Tuttavani pomo on todella vaikea ihminen. Alkoholiohgelmaa, usein viikonoppuisin tekee oman työvuoronsa umpihumalassa. On kioskiyrittäjä . Poliisi ei kuulemma voi asialle tehdä mitään kun ei ole vaaraksi kellekkään.
Vaikea pomo
5
217
Vastaukset
- TSV...entinen
Jos pomo käytös on sopimatonta niin sille kyllä voi, ilmoitus työsuojelusta aluehallintovirastoon.
- stop-that-ulina
Lopeta tuo uliseminen. Mä olen kännissä milloin vain ja missä vain.
- katsokoonitse
Vaihtakoon työpaikkaa. Ei kenenkään ole pakko katsoa hölmöilyä?
Tuttavasi miettiköön asioita.
Alkoholismi on sairaus ja se tuhoaa lopulta kaiken. - JuoppoPomoHyväPomo
Ei tuossa mitään ongelmaa ole jos pomo maksaa palkat ajallansa eikä käy päälle.
Juoppo pomo voi olla hyväkin vaihtoehto. Pomo keskittyy silloin enemmän rakkaaseen pulloonsa eikä työntekijään. Eihän se pomon alkoholin käyttö poliisille kuulu. Se on yksityisasia. Vain jos ajaa kännissä tai on väkivaltainen. Silloin poliisi paikalle. Fiksu ihminen vaihtaa työpaikkaa jos ei nykyisessä viihdy tai tule toimeen. - Tottia
Sanoisin, että umpihumalassa oleminen on sinänsä jo turvallisuusriski. Eikö kioskiyrittäjällä ole ketjuohjausta, ehkä sinne päin kannattaa olla yhteydessä. Eipä varmaan tee hyvää yritysimagolle. Työsuojelu toinen. Ei asiallista, vaikka ei suorastaan riehuisikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443032Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362651Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532604Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1052304Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle502136Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421903- 1501556
- 731418
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231248Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185