisia huvita. Mukavampaa olisi makoilla miljonääri-plastiikkakirurgimiehen kustantamassa spa-hoidossa, tai kaupungin kalleimmalla kampaajalla stailattavana. - exMartha
Kehu Martha päivässä.
Olethan ylpeä minusta. Pelastin yhden minua nuoremman akateemisen nörtin pahalta maailmalta. Hänellä on levä rintakehä ja minun reittäni isommat käsivarret. Pituuttakin yli 27 enemmän kuin minulla. - exMartha
Muuten, hänellä ei ole varaa maksaa minun tulevia kauneushoitojani tai kirurgisia toimenpiteitä. Olisi pitänyt valita toisenlainen kumppani, jos haluaisin hänen niihin osallistuvan. Paljon huolestuneempi olen hänen seksuaalisesta kyvystään olen tottunut top-10.
Toivon tosiaan, että upeaksi kehuttu vartaloni pysyy kuosissaan ...
- crux
Voin kertoa että kunnolliset miehet eivät kiinnosta. Ei ole kipinää, ei ole kemiaa, ei ole moottoripyörää jolla ajaa auringonlaskuun. Metsäntuoksu kuulostaa mukavalta jos kyseessä on käsisaippua mutta perusarvojen mies jää väistämättä yksin tässä joutavassa maailmassa.
- hienoahienoa
Onko sellainen tarpeeksi hyvä mies, joka käyttää käärmeennahkatakkia ja omistaa avoauton? On pikkurikollinen ja ajeluttaa naista motellista toiseen, käy naisen kanssa bilettämässä paikallisessa baarissa ja sitten nusauttelee menemään motellissa. Onko tuo se naisen ihannemies? Mikään ei naisille kelpaa, paitsi tuollainen pikkurikollinen käärmeennahkatakki-mies.
- Kiltti-ja-kunnollinen
Haluat nyt kunnon miehen sen jälkeen kun monet jännämiehet sua käyttäneet. Tuskin löydät ketään.
- 12121212121212
Toisesta ketjusta:
"Ensirakkaus: hyvät geenit ja älykäs mies. Lapset saatu eli tämän suhteen ei tarvitse ajatella enää.
Ns. "tavallinen mies" kelpaa jos maailmankatsomus, arvot ja ne kuuluisat kemiat osuvat yksiin.
Realistina ymmärrän ... mahdoton yhtälö!!"
Onko tämä ap sinun kirjoituksesi?
Eli sinulle itsellesi ratkaisevaa oli geneettinen komeus (koska biologia).
Nyt mies ei saisi suosia nuoruutta, hedelmällisyyttä ja terveyttä (normaalipainoisuus), koska pinnallisuus.- ExMartha
No niin, olet täysin väärässä. Mies genre, jota arvostan ja pidän taitaa olla enemmän Sinun tyyppinen. Miesmakuni Ratkaiseva tekijänä on Älykkyys, joista bodarityypit ovat todella kaukana.
Minun puolestani miehet saavat vapaasti ottaa nuoremman naisen. Valitettavasti miehen kyvykyys vähenee huomattavasti iän kasvaessa. Miehellä on myöskin vaihdevuodet, joista ei pahemmin puhuta julkisuudessa. Olen keskustellut aineesta ex(dating), joka oli perehtynyt asiaan. - ettänäintää
ExMartha kirjoitti:
No niin, olet täysin väärässä. Mies genre, jota arvostan ja pidän taitaa olla enemmän Sinun tyyppinen. Miesmakuni Ratkaiseva tekijänä on Älykkyys, joista bodarityypit ovat todella kaukana.
Minun puolestani miehet saavat vapaasti ottaa nuoremman naisen. Valitettavasti miehen kyvykyys vähenee huomattavasti iän kasvaessa. Miehellä on myöskin vaihdevuodet, joista ei pahemmin puhuta julkisuudessa. Olen keskustellut aineesta ex(dating), joka oli perehtynyt asiaan.Harva nainen arvostaa miehen älykkyyttä itsessään. Se on yleensä kiertoilmaisu miehen resursseilla tai statukselle. Jos mies ei ole hankkinut tai saavuttanut näitä niin sellaisen miehen älykkyys on useimmille naisille merkityksetön.
- Maalainen60
Ei ollut minun kirjoitukseni tuollainen. Aika laskelmoiva kirjoitus.
- Tavismies38
Netissa miehiä etsivät naiset on mielenvikaisia. Ovat seurustelleet jännämiesten ja alkoholistien kanssa. Ei yhtään normaalia naista löydy jolla olis kaikki hyvin ja vois alkaa oikeesti puhtaalta pöydältä seurustelee.
- Maalainen60-luku
Mikä on jännämies? Aika törkeästi sanottu mielenvikaisia?! Kertoo, ettet arvosta naisia yhtään. Miehet ovat olleet silloin ns. pahoja, mikä naisesta tekee mielenvikaisen? Nuo miehen "viat" saattaa ilmetä vasta myöhemmin pitkässä suhteessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644182Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372473- 1552141
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441112Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.101923Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115840