Exä stalkkaa instagramissa?

AtomiPotta

Minun instagram käyttäjä on yksityinen, ja usein hyväksyn muiden ihmisten seurauspyynnöt mutta koska en itse ala seuraamaan heitä takaisin, päätyy suurinosa näistä tuntemattomista käyttäjistä lopettamaan minun seuraamisen. Mutta...
Viime marraskuussa minua alkoi seurata yksi kummallinen käyttäjä. Hänellä ei ole profiilikuvaa, ja hänen käyttäjänsä on yksitynen. Profiilista kuitenkin näkee ettei hän ole julkaisuut yhtäkään kuvaa eikä hänellä ole ollenkaan seuraajia, eli ainoastaan hän seuraa muita kuten minua ja pari viikkoa myöhemmin parasta ystävääni.
Käyttäjän nimi on sama kun exälläni mutta lopussa on kuitenkin eri syntymävuosi. Hän ei koskaan tykkää minun tai kaverini kuvista, mutta katsoo aina molempien instagram storyt. Kaverini yritti kerran seurata tätä henkilöä eri käyttäjällä instassa mutta seurauspyyntöä ei hyväksytty.
Onko mahdollista, että kyseessä on exäni? Olisi jotenkin outoa, että joku täysin tuntematon ihminen näkisi suuren vaivan katsoakseen joka pirun ig storyn minkä julkaisen mutta ei kuimminkaan tykkää kuvista. Ja, että sattumoisin tällä käyttäjällä on sama nimi kun exälläni. Onko hän oikeasti niin tyhmä luullakseen, että eri syntymävuosi hämäisi, vai olenko itse vainoharhainen?

4

2834

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmettelentätä

Miksi et bloggaa kyseistä tyyppiä pois sivuiltasi?

• ensuostukaikkeen

Samaa ihmettelen mikset blokkaa pois? Sinähän se olet joka sallit seuraamisesi kuten haluat. Sinä omistat sen tilin. Nakkaa pihalle mitä tuota seuraajia ja niiden syitä miettimään. Aika tylsää kun pitää jo miettiä ihmisiä joita olet huolinut sinua seuraamaan. Mullakin on pyyntöjä mitä ihmeellisiä. En vain hyväksy niitä. Vain ja ainostaan ne jotka tunnistan voin hyväksyä. Ja hei vielä omalla nimellä! Olisiko hyvä vinkki sulle?

• näininstatoimii

Tulipa mieleen kun ukko jäi kiinni panonsa instan kuvista. Eihän se hölmö tajunnut että seison sen selän takana. Nykyään ei sitä näy listalla ja kaikki tunnen. Ihan omilla nimillään. Jopa ukolla itsellä Insta eri nimellä. Söpöä siitä käytiin pitkä keskustelu. Ilmankos tykkäsi puhelimensa kanssa iltaisin touhuta. Kiinni kun jäi ja joutui näyttämään se kuvat. Ihanaa tuskin edes kertoi panolleen miksi lopetti oman tilinsä ja miksi sen tili tuli poitetuksi. Eikö ollut säälittävää. Ensin yritti selittää ettei tiedä kuka se on. No yhdessä katsottiin sen kuvat.

• Keppianaaliin

Opetelkaa lukemaan ja sisäistämään tekstiä ihmiset. Hän ei kysynyt mitä tehdä/ miten päästä eroon! Vaan, että onko se mahdollisesti hän.

Ja tod.näk kyllä se on!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1361
    2. 67
      1305
    3. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1251
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1245
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      967
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      933
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      89
      886
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      871
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      801
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      696
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      666
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      663
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      646
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      628
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      612
    19. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      586
    20. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      574
    Aihe