Olen 45 lähestyvä mies joka on sporttisessa kunnossa, kaljamahaa ei siis ole vaikka päälaelta olenkin jo alkanut kaljuuntua. Ongelma on tämä, että en löydä ikäisiäni naisia jotka herättäisivät mielenkiintoni ulkonäön suhteen. Järjestäen kaikki ovat rupsahtaneit, ryppyyntyneitä ja useimmilla sellainen kusikumpuvatsa. Ei,ei, itse olen hyvin säilynyt ja haluan naiselta samaa. Siksi olenkin lähettänyt nettideitessä viestejä raikkaannäköisille 20-35 v naisille mutta kukaan ei ole vastannut takaisin, harmittaa. Saisivat minusta hyvä miehen, kultakimpaleen joka vielä sitä paitsi odottaa sitä ensimmäistä seksuaalista kokemusta naisen kanssa joten saisivat käyttämättömän pakkauksen minussa.
Oman ikäiset naiset ovat rupsahtaneennäköisiä
74
22687
Vastaukset
- ei.mitään
Moni on nykyään sporttinen, ei siinä ole mitään ihmeellistä.
Arki on naisille lähinnä työtä ja tylsyyttä. Sitten tulee onneksi viikonloppu!
Ei kukaan halua maksiomoida tylsyyttään kaltaisesesi ihmisen seurassa.
Mitä sellaista sinussa oikeasti on, että joku haluaisi lähteä treffeille?
Kaltaisiasi on kymmeniä tuhansia. Et erotu mitenkään muista.- sivusta
Hoikat tai laihahkot naiset ilman rasvaa vanhanee ja ryppyineen vanhanee aikasi ja tulee vanhan näköiseksi noin 40 iässä ,kun taas hyvässä lihassa olevat säilyy vaikka vuosia tulee ,katsokaa vegaaneja kyllä on ryppyä rypyn vieressä .
- sisäinenongelma
sivusta kirjoitti:
Hoikat tai laihahkot naiset ilman rasvaa vanhanee ja ryppyineen vanhanee aikasi ja tulee vanhan näköiseksi noin 40 iässä ,kun taas hyvässä lihassa olevat säilyy vaikka vuosia tulee ,katsokaa vegaaneja kyllä on ryppyä rypyn vieressä .
Vanheneminen tosiaan näkyy hoikissa helpommin, lähinnä kasvoissa, mutta ongelma on vain kosmeettinen. Lihavien keho on oikeasti usein todellista ikäänsä vanhempi, mutta ongelmia on lähinnä sisäelimillä. Toisaalta lihava on yleensä olemukseltaan vanhempi, vaikka ryppyjä ei olisi.
- hoikatjalihavat
sivusta kirjoitti:
Kyllä lihava nainen näyttää vanhalta tädiltä, kaksoisleukoineen ja helttoineen, roikkuvine tisseineen ja paksuine käsivarsineen, vyötäröläskeineen. Kävelevätkin kuin vanhukset, heiluen ja puuskuttaen. Näin vähän aikaa sitten Sanna Saarijärvin vyörymässä eteenpäin kuin 70-vuotias tantta, ei kovin nuorekkaan oloista. Miten kaunis olisikaan, jos olisi säilyttänyt nuoruutensa terveet mitat. Ennen vanhaan lähinnä vanhat mummot olivat lihavia, nykyään läskejä on kaikissa ikäluokissa. Surullisinta on nähdä nuoria lihavina. Kasvojen rypyt taas ovat riippuvaisia ihotyypistä. Laihalla voi olla rasvainen ja rypytön iho ja lihavalla kuiva ja ryppyinen. Ihon kuivuus siis rypistää, ei laihuus.
- kylänäio
hoikatjalihavat kirjoitti:
Kyllä lihava nainen näyttää vanhalta tädiltä, kaksoisleukoineen ja helttoineen, roikkuvine tisseineen ja paksuine käsivarsineen, vyötäröläskeineen. Kävelevätkin kuin vanhukset, heiluen ja puuskuttaen. Näin vähän aikaa sitten Sanna Saarijärvin vyörymässä eteenpäin kuin 70-vuotias tantta, ei kovin nuorekkaan oloista. Miten kaunis olisikaan, jos olisi säilyttänyt nuoruutensa terveet mitat. Ennen vanhaan lähinnä vanhat mummot olivat lihavia, nykyään läskejä on kaikissa ikäluokissa. Surullisinta on nähdä nuoria lihavina. Kasvojen rypyt taas ovat riippuvaisia ihotyypistä. Laihalla voi olla rasvainen ja rypytön iho ja lihavalla kuiva ja ryppyinen. Ihon kuivuus siis rypistää, ei laihuus.
Näinhän se on. Lihava voi olla pyöreine poskineen kasvoista lapsen näköinen, mutta kokonaisuus on tantta. Kun puhutaan tyttömäisenä säilyneestä naisesta, tarkoitetaan aina siroa, hoikkaa, teinimäisen varsamaista tai kaurismaista naista, ei pulleaa äitikarhua tai emakkoa.
- rydhjhk
Heikohko provo. Ei jatkoon.
- Miimii77
Jaa. No eikait ne parikymppiset oo kiinnostuneet ku paksusta lompsasta. Koitappa sitä seur.kerran. Ja me itsestä huolta pitävät nuoren näköset nelikymppiset naiset ollaan varattuja tai niin itsenäisiä ettei kiinnosta oman ikäiset miehet, varsinkaan hiuksettomat kun nuorempiakin tarjolla.
- Naisasialooser11
Ei ole mitään nuorempia tarjolla. Minkäänikäinen mies ei halua nelikymppistä rupsakkoa. Ja mitä miesten hiustenlähtöön tulee niin se on vielä pieni paha verrattuna 40v naisen ruttuiseen selluliittikroppaan ja nahistuneisiin riipputisseihin, sekä jänteiseen kalkkunankaulaan ja suonikkaisiin noita-akan käsiin.
Etkä myöskään ole mikään itsenäinen vaan täysin riippuvainen miesten huomiosta. - Vffhljv
Ei tälle voi kuin nauraa hahhahhaa. Kyllä on joku nelikymppinen pakkaus kunnolla loukannu tätä elämämkoululaista. Ja juu,en ihmettele ettet saa naista, edes niitä kurppia koska artikulointi kuin kaksitoistavuotiaalla. Ei stana,päivän paras
Vffhljv kirjoitti:
Ei tälle voi kuin nauraa hahhahhaa. Kyllä on joku nelikymppinen pakkaus kunnolla loukannu tätä elämämkoululaista. Ja juu,en ihmettele ettet saa naista, edes niitä kurppia koska artikulointi kuin kaksitoistavuotiaalla. Ei stana,päivän paras
Hauskintahan tuossa on se, että ressukka niin hemmetin tosissaan uskoo omiin jorinoihinsa. Olisi mielenkiintoista tietää, miten hän on noin verisesti mielensä pahoittanut, että on täysiin miehiin siirtynyt. Vai alkaako Suomessakin bromance suuntaus yleistyä??
- lahja-suomen-naisille
Vffhljv kirjoitti:
"Ja juu,en ihmettele ettet saa naista, edes niitä kurppia koska artikulointi kuin kaksitoistavuotiaalla." Lause kertoo, että sinun pitäisi kiinnittää huomiota kielenkäyttöön omalla kohdallasi.
- viinamies
Joku sporttisuus on ihan turhaa. Alkaisit vain juoda viinaa niin ne ikäisetkin naiset näyttäisivät paremmilta.
- muuttaaulkomaille
Ai nyt löyty syy suomalaisten miesten alkoholismiin.
- Buhahaha
muuttaaulkomaille kirjoitti:
Ai nyt löyty syy suomalaisten miesten alkoholismiin.
No eihän tuo ole mitenkään suomalainen ilmiö... englanniksi sille on ihan oma terminsäkin, "beer goggles".
- liriseeliriseekulkunen
Parempi kusi kumpuvatsassa kuin kusi päässä.
- djksf
Niinhän se on että kaikesta muusta kuten työstä, rahasta, ystävyys- ja sukulaissuhteista, maineesta, voi tinkiä mutta naisen nuoruudesta ja kauneudesta ei.
- Silikoonimummo
40v hoikat ja nuorekkaat on varattuja. Enpä tiedä missä pöndellä asut? Kyllä ainaski täälläpäin 40v on sporttisia,kauniita ja itsestään huolehtivia. Ei 20 v naiset ole kiinnostuneita enää sinun ikäisistä paapoista ja ne nuoremmat miehet fyysisestikkin paljon vetovoimaisempia,eikä siinä kukkaron paksuus ratkaise. Vanhemmat miehet aliarvioivat nuoria miehiä kyllä ,se nuori mies menee ohi mennen ja tullen!! Voihan sitä omasta mielestään olla nuorekas,mutta onko sitä muiden silmissä? Eikä se suhde tule toimimaan,jos se perustuu ulkonäköön.
- elämäonelämää
Ihminen ei huomaa omaa vanhenemistaan.
Eikä hyväkään ulkonäkö auta, jos asenne toisia ihmisiä kohtaan on halveksiva ja tuomitseva. - Naisasialooser11
Ei kukaan muukaan ole huomannut minun vanhenemistani, kaikki sanovat että näytän samalta kuin 10 vuotta sitten. Nuorille naisille joutuu näyttämään paperitkin ennen kuin uskovat oikean ikäni.
Eikä ole mitään 40v nuorekkaita naisia, mutta on 40v nuorekkaita miehiä. Nuoret miehet eivät ole fyysisesti vetovoimaisempia kuin 40v komea aikamies sen sijaan 20v nainen fyysisesti miljoonasti vetovoimaisempi kuin 30v nainen, 40v haaskaan ei voi edes verrata.
Kukkaron paksuus ratkaisee kuitenkin tietenkin loppupeleissä ja voihan 20v nainen olla ikärasisti mikäli meinaa olla ikuisesti 20v, mutta huomenna hän on jo 30v ja siitä matka 40 vuotiaaksi menee vielä nopeammin. - Last12
Älä puhu skeidaa...puheet on,kuin mt-potilaan juttuja (hihitystä). Vanhan ja kuluneen näköinen olet kuitenkin...elät omassa mielikuvitusmaailmassasi!! NAISET SÄILYY PAAAAALJON PAREMMIN JA OVAT MONET TIMMISSÄ KUNNOSSA.
- puolueeton.mielipide
Naisasialooser11 kirjoitti:
Ei kukaan muukaan ole huomannut minun vanhenemistani, kaikki sanovat että näytän samalta kuin 10 vuotta sitten. Nuorille naisille joutuu näyttämään paperitkin ennen kuin uskovat oikean ikäni.
Eikä ole mitään 40v nuorekkaita naisia, mutta on 40v nuorekkaita miehiä. Nuoret miehet eivät ole fyysisesti vetovoimaisempia kuin 40v komea aikamies sen sijaan 20v nainen fyysisesti miljoonasti vetovoimaisempi kuin 30v nainen, 40v haaskaan ei voi edes verrata.
Kukkaron paksuus ratkaisee kuitenkin tietenkin loppupeleissä ja voihan 20v nainen olla ikärasisti mikäli meinaa olla ikuisesti 20v, mutta huomenna hän on jo 30v ja siitä matka 40 vuotiaaksi menee vielä nopeammin.Näytit kyllä siinä tänne pistämässäsi kuvassa ohimolta harmaantuneine hiuksinesi vähän alle nelikymppiseltä. Myös sulla oli heltta lihavuuden takia.
- pojanrimpula
Naisasialooser11 kirjoitti:
Kukkaron paksuus ratkaisee kuitenkin tietenkin loppupeleissä ja voihan 20v nainen olla ikärasisti mikäli meinaa olla ikuisesti 20v, mutta huomenna hän on jo 30v ja siitä matka 40 vuotiaaksi menee vielä nopeammin."Ei kukaan muukaan ole huomannut minun vanhenemistani, kaikki sanovat että näytän samalta kuin 10 vuotta sitten. Nuorille naisille joutuu näyttämään paperitkin ennen kuin uskovat oikean ikäni."
Et siis ole miehistynyt vaan näytät edelleen pojanrimpulalta?
- vinkvinkX
Ootko harkinnut sellasta pumpattavaa nukkee. Voit valita hiusvärin ja hoikkiahan ne on. Ja ÄOkin ihan samaa tasoa kun sulla. Tulee pitkä ja tasapainoinen parisuhde sulle. Voit nopeesti myös vaihtaa jos alkaa kyllästyttään.
Tuollasten hoikkuus varmaan riippuu ilmamäärästä.
Reippaammin kun pumppailee, saa pullakamman....- nuketonhomoille
Miksi ostaisin kalliin nuken kun näitä pumpattavia barbaroita saa kyliltä ihan elävinä paketteinakin jotka voi vaihtaa tarvittaessa.
- nohyväsitten
nuketonhomoille kirjoitti:
Miksi ostaisin kalliin nuken kun näitä pumpattavia barbaroita saa kyliltä ihan elävinä paketteinakin jotka voi vaihtaa tarvittaessa.
Ai saa kuitenkin. Yleensä valitetaan ettei saa.
nuketonhomoille kirjoitti:
Vain naiset saa, miehet jää ilman, eli olet oikeasti nainen. Tämä on näitä palstatotuuksia.
Dissident kirjoitti:
Tuollasten hoikkuus varmaan riippuu ilmamäärästä.
Reippaammin kun pumppailee, saa pullakamman....Minusta tuo oli hyvä vitsi. :)
Toisaalta itse tulevaisuudessa saatan etsiä elämääni vielä Aloittajan ilmoittamaa 45 vuotta vanhempaa naista. Itselläni tavoitteena on vuosien päästä ehkä 53-vuotias nainen. Miksi? Hän ei ole enää lisääntymisiässä ja ei ole vaatimassa perheen perustamista. Hän ei kumminkaan ole totaallisen vanha, jos itse on tulevaisuudessa jokseenkin saman ikäinen. Itselläni menee vielä monta vuotta siihen, että saavuttaa kronologisesti tuon iän ja ehkä vielä enemmän vuosia siihen, että on riittävän kypsä henkisesti noin 53-vuotiaalle naiselle.
Seksuaallisesti tietysti noin 20-vuotias nainen parhaimman ikäinen, mutta henkisesti saattaa olla parasta seuraa noin 53-vuotias nainen? Ulkonäkö ei ole kaikkea, kuten naimisissa olleena miehenä tiedät!
Kuis hurisee ja mitä kuuluu? Itse teen töitä yliopistolla, mutta välillä kerkiää nettiinkin! :)Faith.Hope.Love kirjoitti:
Minusta tuo oli hyvä vitsi. :)
Toisaalta itse tulevaisuudessa saatan etsiä elämääni vielä Aloittajan ilmoittamaa 45 vuotta vanhempaa naista. Itselläni tavoitteena on vuosien päästä ehkä 53-vuotias nainen. Miksi? Hän ei ole enää lisääntymisiässä ja ei ole vaatimassa perheen perustamista. Hän ei kumminkaan ole totaallisen vanha, jos itse on tulevaisuudessa jokseenkin saman ikäinen. Itselläni menee vielä monta vuotta siihen, että saavuttaa kronologisesti tuon iän ja ehkä vielä enemmän vuosia siihen, että on riittävän kypsä henkisesti noin 53-vuotiaalle naiselle.
Seksuaallisesti tietysti noin 20-vuotias nainen parhaimman ikäinen, mutta henkisesti saattaa olla parasta seuraa noin 53-vuotias nainen? Ulkonäkö ei ole kaikkea, kuten naimisissa olleena miehenä tiedät!
Kuis hurisee ja mitä kuuluu? Itse teen töitä yliopistolla, mutta välillä kerkiää nettiinkin! :)No jokainen valitsee kohteet itse, keheenkä haluaa tutustua...
Arkijuttuja. Muksujen kuskausta ja kotitöitä.Dissident kirjoitti:
No jokainen valitsee kohteet itse, keheenkä haluaa tutustua...
Arkijuttuja. Muksujen kuskausta ja kotitöitä.Itse asiassa uusin kohteeni on italialainen hyvännäköinen vähän yli 20 v. vaihto-opiskelija. Hän tänään tervehti ja hymyili. Menen juttelemaan hänelle, kun sopiva aika ilmaantuu. En siis ole etsimässä ketään itseäni vanhempaa 53-vuotiasta naista. Sellainen tulee kyseeseen, kun itse on noin sen ikäinen ja on riittävän kypsä ihmisenä vähän vanhemmalle naiselle. Nyt taidan tyytyä juttelemaan vähän yli 20-vuotiaitten yliopisto-opiskelijoiden kanssa, sillä suurimman osan päivästäni vietän yliopistolla. Tänäänkin tuli kirjoiteltua yhtä tekstiä opistolla.
Minnekä muksuja kuskaat ja minkälaisia onvat kotityösi?
Itse tänään päätin sen, että tänä vuonna suoritan ne kaksi pääaineen syventävistä opinnoista puuttuvaa tenttiä. Joskus kait sitä pitäisi valmistua? Pitää olla jotain yritystä, jotta säilyttää kasvonsa?
Hyvää loppuviikkoa! Ilmeisesti törmäämme vielä täällä viikonloppuna?Faith.Hope.Love kirjoitti:
Itse asiassa uusin kohteeni on italialainen hyvännäköinen vähän yli 20 v. vaihto-opiskelija. Hän tänään tervehti ja hymyili. Menen juttelemaan hänelle, kun sopiva aika ilmaantuu. En siis ole etsimässä ketään itseäni vanhempaa 53-vuotiasta naista. Sellainen tulee kyseeseen, kun itse on noin sen ikäinen ja on riittävän kypsä ihmisenä vähän vanhemmalle naiselle. Nyt taidan tyytyä juttelemaan vähän yli 20-vuotiaitten yliopisto-opiskelijoiden kanssa, sillä suurimman osan päivästäni vietän yliopistolla. Tänäänkin tuli kirjoiteltua yhtä tekstiä opistolla.
Minnekä muksuja kuskaat ja minkälaisia onvat kotityösi?
Itse tänään päätin sen, että tänä vuonna suoritan ne kaksi pääaineen syventävistä opinnoista puuttuvaa tenttiä. Joskus kait sitä pitäisi valmistua? Pitää olla jotain yritystä, jotta säilyttää kasvonsa?
Hyvää loppuviikkoa! Ilmeisesti törmäämme vielä täällä viikonloppuna?FHL: "Itse asiassa uusin kohteeni on italialainen hyvännäköinen vähän yli 20 v. vaihto-opiskelija. Hän tänään tervehti ja hymyili. Menen juttelemaan hänelle, kun sopiva aika ilmaantuu."
Oikeastaan menin juttelemaan tänään tälle italialaiselle. Sen jälkeen hän vasta hymyä olikin. Puhuin hänen kanssaan hänen Suomessa olosta ja erilaisista mahdollisuuksista. En lähestynyt häntä naisena, sillä huomasin hänen saaneen jo erittäin komean itselleni tuntemattoman suomalaisen miehen kiinnostuksen kohtalleen. Eli hänestä tulee minulle vain tuttava, jolle puhutaan ohi mennen silloin tällöin.
Mitä "Dissident" voisi opettaa minua naisille puhumisesta? Miten naisten kanssa pitää jutella? Tämä italialainen on kaikkea muuta kuin rupsahtanut. :)
- miksinäinkö
Miksi kaltaisesi komea mies on pihdannut sitä kaluaan nelikymppiseksi? Olisi kannattanut pistää kiertoon silloin aiemmin kun oli vielä nuorten kanssa samoilla markkinilla.
Jostain syystä ne kauniit ja hoikat eivät sua ole huolineet? Pitäiskö katsoo peiliin,missä vika?? Turhaa sinä täällä katkeruuttasi purat.
- kurppaska
Tämähän on jo satoja kertoja todettu ja lopppuun pureskeltu asia. Olen rupsahtanut nainen ja miehet voi ihan vapaasti etsiä seuraa nuorista naisista. Kyllä se joskus vielä tärppää. Jos ei suomalaisten naisten kanssa niin ehkä jonkun muun maan naisten.
- Expihtarikurppa
Komppaan tätä! Mikseivät nämä itseään säästäneet kultakimpaleet lähde rohkeasti ulkomaan markkinoille, siellä on mistä valita eikä enää koskaan tarvitsisi huolehtia suominaisten tekemisistä tai tekemättä jättämisistä. Onhan se jotenkin liikuttavaa, että palstapojat ovat niin kertakaikkisen huolissaan suominaisten milloinmistäkin, mutta ihan tasapuolisuuden vuoksi ei kannattaisi. Eivät suominaisetkaan kaiken lutkailun ja pihtaamisen keskellä viitsi murehtia suomimiesten elämätöntä elämää. Ei ehdi, eikä kiinnosta.
- Pillujen--asiantuntija
Mistään treffipalstalta ei löydä hyvännäköistä 40 v naista . Kaikki niitä siiderivalaita kuten ilotyttökin sanoi että mies käy huorissa koska naiset on rumia siiderimahoja.
- rohkeamiess
On se harmi sekin. Mies ihan masentuu. Mies voi käydä huorissa ihan vapaasti. Varattu mies kertoo tämän tietenkin vaimolleen.
- Möliq
Miehenä sanon,että löytyy simpsakoitakin 40v. Pitäiskö sun käydä specsaversilla? Taitaa olla niin,että ne tasokkaimmat naiset ei sua huoli?
- vaaleenharmaata
Monet suomalaiset miehet ovat kuusikymppisen näköisiä nelikymppisinä. Se koodi on harmaissa geeneissä kirjoitettuna.
- Matkalla_Pohjoiseeen
Liikut omakehu ukkoraiska vallan väärissä piireissä. Moni varttuneempi nainen pitää kunnostaan/ulkonäöstänsä paremmin huolta kuin miehet. Liikkuvat ja jumpaavat. Oman ulkonäkösi arviointi on harhaista itsekästä kuvitelmaasi. Se että sinulla ei ole ylipainoa ei suinkaan tarkoita ettet olisi kulahtanut miehenkuikelo jolla luut törröttävät. Tukkasi katoaa päästäsi jo 45v iässä todistaa sen että olet "parasta ennen" päiväsi ajat sitten ohittanut suuruus. Sinulla ei ole nuorille naisille mitään hyvää annettavaa. Etsi ikäistäsi seuraa ja hyväksy että itsekin olet rupsu 45 vuotias. Suurin osa ikäisistäsi naisista kävelee ohitsesi katsetta kääntämättä. Pyyhi hilse pois olkapäiltäsi. Jos ikäisesi nainen ei herätä sinussa isompaa mielenkiintoa on merkki siitä että miehinen viriliteettisi on notkahtanut pahasti nollille. Sitten matkataan pohjoiseen. Sieltä löytyy apu sinullekin.
https://www.youtube.com/watch?v=lypXYe_GMuA - SunshiNe10090
Täytyy kyllä nyt huomata etten ikinä ole kuullut yhdenkään miehen puhuvan näin rumasti äideistä,vaimoista,tytöistä ja naisista ylipäätään. Siispä tulen siihen johtopäätöksern ,että kirjoittaja on nuori katkera nainen, joka on menettänyt ihastuksensa/rakkautensa nelikymppiselle naiselle(enkä ihmettele miksi)' Tässä iässä ei tarvitse enää painaa toista alas,itse noustakseen. Eli lopeta hyvä tyttöettä nyt tuo ja etsi vapaa mies.kyllä niitä löytyy.
- miespuhuu
Kyllä miehet puhuu täällä nimettömänä rumasti. Eivät vaan tajua että kohteena on myös ne äidit, vaimot tytöt jne.
- Normimies38
On aika huono ja naisia tarjolla nettideiteissä ja silti ne vaatii sitä top 10 miestä jotain mister suomea tai muuten komeaa miestä vaikka nainen ei ole lähelläkään kaunis. Normaali suomalainen mies ei treffeille pääse koska naisten vaatimukset on niin korkealla ettei ylety millään.
- resurssitjastatus
Helposti pääsee. Statuksella tai resursseilla.
- Jopasnauratti
Hei oot mr. Täydellinen! Vain Trump-tupee puuttuu. Se ikäsi 54?
- pppppp111222
Ongelma on itsellä sama, mutta toisinpäin. Sinkkuuden auvoisaan satamaan uin 39v ja aikani rauhasta nautiskeltuani menin tinderiin. Järkytykseni oli suuri! Olen ollut sinkku viimeksi alle 30v ja olin jotenkin jäänyt siihen aikaan. En millään meinannut käsittää, että minua varten olivat nyt ne keskivartalopulleat, kaljuuntuneet ruttunaamat, joita ei tullut vastaan ainuttakaan kun olin alle 30v ja ikävaatimushaarukka oli niillä nurkilla. Oliko minustakin tullut vanha? Ilokseni olen huomannut, että nuoremmat miehet ovat kiinnostuneita vanhemmista naisista, joten silmäruokaa ja hyvää seksiä on tarjolla. Omanikäisiäkin on tullut tavattua ja ilokseni huomannut, että moni ikäiseni ainakin toimii viellä :D Jotkut miehet ottavat lisäaikaa leikkaamalla kaljuntuvan päänsä kaljuksi ja kasvattavat roikkuvien poskien päälle partaa. Joillekkin se voi ihan sopiakkin, varsinkin kun vielä laittavat aurinkolasit, että näyttää kaukaa mileti hollywoodtähdeltä :)
45v mies on harvoin enää hyvännäköinen, eikä pelasta enää kalju, eikä partakaan. Lihakset ja itsensä kunnossa pitäminen on suuri etu miehelle itselleen, elinikäodotukselle ja kaikenkaikkiaan terveydelle, mutta vanhaa miestä ei lihakset nuorenna. Se on kuin nahkainen ratinsuoja ladassa.- Alle10vikäeroasiedän
Nuoret työttömät syrjäytyneet miehet hakevat elättäjää vanhoista naisista jonka ilokseni minäkin olen huomannut. Ja komeat pakolaispojat koittivat iskeä seitsemän kymppistä äitiänikin niin ei jumankauta kun kun alkoi naurattamaan.
Vanhalla miehellä saman ikäinen vanha ämmä on luonnollista kuin se että toinen on vanha ja toinen huomattavasti nuorempi niin ihan luonnotonta. Minusta tuntuisi kamalalta jos olisin suhteessa niin kuin oman lapseni ikäiseen tyyppiin. Kymmenen vuotta ikäeroa ei ole vielä mitään eikä se vielä näy mutta sitä enemmän alkaa olla luonnotonta, sairasta.
- Takaapäinnuorekas
Kun on elänyt jo yli puolet elämästään niin miksi jo ei saa olla rupsahtanut. Ja kenelle sitä rupsahtamatonta morsmaikkua sitten pitää esitellä. On mennyt elämä ihan sairaaksi jos ei saa vanheta, rupsahtaa, lihoa, sairastua ja iho olla sileä kuin vauvan persnahka. Ihminen halutaan valita kuin kaupanhyllyltä tuoreena, raikkaana ja uutena vaikka itse olisi kuinka vanhan näköinen kurppa ja omaa vanhenemistaan ei huomaa tai näe ollenkaan. Itse vertailen vanhoja valokuvia minkä näköinen oli kymmenen ja kaksikymmentävuotta taakseppäin niin ettei itsestä olisi mitään harhakuvitelmia ettei ole ikä muuttanut ulkonäköä.
Huonossa valaistuksessa ja pimeellä näyttää nuoremmalta kuin kirkkaassa päivänvalossa, riippuen valaistuksesta. Maskeerauksella ja photoshoppaamalla saa itsestään hehkeämmän näköisen, rypyt ja harmauden häivyttäen. Lehdissä kun näytetään hehkeitä ikänaisia niin siinä ovat meikkaajat ja kuvankäsittelijät tehneet hyvää työtä. Kuvankäsittelyllä huijataan niin paljon ettei monikaan edes tajua sitä.
Naisilla kun tulevat viiskymppisenä vaihdevuodet ja voi olla pahojakin oireita niin ei todellakaan kiinnosta ensimmäisenä ulkonäkö miltä näyttää ja roikkuuko helttaa tai mahaa ja riippuuko mistä riippuu ja minkä näköisenä aamulla herää huonosti nukutun yön jälkeen.
Tuollaisen "ikinuoren" sporttisen pitäisi ämmänsä aika ajoin sitten vaihtaa nuorempaan niin ei tarvitse ikinä katsella helttoja eikä ryppyyntyvää nahkaa. Itseään täydellisenä pitävää viiskymppisen äijän kannattaisi jatkaa vaan tyytyväisenä yksinelämistään ja halvemmaksi tulisi hankkia vaikka kaljamaha kuin nuorempi nainen. - Tsuhnahavukka
30 v jälkeen alkaa naiset rupsahtaa 3 leukaa 5 vannetta mahassa verenpaine tapissa tai perseessä 40 jälkeen alkaa kuumat päivät perseestä ompa lämmintä tai varpaat jääsä
- Paskaajauhat
On se kumma kun vain nainen rupsahtaa. Mieskin muuttuu mutta jos ei elä pitkässä parisuhteessa niin sen ihmisen muuttumista ei tiedä. Olen ollut 30v suhteessa ja olemme tunteneet toisemme nuoresta asti niin kummatkin olemme muuttuneet. Pitkä parisuhde kasvattaa ihmistä ihan erilailla kuin ne jotka vaihtelevat kumppaniaan tai elävät yksin niin silloin ei ei ole kukaan hiomassa särmiä, kasvattamassa. Riippuu suhteesta ja ihmisistä niin ei näy kasvun kehitystä tosin olevan kaikissa suhteissa.
Joku vitun yksineläjä tyyppi vain voi naisten kuvia katselemalla sanoa missä iässä rupsahtaa. Mieskin alkaa rupsahtamaan vaikka olisi kuinka laihana luikkuna pysynyt niin nahka alkaa olemaan kuin vanhalla nahkarukkasella. Vanhalla iällä ei liika kuntoilu ja liika rasvan vältteleminen tee hyvää ollenkaan. Ihmisen aivot tarvitsevat rasvaa ja dementia riski kasvaa sitä mukaa mitä enemmän sitä välttelee. Liian pitkää elämää ei kannata tavoitella sillä se tulee kalliiksi veronmaksajille pyöritellä jotain kolmen hoitajan voimilla vuorokaudessa jotain vanhaa kääpää dementoitunutta joka ei suostu ollenkaan kuolemaan.
Onneksi on yksineläjille kuvia mitä voi katsella niin ei tarvitse sitten itse mitään kokea ja kuvathan ei rupsahda, ei tule vaihdevuosia eikä mitään sairauksia, oikeestaan oikeeta elämää ei tarvitse kokea muuta kuin kuvitella itsestään ihan mitä lie.
Naurattaa kuinka monet elävät niin harhaisessa maailmassaan ettei tosikaan ja antakoon heidän ollakkin siellä ihan vapaasti. He itse eivät rupsahda ollenkaan mutta naiset rupsahtavat jostain kumman syystä. Katsokaa noita kamalan näköisiä vanhoja äijiä joita ei ole photoshopattu yhtään!
- stadilainen-60
Kuvailitko juuri itsesi rupsu-ukko ... unohdit mainita, että keskitappi ei nouse
- möhömahatyök
Joopa joo. Minä olen keski-ikäinen 8 vuotta ikäistäni nuoremman näköinen kovakuntoinen nainen ja kyllästynyt vanhojen möhömahaäijien mainoksiin ja seksistisiin kommentteihin, että naiset muka vanhemmiten vain rumenevat ja miehet vain komistuvat. Totuus on aivan toinen. Miehet vain kuvittelevat saavansa itseään paljon nuoremman. Se on toiveajattelua. Naiset eivät pidä rumista läskeistä laiskoista ukoista. Suuri osa miehistä ei pidä ulkonäöstään ja kunnostaan mitenkään huolta ja maha on todella ällö.
- onneksonnuoria
no mulla on 28 vuotta itseäni nuorempi nainen. Suomalainen. Älykäs. Hyvävartaloinen. Eikä ole mun kanssa rahan takia. Lapseton.
Naiset ovat pääsääntöisesti rumia. Iästä riippumatta. 40 naiset ovat muutamaa poikkeusta lukuunottamatta last season. Sille hormonituotannon muutokselle ei auta geenit, ei ruoka ei liikunta. Kurppa mikä kurppa. - Lörppä
Nähtäväksi jää onko enää 10v kuluttua kanssasi? Ikääntyminen näkyy jo sinussakin ja nuortanaistasi kiinnostaa nuoremmat ja komeammat miehet... Kova kohtalo ja rankkaa jossain vaiheessa joutua omaishoitajaksi,kun nainen vielä parhaassa iässä..ja nuori nainenkin vanhenee ja hänestäkin tulee kurppa? Oletkos sitä ajatellut? Liian isot ikäerot ei vaan toimi loputtomiin..Taitaapi pilkka osua omaan nilkkaan...
- Buytr
Vanhemmat miehet yleeensä haisevat jostain syystä tunkkaiselle,löysä takamus ja röllä maha..ei kiinnosta nuorenpia eikä vanhenpia naisia.. Yleensä ovat tylsänoloisia..Mitä tulee nuorenpiin miehiin niin ei vanhemnat naiset ala elättää nuoria miehiä..yhteyttä ottavat ihan hyvin hankkivat miehetkin ja varatut,kun haluavat kunnon panoa,eikä kädestä pitelemistä. Juu vanhat rupsut ei saa nuorta naista,kun maksamalla!! Tasan ei käy onnen lahjat.
- Raharatkaisee
45 v eikä omanikäistään naista niin siinä miehessä on jotain vikaa ja minä ainakin kiertäisin kaukaa ja ilmeisesti moni onkin kaihtanut. Sitten ne katkeruudessaan, purkaa katkeruuttaan että kaikki omanikäiset naiset ovat rumia.
Minun mielestäni se että vanhalla miehellä tai naisella on oman lapsensa ikäikäinen puoliso on epänormaalia ja sairasta. Vain rahalla ja asemalla ostetaan itseään huomattavan nuori puoliso sillä muuten ei millään muulla ei saa nuorta vanhan nahkan sänkyyn. Kukaan ei rakastu köyhään vanhaan mieheen tai köyhään vanhaan ämmään. - Olenrupsahtanut
Niin olet sinäkin jos olet vain vessan heikossa valossa katsonut naamaasi niin näyttähän se kolmekymmentä vuotta nuoremmalta kuin päivänvalossa.
Minäkin näytän ihan kaksikymppiseltä missä valossa otan kuvani ja photoshoppaan sen niin ryppyjä ei näy ollenkaan. Jossain kirkkaissa loistevaloissa näytin ihan satavuotiaalta ja ihmettelin etten voi olla noin kamalan näköinen.
Riippuu missä valoissa katsot itseäsi niin ettei nahkasi näytä kuin ´vanhalta nahkarukkaselta. Laiha rypistyy ennemmin kuin lihava ja katso laihojen ihoa jos ei ole photoshopattu tai maskeerattu niin ne ovat ryppyisempiä kuin lihavat.
Opiskelen valokuvausta ja kuvankäsittelyä ja tiedän kuinka ihmisiä voidaan huijata.
Todellisuudentaju hämärtyy ihan kokonaan sometus ja paskan takia osalla ihmisistä niin etteivät he tiedä enään todellisesta elämästä yhtään mitään. Some on vaarallista ja ihan huijausta ja siellä huijataan niin paljon kun keritään. Sinne maailmaan kun menee niin ei tiedä todellisuudesta yhtään mitään. Kukaan ihminen ei ole niin täydellinen kuin itse on, sporttinen, lihaksikas ja vitun terveellistä elämää viettävä. Kuka vittu haluaa sellaisen ihmisen joka on täydellinen sporttinen, kaljamahaton vitun täydellinen virheetön nuorekas yms. Kenelläkään niistä ei suhteet toimi kuin hetken aikaa ja mikään ei ole pysyvää näillä sporttisilla tyypeillä. Ihmissuhteita vaihdetaan kuin sukkia vaikka olisi kuinka kaunis, sporttinen yms.
Ulkonäkökeskeisillä ihmisillä ei ole mitään sielujen sympatiaa ketään kohtaan valitettavasti ja se "hekuma" kun loppuu niin loppuu se suhde. Ulkonäkökeskeiset ihmiset tarvitsevat sitä alkuajan hekumaa koko ajan ja se ei onnistu muuta kuin vaihtamalla kumppania koko ajan. - tuulipukukansaa
Näin yleistäen, suomalaiset naiset eivät pidä huolta itsestään, eivätkä osaa pukeutua. Suomessa on tasa-arvo edennyt jo niin pitkälle että naisetkin voivat pukeutua risaan verkkopaitaan. Ei tarvitse kuin mennä itä , etelä tai länsirajan taakse niin mistä näitä tyylikkäitä ladyjä ilmaantuu!!! Tuulipuku kansaa.
- köyhyydestä
Sata vuotta sitten oli sota, niin vähän aikaa siitä ja harva edes ymmärtää mistä on noustu
- että-yleistäen
Kunhan nämä tyylikkäät leidit kulkee lumessa ja pakkasessa jalan ja pyörällä minihameissa ja korkkareissa niin voi tulla sitä tuulipukua ikävä.
Suomalainen nainen pukeutuu tilanteen mukaan. Niin ainakin minä teen. Katukuvassa talvella näkee minulla ainakin pakkasen kestävän asun. Juhlat on erikseen johon pukeudutaan pukukoodin mukaan. Työssä työasu.
- Mitävikaa
Olet idiootti kun 45 on vielä löytynyt elämän kumppania niin siinä ihmisessä on jotain vikaa ja pahasti.
Ei yhtään hävetä haukkua omanikäisiään vaan tarvitsee montakymmentä vuotta nuorempaa niin vittu ihmettelen millä tasolla ihminen oikein on.
Oletko omalla kehitystasolla ollenkaan vaan jollain kaksikymppisen tasolla kehitystasoltasi?
Mies joka on keski-ikäisenä kuin murrosikäisen tasolla niin olkoon yksin lopun ikänsä eikä kestä ikäistään vanhenevaa ämmää niin eläköön yksin.
Naurettavaa että vanha ukko viitsii vaatia naiselta nuorta, nuorekkuutta eikä kelpaa omanikäisensä- tekopyhätry
Naurettavaa että suurin osa naisista vaatii samaa ja jos ei vaadi niin vaativat ainakin mieheltä statusta tai resursseja.
- Katsopeiliin
Ketään ei kiinnosta sinut niin vittu menisitkö muualle, joku helvetin kaljupää urheilija. Minuakaan ei kiinnostaisi joku vitun vanha kaljupää urheilija. Viiskymppinen äijä on jo vanha nahka ja yököttävä.
- Oletkohuomannut
Miksi kaljupäinen mies on vapailla markkinoilla?
Olet vitun tyhmä mies ja et sitten itse huomaa sitä kun ihmettelet miksi et kelpaa naisille. - Nicitönnä
Pitänee muistaa, että joskus on myös sokea omalle itselleen ja hinnoittelee itsensä liian kalliiksi. :)
Sen näkee siitä, jos ei kukaan nappaa...on pistetty panokset liian korkeelle.- Sokeutunutitselleen
Helvetin hyvin sanottu ja tuota koitin sanoa mutta kiteytit sen oikeaan.
- 12121212121212
Naisten kaksinaismoralismi alkaa saamaan suorastaan koomisia piirteitä.
Nuori ja kaunis nainen: "no onhan se luonnollista että lyhyempikin nainen katsoo miehessä pituutta ja komeutta, bíologiaa katsos. Raamikas mies tuntuukin turvallisemmalta, ei tunteille voi mitään. Ja tietysti köyhäänkin naiseen tekee vaikutuksen jos mies on kunnianhimoinen ja elämässä eteenpäin menevä (kohti rahaa ja statusta menevä)"
Vanha ja rupsahtanut nainen: "ällöttäviä tuollaiset ulkonäkökeskeiset miehet jotka haluavat nuorempaa. Kyllä oman ikäisen pitää kelvata ja luonne ratkaisee eikä se miltä näyttää tai tuntuuko tissit ja peppu kiinteiltä. Hyi!"- Raharatkaisee
Entäs vanha ryppyinen mies, hyi yököttävää!
Rahalla pääsee vaikka kuinka vanha ja ruttuinen nuoren sänkyyn. - kehitystä
No onneksi sentään vanhana on tullut viisautta ja ymmärtää muunkin päälle! Eikö vain?
- naisnarsissit
kehitystä kirjoitti:
No onneksi sentään vanhana on tullut viisautta ja ymmärtää muunkin päälle! Eikö vain?
Ei se mitään kehitystä ole. Sitä kutsutaan narsismiksi.
- Tosisöpöä
Apua..päivän paras!!!Melkein kuolin nauruun!
- Last12
Huvittavaa,että nämä 40 miehet eivät hyväksy/näe omaa ikääntymistään. Otsarypyt näkyy ja juonteet näkyy kilometrin päähän ja kroppakaan ei kuosissa monella enää. Yleensä profiiliin laitetaan,se rippikoulukuva ja sitten ihmetellään,kun ei napannut? Turhaa sinä täällä marmatat ja purat kiukkuasi,kun nuoremmat ei sinua huoli jostain syystä? Olisko rima liian korkealla? Jos olisit niin komea ja nuorekas,kuin väität niin seuraa luulis riittävän? Harmi kyllä nuoria ja komeitakin miehiä riittää sinunkin lisäksesi.. Miehissä ikääntyminen näkyy ja ovat monet luovuttaneet oman ulkonäön suhteen..naiset vaan säilyy paremmin liikunnan ansiosta ja voivat ottaa täyteaineita kasvoihin ym.. Suhdetta ei voi rakentaa pelkän ulkonäön varaan vaikka olisi miten kaunis ja hoikka! Ehkä nämä pinnalliset ihmiset on henkisesti vajaita.
- asdfffqq
Hommaa Kauko-idästä joku noin 30-vuotias nainen, jos haluat vielä vaikka tehdä suloisia lapsiakin.
- Nimimerkkixxw
Se, että on nuorekas ei tarkoita, että on nuoren näköinen. Vaikka kuinka olisi välttynyt keskivartalolihavuudelta tai ei olisi ryppyjä kertynyt, niin ymmärrän täysin että 45 vuotias ei 20-vuotiaalle tai sitä vanhemmallekaan mene oman ikäisten 20-30 vuotiaiden ikäisestä. Kyllä siinä on itsepetoksen makua, jos kuvittelee ettei ihmiskeho ole alkanut muuttumaan, uurteita tullut ja elastisuus kärsinyt, siinä iässä.
Se on oma juttunsa, jos ei vaan yksinkertaisesti koe ikäluokkansa vastakkaista sukupuolta viehättäväksi. Kukaan ei voi pakottaa naimisiin heidän kanssa menemään. Terve itsetunto ja terveys itsessään hyvä juttu, mutta jonkinasteinen realismi matkassa hyvä olla myös. Ei tarvitse turhanpäiten miettiä miksi parikymppisten kanssa ei onnaa, kun olethan niin nuoren näköinen (omasta mielestäsi) suhteessa omiin ikätovereihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175740
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04631Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262836- 452696
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452260Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332226Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731747Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141618- 381470
- 1701344