Mies tyyppinä "pahat pojat" kiinnostaa

Hotmess1

Olen sinkku pitkästä aikaa,ja kun mietin minkälaisen Miehen haluan löytää,niin aika vaikee jos mielii vaan yhtä tyyppiä.ei mitään tasaista duunaria,mä tykkään yksinkertaisesti miehistä joilla voi olla taustaa, koska itselläni on myös.mistäs löytäisi nainen miehen joka on vähän "pahis"lain toiselta puolelta..ja nöitä pahiksia uroita ei treffipalstoilta löydä
.i just love bad boys...
Jos joku tietää mistä vois hakee,vinkatkaa!

21

2631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • labbiss

      Rupea kirkottelee jonku linnakundin kanssa mutta varaudu sitte myös siihen että sulla on aina joskus niiden pahisten kanssa vähän silmä mustana ja käsi paketissa ja rahatonkin olet,kun ne juo sun fyrkkas.

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Toivottavasti se paha mies järjestää sut hautaan ennenaikaisesti. Monet nuoret naiset kuolleet 20 vuotiaana koska paha jännämies kiinnosti.

    • Syönniitä

      Kyl vaan niitä löytyy tältäkin treffipalstalta. Sul vissiin vähemmän kokemusta. En suosittele pahiksia. Kannattaa olla henk.ja fyys.vahva lady. Niinkuin mä

      • Välipala2

        Baarit ja tinder. Vaik mis


      • Baarit viikolla. 😉


    • Naurattaa noi vastaukset.. mulla ei oo mitään kokemusta vai,on kokemusta-Ja siitähän tämä mielenkiinto juontaa..kirjeitä linnaan-aika kapea katseinen näkemys... eikä se sitä katso että jos on istunut määrittäisi sen että mies olisi väkivaltainen ja huono naista kohtaan.. ei ,voin sanoa että olen seurustellut myös miesten kanssa joilla kaikki yhteiskunnan hyväksymät ominaisuudet ja puolet!ja ei se kyllä tosiaankaan katso säätyyn Lyökö naista tai alistaako muutoin!!kukin tykkää Mistä tykkää .minä Satun tykkäämään ja joka sortista löytyy paskiaisia/jopa lääkäris mies voi olla aikamoinen sadisti kun kotiovet sulkeutuu....

      • kaakkua

        Nii,no en sano etteikö kukkasten myyjäkin voisi olla henkisesti hullu jännämies mutta tosiasia nyt kuitenkin on että mahdollisuus löytää pahis lisääntyy kuitenki oleellisesti jos alkaa deittailemaan linnakundeja.
        Niiltä jännämiehiltä lienee kuitenkaan turha odottaa mitään uskollisuutta sitte mitenkään ja saattaapa olla että jossain vaiheessa käy ilmi vaikka semmonenkin että niillä saattaa olla pari penskaakin jossakin mutta jos se ei haittaa niin...


      • Kyse ei ole lainkaan mitä kuvittelet.Mulla ollut ihania miehiä, ja varmaan osaksi juuri sen takia fiksuja ja määrätietoisia koska ovat joutuneet tekemään hommia joita ei tavan Tauno joudu tekemään-sillä nämä miehet ei pelkää likaa käsiään.Ja tarkoittaen käytännön juttuja-näiltä miehiltä löytyy taitoa,jos jotain esim hajoaa yms.yleensö nämä äijät ei jää kitisee sillä istuttua vuosiakin ei pienistä hötkähdä-tällainen mies kun on jo ollut vangittuna, käymään läpi vaikka mitä tilanteita joissa on oppinut selviytymis keinoja-kaikesta mitä elämä heittää eteen.Toiset syntyy elämään joka haastaa-ja jota ei ymmärretä hyväksytä;koska useimmat ei koskaan joudu ajattelee olevansa toisen kengissä.. olen itsekin ollut vankilassa, vaikkei sitä arvaisi päälle päin.Edelleen ei tarvitse tykätä tai olla samaa mieltä,mut saa syttymään kypsä aikuinen mies, Vahvempi kuin minä;ehkä nälkäisempikin - ei mikään enkeli, muttei kuitenkaan hupsumpi pahis.Tykkään että mun miehellä saa olla menneisyyttä, vähän mysteeriä- ja särmää seksikästä karheutta.varmat otteet- niitä ei voi esittää,ne tulee-itsevarmuudesta ja tuntemuksesta; mikään ei ole seksympää kun Mies joka tietää mitä tekee ja haluaa. En vois kuvitella olevani jonkun kytän tai harmaan pankki virkailijan kanssa.Taidan olla itse tulta jolle ei riitä muu kuin mies joka saa otteen, eikä Anna hyppiä silmille.olen villi ja miehen täytyy pystyä hallitsemaan mua,ei toisinpäin.Mut edelleen.makunsa kullakin...mulla se vaan on hyvä!!😂😂😍
        Ja kunhan haaveilen, kuka on puhunut että pitää heti hyppää leikkii vaimoa ja ymp. Sellainen nyt ei ole mun mielessä kun kyse on erotiikasta..😉
        Mut antakaa mun tykätä Toisenlaisista mitä itse, jos se tuntuu hyvältä ja saa pöksyt kuumenee-se on silloin oikein.


      • kaakkua kirjoitti:

        Nii,no en sano etteikö kukkasten myyjäkin voisi olla henkisesti hullu jännämies mutta tosiasia nyt kuitenkin on että mahdollisuus löytää pahis lisääntyy kuitenki oleellisesti jos alkaa deittailemaan linnakundeja.
        Niiltä jännämiehiltä lienee kuitenkaan turha odottaa mitään uskollisuutta sitte mitenkään ja saattaapa olla että jossain vaiheessa käy ilmi vaikka semmonenkin että niillä saattaa olla pari penskaakin jossakin mutta jos se ei haittaa niin...

        Ja hahaha! luuletko ettei Tarmo lähikauppiaalla oo eihaluttuja pentuja? etenkin tässä iässä?aikuisella?voi kamala...
        Harvemmin kukaan lapsesta valehdellut,kun on enemmän ylpeys kuin joku salattava 🤣-ja muutenkin; mulle riittää ihan se mistä oon jauhanutkin!


    • annaelämäsisaatanalle

      rukoile saatanaa, se järjestää sulle pahan pojan

    • Kakolassako

      Norjass on lusimass sellainen tyyppi joka ampui jossain saares porukoita . Jokin Breivik tai jotenki tuollanen . Olis makee jätkä

    • MustaSilmä

      No kun paha on paha. Mitään välimuotoa ei ikävä kyllä ole. Joten naiset voi lopettaa sen "vähän" paha haaveilun kun semmoista ei edes ole olemassa. Onko esim. olemassa vähän ruma, vähän työtön tai vähän juoppo...

      • Hirmupahapoika

        Kymmenen vuotta ja kauemminkin elin elämää johon kuului
        päihteet merkittävämpänä osana elämää ja tein pahaa ihmisille..
        Nykyään oon vartija ammatiltani ja hävettää kaikki paska mitä
        oon tehny ja kohdellu ihmisiä huonosti..
        Varmaan oot tosi kiinnostunu! Oon niin vitun paha poika!!!!!!!!!
        että oikein hävettää..


    • darkGeek

      Blaa blaa. Vuokralähiöiden pubit varmin paikka ja toki vankilapaikkakuntien Tinder. Itse kun kuulen jonkun sanovan ääneen "paha poika" lähinnä tulee mieleen joku erkki setä torumassa ville 6 veetä....Naiset jotka haluavat "pahaa poikaa" voisivat tutustua ensin itseensä ja sitä kautta mitä ko termi itselle tarkoittaa ja sen jälkeen jopa ehkä mahdollisesti mökeltää sen ihanuuksien ihmeensä viereen. Onko se machopullistelija, onko se historiaa omaava kuten aloittava taisi ilmaista(jep), väkivaltainen -ja jos niin miehet ja naiset vai vain naiset tai vain miehet vai lapset vai lapset ja aikuiset vai tyttö/poikalapset ja mies/nainen aikuiset vai jokin kombinaatio? - vai petollinen vai arvaamaton vai isokokoinen vai tatuoitu vai mitä....Jotain jännää kuitenkin, sitten joillekin taas kerran elämästä tulee niin jännää että naapurit saa painella sitä 112 kun nainen nauttii jännästä elämästä. Jos haluaa oikeati rikollista niin taas vuokralähiöien baarit, sinne päätyy palaa löytää joutuu popula. Osaa miehistä ärsyttää naiset jotka halajaa pahuuksien ihmemaata, itseä ei vois vähempää kiinnostaa. Aina oon omille naisille sanonut että kun kaverilla alkaa pandasilmiä näkyä niin ei toimi kompostina eikä tuo kotiovelle ettei tarvi itse puuttua. Maailmassa on tarpeeksi paskaa ilman ihmisiä jotka sitä erikseen etsii ja palkitsee. Siihen voimaan mikä naisia vetää esim huonoon kohteluun on ihan turha puuttua, se on magic potenssiin 1000. Eka kerran jälkeen jos jää niin meikäläisen sääliä ei ole. Eka kerralla saa apu potenssiin 1000 ja homma loppuu. Eihän se aina ja kaikille tätä tarkoita mutta jännä miten usein siihen lopulta mennään. On kaikkia maailman bängejä hienot liputukset ja periaatteet, maanantaina sitten arki koittaa eikä glamour aina jaksaa lepattaa :D Sitte 10v lisää ja ollaan 40v edelleen samassa....Mutta jokaiselle kattilalle sopii joku kansi :)

    • tavispahis

      Jooh, mä oon ihan pehmee mut ymmärrän tuota pahis juttua. Sä sanoit että pahis voi olla kukatahansa, jopa lääkäri tai pappi, se vaan tuntuu siltä. :) Se siis voi olla missävain. :) Vastasit itse kysymykseesi. Entä jos vihaa omaa pahuuttaan? Onko se sit niinku pahista pahin? Vai hyvä? Entä jos on paha mutta puuttuu kaikki nuo taidot ja rikokset ja diplomit jne, mut on se tunne, et ois ihan vaan tavis pahis? Täyttyykö kriteerit? :)

      Pahuus on vain väri jonka antaa jollekin asialle, musta. Se sama asia voisi olla mustan sijasta vaikka tummanruskea, hieman lämpimämpi tai pinkki? Pahuus kietoutuneena rakkauteen, se on niinku rakkauden syvin olemus, se painaa ainakin tonnin. Musta tuntuu että rakastan pelkästään sitä tunnetta, ihmisellä ei ole väliä, ei ole väliä kuka sen tunteen antaa. Onko sillä siis mitään merkitystä?

      • Asian ytimessä,ei tarvitse olla... Eihän kukaan voi ymmärtää mua. Mutta paras kommentti tähän astisistam


    • Kirjotuksesi on sekavaa ja tulet todennäköisesti joutumaan ennenaikaisesti hautaan. Tarkoittaako paha poika sulle raiskaajaa vai murtomiestä ? Toivottavasti ensimmäistä niin saat mitä tilasit.

    • Tottottttt

      Pahis tarkoittaa jotain rikollista, liivimiestä, aivotonta salijamppaa, täytyy olla pahis kun äo 0 eikä osaa käyttää päätään, koulut jäi käymättä ja koko ajan pa.
      Se sama kun hakisi naisesta ja kriteerit olisivat alkoholisoitunut ja päähän potkittu, kaikkien panema lähiövosu, joka ei tosiaankaan tajua mistään mitään ja tietysti pa.
      Kyllä naiset ovat sitten tyhmiä, ainakin osa.
      Niille viisaille ja fiksuille nostan hattua.

    • ppee33

      Toivottavasti pääset vankilaan takaisin, se on ap,lle ehkä se oikea paikka.

    • wpeoiu

      Suurin osa ei ole pahoja poikia vaan tyhmiä ja vittu valittajia siviilissä ollaan niin saatanan miestä ja kun joudutaan omasta syystä linnaan niin alkaa vinkuminen ettei saa tehdä sitä eikä tätä voi vittu .

    • mofoXX2

      Lähtökohtaisesti mitäpä muuta kuin joku sanoo että tykkää persikkarusina-jäätelöstä ja kysyy hyviä kioskeja. No big deal ja jokainen mopatkoon tyylillään.

      Ketjua lukiessa tuli kuitenkin lievä myötähäpeä : " En vois kuvitella olevani jonkun kytän tai harmaan pankki virkailijan kanssa.Taidan olla itse tulta jolle ei riitä muu kuin mies joka saa otteen, eikä Anna hyppiä silmille.olen villi ja miehen täytyy pystyä hallitsemaan mua,ei toisinpäin. " :D

      Siis ihana toki olla villi ja tsempit sille. Mutta jos ihminen näkee/kokee toisen ihmisen tämän ammatin kautta niin ei siihen ole mitään lääkettä -> toivo pettymys toivo pettymys toivo pettymys...Jos linna -joka koulii joka päivä itsenäisyyttä pois -herättää himot ja mielikuvat villistä ja vapaasta niin ei siinä auta olla supermies vaan perusnilkki jolla kieli liikuu ja ääni huulet lepattaa jänniä juttuja :)

      Mutta ihana! Tsemppiä :)

      Tässä ku itse kiertänyt muutakin kuin kehäkolmosta on saanut todeta että kielestä ja kulttuurista riippumatta toisensa löytävät toisiaan hakevat tai toisiaan tarvitsevat. Ei se ehkä puhu maailman kiihkeinta kieltä mutta kansi joka kattilalle. Kaikki kerhot toki ottavat ok näköset murakat emännät talliin, minihame päälle ja ovea vloppuna koputtelee niin joku pepsimax ottaa ja antaa sisään.

      and happily ever after
      :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe