v i i k s e t

tuulia

Voiei. minulle on ihan selvästi kasvanut tummahkot viikset tässä viimisen puolenvuoden aikana. MITEN HEMMETISSÄ SAAN NE POIS!=?!?!?!?!?!?!Ne ovat jo häiritsevät. vihaan niitä. nyt äkkiä jotain vinkkejä, en haluis nyppii ku ne kuulemma vaan kasvaa sit entistä kauheemmi.,... >:( APUA!

17

6385

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Mene kosmetologille vahaukseen, maksaa n. 5-8€, joillain kestää vahauksen jälkeen sileänä jopa 3-4 viikkoon, minulla vain n. 3 päivää.

      Jos haluat ne pysyvästi pois, niin ainut(?) vaihtoehto on neulaepilaatio. Laita hakusanaksi Googleen Neulaepilaatio, niin löydät lisää paljon tietoa.

      • pksn-hki

        Lopullisen tuloksen saa Laaserpoistolla joka on ainoa tapa pysyvään lopputulokseen. Vahaus ja muut tavat ei poista lopullisesti vaan ne on väliaikaisia tapoja.


      • minä
        pksn-hki kirjoitti:

        Lopullisen tuloksen saa Laaserpoistolla joka on ainoa tapa pysyvään lopputulokseen. Vahaus ja muut tavat ei poista lopullisesti vaan ne on väliaikaisia tapoja.

        Mutta eihän laaserilla saa esim. vaaleita eikä sellaisia karvoja pois mitkä ovat esim. puolet vaaleita ja loppupää karvasta tummaa? Ja eikös Neulaepilaatio ole sellainen mikä tehoaa myös vaaleisiinkin karvoihin!


      • pksn-hki
        minä kirjoitti:

        Mutta eihän laaserilla saa esim. vaaleita eikä sellaisia karvoja pois mitkä ovat esim. puolet vaaleita ja loppupää karvasta tummaa? Ja eikös Neulaepilaatio ole sellainen mikä tehoaa myös vaaleisiinkin karvoihin!

        Olet oikeassa laaserilla ei saa vaaleita karvoja pois. Neulaepilaatio toimii myös vaaleisiinkin karvoihin se ei kuitenkaan takaa kokonaan karvan kasvun tyrehtymistä.

        PKSN-keskusteluun tuli tieto aineesta Ultra Hair Away™ http://www.shavenomore.com/
        sitä saa ainakin tilattua netin kautta, mutta se on keskusteluviestin mukaan tullut myös Stokmannin valikoimiin.
        Aineesta ei ole meillä muuta tietoa kun se mitä ko. linkki väittää.


      • tuulia

        Tuleeko tosta vahauksesta sänkeä? se olisi kamalaa. siis näkyvää ja tuntuvaa sänkeä... kannattaako kotona vahata itse? :o

        Kiitos vastauksista kaikille (:


      • pksn-hki
        tuulia kirjoitti:

        Tuleeko tosta vahauksesta sänkeä? se olisi kamalaa. siis näkyvää ja tuntuvaa sänkeä... kannattaako kotona vahata itse? :o

        Kiitos vastauksista kaikille (:

        Sana sänki on sitä kun esim. mies ajaa partansa siinä partakarva katkaistaan, vahauksessa se nypätään juurineen pois. Uusi karva kun kasvaa tilalle se ei ole katkaistu, siis ei tule sänkeä. On väitetty, (itse en vahaa) että se vähentää karvan kasvua. Se perustuu siihen että karvan juuret viottuu ja uusi karva on heikompi kun tulee esille.


      • minä
        pksn-hki kirjoitti:

        Sana sänki on sitä kun esim. mies ajaa partansa siinä partakarva katkaistaan, vahauksessa se nypätään juurineen pois. Uusi karva kun kasvaa tilalle se ei ole katkaistu, siis ei tule sänkeä. On väitetty, (itse en vahaa) että se vähentää karvan kasvua. Se perustuu siihen että karvan juuret viottuu ja uusi karva on heikompi kun tulee esille.

        ..sen saa vahattua oikein, eli juurineen, suosittelen että menet mieluummin kosmetologille kuin yrität itse vahata!


      • tuulia
        minä kirjoitti:

        ..sen saa vahattua oikein, eli juurineen, suosittelen että menet mieluummin kosmetologille kuin yrität itse vahata!

        kiitos todella paljon... Nyt eiku kosmetologille ((: Niin ja paljon kouvolan seudul suunnilleen maksais tuo vahaamine?


      • pksn-hki

      • huhhuuuijaaalol
        tuulia kirjoitti:

        Tuleeko tosta vahauksesta sänkeä? se olisi kamalaa. siis näkyvää ja tuntuvaa sänkeä... kannattaako kotona vahata itse? :o

        Kiitos vastauksista kaikille (:

        kotona voi vahata itse. siihen tarkoitukseen on olemassa koti vahauslaitteita


    • tuulia

      kiitti kaikille vastauksista (lisääkin saa laittaa) :D:)

    • acop

      Mun viikset riistäytyy kohta käsistä. Ne on todella ärsyttävät, tummat ja huomiota herättävät. MITÄ TEEN? En uskalla nyppii ku jotku sanoo että se kiihdyttää niitten kasvua... help`??

      • luonnon lapsi

        En oikeen tiedä... Itelläni on sama ongelma, ja oon kokeillut kylmävahausliuskoja (muuten hyvä muttei poistanut kaikkia karvoja ja piti aina odottaa että karvat kasvaa riittävän pitkiksi seuraavaa kertaa varten), nyppimistä pinseteillä (vei liian paljon aikaa, ja piti tehä tosi usein), vaalentamista ja saksilla leikkelemistä (ihan hyvä menetelmä mutta vaalennus ei oikeen toimi enää niin hyvin ja pitää tehä useemmin, ei tunnu toimivan joihinkin karvoihin, ja saksilla pitää lyhennellä usein). Haluaisin poistaa pysyvästi mutta pelottaa noin radikaalit keinot. Onko kukaan poistanut täällä pysyvästi? Voisiko muutkin kertoa minkälaisia menetelmiä ovat kokeilleet ja onko toiminut???? Mutta tuosta vahauksesta, kun siinähän pitää tosiaan odottaa että kasvaa riittävän pitkiksi, että voi taas poistaa? Niin ei oo kivaa sit liikkua ihmisten ilmoilla kun on kauheet viikset?! Vai miten ootte ratkaisseet? Eikö ne sit oo muka niin huomattavat?


      • villit viikset

        Se, että ihokarvojen ajeleminen/nyppiminen tai vastaava, kiihdyttää karvojen kasvua ja tekee karvoista paksumpia ja itsepäisempiä, on myytti. Totuus on, että ihokarva, joka on lymyillyt iholla jo jonkin aikaa, on ehtinyt heikentyä ja vaalentua, ja kun sen poistaa tavalla tai toisella, tilalle kasvava uusi karva on tuore ja terhakka. Todellisuudessa siis karva ei ole yhtään paksumpi, eikä niitä lähde kasvamaan entistä enempää. :)

        Ihan rauhassa siis voi viikset sun muut karvat sheivailla, nyppiä tai vahata. Oma vinkkini tosin on elää asian kanssa - olen aivan liian mukavuudenhaluinen nyppiäkseni harvat mutta tummat viiksikarvani. Se on fakta että naisillakin kasvaa karvoitusta kasvoissa, joten vaikka ne ovat minulla tummat niin silti ihan samanlaiset kuin muillakin.
        Eikä niihin oikeasti paljon huomiota kiinnitetä, ei kiinnitetty yläkoulussa eikä nyt lukiossakaan. ;)


    • Mjgj

      Voiko joku kertoa, että pitääkö olla tietyn ikäinen siihen,
      että pääsee gosmetologille tai jonkinlaiseen karvojen poistoon?

    • höylijä

      höyli kerran päivässä ;D

    • oho Aika lol

      Aaaak mulki riistäytyykäsist. Vaik oon 9Vuotta!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe