En tiedä mihin kategoriaan ois laittanu. Mut joo hyi helvetti. Ihan paniikissa ollu koko päivän ja miettiny ja googlettanu noist lutikoista!
Ku sellasen näin tänään! Katoin sängyllä tai oikeestaan mulla on vaan tällänen patja niin siinä ohjelmaa ja sivusilmällä.. mikä vittu tossa liikkuu ni siinä oli semmonen eka katoin et leppäkerttu, mut oli ruskeempi. Aikas varma oon että oli lutikka..
Okei no vein liinavaatteet vittuun, vaihdoin kaikki nostin koko patjan ja luuttusin ja imuroin. En nähny missään kyl enempää niitä ja vein ulos tuulettuu noit muita mut ei oo pakkasta kauheesti ja vaihdoin puhtaat kaikki!
En nähny mitään merkkejä et ois missään, eikä oo puremajälkiä tai mitään.
Mut mikä vittu se sit ois ollu lakanoissa tollanen ötökkä? Voiko olla joku muu .. En taida ens yötä nukkuu kovin hyvin tässä.
Mut sit ku ne liikkuu yöllä ni mitä se teki päivällä joskus tossa. Joo en tiedä, mut jäi kyl mietittyttään jos niitä on enempiki.
Hyi saatana. Ps. en ole matkustanut ulkomailla, enkä ole ollut missään hotelleissa.
Löysin luteen? Mitä nyt.
2
392
Vastaukset
- Terve.vaanmenoa
Liisti se. Tai ala kasvattamaan hyönteisleipään lisukkeeksi.
- pieni_piiri_pyörii
Pistäkää vaan kaikki köyhät kierrätyskeskuksiin töihin tutustumaan, sieltä ne tuo teidän sinne tuomat ulkomaantuliaiset mm. lutikat takaisin kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815