Kannattaa pysäköidä poikittain lastauslaitureiden eteen.
Pysäköinti
6
834
Vastaukset
- Tuunaaja_Komulainen
Meitsi pysäköi Mazdan mihin vaa huvittaa. Se on nii siisti auto et kaikki muut saa kyl väistää.
- AkiNikkinen_
Vie se Mazdan romus pois mun parkkiruudusta.
T: Lexuksen omistaja - Trukkikuski_
Tai sitten käy kuten eräälle "minä itte" -pysäköijälle että löytää autonsa paikasta josta ei ajamalla enää pois saa. (Nostettiin se poikittain siihen lastauslaiturille).
- Tuunaaja_Komulainen
AkiNikkinen_ kirjoitti:
Vie se Mazdan romus pois mun parkkiruudusta.
T: Lexuksen omistajaAja sä vaan se lexukses paaliin! Vai lähetääks viivalle? Tommonen pikkuporvarin mopo ei salee pärjää mun Mazdalle!
Jutta soittaa hinuritiimin!
- Sairas.hinuri
Paikalle saapuu hinaaja-Kalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse133817SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2263748Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1323416Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky723374Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222267Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv321799Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575441642- 361593
- 321491
- 921433