Exä stalkkaa instagramissa?

AtomiPotta

Minun instagram käyttäjä on yksityinen, ja usein hyväksyn muiden ihmisten seurauspyynnöt mutta koska en itse ala seuraamaan heitä takaisin, päätyy suurinosa näistä tuntemattomista käyttäjistä lopettamaan minun seuraamisen. Mutta...
Viime marraskuussa minua alkoi seurata yksi kummallinen käyttäjä. Hänellä ei ole profiilikuvaa, ja hänen käyttäjänsä on yksitynen. Profiilista kuitenkin näkee ettei hän ole julkaisuut yhtäkään kuvaa eikä hänellä ole ollenkaan seuraajia, eli ainoastaan hän seuraa muita kuten minua ja pari viikkoa myöhemmin parasta ystävääni.
Käyttäjän nimi on sama kun exälläni mutta lopussa on kuitenkin eri syntymävuosi. Hän ei koskaan tykkää minun tai kaverini kuvista, mutta katsoo aina molempien instagram storyt. Kaverini yritti kerran seurata tätä henkilöä eri käyttäjällä instassa mutta seurauspyyntöä ei hyväksytty.
Onko mahdollista, että kyseessä on exäni? Olisi jotenkin outoa, että joku täysin tuntematon ihminen näkisi suuren vaivan katsoakseen joka pirun ig storyn minkä julkaisen mutta ei kuimminkaan tykkää kuvista. Ja, että sattumoisin tällä käyttäjällä on sama nimi kun exälläni. Onko hän oikeasti niin tyhmä luullakseen, että eri syntymävuosi hämäisi, vai olenko itse vainoharhainen?

4

2042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelentätä

      Miksi et bloggaa kyseistä tyyppiä pois sivuiltasi?

    • ensuostukaikkeen

      Samaa ihmettelen mikset blokkaa pois? Sinähän se olet joka sallit seuraamisesi kuten haluat. Sinä omistat sen tilin. Nakkaa pihalle mitä tuota seuraajia ja niiden syitä miettimään. Aika tylsää kun pitää jo miettiä ihmisiä joita olet huolinut sinua seuraamaan. Mullakin on pyyntöjä mitä ihmeellisiä. En vain hyväksy niitä. Vain ja ainostaan ne jotka tunnistan voin hyväksyä. Ja hei vielä omalla nimellä! Olisiko hyvä vinkki sulle?

    • näininstatoimii

      Tulipa mieleen kun ukko jäi kiinni panonsa instan kuvista. Eihän se hölmö tajunnut että seison sen selän takana. Nykyään ei sitä näy listalla ja kaikki tunnen. Ihan omilla nimillään. Jopa ukolla itsellä Insta eri nimellä. Söpöä siitä käytiin pitkä keskustelu. Ilmankos tykkäsi puhelimensa kanssa iltaisin touhuta. Kiinni kun jäi ja joutui näyttämään se kuvat. Ihanaa tuskin edes kertoi panolleen miksi lopetti oman tilinsä ja miksi sen tili tuli poitetuksi. Eikö ollut säälittävää. Ensin yritti selittää ettei tiedä kuka se on. No yhdessä katsottiin sen kuvat.

    • Keppianaaliin

      Opetelkaa lukemaan ja sisäistämään tekstiä ihmiset. Hän ei kysynyt mitä tehdä/ miten päästä eroon! Vaan, että onko se mahdollisesti hän.

      Ja tod.näk kyllä se on!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1769
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1674
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      64
      1513
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1505
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1485
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1392
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe