Purjehduksen ensivene guy 27

aloittelijakaveri26

Mitä mieltä olette veneestä ?? olen lukenut paljon ,eikä monet jutut kauheasti mairittele
Taas omistajat ovat kyllä pitäneet veneestä .

eli Guy Christer Lönngren käsialaa ja 22 oli menestys ja 27 fiasko ???
pitäneekö paikkaa . Joku valitteli ,että ei ole kestävä jne ...lista oli loputon.

10

7930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22lla.aloittanut

      Nopea 27 ft. vanha vene, sisätiloiltaan ahdas - lähinnä matala. Erinomainen vene purjehduksen harjoitteluun, josta saa irti osaamisen lisääntyessä yllättävän paljon.

    • kak3

      Itsellä tuollainen guy 27. Ei siitä muuta pahaa sanottavaa ole kuin ahtaus, eli vastaa guy 22/lohi 25:sta. (Tai no guy 22:sessa taitaa olla jopa enemmän tilaa verrattuna sisämoottorilla varustettuun 27:kaan..)

      Toinen (mikä nyt ei ole 27 spesifinen) on että suurinosa nettiveneen myynnissä olevista näkyy olevan alkuperäisellä moottorilla (tyypillisesti volvo md5) eli ne rupeaa kyllä olemaan loppusuoralla (eikä siinä mitään, hyvä saatushan toikin on, n. 40 vuotta..)

    • Vaadittusisäkorkeus188

      Kun viime vuosikymmenellä aloitin purjeveneilyn, niin kävin myös yhtä Guy 27 venettäkin katsomassa.
      Minun silmissäni kaunislinjainen ja nopeannäköinen alus. Ohjauspaikalta hyvä näkyvyys ympärille.
      Kun sitten menin kajuuttaan ja istahdin sivusohvalle, niin siinä ne ostoajatukset sitten nopeasti haihtuivatkin.
      En tietenkään kuvitellutkaan pystyväni siellä sisällä seisomaan, mutta kun en edes voinut siinä sivupenkillä selkä suorana istua - sanoin kohteliaasti näkemiin.
      Normaalimittaiselle veneilijälle varmasti hyvä aloitusvene, kunhan koneasiat ovat kunnossa - eihän siinä isot rahat ole kiinni :D

    • Ihan ok luokassaan. Wc on vain verhon takana. Pidin enemmän Lohi 25:stä.

    • kak3

      Ai niin ja ajattelin laittaa omani (uusittu kone, beta 10) myyntiin, hinta nyt ei varmaan tule päätä huimaamaan, 27:sen hinnat taitaa alkaa nykyään 3ke:stä... Että otappa yhteyttä jos kiinnostaa

      • Lydtku

        [email protected]
        Joo laita vaan infoa kuvia . Nettiveneessä yx jolla konetunnit 800 ja hyvin varusteltu siist. Pyynti 3900e

        Blocketissa scampi 30 5000e
        Ja purjevennettä etsin ja sitä ekaa.


      • Lyksyn44
        Lydtku kirjoitti:

        [email protected]
        Joo laita vaan infoa kuvia . Nettiveneessä yx jolla konetunnit 800 ja hyvin varusteltu siist. Pyynti 3900e

        Blocketissa scampi 30 5000e
        Ja purjevennettä etsin ja sitä ekaa.

        Moi
        Laitatko jotain on infoa veneestäsi .
        T.lyde


      • kak3
        Lyksyn44 kirjoitti:

        Moi
        Laitatko jotain on infoa veneestäsi .
        T.lyde

        Jep, laitoin tulemaan.


    • Ninjateippiälisää

      Märkä se on vähänkin kovemmalla kelillä...

    • Exguyyy

      Huono !!
      Ja vaikea saada myytyä !!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe