Liljalaakson Timppa näyttää aivan maamme pääministeriltä, Juha Sipilältä?
Osaisiko joku selittää miksi pälvikaljuinen aisuri
21
303
Vastaukset
- Buhahaha
Koska peris on valinnut mielikuvitushahmonsa profiilikuvaksi Juha Sipilän kuvan.
Ei kai siinä nyt mitään sen kummempaa syytä ole, että miksi joku on saman näköinen jonkun toisen henkilön tai jopa julkkiksen kanssa. Oon itse Timpan Turussa nähnyt, niin huomasin heti ensinäkemältä, että on hyvin saman näköinen kun pääministerimme.
- Buhahaha
DarkFear kirjoitti:
Ei kai siinä nyt mitään sen kummempaa syytä ole, että miksi joku on saman näköinen jonkun toisen henkilön tai jopa julkkiksen kanssa. Oon itse Timpan Turussa nähnyt, niin huomasin heti ensinäkemältä, että on hyvin saman näköinen kun pääministerimme.
Sinä elätkin samassa mielikuvitusmaailmassa kun periksen hahmot kun olet itsekin yksi niistä.
Buhahaha kirjoitti:
Sinä elätkin samassa mielikuvitusmaailmassa kun periksen hahmot kun olet itsekin yksi niistä.
Ei pidä paikkaansa, sillä mulla ja Periksellä ei ole mitään tekemistä toistemme kanssa. Mä ja Peris ollaan kaksi aivan eri henkilöä.
- Buhahaha
DarkFear kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, sillä mulla ja Periksellä ei ole mitään tekemistä toistemme kanssa. Mä ja Peris ollaan kaksi aivan eri henkilöä.
Lääkkeet, peris, lääkkeet.
- Buhahaha
Joskus tunnustit Timpankin luomaksesi fiktiiviseksi henkilöksi mutta sittemmin olet kiistänyt sekin, joten sori vaan, mutta sen seurauksena kaikki selityksesi siitä mitä sinä olet tai et ole on menettänyt kaiken uskottavuutensa.
- Eki-setä
Pirlo ei olekaan kirjoittelevinaan tänne kuten sinun mielikuvitusystäväsi. Niistä yksi, timppa, on saanut profiilikuvakseen Juha Sipilän nassun, ilmeisesti se on sun mielestä hauska läppä.
- lihavihatipunen
Buhahaha kirjoitti:
Joskus tunnustit Timpankin luomaksesi fiktiiviseksi henkilöksi mutta sittemmin olet kiistänyt sekin, joten sori vaan, mutta sen seurauksena kaikki selityksesi siitä mitä sinä olet tai et ole on menettänyt kaiken uskottavuutensa.
On useampaankin kertaan kertonut että on timpan ja kumppaneiden takana. Mitähän kiksejä saa siitä, että esittää tota naurettavaa leikkiään ja kiistää koko homman. Ei ole periksellä kaikki kotona.
Buhahaha kirjoitti:
En mä ole mitään tollasta kirjoittanut, vaan joku trolli kirjoitti niitä juttuja feikkiprofiililla silloin kun käytin vielä nimimerkkiä Totuus2017Official, ja varmaan luuli olevansa hauska ja nokkelakin. Viimeinen kirjain oli siis korvattu isolla i:llä.
- kiimamira
peris234 kirjoitti:
En mä ole mitään tollasta kirjoittanut, vaan joku trolli kirjoitti niitä juttuja feikkiprofiililla silloin kun käytin vielä nimimerkkiä Totuus2017Official, ja varmaan luuli olevansa hauska ja nokkelakin. Viimeinen kirjain oli siis korvattu isolla i:llä.
Nostin sen ylös ja voit muiden tapaan havaita miten siinä ei ole iit ja oot ja nollat väärin, vaan ihan ikioma nikkisi, jonka ihan itse olet kirjoittanut. Sen erottaa hyvin, jos nolla on iso O tai pikku l on muutettu isoksi iiksi.
Kerro nyt mitä kiksejä saat tosta palstan suttaamisesta? Buhahaha kirjoitti:
Milloin muka Peris on mitään tollaista tunnustanut??
Onhan Peris itsekin kertonut siitä, että kuinka hän on usein nähnyt Timpan perheineen Prismassa ostoksilla.- Olehyvö
DarkFear kirjoitti:
Onhan Peris itsekin kertonut siitä, että kuinka hän on usein nähnyt Timpan perheineen Prismassa ostoksilla.Voit lukea yhden tunnustuksista T2017-kirjoituksessa.
- Buhahaha
DarkFear kirjoitti:
Onhan Peris itsekin kertonut siitä, että kuinka hän on usein nähnyt Timpan perheineen Prismassa ostoksilla.Kolme vaihtoehtoa
1) Peris valehtelee ja sinä valehtelet
2) Olette molemmat nähneet unta
3) Sinäkin olet vain yksi periksen lukemattomista fiktiivisistä henkilöistä.
Kukaan ei usko väitettäsi siitä että Timppa tai Bicky tai kukaan noista periksen luomuksista olisi oikea henkilö, ja jos jaksat jankata sitä, syöt vaan omaa, lähes olematonta uskottavuuttasi väittämällä että he ovat tosihenkilöitä. peris234 kirjoitti:
Kyllähän muuten Timppa on hyvin paljon Juha Sipilän näköinen:)))))))))))))))))))))))
Muistan aikoinaan Turussa asuessani, kun näin ekan kerran Timpan Varissuolla, niin hieman ihmettelin että mitäköhän Keskusta-puolueen puheenjohtaja oikein tekee Varissuolla. Tuolloin Sipilä ei ollut vielä pääministeri. Mutta sitten myöhemmin tajusinkin hänen olevan erään paikallisen moottoripyöräkerhon Presidentin exän nykyinen aviomies:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Oli varmaan tuolloin Timppa ollut kyyditsemässä "omaa" poikaansa hänen ukkinsa tai OIKEAN isänsä luokse:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))- PörjeIsaksson
Buhahaha kirjoitti:
Kolme vaihtoehtoa
1) Peris valehtelee ja sinä valehtelet
2) Olette molemmat nähneet unta
3) Sinäkin olet vain yksi periksen lukemattomista fiktiivisistä henkilöistä.
Kukaan ei usko väitettäsi siitä että Timppa tai Bicky tai kukaan noista periksen luomuksista olisi oikea henkilö, ja jos jaksat jankata sitä, syöt vaan omaa, lähes olematonta uskottavuuttasi väittämällä että he ovat tosihenkilöitä.DarkFear on sekin periksen kipeän mielikuvituksen tuotetta. Ei tuollaista jankuttajaa oikeasti voi olla olemassa. Tai sitten nuo kaksi ätmiä pitävät kimppakivaa periätmillisellä tavalla. Suttaamalla.
- VPutin
Täytynee nostaa taas yksi periksen kirjoitus ylös missä kertoo olevansa liljalaaksolaisten isä.
- perispanematon
Peris ei ole kenenkään isä.
- Eki-setä
thunter kirjoitti:
Ei lihallinen isä, mutta kirjallinen..
Juu, yli 10 hahmon kirjallinen isä.
- umpijuntti
Peris on kepulainen
- Väykkä
Ja valehteleminen toinen luonto.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161998Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1571477Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551347- 551118
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1551097Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75966Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36867- 52864
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62852- 56811