http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201802112200736061_u0.shtml
Olis vaan kysynyt täältä sinkut -palstalta neuvoa niin olisi mennyt oikein, täältä löytyy kaikki tietämys ja kaikkien alojen asiantuntijat.
Noin niin kuin muuten minusta vähän kummallista tuo ihmisten halu näyttää eksoottisilta muiden silmissä yleensäkin ja sitten jos kuitenkin niin tekee niin miksi ihmeessä valita joku laajojen ihmismassojen käyttämä kieli kun meidän oma kieli olisi paljon eksoottisemman oloinen muiden silmissä maailmanlkaajuisesti.
Netta kysyi neuvoa väärältä palstalta
3
109
Vastaukset 3
- Kiltti-ja-kunnollinen
Jännämies kylvää siementä tuon naisen sisään vielä.
- kikkeli.rikas.elämä
totta kyllä tinderissä koulutettuja miehiä piisaa eli tyttö tulee tutuksi tinderi kikkeleiden kanssa eli on ikuinen tinderityttö
- tyttö.otti.merkin
varmasti oli tuonkin kirjoittanut nettiin koulutettu tinderimies oikein maisteri niin ne miehet osaa kirjoittaa tytön sydämmeen ja pökät alas mutta loppujen lopuksi ei annakkaan mitään hyvää ja nyt tyttö on tatuiontinsa kanssa kahden onkohan siinä ikuisen tinderi tytön merkki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja212999Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49854- 94786
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "196729- 67652
- 64556
- 45550
- 38531
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77503