Rakastan mutta pakko erota

hunajahani

Rakastan miestäni, mutta luulen että rakkaus on täysin yksipuolista. Olen kertonut hänelle tunteestani ja hän on kieltänyt sen. Ei pidä tunteiden näyttämistä tärkeänä. Ei ole koskaan puhutellut minua mitenkään hempeästi vaikka itse olisin sanonut paljonkin kehuja ja kauniita asioita hänelle hänestä. Mielestäni suhde perustuu käytännön asioihin, auton lainaamiseen ja yhteisiin harrastuksiin. Seksistäkin on pulaa, häntä ei vaan kiinnosta. Kaiken huippu on se että emme ole seurustelleet kun 8kk. Molemmilla on omat asunnot ja perusasiat hyvin. Ajattelin aikoinani että mieheni arvostaisi minua naisena mutta oletus osuikin täysin väärään. Ehkä pahin klisee tässä on se että minä olen 36 vuotias ja mieheni 51 v. Kaipa se on vaan pakko etsiä rakkautta josta saa itselleenkin jotain vastakaikua. Sydemeni murtuu jälleen.

5

1117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oppeliini1

Te olette vain kavereita. Turhaan kertoilet tuolle miehelle tunteistasi, hän kun ei niitä hyväksy eikä piittaa.
      Voit täysin hyvällä omallatunnolla jatkaa aviomiehen etsimistä. Aivan varmasti jossain on mies joka kaipaa juuri sinunlaistasi vaimoa.

• pop98

Minkä ihmeen takia otit noin pökkelön miehen.......!!??

Oma tietoinen valintasi.

Nuorena naisena löydät kymmeniä hyviä miehiä.

Useimmat miehet haluavat jatkuvasti keskusteilla tunteista ja parisuhteesta ja syventää sitä.
      Naiset nykyään harvemmin.

On ollut aina niin oikeasti, vaikka julkisuudessa muuta aina valehdeltu.

• Vähänpitempisuhde

Miksi kirjoitat ihan kun ukko olis sun aviomies?
      Eihän se ole kun puolituttu jonka tapasit alle vuosi sitten 😂🤣😂

• kaipaava56

Oma 3 v suhde loppui myös.Periaatteessa syynä narsismi mutta myös se,että hän ei huomioinut millaan tavalla.Kosketuksetkin loppuivat aikoja sitten.On turhaa lässytystä kysellä,rakastaako toinen tai pyytää lähelle. Ikävintä mun puolesta on se,että edelleenkin rakastan häntä tai ehkä niitä alkuajan ihania fiiliksiä.En saa miestä pois päästäni...vaikka varmasti ihanampia miehiä on olemassa.Toisaalta en enää jaksa edes etsiä.

• Seuraa suloiselle homomiehelle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 474
      6801
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2511
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      218
      2467
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      140
      1759
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1698
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1113
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1103
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1095
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1017
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      62
      907
    Aihe