Rap on paskaa!

Metallimies

Rap on paskaa pelkkiä sanoja ja taustamusiikkia!
Kuunnelkaa apinat metallia, rap ei oo musiikkia!

29

2579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gangsta ger

      no joo. aika reiluu tulla tänne haukkuu rappii. kuunteleppa itte vaikka pikku g:tä, kyl siinä vaan on sanomaa esim. me ollaan nuoriso me ollaan tulevaisuus. sitä paitsi hevi on yli kaheksantoista vuotiaitten musaa. räppi on hei tarkotettu teineille
      .

      • ...

        Metallia kuunteleva tulee sanomaan että rap on paskaa, JA PASKAT sanon minä...


      • Metallimies

        METALLI ei todellakaan oo tarkotettu ainoastaan yli 18 vuotiaille, esim. Iron Maidenia, Metallicaa kuuntelee aika moni alle 18 vuotias. Älä puhu paskaa asiasta josta et tiedä. Se nyt vaan on faktaa että rap on paskaa!


    • mutta..

      85% mistä tahansa musiikista on paskaa, räpistäkin löytyy helmiä vaikka metal on "se" juttu mulle. Putoo Vivaldi, Mozart, Motorhead, Megadeth, Dream Theater, kotimainen, naisartistit....jokapuolelta löytyy hyvää juttua.

    • .....

      siis mitä järkee on tulla tänne haukkuu räppii??eiks sen periaatteessa pitäis olla ihan sama millast räppi on jos sä itte kuuntelet jotai metallii?siis tietty kaikilla saa olla oma mielipide mut mitä sä yrität saavuttaa sillä et laitat tänne jonku "rap on paskaa" tekstin?ja sori nyt vaa mut metalliki on pelkkiä sanoja ja taustamusiikkia, vähä erilailla vaa ku rap..

    • Serpico

      Ai niin eihän rap ookkaan musaa se on vaan rytmiä ja runoutta:P

      Mee sinne hevipalstalles avautuu...

    • vitja

      Eih... Monta vuotta on jo tämä äpäröinti jatkunut... EI JAKSA!
      Oma foorumi aiheesta "Mikä on paskaa musiikkia"
      Voisit sinne postailla näitä äpäröintejäs.

      Vuosi sitten olisin vastannut sinulle arvon Metallimies valtavalla haukkuryöpyllä mutta kun en vaan jaksa. Silloinkin oli nämä samat aiheet jotain sekalaista hiphop aihetta ja joka viides tyyliin "Rap on paskaa" Homojen musiikkia" jnejnejne

      Jos en olisi lähtenyt täältä (mitä nyt hajanaisesti täällä käyn kattomassa samat meiningit) olisin varmaan jo seonnut.


      Hyvää loppuelämää!

      Onhan se hevikin hyvää jos siitä tykkää.

      • -M-

        Jebu... Miksi sitten loppuenlopuksi edes lukee tätä foorumia, jos se räp on niin paskaa? Sitä sopii kysyä.


      • Metallimies
        -M- kirjoitti:

        Jebu... Miksi sitten loppuenlopuksi edes lukee tätä foorumia, jos se räp on niin paskaa? Sitä sopii kysyä.

        Selvitin vain tosiasiat.


      • vitja
        Metallimies kirjoitti:

        Selvitin vain tosiasiat.

        eikö pieneen mieleesi mene että musiikkimausta ei kiistellä, jos mielestäsi rap on paskaa niin se on. Et kuitenkaan ilmaissut syitä miksi rap mielestäsi on paskaa.
        Koska nämä samat aiheet on tuhansia kertoja käyty täällä läpi, ei tarvitsisi jatkaa.
        Voisitko osoittaa jonkinlaista älykkyyttä ja lopettaa nämä "rap on paskaa" viestit, mitä järkeä on tulla tänne ilmaisemaan omia mielipiteitäsi, vaikka jokaisella onkin siihen oikeus niin voisitko ilmoittaa mielipiteesi vaikka metallifoorumilla, jolla mielipiteesi saisi epäilemättä paljon enemmän kannatusta.

        Hyvää päivän jatkoa!


      • -M-
        vitja kirjoitti:

        eikö pieneen mieleesi mene että musiikkimausta ei kiistellä, jos mielestäsi rap on paskaa niin se on. Et kuitenkaan ilmaissut syitä miksi rap mielestäsi on paskaa.
        Koska nämä samat aiheet on tuhansia kertoja käyty täällä läpi, ei tarvitsisi jatkaa.
        Voisitko osoittaa jonkinlaista älykkyyttä ja lopettaa nämä "rap on paskaa" viestit, mitä järkeä on tulla tänne ilmaisemaan omia mielipiteitäsi, vaikka jokaisella onkin siihen oikeus niin voisitko ilmoittaa mielipiteesi vaikka metallifoorumilla, jolla mielipiteesi saisi epäilemättä paljon enemmän kannatusta.

        Hyvää päivän jatkoa!

        sitten voisi myös kysyä, että miksi kaikki aina innostuvat tästä asiasta väittelemään =) Jättäkää rauhaan tällaiset viestiketjut.


    • AiNa RäPPii !! *Hevi on hom...

      Painu sinä hevi musiikkis kanss sinne minne ei aurinko paista... Et sä voi tollee tulla vaa arvostelee toisten musiikki makuu..
      Se on mielipide asia,joten... Voisitko olla yhtää lapsellisempi??!
      Ihan sama, Mäki kato vihaan hevii..
      Se on pelkkää ärsyttävää huutamista (ku ei osata puhuu/laulaa) ja sähkökitaran rämpytystä.. FooL..

      • Joku vaan

        Mitä mitä? Heavylaulajat muka ei osaa laulaa? Väitätkö ettei Ronin Dio osaa laulaa? Tai suomesta Timo Kotipelto, Nightwishin Tarja Turunen, tai Twilightningin laulaja (suomalainen sekin, nimee en muista)

        Mites sit se rämpytys? Väitätkö että Children of bodomin musa on rämpyttämistä? Siinähän äijät pistää aivan mieletöntä tiluttelua ja sooloilua.

        Ei sellaista musiikillista taitoa räpäyttäjiltä löydy...


      • AiNa RäPPii !!
        Joku vaan kirjoitti:

        Mitä mitä? Heavylaulajat muka ei osaa laulaa? Väitätkö ettei Ronin Dio osaa laulaa? Tai suomesta Timo Kotipelto, Nightwishin Tarja Turunen, tai Twilightningin laulaja (suomalainen sekin, nimee en muista)

        Mites sit se rämpytys? Väitätkö että Children of bodomin musa on rämpyttämistä? Siinähän äijät pistää aivan mieletöntä tiluttelua ja sooloilua.

        Ei sellaista musiikillista taitoa räpäyttäjiltä löydy...

        Että heavy/metal on (MIELESTÄNI) täysin paskaa.. Kahdesta ensimmäisestä en ole ikinä kuullutkaan, Tarja Turusen ääni on aivan jotain kauheata, ja neljännestäkään ei ole mitään hajua.. En kuuntele suomalaista roskaa,vaikka täys verinen olenkin.!!
        C OF B .. *oksentaa* Siinä taas yx täysin pelle bändi.. Jätkil oo mitää korvien välis.. Paitsi ruma yli pitkä hampputukka.. Hyyyyiii...


      • Joku vaan
        AiNa RäPPii !! kirjoitti:

        Että heavy/metal on (MIELESTÄNI) täysin paskaa.. Kahdesta ensimmäisestä en ole ikinä kuullutkaan, Tarja Turusen ääni on aivan jotain kauheata, ja neljännestäkään ei ole mitään hajua.. En kuuntele suomalaista roskaa,vaikka täys verinen olenkin.!!
        C OF B .. *oksentaa* Siinä taas yx täysin pelle bändi.. Jätkil oo mitää korvien välis.. Paitsi ruma yli pitkä hampputukka.. Hyyyyiii...

        Ei helvetti. Et varmaan ole koskaan kuullut DIO-nimisestä bändistä (Ronin Dio laulajana)

        Kannattaa kuunnella Twilightningia. Aivan sairaan hyvä laulaja. Örinä on kaukana siitä. Käyny ihan Jaappanin maalla saakka kiertueella.
        Laulaa englanniks.
        Bodomin jätkät vaan osaa oikeasti soittaa ja tehdä biisejä. Moniko räppäri pystyy musiikillisesti yhtä hyviä biisejä tekemään? Ei yksikään. Räppääminen on todella köyhää MUSIIKILLISESTI. Pistetään vaan koneella tehty biitti soimaan taustalle ja puhutaan päälle. Ja kädet heiluu niinkuin cheetahilla tarzan-leffoissa :DDDD


      • dgd

        Oletko kuullut esim. Iron Maidenia? Siinä ei huudeta, siinä lauletaan, että tiedoksi vaan. Ja sähkökitara kuulostaa paljon paremmalta kun tietokoneella tehty musiikki (biitit). Sähkökitaralla musiikki soitetaan AIDOSTI kun taas rap tehdään tietokoneella.


      • Suomalainen mies
        dgd kirjoitti:

        Oletko kuullut esim. Iron Maidenia? Siinä ei huudeta, siinä lauletaan, että tiedoksi vaan. Ja sähkökitara kuulostaa paljon paremmalta kun tietokoneella tehty musiikki (biitit). Sähkökitaralla musiikki soitetaan AIDOSTI kun taas rap tehdään tietokoneella.

        Oikeasti soitettu musa on kuin rakastelisi kauniin naisen kanssa ja koneella tehty musa on kuin vetäis hand**n


      • AiNA RäPPii !!
        Joku vaan kirjoitti:

        Ei helvetti. Et varmaan ole koskaan kuullut DIO-nimisestä bändistä (Ronin Dio laulajana)

        Kannattaa kuunnella Twilightningia. Aivan sairaan hyvä laulaja. Örinä on kaukana siitä. Käyny ihan Jaappanin maalla saakka kiertueella.
        Laulaa englanniks.
        Bodomin jätkät vaan osaa oikeasti soittaa ja tehdä biisejä. Moniko räppäri pystyy musiikillisesti yhtä hyviä biisejä tekemään? Ei yksikään. Räppääminen on todella köyhää MUSIIKILLISESTI. Pistetään vaan koneella tehty biitti soimaan taustalle ja puhutaan päälle. Ja kädet heiluu niinkuin cheetahilla tarzan-leffoissa :DDDD

        ..mä en oo jätkä...
        Mua ei vois paskaakaa kiinnostaa sun mielipide!
        Mä en kuuntele ku oikeeta musiikkia eli räppii,
        En kaipaa lisää kommenttei,kiitos.


      • adsdas
        AiNA RäPPii !! kirjoitti:

        ..mä en oo jätkä...
        Mua ei vois paskaakaa kiinnostaa sun mielipide!
        Mä en kuuntele ku oikeeta musiikkia eli räppii,
        En kaipaa lisää kommenttei,kiitos.

        Väärin taas, rap EI ole oikeaa musiikkia, koska se tehdään tietokoneella eikä soiteta aidosti. Ja se kaiken lisäksi kuulostaa ärsyttävältä.


      • ...etten..
        adsdas kirjoitti:

        Väärin taas, rap EI ole oikeaa musiikkia, koska se tehdään tietokoneella eikä soiteta aidosti. Ja se kaiken lisäksi kuulostaa ärsyttävältä.

        ..kaipaa lisää kommentteja??!!
        HUOM! SE ON MUN MIELIPIDE !!
        Mä rakastan räppii joka on mulle musiikkia.
        Ei kiinnosta mikää vitun metal paska..
        Se on nii turhaa, sorry nyt vaa..


    • ......

      Rap on paskaa.

    • minäää

      mitä vittua jaksatte tämmösestä vielä tapella...ihan ku jotku 5 vuotiaat penikat! joku tytkkää rapista ja joku hevistä ja joku klassisesta...mitä sitten? onko sillä sitten välii että pittää tapella siitä kumpi on "parempaa"....ja vitut sánon minä

      • AiNA RäPPii !!

        Mä oon nii samaa mieltä sunkaa.. !!!!
        Ei tätä jaxa erkkikää..
        Mua vaa vituttaa et kui nää hevarit jaxaa tulla tänne valittaa räpistä.. Oli niinku ihan pakko antaa takas... >:O


    • Anonyymi

      Räpin kaupallinen menestys on merkki kulttuurin RAPPIOSTA. Sanat eivät riitä kertomaan paljonko halveksin ja vihaan räppiä, sen esittäjiä ja etenkin faneja. Millainen kusipää täytyy olla, että MAKSAA tuollaisesta viiitun passskasta saaatana? Räp sopii hyvin vähä-älyisille ja epämusikaalisille luusereille... Hyi helvetti...hah hah hah

    • Anonyymi

      Aivan varmasti rapin kuuntelu on haitallista aivoille ja tekee tyhmäksi.

    • Anonyymi

      lol räp on hyvä, metalli huono

    • Anonyymi

      tulkaa pelaa cs tai tapetaa teiät. Oon vitun hyvä ja kommiaisia menee #justimusfilmsonparas!.

    • Anonyymi

      mun steam nigname on Juspander, come play with thekhompijiainen

    • Anonyymi

      🦍💩

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe