"Etsin puolisoa, elämänkumppania, olen mielestäni tavallinen suomalainen mies, ei sen enempää eikä vähempää, pyrin olemaan rehellinen ja avoin, luotettava ja avulias. En oleta että osallistuisit yritykseni töihin mitenkään, en oleta että tekisit kotitöitä, osaan kyllä itsekkin tehdä ne, myöskään vaatteiden korjaus ei tuota ongelmia, en luule että alistuisit seksiin, enkä myöskään oleta että haluaisit tutustua minun tuttavapiiriin. Tietenkin voisimme nukkua eri huoneissa että aikainen herätykseni ei häiritse. Lisäksi en seuraa urheilua, penkkiurheilu ei ole lähellä sydäntä.. Myöskään alkoholi ei ole ongelma, vuodessa voin ottaa ehkä 1-2 kertaa, mutta voinhan senkin tietysti lopettaa. Ota yhteyttä jos mielenkiintosi heräsi :)"
Mitä muuta pitäisi vielä lisätä..?
Treffi ilmoitus
1
1002
Vastaukset
- Nomikäjottei
Kyllähän tähän voisi vaikka tarttua. :) oletko minkä ikäinen ja mistä päin kotoisin? Olen 29-vuotias ja Lahdesta. Mennäänkö treffeille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701063
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837- 84773
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55519Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294515Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?36499Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49467
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454