Nyt naurattaa

Separhaitennauraa

Kohtasin eilen exvaimoni (joka jätti minut toisen miehen takia) pitkästä aikaa. Oli kyllä pahasti rupsahtanut. Kamalat rypyt tulleet silmien alle ja naamakin muuttumassa vanhenemisen ja lihomisen myötä sellaiseksi bulldoggin naamaksi. Sääliksi käy uutta miestä joka on vielä exsääni nuorempi.

Itselläni on nyt 15 vuotta nuorempi avopuoliso.

18

9337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkisestikasvattaa

      Kiva ettei sulla ole ENÄÄ mitään katkeruutta havaittavissa erostanne. Olet silleen käsitellyt koko asian ja toivot pelkkää hyvää exällesi. Olet harvinaisen esimerkillinen.

      • onnikukoistaa

        Sama tilanne mutta minulla 14 vuotta ja hehkeä uusi puoliso,


      • LankaOnKerällä
        onnikukoistaa kirjoitti:

        Sama tilanne mutta minulla 14 vuotta ja hehkeä uusi puoliso,

        Siis onko uusi puoliso JO 14v?
        Vai mikä ihmeen 14v?


      • onnikukoistaa
        LankaOnKerällä kirjoitti:

        Siis onko uusi puoliso JO 14v?
        Vai mikä ihmeen 14v?

        Kyllä 14 vuotta nuorempi, hehkeä uusi puoliso.

        On sulla mietteet, minulla ei ole pedofilisiä ajatuksias ja toivon ettei sinullakaan.


      • LankaOnKerällä
        onnikukoistaa kirjoitti:

        Kyllä 14 vuotta nuorempi, hehkeä uusi puoliso.

        On sulla mietteet, minulla ei ole pedofilisiä ajatuksias ja toivon ettei sinullakaan.

        Olen ollut suhteessa, jossa oli 10v ikäeroa. Sekin alkaa olemaan liikaa jollei se nuorempi ole super-fiksu tai se vanhempi paljon ikäistään lapsellisempi.
        Tämä siis on vain minun mielipiteeni.
        Viimeisestä lauseestasi tulee tuo jälkimmäinen vaihtoehto mieleen.


      • Linnaantommoset
        onnikukoistaa kirjoitti:

        Sama tilanne mutta minulla 14 vuotta ja hehkeä uusi puoliso,

        Pedofiili , olet rikollinen.


    • oleedeskohtelias

      Ajatella ja piti tulla kertomaan tänne kuinka onnekas olitkaan kun nuorempaan vaihdoit. Onnea sulle kertoo kyllä asenteesi miten ja kuinka kauan sulla onnistuu tuon nuoremman kanssa. Muista rasvata naamasi ettei se sun nuorikko tule saamaan aatokseen sinusta. Vielä kun perustelit ex lähdön syyn niin hiukkasen sun katkeruus paistaa läpi? Eihän ne rypyt pitäisi haitata vaan se käytös. Tämän kun muistat niin satu omalle kohdalle uuden kanssa käymään. Aika tärkeää sulle tuo ikä näymmä. No kukin valitsee omansa ja mieltymysten mukaan. Mutta hyvä mies jätä ex haukkuminen täysin. Ja anna sen olla kaunis omalla tavallaan. Sinun mielipidettä ex ei halua edes uusikkosi kuulla. Pidä siis mölyt mahassa ja keskity omaan ulkoiseen olemuksen parantamiseen. Koska kova on riski että nuorempi näkee sun rypyt. Et nyt niin komea ole että kaikille kelpaat. Mutta toisaalta jos ex on noin ruma ja läski näet mihin yllät. Joten patakattila soimaan kuka näyttää ja miltä. Arvaatko kuinka moni meistä sinun ystävistä naureskelee sulle nuorikon johdosta. Joten mietippäs sitä.

      • patavalttia

        Pidä mölyt mahassa ja keskity omaan ulkoiseen olemuksen parantamiseen. Koska kova on riski että joku nuorempi näkee sun rypyt. Joten mietippäs sitä.


    • hyvääkevättä2018

      Onneksi olkoon.Miksi exää kohtaan ei saisi olla katkeruutta ja inhoa jos ero on tullut kumppanin petturuuden vuoksi.Jos joku on aidosti ruma ja vanha se on vain tosiasia joka on asianomaisen on kestettävä.Kaikella on tarkoituksensa ja onneksi sait vaihdettua parempaan.

      • samaamieltäolen

        Samaa mieltä olen. Pettäjät saavat maistella minun puolesta kaikkia liemiään. Moni heistä uskoikin sielujen sympatiaan ja tosirakkautee, omaan erityisyyteensä tuhota toisen ihmisen perhe, mitä tänne toitottivat ja petettyä lyttäsivät. Maksakoot vain pottujen kera ilkeytensä ja tyhmyytensä.


    • äklöaloitus

      Oli varmaan hyvä ex-vaimollesi, että pääsi luotasi pois. Ehkä hänen nykyinen kumppaninsa osaa arvostaa hänessä muutakin kuin ulkonäköä. Kaikki me rupsahdetaan, osa ennemmin ja osa myöhemmin. Ja koskaan et voi olla varma, että jos satutkin vaikka sairastumaan ja lihomaan älyttömästi.

    • optidefjggjd

      Naiset alkaa rupsahtaa jotain nelikymppisenä. Kannattaa alkaa hankkiutua eroon jo silloin ja hankkia nuorempi.

      • Kaljuuntunut

        Samoin miehet maha kasvaa ja kaljaa kuluu ehkä röökiäkin ,sekä toisilta hiukset lähtee.


    • Sabrinat

      Odotas vaan kun uusi nuorikko tekee, sulle pari lasta.. Halusit tai et. Ja sitten jossain vaiheessa vaihtaa nuorempaan mieheen. Jäähän sulle lapset ja elarit, jos kaikki menee hyvin saat tavata niitä.

      • onnikukoistaa

        Järjen käyttö on sallittua, pieni toimenpide ja ongelma on poissa.


    • Mietisitä

      Sun exääsikin voi naurattaa ihan samat asiat toisinpäin, sun rypyt ja ikääntymisesi ja säälii sun nuorta naistasi.

    • ryppypyllyssä

      Miksi jotkut sokeutuu omalle vanhenemiselleen?

    • Sabijakana

      Nuoret miehet on ihania

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe