Minun instagram käyttäjä on yksityinen, ja usein hyväksyn muiden ihmisten seurauspyynnöt mutta koska en itse ala seuraamaan heitä takaisin, päätyy suurinosa näistä tuntemattomista käyttäjistä lopettamaan minun seuraamisen. Mutta...
Viime marraskuussa minua alkoi seurata yksi kummallinen käyttäjä. Hänellä ei ole profiilikuvaa, ja hänen käyttäjänsä on yksitynen. Profiilista kuitenkin näkee ettei hän ole julkaisuut yhtäkään kuvaa eikä hänellä ole ollenkaan seuraajia, eli ainoastaan hän seuraa muita kuten minua ja pari viikkoa myöhemmin parasta ystävääni.
Käyttäjän nimi on sama kun exälläni mutta lopussa on kuitenkin eri syntymävuosi. Hän ei koskaan tykkää minun tai kaverini kuvista, mutta katsoo aina molempien instagram storyt. Kaverini yritti kerran seurata tätä henkilöä eri käyttäjällä instassa mutta seurauspyyntöä ei hyväksytty.
Onko mahdollista, että kyseessä on exäni? Olisi jotenkin outoa, että joku täysin tuntematon ihminen näkisi suuren vaivan katsoakseen joka pirun ig storyn minkä julkaisen mutta ei kuimminkaan tykkää kuvista. Ja, että sattumoisin tällä käyttäjällä on sama nimi kun exälläni. Onko hän oikeasti niin tyhmä luullakseen, että eri syntymävuosi hämäisi, vai olenko itse vainoharhainen?
Exä stalkkaa instagramissa?
4
2439
Vastaukset
- ihmettelentätä
Miksi et bloggaa kyseistä tyyppiä pois sivuiltasi?
- ensuostukaikkeen
Samaa ihmettelen mikset blokkaa pois? Sinähän se olet joka sallit seuraamisesi kuten haluat. Sinä omistat sen tilin. Nakkaa pihalle mitä tuota seuraajia ja niiden syitä miettimään. Aika tylsää kun pitää jo miettiä ihmisiä joita olet huolinut sinua seuraamaan. Mullakin on pyyntöjä mitä ihmeellisiä. En vain hyväksy niitä. Vain ja ainostaan ne jotka tunnistan voin hyväksyä. Ja hei vielä omalla nimellä! Olisiko hyvä vinkki sulle?
- näininstatoimii
Tulipa mieleen kun ukko jäi kiinni panonsa instan kuvista. Eihän se hölmö tajunnut että seison sen selän takana. Nykyään ei sitä näy listalla ja kaikki tunnen. Ihan omilla nimillään. Jopa ukolla itsellä Insta eri nimellä. Söpöä siitä käytiin pitkä keskustelu. Ilmankos tykkäsi puhelimensa kanssa iltaisin touhuta. Kiinni kun jäi ja joutui näyttämään se kuvat. Ihanaa tuskin edes kertoi panolleen miksi lopetti oman tilinsä ja miksi sen tili tuli poitetuksi. Eikö ollut säälittävää. Ensin yritti selittää ettei tiedä kuka se on. No yhdessä katsottiin sen kuvat.
- Keppianaaliin
Opetelkaa lukemaan ja sisäistämään tekstiä ihmiset. Hän ei kysynyt mitä tehdä/ miten päästä eroon! Vaan, että onko se mahdollisesti hän.
Ja tod.näk kyllä se on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134555Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3423702Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363416Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk182880Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112539- 2732273
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3071733- 961692
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi461439Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81163