kuin toisen miehen kertaalleen syömän ruuan syöminen eli paskan syöminen. Et haluaisi toisen miehen syömää ruokaa, miksi siis haluaisit naisen jossa toisen miehen kyrpä on uinut? Eikö sinua kuvota työntää munaa samaan paikkaan mihin joku toinenkin mies?
Toisen miehen käyttämän naisen ottaminen on sama
26
3891
Vastaukset
Kierrätystä kierrätystä. Mieskin kiertää naiselta toiselle. Jopa parisuhteessa olevat miehet.
Tehkööt niin. Ei haittaa elämääni koska menen neitsyenä hautaan.- rien.sans.lui.M
Jo pelkästään sanonta "miehen käyttämä nainen" on iljettävä ja syvästi naista halventava.
- Naisasialooser11
Mies käyttää naista, ihan samalla tavalla kuin mies käyttää kalsareita, vessapaperia ja autoakin. Niitäkään ei haluta toisen miehen käyttäminä, monet tosin joutuvat ottamaan toisten käyttämän auton kun varaa ei ole uuteen.
Ja mitä tuohon halventamiseen tulee niin nainen itse halventaa itseään antamalla miehen käyttää kalleinta aarrettaan, joka on tarkoitettu vain yhden miehen käyttöön. - rien.sans.lui.M
Naisasialooser11 kirjoitti:
Mies käyttää naista, ihan samalla tavalla kuin mies käyttää kalsareita, vessapaperia ja autoakin. Niitäkään ei haluta toisen miehen käyttäminä, monet tosin joutuvat ottamaan toisten käyttämän auton kun varaa ei ole uuteen.
Ja mitä tuohon halventamiseen tulee niin nainen itse halventaa itseään antamalla miehen käyttää kalleinta aarrettaan, joka on tarkoitettu vain yhden miehen käyttöön."... joka on tarkoitettu vain yhden miehen käyttöön."
Luonnossa ei ole tarkoituksia. Ne ovat vain ihmisaivojen luomia kvasikäsitteitä. Lunnossa on vain tosiasioita. On hyvin harvinaista, että nainen antaisi elämänsä aikana vittua vain yhdelle miehelle. Muualla luonnossa naaraan pariutuminen vain yhden koiraan kanssa on vielä harvinaisempaa.
Jos toisen miehen kanssa pariutunut nainen ällöttää, lienee kyse sairauden asteelle yltävästä mustasukkaisuudesta. Ei ole parannettavissa. On aivoperäinen ja alkujaan geneettinen vika. - Naisasialooser11
Tuolla logiikalla myös raiskaaminen ja tappaminen on siis täysin luonnollista koska sitäkin luonnossa tapahtuu jatkuvasti, ei siinä mitään. olen kanssasi samaa mieltä että luvan kysyminen panemiseen on luonnotonta.
- miksi
Tuolla logiikalla myös raiskaaminen ja tappaminen on siis täysin luonnollista koska sitäkin luonnossa tapahtuu jatkuvasti, ei siinä mitään. olen kanssasi samaa mieltä että luvan kysyminen panemiseen on luonnotonta.
Syyttömät istuu vankilassa. Jokin mättää tuossa logiikassa.
- Niitti333
Olet väärässä. Luonnossa raiskaaminen on hyvin harvinaista vaikka joskus sitäkin tapahtuu esim merileijonien parissa.
Eläimillä on kiima-ajat ja jos uros lähestyy ei-kiimassa olevaa naarasta niin naaras saattaa raivostua ja käyttää kynsiä ja hampaita. Tällöin uros perääntyy.
Raiskaavat miehet käyttäytyvät siis ''luonnottomasti''.
- Kokeile12
Ei kuvota päinvaston tuntuu mahtavalta, kun ihanaa pillua saa, eikä siinä mieti onko joku muu aiemmin työntynyt siihe. Tietäsit tämän jos olisit joskus pannut, mikä taivaallinen tunne.
- Naisasialooser11
Pidätkö taivaallisena sellaista mistä tulee kusta ja muita kuvottavia eritteitä ja haisee kalalle sekä näyttää todella rumalle? Pidätkö myös kusilaareja taivaallisena? Niihinkin on moni mies laskenut eritteensä ja nekin haisevat kuselle, tosin ovat esteettisempiä eivätkä haise kalalle
- omaihanasi
Pidätkö taivaallisena sellaista mistä tulee kusta ja muita kuvottavia eritteitä ja haisee kalalle sekä näyttää todella rumalle? Pidätkö myös kusilaareja taivaallisena? Niihinkin on moni mies laskenut eritteensä ja nekin haisevat kuselle, tosin ovat esteettisempiä eivätkä haise kalalle
Kusi tulee eri reiästä. Myös se yhden miehen nainen kusee.
Mies paskoo siitä reiästä minne sinä työnnät jormasi. Kannattaa ehkä miettiä mitä laskettelee ennen kuin kirjoittelee mitään.
- Demmmari
Toisten naisten käyttämät miehet on jätettä.
- johntravoltanveli
Aloittaja taitaa olla niitä musulmaaneja,,eikös niillä ole vähän tuontapaisia ajatuksia.
Normaalimies on vaan tyytyväinen siihen että naista ei tarvitse alkaa opettamaan seksiin..oma hommansa siinäkin,eli helppoo mukavaa kun kokemusta puolin ja toisin!- homotutka
super-atm kirjoitti:
Olet valkoritari ja nuolet naisten ruskeita perseitä...lipilipilipi.
Olet ruskean reiän ritari ja nuolet miesten perseitä...lipilipilipi.
Mene muualle fantasioinesi. Olet yksinkertainen vajakki, etkä selviä helpoimmastakaan tehtävästä.
- homotutka
super-atm kirjoitti:
Mene muualle fantasioinesi. Olet yksinkertainen vajakki, etkä selviä helpoimmastakaan tehtävästä.
Ei ole minun fantasioitani vaan teidän. Täällä on kaikki ketjut täynnä naisten haukkumista ja miehet kuvaannollisesti rinkirunkkaavat joka ketjussa toisiaan selkään välillä taputellen.
Käytetty nainen on kuin pukukoppiin unohtuneet hikiset munasuojat, toisen miehen viikon jalassa pitämät sujkat tai pyykkihuoneeseen unohtuneet käytetyt kalsarit valmiilla jarruraidalla, niin etova ilmestys ettei lähellekään halua mennä bakteerivaaran vuoksi.
- minäkinkierränmiehet
No voivoi. Kierrä kaukaa sellaiset naiset.
- homotutka
Haluaisit kuitenkin nuolla Nallin käyttämiä hikisiä munasuojia...lipilipilipi.
- homotutka
Ja varsinkin Nallin jarruraitaisia kalsareita. Hyi hitto.
- LoruQullihaukasta
Ennen niin herkkä ja hyvä
Nyt vain qullin himo pohjattoman syvä
Kun monet qullit pimpsaa qaivoi tuhosi se aivoi
Kun qullihaukan silmät sä näät se kyllä kääntää pois pään
Kun qullin kiilto silmissä helottaa se kyllä kunnollista miestä pelottaa - Homotkineroo
Ap tarkoittaa persereikään korkattua homomiestä, tai miksi niitä kutsutaan miehiä, jotka antavat panna itseään perseeseensä
- Eiolepakko
Ihme ulinaa taas. Eihän miehen tarvitse ottaa minkäänlaista naista! Ihan hyvin voitte olla yksin ja tyytyväisiä, ettekä joudu pelkäämään minkäänlaista käyttöä. Mikä tässä nyt taas on se ongelma??
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698