Kuomat parhaat talvikengät!

Kiinalaisetkengätroskiin

Kuomat ovat parhaat talvikengät ja talvisaappaat toisin kuin aasialaiset Lidlin muovipuikula talvisaappaat. Kuomat ovat kangasta ja täysin kotimaista työtä. Suosittelen sekä Pomareita että Kuomia kaikille! Talvella etenkin helmikuussa kaikissa kengissä pitää olla liukuesteet sekä edessä että takana. Elikkä varpaiden ja kantapään kohdalla! Älkääkä sitten muuta väittäkö. Laatu ja terveys ennen kaikkea, ei raha edellä! Ostakaa KUOMA kenkiä niin minä kiitän ja Suomi työllistyy! Lämpimät ovat. Jos laitan jalkaan Euroopan ulkopuolella valmistetut Lidlistä ostetut muovipuikula talvisaappaat niin sehän olis sama kuin pitäis NIKEn koriskenkiä talvella :D

17

7897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MadeInChinaispoor

      Ja sitä paitsi noilla kiinalaisilla kengillä ja LIDLin Kiinassa valmistetuilla talvisaappailla kaatuu ja joutuu terveydenhoitajan vastaanotolle. Onnex ei ole tullut polviin eikä käsiin luunmurtumia. Mutsille tuli noist kiinalaisist. Elikkä CRPS hermovaurio tulloo, kun kävelee kiinalaisilla kengillä. Eurooppalaiset parhaita ja turvallisia.

    • Kuomaisgood

      Suosittelen Kuomia ja halpis Kuomia elikkä Hankitexejä. Myös Core-Texejä suosittelen. Pomarit ovat myös hyvät. Eurooppalaisia ovat, Kuomat kotimaiset ja Pomarit virolaiset. LIDLin talvikenkiä/saappaita en suosittele kenellekään. Ostakaa Made In Finland. Kuoma lenkkareiden laatu huonoa, pohjat murenevat. Kuoman Crosserit, talvisaappaat Pallakset, Universalit ja putkivarret ovat hyvät ja suosittelen niitä. Ette takuulla tule kipeäksi kun kahlaatte lumihangissa Kuoman talgisaappailla. Kertokaa omat kokemuksenne Kuoma kengistä.

      • Core-Tex

        Core-Tex ei tarkoita yhtään mitään ja Gore-Texkään ei ole mikään kenkämerkki ! Hitto,että olet tyhmä !


      • Kuomaisgood

        Ne vastaavanlaiset Gore-Texit olivat Hankitexit. Voi, että kun olen viisas.


    • Kokemusta on Kuoma merkkisistä talvisaappaista, tosi hyvät ja kevyet olivat jalassa. Kirpparilta ostin jotkut vastaavanlaiset talvisaappaat (merkkiä en muista), joista toinen kenkä oli astuttu linttaan, ai vitsi että jalka kipeytyi, muuten olisivat olleet mun jalkaan täydelliset. Otin nauhat niistä pois ja nakkasin roskikseen, ettei vahinko kierrä ja joku saa niistä jalkaansa kipeäksi!

    • Kuomaomxh

      Kuomat ovat parhaimmat talvikengät, joita minulla on ollut. Kesä Kuomatkin ovat parhaita lenkkareita :) Suosittelen! Kuomavihaavat menkää metsään. Kuoman valmistaja Kuomiokosken pitäisi listautua Helsingin pörssiin ja sieltä edelleen Frankfurtin, Lontoon, New Yorkin, Pariisin ja Tukholman pörsseihin ;) Omistajasuku saisi jatkaa suurimpana osakkeenomistajana. Itsekin olisin valmis sijoittamaan Kuomiokoskeen :D

      • Kuomaomxh

        Kuomavihaajat menkää metsään.


    • Juukuoma

      Joo kuomat ja kesällä lenkkarit ja kesäkengät :)

      • Kesäkenkiälöytyy

        Kuoma kenkiä on lenkkareina ja kesäkenkinä. Kuoma Sport Husky, Kuoma Geo, Kuoma Tarra Sport, Kuoma Peter ja Kuoa Paula ovat lenkkareita ja kesäkenkiä :) Talvella sitten jalkaan Kuoma talvinilkkurit, talvikengät tai talvisaappaat.


    • Anonyymi

      Kuoma-kengät ovat kestäviä ja laadukkaita kenkiä. Kuoma-kengät ovat kotimaisia.

      Kiinalaisilla talvikengillä kaatuu talvella, on sama kuin olisi Conversen tai Adidaksen tennarit tai Niken tai Adidaksen lenkkarit.

    • Anonyymi

      Kuomat ovat tosiaan laadukkaat ja kestävät kengät.

    • Anonyymi

      Kuomat eivät kestä. Yhden talven jälkeen pohjat ihan päreinä. Taitaa Kuoman tyypit itse lehua täällä paskoja kenkiään.

      • Anonyymi

        Juurikin näin! Usko mennyt kotimaiseen laatuun, kun pohjat murenee. Laatu ei ole sama kuin ennen, valitettavasti. Eikä tarvitse kuin kerran sattua omalle kohdalle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin! Usko mennyt kotimaiseen laatuun, kun pohjat murenee. Laatu ei ole sama kuin ennen, valitettavasti. Eikä tarvitse kuin kerran sattua omalle kohdalle...

        Kaksivuotta kesti ja pohjat mureni minun kuoma kengissä.


      • Anonyymi

        Sama...pohjat murenee


    • Anonyymi

      Sama täällä. Kaks vuotta kesti Kuomat,pohjat murenivat. Kysyin Kuoman asiakaspalvelusta että voiko niihin laittaa uudet pohjat ,en ole saanut vastausta. Lapsenlapsillekkin olen ostanut Kuoman kenkiä ja niistäkin on pohjat murentuneet. Enään en osta kotimaisia kenkiä.

    • Anonyymi

      Kuorma kengät joka päivä kun niitä käyttää pitää kaikki kivet poistaa kenkien pohjasta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3628
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      202
      1746
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1347
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      148
      1234
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      875
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      840
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      56
      833
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe