Rakastan mutta pakko erota

hunajahani

Rakastan miestäni, mutta luulen että rakkaus on täysin yksipuolista. Olen kertonut hänelle tunteestani ja hän on kieltänyt sen. Ei pidä tunteiden näyttämistä tärkeänä. Ei ole koskaan puhutellut minua mitenkään hempeästi vaikka itse olisin sanonut paljonkin kehuja ja kauniita asioita hänelle hänestä. Mielestäni suhde perustuu käytännön asioihin, auton lainaamiseen ja yhteisiin harrastuksiin. Seksistäkin on pulaa, häntä ei vaan kiinnosta. Kaiken huippu on se että emme ole seurustelleet kun 8kk. Molemmilla on omat asunnot ja perusasiat hyvin. Ajattelin aikoinani että mieheni arvostaisi minua naisena mutta oletus osuikin täysin väärään. Ehkä pahin klisee tässä on se että minä olen 36 vuotias ja mieheni 51 v. Kaipa se on vaan pakko etsiä rakkautta josta saa itselleenkin jotain vastakaikua. Sydemeni murtuu jälleen.

5

1078

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oppeliini1

      Te olette vain kavereita. Turhaan kertoilet tuolle miehelle tunteistasi, hän kun ei niitä hyväksy eikä piittaa.
      Voit täysin hyvällä omallatunnolla jatkaa aviomiehen etsimistä. Aivan varmasti jossain on mies joka kaipaa juuri sinunlaistasi vaimoa.

    • pop98

      Minkä ihmeen takia otit noin pökkelön miehen.......!!??

      Oma tietoinen valintasi.

      Nuorena naisena löydät kymmeniä hyviä miehiä.

      Useimmat miehet haluavat jatkuvasti keskusteilla tunteista ja parisuhteesta ja syventää sitä.
      Naiset nykyään harvemmin.

      On ollut aina niin oikeasti, vaikka julkisuudessa muuta aina valehdeltu.

    • Vähänpitempisuhde

      Miksi kirjoitat ihan kun ukko olis sun aviomies?
      Eihän se ole kun puolituttu jonka tapasit alle vuosi sitten 😂🤣😂

    • kaipaava56

      Oma 3 v suhde loppui myös.Periaatteessa syynä narsismi mutta myös se,että hän ei huomioinut millaan tavalla.Kosketuksetkin loppuivat aikoja sitten.On turhaa lässytystä kysellä,rakastaako toinen tai pyytää lähelle. Ikävintä mun puolesta on se,että edelleenkin rakastan häntä tai ehkä niitä alkuajan ihania fiiliksiä.En saa miestä pois päästäni...vaikka varmasti ihanampia miehiä on olemassa.Toisaalta en enää jaksa edes etsiä.

    • Seuraa suloiselle homomiehelle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1927
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1589
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1539
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1487
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1435
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1380
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1337
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1246
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1167
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1118
    Aihe