Viihdyn sinkkuna,mutta...

Semmoinenoon

Olen 41v 170cm ja 90kg sieväksi sanottu nainen. Kyllä ,eronnut,lapsia,jotka jo isoja. Mutta siis asiaan. Takana on seurustelusuhde,joka kesti kaksi vuotta. Kyllästyin. En pidä alkoholista enkä tupakasta. Tosin jokainen tehkööt mitä haluaa . Olen kaksi ammattia hankkinut. Niin tässä se pointti,että mikä mahdollisuus minulla olisi deittimarkkinoilla vielä:D Olen ihan normaali,järjeltä ja muutenkin. Tietysti ylipainoa on ,mutta tuskin ainoa pyöreähkö olen. Harrastan kuitenkin liikuntaa. Tosin ruokakin maistuu vastapainoksi.

50

6630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvinlöytyy

Kaikilla on mahdollisuus. Jos lähdetään siitä oletuksesta (tyypillinen naisten vaatimus), että nainen haluaa sen 15 cm pitemmän ja 20-30% massiivisemman, niin näiltä osin ehdokkaita varmasti löytyy vielä paljon.

Vai etsivätkö kaikki naiset sitä samaa kohdetta omista mitoistaan riippumatta: 185 cm / 80 kg?

• vanhapukki5543

Siehä oot amtsoni, oikein oikia nainen, eikä mikää rimpula. Jeee, tuallaasen kun sais..

• naisillahelppoa

Niin läskit naisetkin saavat miehen, mutta miehen pitää olla se täydellinen komistus saadakseen naisen. Tässä näkee hyvin sen, että naiset ovat pinnallisia, kun taas miehet eivät ollenkaan.

• plaplaplaamiehet

Hyvin nirsoja on nykyajan miehet. Jatkuvaa naisen ulkonäköön puuttumista ja nirsoilua. Mikään ei riitä ja jatkuvasti pitäisi olla leikkaamassa itsestään osia irti ja olla syömättä ja asua kuntosalilla ja siltikään ei kelpaa.

• pisteee
        plaplaplaamiehet kirjoitti:

Hyvin nirsoja on nykyajan miehet. Jatkuvaa naisen ulkonäköön puuttumista ja nirsoilua. Mikään ei riitä ja jatkuvasti pitäisi olla leikkaamassa itsestään osia irti ja olla syömättä ja asua kuntosalilla ja siltikään ei kelpaa.

Totuus on se että naisten nirsoilu on ihan kolmannen asteen sekoilua verrattuna mieheen. Turha naisen on sitä yritettävä muuksi vääntää.

• pispis

.....miesten nirsoilu 55v. - 65v. ukot - häluän tytöön 30v.- 40v.

• plaplaplaamiehet

Ehkä se sitten on nirsoilua vaatia empaattisuutta, keskustelutaitoa, rehellisyyttä, selkärankaa, vastuuntuntoisuutta, läsnäoloa, sitoutumista suhteeseen, koska näitä kun vaatii mieheltä niin sirkkojen siritystä kuuluu. Ei löydy ainuttakaan missään. Ne vaan seisoo halvaantuneena tuijottamassa pippeliään ja puhuu sille, joku valittaa kun ei kelpaa vaikka on niin kiva. Tottakai ruikuttava pippelin tuijottaja on se mitä naisen pitäisi haluta, miesten mielestä. Valitan, mutta luolamies ajat meni jo ja naiset ei tarvitse enää teitä mihinkään, niin joudutte opettelemaan ihmisten tavoille että kelpaatte.

• plaplaplaamiehet kirjoitti:

Ehkä se sitten on nirsoilua vaatia empaattisuutta, keskustelutaitoa, rehellisyyttä, selkärankaa, vastuuntuntoisuutta, läsnäoloa, sitoutumista suhteeseen, koska näitä kun vaatii mieheltä niin sirkkojen siritystä kuuluu. Ei löydy ainuttakaan missään. Ne vaan seisoo halvaantuneena tuijottamassa pippeliään ja puhuu sille, joku valittaa kun ei kelpaa vaikka on niin kiva. Tottakai ruikuttava pippelin tuijottaja on se mitä naisen pitäisi haluta, miesten mielestä. Valitan, mutta luolamies ajat meni jo ja naiset ei tarvitse enää teitä mihinkään, niin joudutte opettelemaan ihmisten tavoille että kelpaatte.

Hah hah, sinähän hauska olet :)

• taasyksipinnallinen
        plaplaplaamiehet kirjoitti:

Pelkkää kuvaa katsomallako osaat päättää miehestä nämä kaikki ominaisuudet? Salli minun nauraa xD

• Päätit sitten kysyä netin parhailta asiantuntijoilta X-D.

Naiset saavat aina miehen, mutta millaisen se on eri asia.

Miten isoja lapsesi ovat? Teineistä on yleensä enemmän haittaa kuin pikkulapsista. Pikkulapset sentään nukahtavat yleensä yhdeksältä illalla.

Ikäsi puolesta olet sellainen, että ikä alkaa todella näkyä, joten jollet ole poikkeuksellisen hyvin säilynyt niin ikäisesi täyspäiset vapaat miehet etsivät yleensä 3-15 vuotta nuorempia naisia. Joten sinulle voisi löytyä sopiva ikähaarukka tuolta 50-60 ikävuoden kieppeiltä.

Tuo ylipaino on paha juttu Sinulla ei ole "muutama killo liikaa", vaan merkittävä ylipaino. Tietysti riippuu miten kilot ovat jakautuneet. Jos kilot ovat vyötäröllä, täytyy miehellä olla jo pieni läskifetissi halutakseen tuollaista naista, mutta jos olet oikeasti kurvikas, saattaa ihan tavallinenkin mies sinua haluta esim tämän marjaanan tapaan. Hän kylläkin on reilusti sinua pidempi (177 kg) ja saman painoinen ja 6 vuotta nuorempi. http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201712282200634604_vd.shtml

Joten vaikea sanoa. Mitään unelmien poikanmiestä tuskin saat, mutta eronnut reilusti itseäsi vanhempi hyvä mies voi löytyäkin.

• comemonpahvi

Hyi yök mikä asenne joogamiehellä. Vai on teineistä haittaa ! Kuule, ihmisistä joilla on tuollainen asenne kuin sinulla, lapsia ja nuoria ja ylipäätään kanssa ihmisiä kohtaan on kaikkein eniten haittaa ihmiskunnalle. Sinäkö vain pikkupili tanassa siität yksinoikeudella lapsia maailmaan ? Muut jorinasi on niin täyttä ala-arvoista skeidaa, että en viitsi niitä edes kommentoida.

• Olipa tyypillinen shaming vastaus minun mielestäni asialliseen omaan vastaukseen

Itse olen kahden teinin isä, ja voin kokemuksesta sanoa, että seksielämä heidän kotonaan ollessa on hyvin rajoitettua. Teinit valvovat vähintään yhtä myöhään kuin aikuiset ja tajuavat kyllä seksistä aiheutuneet äänet. Kiva siinä on sitten vinguttaa naista pari tuntia sängyssä ja liittyä vessajonoon teinien kanssa.

" Muut jorinasi on niin täyttä ala-arvoista skeidaa, että en viitsi niitä edes kommentoida."
        Noin juuri väistää asiaperustelut ihminen, jolla itsellään ei ole argumentteja vastaan, mutta joka ei tahdo hyväksyä perusteltuja faktoja.

Sen verran voin pehmentää omaa lausuntoasi, että on tietysti aina mahdollista, että aloittaja löytää fiksun oman ikäisen komistuksen, joka tykkää reilusti ylipainoisesta naisesta ja viihtyy myös naisen lapsien kanssa, mutta vähemmistössä ne ovat.

Jos naisella on takanaan kaksi vuotta kestänyt seurustelusuhde, niin kaipa hänen pitäisi itsekin tietää, että ei se parin löytyminen mahdotonta ole. Olisi mukava kuulla millainen oli tuo mies.

• naiset-nirsoja

Laihduta 35 kg. Sulle tuskin kelpaisi 170 cm 90 kg mies kuten naisille ei muutenkaan kelpaa normi mies.

• miehet-ajattelemattomia

Mietis nyt vähän. Jos 170 cm pitkä nainen painaa 55 kg, hän näyttää jo anorektikolta ! Ei tarvitse kenenkään laihduttaa ulkonäkönsä vuoksi, jos kokee että näin olen hyvä. Moni pyöreä nainen on erittäin hemaiseva muotoineen. Eri asia sitten on, jos oma terveys mietityttää.

• miehet-ajattelemattomia

ja vielä, jos pitää olla iso peffa ja rinnat, ei 55 kiloon jää paljon mitään muuta. Aivan jostain toiselta planeetalta nämä miesten ulkonäkövaatimukset ! Ihme, kun ei löydy miestä.

• åoiujios

Mikä vika on 170cm ja 90 kg miehessä???? Minua ei ainakaan haittaisi. Exä oli juurikin sen painoinen. Hyvin sporttinen mies. Söikin hyvin, mutta lihastakin riitti. Ja sitä edeltävä suhde, joka kesti 10 vuotta, niin mieheni oli pidempi 185cm, mutta painoa 110kg. Rasvaa ei juuri yhtään, minun mielestäni aivan liian vähän.

Nykyinen puoliso on 177cm ja 88kg. Eli siis hyvinkin normi. Ei haittais, jos jossain vaiheessa paino nousee. Sen olen sanonut, että kaikki on ok, kunhan ei miehen paino laske alle 80kg. ;)

Oma painoni on elämän varrella vaihdellut 59-75kg välillä. Olen 170cm pitkä. Kukaan ei koskaan ole sanonut, että olisin ollut lihava edes isoimmillani. 60kg kieppeillä kuulin jatkuvasti olevani liian laiha. Nyt painoa on 67 ja tämä on ok.

Jos aloittaja voi hyvin 90kg kanssa, niin se on ihan ok paino! Itsestä se on kiinni.

• tavallinentoive
        miehet-ajattelemattomia kirjoitti:

ja vielä, jos pitää olla iso peffa ja rinnat, ei 55 kiloon jää paljon mitään muuta. Aivan jostain toiselta planeetalta nämä miesten ulkonäkövaatimukset ! Ihme, kun ei löydy miestä.

Nyt kirjoittaja on tainnut yhdistellä eri miesten toiveita, kaikki eivät suinkaan kaipaa isoja rintoja ja peppua. Jokainen saa olla tyytyväinen omiin mittoihinsa. Eri asia mitä muut ovat mieltä. Minulle 170/60-naisessa on jo liikaa, koska itse olen pidempi ja kevyempi.

• nohyiolkoot
        åoiujios kirjoitti:

Mikä vika on 170cm ja 90 kg miehessä???? Minua ei ainakaan haittaisi. Exä oli juurikin sen painoinen. Hyvin sporttinen mies. Söikin hyvin, mutta lihastakin riitti. Ja sitä edeltävä suhde, joka kesti 10 vuotta, niin mieheni oli pidempi 185cm, mutta painoa 110kg. Rasvaa ei juuri yhtään, minun mielestäni aivan liian vähän.

Nykyinen puoliso on 177cm ja 88kg. Eli siis hyvinkin normi. Ei haittais, jos jossain vaiheessa paino nousee. Sen olen sanonut, että kaikki on ok, kunhan ei miehen paino laske alle 80kg. ;)

Oma painoni on elämän varrella vaihdellut 59-75kg välillä. Olen 170cm pitkä. Kukaan ei koskaan ole sanonut, että olisin ollut lihava edes isoimmillani. 60kg kieppeillä kuulin jatkuvasti olevani liian laiha. Nyt painoa on 67 ja tämä on ok.

Jos aloittaja voi hyvin 90kg kanssa, niin se on ihan ok paino! Itsestä se on kiinni.

Kaikki ukot ollu reilusti YLIpainosia plösöjä, tuskin on mitään umpilihaksisia ammattibodareitakaan, eli kyllä sitä läskiä löytyy noista ja paljon. Nykymaailmassa vaan monella on täysin vääristyneet luulot normaalista painosta! Sopiva paino miehelle on pituus miinus metri 10 eli esim. 175cm mies painas ihanteellisimmillaan noin 65kg, 75kg:kin on jo siinä ja siinä rajoilla.

• m59kg175cm
        nohyiolkoot kirjoitti:

Kaikki ukot ollu reilusti YLIpainosia plösöjä, tuskin on mitään umpilihaksisia ammattibodareitakaan, eli kyllä sitä läskiä löytyy noista ja paljon. Nykymaailmassa vaan monella on täysin vääristyneet luulot normaalista painosta! Sopiva paino miehelle on pituus miinus metri 10 eli esim. 175cm mies painas ihanteellisimmillaan noin 65kg, 75kg:kin on jo siinä ja siinä rajoilla.

Entäs se siinä ja siinä alaraja 175 miehen painolle?

• suunnilleen_
        m59kg175cm kirjoitti:

Entäs se siinä ja siinä alaraja 175 miehen painolle?

sellasen 55-60 kiloo.

• roptoy
        nohyiolkoot kirjoitti:

Tarkoitit kai pituus miinus metri -10
        170cm 67 kg nainen on jo tukeva, ei ihme että kelpaa ylipainoiset miehet joita pitää normaalipainoisina.

• nohuhhuhh
        roptoy kirjoitti:

Tarkoitit kai pituus miinus metri -10
        170cm 67 kg nainen on jo tukeva, ei ihme että kelpaa ylipainoiset miehet joita pitää normaalipainoisina.

Jos sun mielestä 170cm 67kg nainen on tukeva niin sun aivoissa on jotain vika!!??

• Eimikäänhuh
        nohuhhuhh kirjoitti:

Jos sun mielestä 170cm 67kg nainen on tukeva niin sun aivoissa on jotain vika!!??

Ei kukaan voi määrätä, mitä mieltä toisten pitää olla. Vika on enemmänkin määräilijässä. Riippuu hyvin paljon siitä minkä kokoinen mies tai nainen kertoo mielipiteensä.

• nohuhhuhh
        Eimikäänhuh kirjoitti:

Ei kukaan voi määrätä, mitä mieltä toisten pitää olla. Vika on enemmänkin määräilijässä. Riippuu hyvin paljon siitä minkä kokoinen mies tai nainen kertoo mielipiteensä.

No, mutta koko palstahan on täynnä arvostelevia mielipiteitä, ja juurihan sinäkin arvostelit minut kokoni puolesta!?

• errooo
        nohuhhuhh kirjoitti:

No, mutta koko palstahan on täynnä arvostelevia mielipiteitä, ja juurihan sinäkin arvostelit minut kokoni puolesta!?

Mä en ainakaan löytänyt sun kokoa jota voisi arvostella?
        170 /67 naista verratessa yhteen mun hyvän vartalon omaavaan naisystävään 166/53 joka ei ollut millään tavalla anorektinen tai liian laiha, voisi sanoa että hyvävartaloinen ei voi 170 67 olla. 166 53 naisella oli aivan loistavat perät ja sääret, ei parempia voisi olla 26" farkuissa ja huom. kävi salilla ja kuntoili. Tiesi itsekin näyttävänsä hyvältä ja siksipä käyttikin tiukkoja farkkuja, mikä oli hyvä juttu. Seksikin oli aivan mahtavaa tuollaisen naisen kanssa.

• nohuhhuhh
        errooo kirjoitti:

170 /67 naista verratessa yhteen mun hyvän vartalon omaavaan naisystävään 166/53 joka ei ollut millään tavalla anorektinen tai liian laiha, voisi sanoa että hyvävartaloinen ei voi 170 67 olla. 166 53 naisella oli aivan loistavat perät ja sääret, ei parempia voisi olla 26" farkuissa ja huom. kävi salilla ja kuntoili. Tiesi itsekin näyttävänsä hyvältä ja siksipä käyttikin tiukkoja farkkuja, mikä oli hyvä juttu. Seksikin oli aivan mahtavaa tuollaisen naisen kanssa.

"Riippuu hyvin paljon siitä minkä kokoinen mies tai nainen kertoo mielipiteensä." Kommenttini perusteella päätit "tietää" kokoni!
        Mutta voihan 170cm/67kg nainenkin käydä salilla ja kuntoilla, olla loistava perä ja sääret ja vielä tietää näyttävänsä hyvältä, jestas sentään ja sitten täällä vielä haukutaan että naiset olis nirsoja..

• Älynvalo
        errooo kirjoitti:

Ainakin vaaka- ja mittanauha on erroolla kovassa käytössä : )

• fööll
        nohuhhuhh kirjoitti:

"Riippuu hyvin paljon siitä minkä kokoinen mies tai nainen kertoo mielipiteensä." Kommenttini perusteella päätit "tietää" kokoni!
        Mutta voihan 170cm/67kg nainenkin käydä salilla ja kuntoilla, olla loistava perä ja sääret ja vielä tietää näyttävänsä hyvältä, jestas sentään ja sitten täällä vielä haukutaan että naiset olis nirsoja..

Ei voi mitenkään näyttää yhtä hyvältä kuin hoikka nainen, alkaa tuolla painolla ja pituudella näyttää enemmän mieheltä lihaksineen jos salilla käy ja on vieläpä yhtä loistavat perät ja sääret.
        Mission impossible. Nainen pitää näyttää naiselta, ei liikaa lihaksia.

• gfgfgfdd
        errooo kirjoitti:

Aika ulkoiset ovat olleet arvosi. Suhde ei silti jatkunut?

• errooo
        gfgfgfdd kirjoitti:

Aika ulkoiset ovat olleet arvosi. Suhde ei silti jatkunut?

Ei jatkunu, kesti vain 9kk. Kaatui naisen mustasukkaisuuteen joka ei ihan pientä ollutkaan, nainen teki aloitteen seurusteluun, en minä. Jos ulkoiset arvot yksistään riittäisi, en olisi välittänyt mustasukkaisuudesta.

• gfgfgfdd
        errooo kirjoitti:

Ei jatkunu, kesti vain 9kk. Kaatui naisen mustasukkaisuuteen joka ei ihan pientä ollutkaan, nainen teki aloitteen seurusteluun, en minä. Jos ulkoiset arvot yksistään riittäisi, en olisi välittänyt mustasukkaisuudesta.

Vaikutat kuitenkin ulkoisia arvoja korostavalta. Mitäpä oletit saavasi naiselta, joka on pelkkää pintaa.

• errooo
        Älynvalo kirjoitti:

Ainakin vaaka- ja mittanauha on erroolla kovassa käytössä : )

Ei vaaka oo käytössä, kotonakaan ei ole vaakaa, ei oo mittanauhaakaan, naisia en ole koskaan punninnut tai mitannut, luotan heidän sanaansa. Mutta hyvä laskin kännykässä on pakollinen, sin cos tan ja neliöjuuri pitää pystyä laskemaan missä tahansa olenkaan.

• 09988776
        gfgfgfdd kirjoitti:

Vaikutat kuitenkin ulkoisia arvoja korostavalta. Mitäpä oletit saavasi naiselta, joka on pelkkää pintaa.

Ai sä tunnet meidät molemmat :) Nainen oli kultainen paitsi silloin kun sai mustasukkaisuuskohtauksia vähintään kerran kuukaudessa.
        Huolehdin kunnostani, ja pidän toki hyvästä naisen ulkomuodosta, omakaan ulkomuoto ei ole paha mutta mun tekemiset ei ole tämän ketjun aiheena.

• gfgfgfdd
        09988776 kirjoitti:

Ai sä tunnet meidät molemmat :) Nainen oli kultainen paitsi silloin kun sai mustasukkaisuuskohtauksia vähintään kerran kuukaudessa.
        Huolehdin kunnostani, ja pidän toki hyvästä naisen ulkomuodosta, omakaan ulkomuoto ei ole paha mutta mun tekemiset ei ole tämän ketjun aiheena.

Todellinen helmi saattaa löytyä naisesta, joka ei ole niin täydellinen ulkoisesti. Samoin miesten kohdalla.

Itsehän aloit kirjoittaa ulkoisista avuista naisen ja itsesi kohdalla.

• petostakana

no miksi sinä eroat?
      yhdeltä lähdit niin lähdet toiseltakin
      ja odotat vakituista suhdetta, kenties

sanon: älä odota vakituista

• castaway1

Eipä ole ihannemies naiselle se 185cm tavallinen,5v nuorempi, sitoutunut ja keskusteleva. Jos se on mustasukkainen, takertuva ja viinakin maistuu.

Jos miehellä on taustalla monia lyhyitä suhteita ja sattunut vain huonoja naisia kohdalle, pitäisi hälyt soida.

• Jotenkin en oikein usko tätä juttua todeksi . Miten isoja lapsia on 41v naisella , voi ne tietysti olla isonkokoisia .

• marliz

Kuinka niin? Voi hyvinkin olla lähelle parikymppisiä lapsia. Itsellänikin oli ensimmäinen tulossa 23-vuotisena ja sitä ennen hyvä ammatti hankittuna.

• iuhzujd

Minä olen 45v ja esikoinen on 25v. Onko tarpeeksi "iso"? Asunut omillaan jo 4 vuotta.

• triple
        marliz kirjoitti:

Kuinka niin? Voi hyvinkin olla lähelle parikymppisiä lapsia. Itsellänikin oli ensimmäinen tulossa 23-vuotisena ja sitä ennen hyvä ammatti hankittuna.

No kun täällä on papparaisia, jotka ovat saaneet ensimmäisen lapsensa 30-40v iässä. Sitten erottu ja haetaan taas sellaista nuorta misua ja itketään, kun kukaan ei lämpene. Ei minua ainakaan kiinnosta ikäiseni mies, jos on vielä alakouluikäisiä lapsia nurkissa. Äijät ovat lähelle viisikymppisiä ja eka liitosta voi olla aikuisia lapsia. Toisesta liitosta sitten niitä pieniä. Mikä vaivaa tuollaisia miehiä? Nainen sidotaan itseen lapsien kautta, mutta vastuuta ei kuitenkaan kanneta.
        En muutenkaan halua miestä, jolla lapsia usean naisen kanssa.

• mitensemeni

Kyllä on ihan hyvät mahdollisuudet, kunhan jätät mainitsematta, että viihdyt sinkkuna ;)

• Normimies40

Tuollaisia siideri laskejä riittää nettitreffeillä ja ne vaatii sitten että mies on huippukunnossa. 90 kg on liikaa painoa miehelle eikä naiset sellaisen kanssa halua olla.

• Juuei

Sori mutta ei pidä paikkaansa ;)

• marliz

Minua kyllä miellyttää tuollaiset lähemmäs 90kg painavat miehet, liikunnallinen kuitenkin täytyy olla. Itse olen 170cm ja paino vaihtelee 58-62kg välillä.

• EiSullaMitääMahiksii

Eeh, mies etsii itseään nuorempaa, silleen että kun mies on 40 nainen saa olla siinä 20 :)
      T:Danny

• dannyisä

Entä jos mies on 40 40?

• Handsomeguy-

Mies voikin painaa 90 kg jos on 170 cm pitkä mutta miehillä on lihaksia. Tuon kokoisella naisella on läskiä 20 kg edestä. Netissä vähänkin painavemmat naiset on läskejä jotka eivät ole salia koskaan nähnetkään.

• tavismimmi

Pitää olla aika tynkä nainen tuollaiselle miehelle.10cm lisää ainakin pitää olla. En halua itseni mittaista miestä. Miehen painolla ei ole hirveästi väliä, kunhan on alle 100kg ja yli 70kg. Itse olen 60kg.

• liikaonliikaa

Miehet tyypillisesti selittelee ylipainoaan ja kaljamahojaan "lihaksilla"... pitäs olla joku maailmanmestaruustason bodari jos ylimäärästä lihasta on 20-30 kiloo että eiköhän siitäkin enimmäkseen sitä läskiä löydy. Sitäpaitsi päinvastoin kun miehet yleisesti kuvittelee, läheskään kaikki naiset ei mitenkään erityisemmin syty ylitreenatusta kropasta.. 20 kiloa ylipanoa on liikaa, oli se sitten läskiä tai lihasta.

• herkkupeppuirmeli

Kyllähän 170-senttinen ja 90-kiloinen mies on auttamatta läski jollei ole oikeasti lihaksikas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3325
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2941
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2779
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1857
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1101
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      197
      1030
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      859
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      850
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      103
      845
    Aihe