Kuomat ovat parhaat talvikengät ja talvisaappaat toisin kuin aasialaiset Lidlin muovipuikula talvisaappaat. Kuomat ovat kangasta ja täysin kotimaista työtä. Suosittelen sekä Pomareita että Kuomia kaikille! Talvella etenkin helmikuussa kaikissa kengissä pitää olla liukuesteet sekä edessä että takana. Elikkä varpaiden ja kantapään kohdalla! Älkääkä sitten muuta väittäkö. Laatu ja terveys ennen kaikkea, ei raha edellä! Ostakaa KUOMA kenkiä niin minä kiitän ja Suomi työllistyy! Lämpimät ovat. Jos laitan jalkaan Euroopan ulkopuolella valmistetut Lidlistä ostetut muovipuikula talvisaappaat niin sehän olis sama kuin pitäis NIKEn koriskenkiä talvella :D
Kuomat parhaat talvikengät!
17
8267
Vastaukset
- MadeInChinaispoor
Ja sitä paitsi noilla kiinalaisilla kengillä ja LIDLin Kiinassa valmistetuilla talvisaappailla kaatuu ja joutuu terveydenhoitajan vastaanotolle. Onnex ei ole tullut polviin eikä käsiin luunmurtumia. Mutsille tuli noist kiinalaisist. Elikkä CRPS hermovaurio tulloo, kun kävelee kiinalaisilla kengillä. Eurooppalaiset parhaita ja turvallisia.
- Kuomaisgood
Suosittelen Kuomia ja halpis Kuomia elikkä Hankitexejä. Myös Core-Texejä suosittelen. Pomarit ovat myös hyvät. Eurooppalaisia ovat, Kuomat kotimaiset ja Pomarit virolaiset. LIDLin talvikenkiä/saappaita en suosittele kenellekään. Ostakaa Made In Finland. Kuoma lenkkareiden laatu huonoa, pohjat murenevat. Kuoman Crosserit, talvisaappaat Pallakset, Universalit ja putkivarret ovat hyvät ja suosittelen niitä. Ette takuulla tule kipeäksi kun kahlaatte lumihangissa Kuoman talgisaappailla. Kertokaa omat kokemuksenne Kuoma kengistä.
- Core-Tex
Core-Tex ei tarkoita yhtään mitään ja Gore-Texkään ei ole mikään kenkämerkki ! Hitto,että olet tyhmä !
- Kuomaisgood
Ne vastaavanlaiset Gore-Texit olivat Hankitexit. Voi, että kun olen viisas.
Kokemusta on Kuoma merkkisistä talvisaappaista, tosi hyvät ja kevyet olivat jalassa. Kirpparilta ostin jotkut vastaavanlaiset talvisaappaat (merkkiä en muista), joista toinen kenkä oli astuttu linttaan, ai vitsi että jalka kipeytyi, muuten olisivat olleet mun jalkaan täydelliset. Otin nauhat niistä pois ja nakkasin roskikseen, ettei vahinko kierrä ja joku saa niistä jalkaansa kipeäksi!
- Kuomaomxh
Kuomat ovat parhaimmat talvikengät, joita minulla on ollut. Kesä Kuomatkin ovat parhaita lenkkareita :) Suosittelen! Kuomavihaavat menkää metsään. Kuoman valmistaja Kuomiokosken pitäisi listautua Helsingin pörssiin ja sieltä edelleen Frankfurtin, Lontoon, New Yorkin, Pariisin ja Tukholman pörsseihin ;) Omistajasuku saisi jatkaa suurimpana osakkeenomistajana. Itsekin olisin valmis sijoittamaan Kuomiokoskeen :D
- Kuomaomxh
Kuomavihaajat menkää metsään.
- Juukuoma
Joo kuomat ja kesällä lenkkarit ja kesäkengät :)
- Kesäkenkiälöytyy
Kuoma kenkiä on lenkkareina ja kesäkenkinä. Kuoma Sport Husky, Kuoma Geo, Kuoma Tarra Sport, Kuoma Peter ja Kuoa Paula ovat lenkkareita ja kesäkenkiä :) Talvella sitten jalkaan Kuoma talvinilkkurit, talvikengät tai talvisaappaat.
- Anonyymi
Kuoma-kengät ovat kestäviä ja laadukkaita kenkiä. Kuoma-kengät ovat kotimaisia.
Kiinalaisilla talvikengillä kaatuu talvella, on sama kuin olisi Conversen tai Adidaksen tennarit tai Niken tai Adidaksen lenkkarit. - Anonyymi
Kuomat ovat tosiaan laadukkaat ja kestävät kengät.
- Anonyymi
Kuomat eivät kestä. Yhden talven jälkeen pohjat ihan päreinä. Taitaa Kuoman tyypit itse lehua täällä paskoja kenkiään.
- Anonyymi
Juurikin näin! Usko mennyt kotimaiseen laatuun, kun pohjat murenee. Laatu ei ole sama kuin ennen, valitettavasti. Eikä tarvitse kuin kerran sattua omalle kohdalle...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin! Usko mennyt kotimaiseen laatuun, kun pohjat murenee. Laatu ei ole sama kuin ennen, valitettavasti. Eikä tarvitse kuin kerran sattua omalle kohdalle...
Kaksivuotta kesti ja pohjat mureni minun kuoma kengissä.
- Anonyymi
Sama...pohjat murenee
- Anonyymi
Sama täällä. Kaks vuotta kesti Kuomat,pohjat murenivat. Kysyin Kuoman asiakaspalvelusta että voiko niihin laittaa uudet pohjat ,en ole saanut vastausta. Lapsenlapsillekkin olen ostanut Kuoman kenkiä ja niistäkin on pohjat murentuneet. Enään en osta kotimaisia kenkiä.
- Anonyymi
Kuorma kengät joka päivä kun niitä käyttää pitää kaikki kivet poistaa kenkien pohjasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346