ja onko se hyvä vai huono asia ja haluaisitko sellaisen vaimoksesi ja onko se hyvä jos on vähän pirttihirmu vao paljon pirttihirmu
millainen nainen on ns pirttihirmu
5
413
Vastaukset
- TuossaOnPirttiHirmu
Esimerkillinen pirttihirmu on Justiina, joka on Pekka Puupään vaimo.
Se sellainen kaulin kädessä uhmaava ja töitä etsimään pakottava pelottava nainen. Äitini oli pirttihirmu joten tuli nähtyä millaista on avioelämä kun pirttihirmu ja jännämies lyövät hynttyyt yhteen.
Sehän oli yhtä perhehelvettiä se.
Väitetään, että miehet valikoivat puolisokseen naisen, joka muistuttaa heidän äitiään. Minä taas sanon, että se väite on urbaanilegendaa.
Minä en saa mitään fiboja äitiäni muistuttavista naisista vaan päinvastoin.
Varsinkin, jos kyseessä olisi samanlainen pirttihirmu niin ei missään tapauksessa.Pirttihirmu on yltiömustasukkainen nainen, jonka epäluuloa ei saa hetkeksikään laantumaan teki niin tai näin. Pirttihirmu syyttää aiheetta pettämisestä, jos mies erehtyy tervehtimään nättiä kassatyttöä silmiin katsoen. Pirttihirmu ei itse näe käytöksessään mitään väärää, tietenkään.
- Gnuk
Nykyajan pirttihirmu on suorittaja, marmattaja ja sellainen joka tietää ihan kaiken parisuhteista. Eli sellainen kaunis, älykäs, vahva- ja voimakastahtoinen nainen, jota miehet niiden ominaisuuksien vuoksi pelkää ja välttelee... :D
Palstalle kirjoittavista Nainen39veellä on havaittavissa sellaisia piirteitä... :) Voisin kuvitella, että pirttihirmu on ihminen joka käskyttää ja komentelee kumppaniaan? Meuhkaa ja tuitturoi, jos asiat ei mee oman mielen mukaan tai häntä ei totella mukisematta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175670
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04621Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252819- 432591
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452230Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332186Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731737Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141578- 381410
- 1701334