Tuttavani pomo on todella vaikea ihminen. Alkoholiohgelmaa, usein viikonoppuisin tekee oman työvuoronsa umpihumalassa. On kioskiyrittäjä . Poliisi ei kuulemma voi asialle tehdä mitään kun ei ole vaaraksi kellekkään.
Vaikea pomo
5
243
Vastaukset
- TSV...entinen
Jos pomo käytös on sopimatonta niin sille kyllä voi, ilmoitus työsuojelusta aluehallintovirastoon.
- stop-that-ulina
Lopeta tuo uliseminen. Mä olen kännissä milloin vain ja missä vain.
- katsokoonitse
Vaihtakoon työpaikkaa. Ei kenenkään ole pakko katsoa hölmöilyä?
Tuttavasi miettiköön asioita.
Alkoholismi on sairaus ja se tuhoaa lopulta kaiken. - JuoppoPomoHyväPomo
Ei tuossa mitään ongelmaa ole jos pomo maksaa palkat ajallansa eikä käy päälle.
Juoppo pomo voi olla hyväkin vaihtoehto. Pomo keskittyy silloin enemmän rakkaaseen pulloonsa eikä työntekijään. Eihän se pomon alkoholin käyttö poliisille kuulu. Se on yksityisasia. Vain jos ajaa kännissä tai on väkivaltainen. Silloin poliisi paikalle. Fiksu ihminen vaihtaa työpaikkaa jos ei nykyisessä viihdy tai tule toimeen. - Tottia
Sanoisin, että umpihumalassa oleminen on sinänsä jo turvallisuusriski. Eikö kioskiyrittäjällä ole ketjuohjausta, ehkä sinne päin kannattaa olla yhteydessä. Eipä varmaan tee hyvää yritysimagolle. Työsuojelu toinen. Ei asiallista, vaikka ei suorastaan riehuisikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663348Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.871519- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049- 551015
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50966- 63951
- 42797
- 47772
- 113726