Mikä taas nähtiin
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201802112200736061_u0.shtml
Tatuoinnin ottajat ovat yksinkertaisia ihmisiä
37
616
Vastaukset
- khylkhyl
Raskaalla kädellä meikattu pullukka sai oman hetkensä julkisuudessa. Sai itse ottamansa selfiet naamasta ja tatskasta iltapäivälehteen. Nyt sitten vain toivomaan, että joku jääkiekkoilija, joka ei osaa lukea, tai seiskapäivää-lehden toimittaja innostuu oikeasta kulmasta otetusta naamakuvasta.
- uraurkenee
Oletko kateellinen? Voisi se missi sinunkin kohdalle sattua jos tuuri on. Voisit vaikka harrastaa jääkiekkoa.
- khylkhyl
uraurkenee kirjoitti:
Oletko kateellinen? Voisi se missi sinunkin kohdalle sattua jos tuuri on. Voisit vaikka harrastaa jääkiekkoa.
En ole kateellinen, koska en haaveile kielteisestä iltapäivälehtijulkisuudesta saati jääkiekkoilijoista. En myöskään tunne vetoa tatuoituihin, raskaasti meikattuihin pullukoihin, vaikka olisivatkin nuoria.
- uraurkenee
khylkhyl kirjoitti:
En ole kateellinen, koska en haaveile kielteisestä iltapäivälehtijulkisuudesta saati jääkiekkoilijoista. En myöskään tunne vetoa tatuoituihin, raskaasti meikattuihin pullukoihin, vaikka olisivatkin nuoria.
Missi olis kuitenkin kiva?
Oletathan että tuo meikattu pullukkakin haluaa jääkiekkoilijan. - khylkhyl
uraurkenee kirjoitti:
Missi olis kuitenkin kiva?
Oletathan että tuo meikattu pullukkakin haluaa jääkiekkoilijan.En ole kiinnostunut myöskään misseistä, koska liittyvät tähän iltapäivälehtijulkisuuteen. Voisitko irrottautua tästä täällä yleisestä päähänpinttymästä, että kaikki analysointi tai kritiikki tarkoittaisi kadehtimista tai kritisoitavan asian tavoittelua.
- oukkeei
khylkhyl kirjoitti:
En ole kiinnostunut myöskään misseistä, koska liittyvät tähän iltapäivälehtijulkisuuteen. Voisitko irrottautua tästä täällä yleisestä päähänpinttymästä, että kaikki analysointi tai kritiikki tarkoittaisi kadehtimista tai kritisoitavan asian tavoittelua.
Eihän kukaan itse mitään tavoittele. Ne muut vaan.
- rasittavaa
khylkhyl kirjoitti:
En ole kiinnostunut myöskään misseistä, koska liittyvät tähän iltapäivälehtijulkisuuteen. Voisitko irrottautua tästä täällä yleisestä päähänpinttymästä, että kaikki analysointi tai kritiikki tarkoittaisi kadehtimista tai kritisoitavan asian tavoittelua.
Tuo on muuten täällä rasittavaa! Mitään negatiivista ei voi sanoa, koska se tarkoittaa mukamas joko kiinnostusta kritiikin kohteeseen tai sen kadehtimista.
- logisk
rasittavaa kirjoitti:
Tuo on muuten täällä rasittavaa! Mitään negatiivista ei voi sanoa, koska se tarkoittaa mukamas joko kiinnostusta kritiikin kohteeseen tai sen kadehtimista.
No se on tietysti yksinkertaisten (yleensä naisten) logiikkaa.
Vaimoni Janica sai kaveriltaan Saritalta joululahjaksi tatuointiliikkeen lahjakortin ja kävi tammikuussa ottamassa rintakehään tatuoinnin, joissa on lastemme nimet ja syntymäajat. Varsin kaunis idea, mutta itse kieltämättä hieman vierastan sitä että keskimmäisen lapsemme nimi ja syntymäaika on kirjailtu arabiaksi. Nyt aina saantiperjantaisin silmiini osuu tämä arabiankielinen töherrys sekä nimi Bicky.
Oivoi... voi...- Jari-Matti234
Se arabiankielinen teksti ja Bickyn nimi muistuttaa sua siitä että sun vaimollasi on aika kattava historia takanaan etkä sä ole lastesi OIKEA faija vaan pelkkä aisuri-iskä :)))))))))))))
Sun vaimollasi taitaa olla useampiakin tatuointeja? Oliko tämä lahjakortti samaan liikkeeseen, jossa Bicky Royal-mies oli käynyt ottamassa itselleen penis-tatuoinnit:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
DarkFear kirjoitti:
Sun vaimollasi taitaa olla useampiakin tatuointeja? Oliko tämä lahjakortti samaan liikkeeseen, jossa Bicky Royal-mies oli käynyt ottamassa itselleen penis-tatuoinnit:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
On hänellä alaselässä sellainen tribaalikuvio, lapaluun kohdalla selässä Afrikan kartta ja teksti "Once you got black, you never go back" sekä rintakehässä ennestään sellaiset koiran tassuja esittävät kuviot.
Tärkeintä puolisossani on kuitenkin sisäinen kauneus.liljalaakson_timppa kirjoitti:
On hänellä alaselässä sellainen tribaalikuvio, lapaluun kohdalla selässä Afrikan kartta ja teksti "Once you got black, you never go back" sekä rintakehässä ennestään sellaiset koiran tassuja esittävät kuviot.
Tärkeintä puolisossani on kuitenkin sisäinen kauneus.Aika sanattomaksi vetää... 🤐 Tällaset jutut vain vahvistavat sitä "The best or nothing" periaatettani. Mutta jos sä olet onnellinen aviomies ja perheenisä, niin kivat sulle. Ei ole onneks multa pois.
Taisin muuten nähdäkin sun grafiitinharmaan farmari-Octavian tänään iltapäivällä Kuninkojalla. Olit ilmeisesti kotimatkalla töistä, kun itse taas olin Byggmaxissa ostamassa sahatavaraa ja Bilteman kahvilassa pullakahvilla. Kodin Terrasta ja ABC:ltä olisin toki saanut S-bonukset, mutta luulen että pääsin silti halvemmalla :))))))))))))))))))))))))))))))))))))liljalaakson_timppa kirjoitti:
Tärkeintä puolisossani on kuitenkin sisäinen kauneus.Sulla ei taida itselläsi mitään tatuointeja, eikä varmaan sun kaverilla Ekilläkään:)))))))))))))))))))))))))
peris234 kirjoitti:
Aika sanattomaksi vetää... 🤐 Tällaset jutut vain vahvistavat sitä "The best or nothing" periaatettani. Mutta jos sä olet onnellinen aviomies ja perheenisä, niin kivat sulle. Ei ole onneks multa pois.
Taisin muuten nähdäkin sun grafiitinharmaan farmari-Octavian tänään iltapäivällä Kuninkojalla. Olit ilmeisesti kotimatkalla töistä, kun itse taas olin Byggmaxissa ostamassa sahatavaraa ja Bilteman kahvilassa pullakahvilla. Kodin Terrasta ja ABC:ltä olisin toki saanut S-bonukset, mutta luulen että pääsin silti halvemmalla :))))))))))))))))))))))))))))))))))))Näkyikö tänään ketään muita tuttuja liikkeellä?
Onkohan Timppa ollut matkalla kotia kohti Liljanlaaksoon vai kenties Prismaan ostoksille:)))))))))))))))))))))))))))
Kävin itse tänään punttisalilla, mutta ei näkynyt siellä ketään tekemässä penis-treenejä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
Huomasin siinä salilla kahdeksan kilon kahvakuulan, niin tuli siinä mieleen se, että Bickyhän kertoi nostavansa peniksellä just noita kahvakuulia:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Joo minähän se olin, huomasin itsekin siinä Ikean kohdalla olevassa liikenneympyrässä jonkun vanhan C02-päästöjä tuprutavan bensarohmu-Mersun, joka olisi jo sietänyt romuttaa kauan sitten ja romutuspalkkion turvin ostaa tilalle vaikkapa Skoda Citigo, VW Up tms.
Itselläni ei ole tatuointeja.
Työpäivän jälkeen kävin tosiaan Länsikeskuksen Prismassa ja Tokmannissa. Ihan perus ruokaostoksia, ja ostin pojalleni Mohammedille syntymäpäivälahjan, sillä hän viettää synttäreitä kuluvalla viikolla :-)- paskislainen
DarkFear kirjoitti:
Näkyikö tänään ketään muita tuttuja liikkeellä?
Onkohan Timppa ollut matkalla kotia kohti Liljanlaaksoon vai kenties Prismaan ostoksille:)))))))))))))))))))))))))))
Kävin itse tänään punttisalilla, mutta ei näkynyt siellä ketään tekemässä penis-treenejä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
Huomasin siinä salilla kahdeksan kilon kahvakuulan, niin tuli siinä mieleen se, että Bickyhän kertoi nostavansa peniksellä just noita kahvakuulia:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Mua kiinnostaiskin tietää, että millä tavalla sä treenaat salilla? Treenaatko enempi bodaus-, voimailu- vai ihan peruskuntoilumielessä? Millaisella ohjelmalla treenaat? Treenaatko mieluummin vapailla painoilla vai laitteilla? Bulkkaatko? Oletko natu (siis jos Fina-tabuja ei lasketa)?
Oon joskus muuten miettinyt, että Pakkotoisto.comin omistaja Mike Siren olisi sun alter ego. Mikeäkin nimittäin kiusataan netissä ja hänkin pysyy vuodesta toiseen 29-vuotiaana. paskislainen kirjoitti:
Mua kiinnostaiskin tietää, että millä tavalla sä treenaat salilla? Treenaatko enempi bodaus-, voimailu- vai ihan peruskuntoilumielessä? Millaisella ohjelmalla treenaat? Treenaatko mieluummin vapailla painoilla vai laitteilla? Bulkkaatko? Oletko natu (siis jos Fina-tabuja ei lasketa)?
Oon joskus muuten miettinyt, että Pakkotoisto.comin omistaja Mike Siren olisi sun alter ego. Mikeäkin nimittäin kiusataan netissä ja hänkin pysyy vuodesta toiseen 29-vuotiaana.No miten sen nyt luokittelee. En ehkä laskisi omaa treeniäni varsinaisesti bodaukseksi, mutta sanoisin silti olevani vakavammalla mielellä treenaava, kun ns. normi peruskuntoilija. Ruokavalioni on kuitenkin hyvin tarkka, enkä käytä nykyisin ollenkaan alkoholia.
Treenaan sekä laitteilla ja irtopainoilla, joita nostelen paljon eri painoisilla punteilla ja eri mittaisia sarjoja. Ja ihan puhtaasti treenaan, eli en käytä mitään ns. doping-aineita. Ei ole tämä Siren mulle tuttu mies.
Sen sijaan penislihas-treenejä ei ole tullut tehtyä, sillä oon jättänyt ne jyystärikarjuille ja liivijengiläisille:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
No mutta kiitos, yksinkertaisuus on simppeliä...kaunista ja helppoa. Monimutkaisuus on kaukana siitä.
Noin muuten, tekstitatuoinnit ei oo mun juttu.- mistäjohtuu
Täällä on ihmeen paljon tatuoituja naisia
Sinkku palstan keskiverto nainen on 40 vuotias ja tatuoitu mistäjohtuu kirjoitti:
Sinkku palstan keskiverto nainen on 40 vuotias ja tatuoituEn tiedä, oisko nykyaikaa?
mistäjohtuu kirjoitti:
Sinkku palstan keskiverto nainen on 40 vuotias ja tatuoituMeillä on vientiä, näes..
Kyllä mä katson olevani aika helvatan monimutkainen, monikerroksinen ja moniulotteinen.
Mutta silti digaan minioneista.. Hah.Wwuwuw kirjoitti:
Kyllä mä katson olevani aika helvatan monimutkainen, monikerroksinen ja moniulotteinen.
Mutta silti digaan minioneista.. Hah.Mjoo, minäkin olen kuin sipuli kerros kerrokselta ja mitä syvemmälle pääsee, sitä enempi itkettää. :)
Nicitönnä kirjoitti:
Mjoo, minäkin olen kuin sipuli kerros kerrokselta ja mitä syvemmälle pääsee, sitä enempi itkettää. :)
Se on hyvä kaivella kaikki kerrokset esille, ainakin itsensä tietoon. Pahinta mitä voisi tehdä, olisi työntää se sipuli jonnekin lukittuu metallilaatikkoon ja esittää ettei siellä mitään sipulia ole.. :D
Wwuwuw kirjoitti:
Se on hyvä kaivella kaikki kerrokset esille, ainakin itsensä tietoon. Pahinta mitä voisi tehdä, olisi työntää se sipuli jonnekin lukittuu metallilaatikkoon ja esittää ettei siellä mitään sipulia ole.. :D
Niinpä ja jättää se sinne laatikkoon näivettymään ja kuivumaan...ei hyvä. :D
Nicitönnä kirjoitti:
En tiedä, oisko nykyaikaa?
No palstan ätmit ovat vaan monissa asioissa niin vanhanaikaisia, etteivät he koskaan hyväksy mitään nykyaikaisia juttuja, kun he vaan haikailevat edelleenkin niiden 50-luvun "parempien" aikojen perään.
- nihhhhhhhhhhh
DarkFear kirjoitti:
No palstan ätmit ovat vaan monissa asioissa niin vanhanaikaisia, etteivät he koskaan hyväksy mitään nykyaikaisia juttuja, kun he vaan haikailevat edelleenkin niiden 50-luvun "parempien" aikojen perään.
Kyllähän niillä tatuoinneilla edelleenkin on aika negatiivinen ja alaluokkainen leima hyvin monien ihmisten silmissä. Hankaloittavat aika monen työnkin saantia, varsinkin jos sijaitsevat vähääkään näkyvämmällä paikalla.
nihhhhhhhhhhh kirjoitti:
Kyllähän niillä tatuoinneilla edelleenkin on aika negatiivinen ja alaluokkainen leima hyvin monien ihmisten silmissä. Hankaloittavat aika monen työnkin saantia, varsinkin jos sijaitsevat vähääkään näkyvämmällä paikalla.
Pitää paikkansa tuo asenne osio. Mutta hirmu monissa paikoissa myös osataan jo suhtautua tämän vuosituhannen mukaan. Henkilökohtaisena valintana, eikä leimaavana asiana. Kunhan työnsä tekee hyvin, ei tatuointi vaikuta sen enempää kun hörökorvatkaan siihen kuinka työnsä tekee. :)
DarkFear kirjoitti:
Ei kai siinä mitää pahaa ole, kunhan ei muiden elämään sotkeudu ja ala määräilemään. Pysyy omassa lestissään, jos ei kelpaa. :)
- lurpahta
mistäjohtuu kirjoitti:
Sinkku palstan keskiverto nainen on 40 vuotias ja tatuoituEi vittu nyt kiiruusti tatska jostain että vastaan mielikuvaa!!
Minä olen satakertainen, ellen jopa tuhat..
- jmtnebrvwewvwv
Jos jotain tekee niin sitä voi kaikenlaista tapahtua, jollei mitään tee niin mitään ei tapahdu, joka tosin selitää ätmit.
Mun hakaristi tatuoinnilla on yksinkertainen mutta hyvinkin syvällinen sanoma. :D
KonnaKettu kirjoitti:
Se kasvaa kun hierot sitä..
Tuu vaikka kokeileen. :DSun otsa?
Nii sä oletkin niitä eskimoita, tai mitä ihmeen inuiitteja..eihän teikäläisistä voi teitää .. Kuhan ei poksahda, nin voit ihan ite hieroskella.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510392
- 816933
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445074- 614597
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724336Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472908
- 362695
- 402330
- 2161932