Millaisia kokemuksia teillä on hollantilaisista miehistä?
Tapasin ulkomailla ollessani ihanan miehen joka on hollannista kotoisin. Hän on kuin unelmieni mies: pitkä, tumma, komea, huomioon ottava, fiksu, hyvässä työssä, huumorintajuinen ja meillä on paljon yhteistä. Meillä oli pari intensiivistä iltaa yhdessä ja reissuni jälkeen mies tuli viikoksi Suomeen tapaamaan minua.
Ulkona käydessämme mies aina haluaa maksaa kaiken ja hän on ihan mielettömän hyvä sängyssä, tosi rento ja kokeilunhaluinen.
olemme tällä hetkellä etäsuhteessa ja jos kaikki menee hyvin muutan hänen luokseen loppuvuodesta / ensivuoden alussa. Olisi kiva kuulla kokemuksia mahdollisista kulttuurieroista yms. Yksi parhaista ystävistäni asuu Hollannissa ja hän oli pitkässä suhteessa hollantilaisen miehen kanssa joka käytti liikaa kannabista, oli väkivaltainen ja kontrolloiva eikä seksikään miestä kiinnostanut. Mutta tuo minun mies ei vaikuta ollenkaan samanlaiselta eikä hän edes polta pilveä, mitä nyt kerran / pari vuodessa.
Hollantilaiset miehet
katrichka
0
431
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411967Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101355- 1051108
- 103930
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66781
- 33672
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku14568Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.76544- 78511