Työ/opiskelu ulkomailla?

Vapaamatkustaja123

Itsellä tekisi kovasti mieli ulkomaille, mutta en tiedä mitä tehdä ja missä. Olen lukion käynyt, joten vaihto-oppilas juttuun ei ole enää mahdollisuutta. Ja välivuoden viettänyt kokeillen aupair-hommaa. Ikää tulee tänä vuonna 21. Maana tällä hetkellä kiinnostaa lähinnä jenkit ja ehkä myös britit. Vaihto-oppilasohjelma olisi itselle ollut unelma, sillä siinä olisi päässyt sisälle paikallisen perheen tavalliseen arkeen ja näkemään millaista se on siinä maassa ja kulttuurissa, sekä olisi saanut koulusta kavereita ja nähnyt miten koulu siellä pelaa. Harmittaa suunnattomasti, että tähän ei ole enää mahdollisuutta. Haluaisin nimenomaan tutustua paikallisiin ja heidän kulttuuriinsa, enkä olla suomalaisten kanssa ulkomailla, koska silloin tuntuisi etten saisi kaikkea irti siellä olosta, niin kävi aupairina ollessani. Onko jollain kokemusta tai ehduksia jostain mitä voisi tehdä? Olen katsonut myös Kilroyn sivuilta jostain kesäleirinvalvoja-kesätyöstä Jenkeissä ja se saattaa kiinnostaa, mutta en ole vielä varma onko se se juttu mitä nyt haen. Kiitos jos osaat auttaa

1

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leirilleohjaamaan

      Jos haluat kesäleirille ohjaajaksi (hyvä valinta: turvallinen työympäristö, täysylläpito, mielenkiintoinen homma, plus siitä vielä maksetaan!!!) kirlroyn lisäksi voit vain googlata summer camps in ... missä päin usaa haluaisit olla. Sitten vain ottaa suoraan yhteyttä leirin vetäjään ja kysyä haluaisivatko he suomalaisen monitoimioaajan porukkaansa.
      Sähköpostitse voit lähettää kysymyksiä useampaan leiriin ja Skypssä tavata heidät henkilökohtaisesti.
      Hauskaa kesää.

      Ps laitappa tietoa, päädyitkö isoseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      112
      1107
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      106
      977
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      194
      572
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      549
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe