Urheiluvaatteet

köagjieaöghi

Aloitin punttisalilla käynnin ja menin elämäni ekaa kertaa ihan urheiluliikkeeseen (Stadiumiin) katselemaan millaisia treenihousuja siellä on. Ajattelin että liekö mahtuvat minulle, olen 165 cm 80 kg. Löysin ihan ok:t housut ja t-paidan :), eikä t-paita ollut edes kaikkein isoin koko! Housut oli vaan 20 €, mutta hyvän laatuiset, ei tule polvipusseja niinkuin esim. Lindexin housuissa. Ainakin niissä mitä minä olen ostanut. Muutenkin ihan hyvän näköistä vaatetta, myös vapaa-ajalle. Nykyään kun voi pukeutua rennosti.

Ainut mitä kritisoin on että kaikki treenivaatteet on tosi piukkoja. Tästä sanoin myyjällekin että olisi mukavampaa käyttää hieman väljempiä vaatteita kun on tuota vatsaa. Myyjä otti sen hyvin vastaan, hän sanoi että ei moni muukaan tykkää käyttää kovin piukkoja vaatteita, oli ylipainoa tai ei. Sanoi vielä että kannattaa laittaa netti-sivuille palautetta. Se menee paremmin läpi kuin että jos hän välittäisi palautteen eteenpäin. Että jos joku muukin on tuskaillut kun on vaan piukkoja vaatteita niin palautetta antamaan vaan!

Mutta uudelleen menen, hyvänlaatuisia vaatteita ja löytyy myös kohtuuhintaan. Suosittelen!

3

2259

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apkirjoittaja

Ja myyjä sanoi vielä ettei itsekään tykkää kun työasuna täytyy pitää niitä piukkoja urheiluhousuja! Minä löysin yhden mallin jossa edes hieman väljyyttä, etteivät ihan ihoa myöten mene. Mutta löysemmätkin olis saaneet olla. Miehillä kuulemma sama trendi, tiukkoja vaatteita nykyään heilläkin.

• Sovittaen_paras

Eihän vaatteita tarvitse ostaa numeron perusteella. Voi ostaa numeroa tai pariakin suuremman koon niin ei ole liian piukka. Itselläni on hieman ongelmaa kun pituuteni ja ympärysmitan vuoksi joudun käyttämään jo suurimpia kokoja (valikoima pienenee).

• Urheiluvaatteitta

Urheiluliikkeiden valikoimat loppuvat kun koko on 50 tai enemmän. Ehkä sisäänostaja ajattelevat, ettei läski mitään urheiluvaatteista tarvitse. Olen turhautunut etsimään kuntosalivaatteita, kunnon urheiluruntaliivejä ja ulkoilupukua kun kokoa 50D ei ole yksinkertaisesti tarjolla. Erityisesti ulkoilupuvuissa hihat ja lahkeet aivan liian pitkiä ja lyhentää pitäisi reilusti eli mitoitukset ihan pielessä. Myyjien suhtautuminen pääsääntöisesti vielä ylenkatsovaa ylipainoisia asiakkaita kohtaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1013
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      17
      916
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      810
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      747
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      674
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      639
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      606
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      562
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      550
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      58
      546
    Aihe