Työ/opiskelu ulkomailla?

Vapaamatkustaja123

Itsellä tekisi kovasti mieli ulkomaille, mutta en tiedä mitä tehdä ja missä. Olen lukion käynyt, joten vaihto-oppilas juttuun ei ole enää mahdollisuutta. Ja välivuoden viettänyt kokeillen aupair-hommaa. Ikää tulee tänä vuonna 21. Maana tällä hetkellä kiinnostaa lähinnä jenkit ja ehkä myös britit. Vaihto-oppilasohjelma olisi itselle ollut unelma, sillä siinä olisi päässyt sisälle paikallisen perheen tavalliseen arkeen ja näkemään millaista se on siinä maassa ja kulttuurissa, sekä olisi saanut koulusta kavereita ja nähnyt miten koulu siellä pelaa. Harmittaa suunnattomasti, että tähän ei ole enää mahdollisuutta. Haluaisin nimenomaan tutustua paikallisiin ja heidän kulttuuriinsa, enkä olla suomalaisten kanssa ulkomailla, koska silloin tuntuisi etten saisi kaikkea irti siellä olosta, niin kävi aupairina ollessani. Onko jollain kokemusta tai ehduksia jostain mitä voisi tehdä? Olen katsonut myös Kilroyn sivuilta jostain kesäleirinvalvoja-kesätyöstä Jenkeissä ja se saattaa kiinnostaa, mutta en ole vielä varma onko se se juttu mitä nyt haen. Kiitos jos osaat auttaa

1

450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leirilleohjaamaan

Jos haluat kesäleirille ohjaajaksi (hyvä valinta: turvallinen työympäristö, täysylläpito, mielenkiintoinen homma, plus siitä vielä maksetaan!!!) kirlroyn lisäksi voit vain googlata summer camps in ... missä päin usaa haluaisit olla. Sitten vain ottaa suoraan yhteyttä leirin vetäjään ja kysyä haluaisivatko he suomalaisen monitoimioaajan porukkaansa.
      Sähköpostitse voit lähettää kysymyksiä useampaan leiriin ja Skypssä tavata heidät henkilökohtaisesti.
      Hauskaa kesää.

Ps laitappa tietoa, päädyitkö isoseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      133
      3738
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      335
      2905
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1815
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1568
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1049
    6. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      48
      816
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      60
      815
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      734
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      668
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      54
      645
    Aihe