tartten rap biisiin sanoja/riimejä koska haluaisin alkaa rappaa ja en keksi sanoja/riimejä mistään lähettäkää mulle sähköpostiin [email protected]
rap biisien sanoittajia/sanoja?
7
187
Vastaukset
- evridei.gängsta.stailii
tart-
ten
rap biisiin sanoja/riimejä
koska haluaisin alkaa rappaa ja
en keksi sanoja/riimejä mistään
lähettäkää mulle
sähköpostiin
nieminen.niko
004
@gmail
.gom
...
Tuossa on sulle ainakin riimeihin flow-ehdotus. Lisää tarvittaessa äääh tai jou joka rivin loppuun, niin kyl se siitä. - kaapeli12
PASKAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Äläs ny, varsinkin tuo gmail.gom saattaa olla jos ei scenen uusi @junkmail, niin mahtava meeminalku kuitenkin.
- kaapeli12
melusaastetta öliseviä mölyapinoita.
kaapeli12 kirjoitti:
melusaastetta öliseviä mölyapinoita.
Hirmu vaikeet oli -äääh- päästä
ku ei mitään keksi -äääh- omasta päästä
ineen skeneen ja et jäis mieleen
gmail.gom meni heti viduix ja pahasti pieleen
täs vaihees tää oli jo selvää kauraa kaikille
et ei oo mitään toivoo kun mä tuun maikille
mut ei sen kai kauheest oo kato välii
ku oon räpstara, niin saan aivan vidusti välii
täyty nolosti -äääh- netistä pyytää jeesiä
et sais -öööh- aikaan ensimmäistäkää biisiä
sit v-ttu pitäis niinku tota vielä jostain oppii lukeen
et pääsis tätä kautta maineeseen hugeen
Wöörd.
- Kimpestah
Tässä tulee yksi kouluaiheinen räppi. Nuo capseilla olevat päätteet ja sanat kuuluu huutaa raivolla. Voin kirjoittaa lisää jos kiinnostuit, en ehdi haamu wraittaa koko levyllistä räppejä, mut jotain voin täällä lisää riimitellä jos sanot aihetta tms.
Tänää taas liikka maikki
alko fronttaa/
Mein piti muka kaikkie
perse pystys konttaa/
Tää o sontaa
Hei, ei mul oo ongelmaa/
Minkää kunno sportti lajie kaa/
Mut e haluu venytellä enkä jumppaa,
Venyttely sopii niil joil o pimppa
Maikki tost vähä kilahti
Oikee näky ku sen pääs kihahti
Mikä näky olikaa, oikee savu kärähti
Ja viisari välähti, kello kovaa särähti
Maikki älähti, "nyt kaikki äkkii suihkuun alasti"
Kuin alasin mun sanat paino, ku mä ragesin et "onko pakko
Mennä suihkuu,
Ku ei ees tunnuu
Et olis hikikää
Mä ikinää
Hikoaa EN!
Kainalot kuivat ku paimeNEN
SANDAALI
Ouu mikä SKANDAALI
mun sanoist syttyykää
Ei mee nenä lyttyykää
Vaik mua löisit JOUUU - A_Koskela
Osaat sanoittaa itsekin mutta se vaatii hiukan taustatyötä. Lue ensin Lauri Viidan ja Eino Leinon runot, sitten Mika Waltarin historialliset romaanit ja tutki tarkkaan Junnu Vainion, Reino Helismaan ja Juice Leskisen sanoituksia. Asiaa auttaa jos unohdat hinkuyskältä kuullostavan hokemisen ja edes yrität laulaa, suuntaa antaa Juicen biisi Siniristiloppumme.
Onnea valitsemallasi tiellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029